Staat mooier. En verder niet zeuren jijquote:
Ik hoop het wel..quote:Op zondag 23 juli 2006 14:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Komt Rosenberg aan het spelen toe dit seizoen?
euhmm maar natuurlijk is die erquote:Op zondag 23 juli 2006 14:38 schreef Wutangtony het volgende:
Is er nog ergens een filmpje van het doelpunt van Jan Huntelaar van gister tegen Arsenal?
quote:Op zondag 23 juli 2006 14:58 schreef piertje2 het volgende:
[..]
euhmm maar natuurlijk is die er
http://www.youtube.com/watch?v=afvkpo8yu8w&search=testimonial%20bergkamp
Tsjah, de legendes zijn niet allemaal even fit meer.quote:Op zondag 23 juli 2006 16:30 schreef Roeni3 het volgende:
Toch wel apart dat Stam met de Legends van Ajax meedeed. Gun het hem wel, natuurlijk, maar vreemd is het wel.
Nogmaals, Blind kon dus niet meespelen vanwege een blessure.quote:Op zondag 23 juli 2006 16:30 schreef Roeni3 het volgende:
Toch wel apart dat Stam met de Legends van Ajax meedeed. Gun het hem wel, natuurlijk, maar vreemd is het wel.
Ja, het gerucht dat Bergkamp homo is.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:05 schreef SiemeN het volgende:
Terug uit Londen!
Nog leuke geruchten gemist?
Hoe was het uitvak? Veel ajacieden? Kon er niks van zien op tvquote:Op zondag 23 juli 2006 17:05 schreef SiemeN het volgende:
Terug uit Londen!
Nog leuke geruchten gemist?
Mooi stadion? Ik vond het er op tv net een betonne bak....quote:Op zondag 23 juli 2006 18:42 schreef M0NTANA het volgende:
Geweldige wedstrijd, gisteren! Mooi stadion ook, al blijft het boring Arsenal.
Jij bent De Kuip gewend en ik de Amsterdam ArenA, dus dat scheelt ook wel.quote:Op zondag 23 juli 2006 18:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mooi stadion? Ik vond het er op tv net een betonne bak....
Dat valt reuze mee imo... Doet me denken aan het stadion van Benfica, welke ik persoonlijk ook mooi vindquote:Op zondag 23 juli 2006 18:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mooi stadion? Ik vond het er op tv net een betonne bak....
mooi stadion iddquote:Op zondag 23 juli 2006 18:54 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee imo... Doet me denken aan het stadion van Benfica, welke ik persoonlijk ook mooi vind
[afbeelding]
quote:Op zondag 23 juli 2006 19:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom staat er Benfica op de tribune?
(aka dit stadion staat in Lissabon)
quote:Op zondag 23 juli 2006 19:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom staat er Benfica op de tribune?
(aka dit stadion staat in Lissabon)
EDIT: dat zeg je idd
Nee, en niets gedronken ookquote:
Wat bedoel je dan met je vraag? Waarom het stadion van de club Benfica, welke uit Lissabon komt, in Lissabon staat? Volgens mij is dat omdat ze niet zo ver willen reizen voor thuiswedstrijdenquote:
Misschien aangezien er bij Arsenal vooral in het Frans gecommuniseerd wordt?quote:
Ik dacht dat hij een foto postte van het Emirates Stadium, maar ik had zn post niet helemaal goed gelezenquote:Op zondag 23 juli 2006 19:19 schreef twi het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan met je vraag? Waarom het stadion van de club Benfica, welke uit Lissabon komt, in Lissabon staat? Volgens mij is dat omdat ze niet zo ver willen reizen voor thuiswedstrijden
Heeft 'ie nou nog altijd die Cruijff Sports schoenen aan?quote:
Die schoenen zijn toch weer terugquote:Op zondag 23 juli 2006 20:08 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Heeft 'ie nou nog altijd die Cruijff Sports schoenen aan?
Ah, vandaar!quote:Op zondag 23 juli 2006 20:11 schreef jna het volgende:
[..]
Die schoenen zijn toch weer terug![]()
http://www.cruyffclassics.com/
Dinsdag, tegen Emmen.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:14 schreef StarGazer het volgende:
Wanneer is de volgende oefenwedstrijd eigenlijk?
quote:Alleen Vertonghen blijft bij A-selectie
Zondag 23 juli, door SV, Amsterdam, 19.41u GMT+01.00, AS
Van de Jong Ajax-spelers Marco van Duin, Rydell Poepon, Jeffrey Sarpong en Jan Vertonghen mag alleen de laatste voorlopig bij de A-selectie blijven. Dat is gebleken dit weekend.
De linksbenige Belg mocht als enige mee naar Londen voor de wedstrijd Arsenal-Ajax en speelde ook nog eens. Ten Cate is zeer tevreden over het spel van de middenvelder, die ook als inschuivende centrumverdediger kan spelen.
Poepon en Sarpong zijn net als Van Duin eerder teruggezet naar Jong Ajax. Dit weekend speelden zij al mee in het verloren oefenduel tegen Stormvogels/Telstar (4-0).
quote:Huntelaar had de primeur in Londen
Zondag 23 juli, door JK, Amsterdam, 14.33u GMT+01.00, Telegraaf
Alles draaide zaterdagavond in het Emirates Stadium om Dennis Bergkamp, maar Klaas-Jan Huntelaar schreef in Londen ook een stukje geschiedenis.
De spits had een primeur door het eerste doelpunt in het gloednieuwe Emirates Stadium te maken. Huntelaar scoorde in de 37e minuut op aangeven van Edgar Manucharyan, die net in het veld was gekomen voor Kenneth Perez.
Fucking net gelezen!!! Super cool om zo 'n speler bij je cluppie te kunnen krijgen!!!quote:
Dat was inderdaad superzielig, en net wat voor bepaalde supporters van Ajax. Walgelijk om een speler die zoveel voor je club betekent heeft zo uit te fluiten bij elk balcontact, alleen omdat hij niet terugkomtquote:Op maandag 24 juli 2006 09:33 schreef Cordoba32 het volgende:
Vond het mooi als die ouwe legewndes bij elkaar te zien, maar afscheid nemen van zo'n grote speler kunnen wij veel en veel beter. Vond het een kouwe bedoeling.
Davids die uitgefloten wordt en grof neergelegd wordt, Viera die belangrijker was dan Bergkamp. Wenger die het blijkbaar niet belangrijk genoeg vond om zijn A team op te stellen de 1e helft![]()
Jongen, ik lieg toch niet?quote:
Hijs in ieder geval al even lang als Sneijderquote:'Ajax legt Paraguayaan (15) vast'
Geschreven door Pieter Hanson op zondag, 23 juli om 13:41
Ajax hoopt zich op korte termijn te versterken met het Paraguayaanse talent Derlis Hernan Torres Viera. Dit meldt het Zuid-Amerikaanse medium ABC vandaag.
De 15-jarige Viera speelt op de positie van aanvallende middenvelder. Hij zal waarschijnlijk beginnen in een van de jeugdelftallen van Ajax.
Viera komt over Ciclon. De middenvelder, die in eigen land wordt beschouwd als een groot talent, is 1,68m lang en weegt 68 kilo.
Daarom werd ie ook uitgefloten door het Arsenal publiek?quote:Op maandag 24 juli 2006 09:57 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Dat was inderdaad superzielig, en net wat voor bepaalde supporters van Ajax. Walgelijk om een speler die zoveel voor je club betekent heeft zo uit te fluiten bij elk balcontact, alleen omdat hij niet terugkomtDavids is knettergek als hij ooit nog eens een functie bij Ajax gaat vervullen.
Zei ik toch: Hoe heet ie? Viera !!!quote:Op maandag 24 juli 2006 09:57 schreef jna het volgende:
[..]
Hijs in ieder geval al even lang als Sneijder![]()
![]()
Hij werdt uitgeloften door Arsenal publiek omdat hij bij de Spurs speelt.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:57 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Dat was inderdaad superzielig, en net wat voor bepaalde supporters van Ajax. Walgelijk om een speler die zoveel voor je club betekent heeft zo uit te fluiten bij elk balcontact, alleen omdat hij niet terugkomtDavids is knettergek als hij ooit nog eens een functie bij Ajax gaat vervullen.
Zeiquote:Op maandag 24 juli 2006 09:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Zij ik toch: Hoe heet ie? Viera !!!
Hij is nog in de groei.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:57 schreef jna het volgende:
[..]
Hijs in ieder geval al even lang als Sneijder![]()
![]()
thnx... Had al een fucking hoofdpijn...quote:
Dat vond ik juist mooi.....speler van de rivaal en die mag ABSOLUUT niet scorenquote:Op maandag 24 juli 2006 09:33 schreef Cordoba32 het volgende:
Davids die uitgefloten wordt en grof neergelegd wordt
Echt waar?quote:Op maandag 24 juli 2006 10:00 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Hij werdt uitgeloften door Arsenal publiek omdat hij bij de Spurs speelt..
Ja schitterend...quote:Op maandag 24 juli 2006 10:05 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat vond ik juist mooi.....speler van de rivaal en die mag ABSOLUUT niet scoren![]()
Zoals al gezegd floot het Arsenal publiek hem uit omdat hij bij de Spurs speelt, maar dat past niet bij zoi'n wedstrijd. Ik weet het niet. Toen we afscheid namen van Blind en Litmanen, dat was pas een afscheid. Heb zaterdag geen moment kippevel gehad. Werd weinig gezongen.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:57 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
jupquote:
normaal was zoiets rood. Getuigt niet echt van respect voor Davids om je door je publiek te laten opnaaien hem zo neer te halenquote:Op maandag 24 juli 2006 10:05 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat vond ik juist mooi.....speler van de rivaal en die mag ABSOLUUT niet scoren![]()
Het waren niet de Ajacieden die floten Einsteinquote:Op maandag 24 juli 2006 09:57 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Het ging niet om davids toch?quote:Op maandag 24 juli 2006 10:08 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
normaal was zoiets rood. Getuigt niet echt van respect voor Davids om je door je publiek te laten opnaaien hem zo neer te halen
Dit is echt knap, eerst zegt iedereen altijd Viera als ze Vieira bedoelen, nu bedoelen ze Viera en zeggen ze Vieiraquote:Op maandag 24 juli 2006 10:12 schreef Robar het volgende:
Kan Vieira even aan de OP toegevoegd worden?
Of dat Bosveldt alleen op de keeper afgaat en dat chivu hem neerlegtquote:Op maandag 24 juli 2006 10:15 schreef M0NTANA het volgende:
Stel dat een Wesley Sneijder over een jaar of tien stopt en ook Robin van Persie wordt uitgenodigd voor zijn testimonial, denk je dan echt dat hij niet wordt uitgefloten? Rivaliteit is gewoon schitterend, mooi toch om massaal te zingen: "Waar blijft Van Persie nou?"
Dat viel mij ook opquote:Op maandag 24 juli 2006 10:16 schreef PLAE@ het volgende:
En tribunes erg ver van t veld voor een Engels stadion![]()
Je loopt minimaal 6 minuten achterquote:Op maandag 24 juli 2006 10:11 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Het waren niet de Ajacieden die floten Einstein![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 10:14 schreef jna het volgende:
[..]
Dit is echt knap, eerst zegt iedereen altijd Viera als ze Vieira bedoelen, nu bedoelen ze Viera en zeggen ze Vieira![]()
Tsja, werk hequote:Op maandag 24 juli 2006 10:18 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Je loopt minimaal 6 minuten achter
Ach, Davids zelf moest er ook om lachen. Was Davids geen speler van de Spurs geweest, was het waarschijnlijk niet eens gebeurd.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:08 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
normaal was zoiets rood. Getuigt niet echt van respect voor Davids om je door je publiek te laten opnaaien hem zo neer te halen
Volgens mij welquote:Op maandag 24 juli 2006 11:06 schreef PyTh het volgende:
Is Vrijdag de loting voor de 3e voorronde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |