Dan moet je de andere meneer ook kennen, die is nog bekender op een andere manier.quote:
Jij doelt op Margje Teeuwen?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of was ze zelf sporter en is ze met een DJ getrouwd?
I wishquote:
quote:
Omdat hij/zij aan is komen waaien noemen we hem/haar Woodstockquote:Maar nee, dinsdagmorgen is een poes/kater hier aangelopen om vervolgens hier te blijven... nog steeds. We geven dr maar wat te eten en water, anders is het zo zielig... de andere twee moeten er nog een beetje aan wennen.
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
en reken maar dat Eliza Dusku uit den boze is...![]()
[..]
Wat is vies?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:14 schreef dolle_hond het volgende:
gatsie diaan wat vies
Schuil en Nummerdor ?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat ben je fanatiek Tong![]()
Komt tie:
[afbeelding]
Ik hoop over 5 minuten en dan tot laat vanavond met veel regen en dus veel afkoelingquote:Op zondag 23 juli 2006 13:32 schreef Gellius het volgende:
Iemand enig idee hoe laat het onweer begint vanmiddag?
De regen is op, die is gister al gevallen.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:32 schreef Gellius het volgende:
Iemand enig idee hoe laat het onweer begint vanmiddag?
Waarom bewegen die aardappels? Of ligt dat aan mij?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:49 schreef Tokay het volgende:
Goedemiddag luitjes, wat een zalig weer hè?![]()
[afbeelding]
Yepquote:Op zondag 23 juli 2006 13:52 schreef peaceman het volgende:
Dead or alive?
Die aardappel heeft ook nog een naam?quote:Stond trouwens nog een plaatje open
Ik bedoel natuurlijk niet die aardappels van Tokay...quote:Op zondag 23 juli 2006 13:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep![]()
[..]
Die aardappel heeft ook nog een naam?
O, we moesten Eliza Douchekop ook nog raden?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk niet die aardappels van Tokay...
Elizaquote:Op zondag 23 juli 2006 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, we moesten Eliza Dushku ook nog raden?
Alles draait voor mijn ogenquote:Op zondag 23 juli 2006 14:00 schreef Diaan73 het volgende:
wat hebben jullie leuke bewegende plaatjes
Nee Scrut .... het zijn lieve kleine caviaatjes....dat zie je toch zo.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:03 schreef Tokay het volgende:
Het zijn géén bewegende aardappels.![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 23 juli 2006 14:03 schreef Tokay het volgende:
Het zijn géén bewegende aardappels.![]()
[afbeelding]
Hier heb je er nog een paar, Diaan. Rechtermuisknop --> save asquote:Op zondag 23 juli 2006 14:00 schreef Diaan73 het volgende:
wat hebben jullie leuke bewegende plaatjes
Ja ja, ik weet het.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:17 schreef Scrutinizer het volgende:
En dan zeggen ze nog dat Nederland vertrut![]()
Yepquote:Op zondag 23 juli 2006 14:23 schreef peaceman het volgende:
SLH?
Mislukte haartransplantatie?quote:Op zondag 23 juli 2006 14:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Yep![]()
De operatie is gelukt trouwens, ze is nu een perfecte kruising tussen Bart de Graaf en Henk Bres![]()
[afbeelding]
Wow thnxquote:Op zondag 23 juli 2006 14:07 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hier heb je er nog een paar, Diaan. Rechtermuisknop --> save as
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo. Genoeg!![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 14:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep![]()
De operatie is gelukt trouwens, ze is nu een perfecte kruising tussen Bart de Graaf en Henk Bres![]()
[afbeelding]
Jammer dat hoofdtransplantaties (nog) niet mogelijk zijn.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Sugar () heeft suikerziekte, is flink afgevallen en heeft de boel laten innemen.
Ik ben vies en plakkerigquote:Op zondag 23 juli 2006 14:29 schreef Diaan73 het volgende:
Bah hebben jullie ook zo'n last van de warmte?? Ben maar even buiten gaan zitten, er staat nog een klein briesje....
Dan moet er in haar geval ook nog een personalitytransplantatie volgen. Ik heb een zwak voor artiesten in haar genre, vooral omdat ze vaak zo aardig zijn. SLH is daarop een uitzondering, dat is een klotevent.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:32 schreef Tokay het volgende:
[..]
Jammer dat hoofdtransplantaties (nog) niet mogelijk zijn.
Zo voel ik me ook....quote:Op zondag 23 juli 2006 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben vies en plakkerig![]()
Hebben jullie in het Oosten gister nog zo'n mooie stortbui gehad?
In Amsterdam is er maar eentje geweest om half vier, maar dan wel een hele goede. Ik was binnen 5 tellen volledig doorweekt, alsof ik een minuut met kleren aan onder de douche had gestaan. Er kwam een hele zooi voorbijdrijven op straat en her en der waren er watervallen van dakgoten die het niet aankonden.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo voel ik me ook....![]()
Jazeker en heerlijk dat het was.... eerst smiddags wel sneu voor onze vrienden die hielden gisteren een tuinfeest, dus het was daar van buiten naar binnen, van binnen naar buiten en hups weer naar binnen en rond 7 uur geloof ik barstte het weer los en die duurde redelijk lang.Ik hoop vandaag weer.
![]()
![]()
De buien komen eraan zo te zienquote:
En zoals altijd weer strak in het pak. Prachtig!quote:Op zondag 23 juli 2006 14:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Brian Ferry.
Ik ben vandaag gewoon in korte broekquote:Op zondag 23 juli 2006 14:53 schreef Tokay het volgende:
[..]
En zoals altijd weer strak in het pak. Prachtig!
Tokay heeft een pakkenfetish?quote:Op zondag 23 juli 2006 14:53 schreef Tokay het volgende:
[..]
En zoals altijd weer strak in het pak. Prachtig!
Leuke link... hmmm volgens de verwachting gaan de buien boven Enschede langs...quote:
Hier is er echt noodweer geweest in Almelo.... bomen omgewaaid, dak van sporthalquote:Op zondag 23 juli 2006 14:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Amsterdam is er maar eentje geweest om half vier, maar dan wel een hele goede. Ik was binnen 5 tellen volledig doorweekt, alsof ik een minuut met kleren aan onder de douche had gestaan. Er kwam een hele zooi voorbijdrijven op straat en her en der waren er watervallen van dakgoten die het niet aankonden.![]()
Juist.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:57 schreef peaceman het volgende:
Bowie?
Mensen kunnen mij dan juist weer niet in pak voorstellenquote:Op zondag 23 juli 2006 15:07 schreef Tokay het volgende:
Scrut, ik kan me Brian Ferry niet eens in een korte broek voorstellen.
Ja mijn karma is slechtquote:
Ik verbaas me er ook over. Wat willen ze daar mee uitdrukken ? Dat je als je op z'n hondjes neukt je iets te lezen hebt ?quote:Op zondag 23 juli 2006 15:25 schreef Gellius het volgende:
Ik fietste gisteren nog achter twee meiden met van die "originele" onderrugtatoeages. Dat die trend nou niet voorb- oh nee, ze zitten er levenslang aanvast natuurlijk..
quote:Op zondag 23 juli 2006 15:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik verbaas me er ook over. Wat willen ze daar mee uitdrukken ? Dat je als je op z'n hondjes neukt je iets te lezen hebt ?
Ik heb toch erg veel de indruk dat mensen niet beseffen dat het levenslang is....quote:Op zondag 23 juli 2006 15:25 schreef Gellius het volgende:
Ik fietste gisteren nog achter twee meiden met van die "originele" onderrugtatoeages. Dat die trend nou niet voorb- oh nee, ze zitten er levenslang aanvast natuurlijk..
Dan kun je beter een W op beide billen laten tatoeërenquote:Op zondag 23 juli 2006 15:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik verbaas me er ook over. Wat willen ze daar mee uitdrukken ? Dat je als je op z'n hondjes neukt je iets te lezen hebt ?
Ja laat zo'n demente bejaarde een scheet zegt de verzorgster : 'Stiertje doet mooooeeee'quote:Op zondag 23 juli 2006 15:27 schreef Gellius het volgende:
Het moet in ieder geval over een jaar of veertig, vijftig erg vermakelijk zijn om bejaarde vrouwen te wassen in de thuiszorg.
Ja dan zit je niet IN de WW maar op de WWquote:Op zondag 23 juli 2006 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan kun je beter een W op beide billen laten tatoeëren![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 15:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja laat zo'n demente bejaarde een scheet zegt de verzorgster : 'Stiertje doet mooooeeee'
Als het op z'n hondjes gaat valt er WoW te lezen.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dan zit je niet IN de WW maar op de WW
quote:Meisje (17) steekt ex-vriend neer
Uitgegeven: 23 juli 2006 16:48
AMSTERDAM - Een 17-jarig meisje uit Nijmegen is zondag aangehouden op verdenking van het neersteken van haar ex-vriend. Het slachtoffer is met een rugwond overgebracht naar een ziekenhuis. De oorzaak van het incident is nog niet bekend, meldt de politie zondag.
Het slachtoffer meldde zondag omstreeks 11.20 uur vanuit zijn woning in de wijk Hengstdal dat hij was neergestoken door zijn ex-vriendin, waarna een ambulance hem naar het ziekenhuis bracht.
De verdachte was bij aankomst van de politie in de woning, waar ze werd aangehouden. De technische recherche onderzoekt de woning op sporen.
quote:Op zondag 23 juli 2006 17:15 schreef peaceman het volgende:
Dit had ik toch niet achter Wyccie gezocht...![]()
quote:
Ik dacht ook even gebruik te kunnen maken van haar zwembad tijdens haar afwezigheidquote:Op zondag 23 juli 2006 18:07 schreef Diaan73 het volgende:
eigenlijk had ik Pos ook willen uitsluiten, maar ik dacht dat ze er niet was hahaha
Had dat maar gedaanquote:Op zondag 23 juli 2006 18:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht ook even gebruik te kunnen maken van haar zwembad tijdens haar afwezigheid
Ik heb geen last van de warmte...vind het nog stedds heerlijkquote:Op zondag 23 juli 2006 19:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb nu net een Thais maaltje naar binnen gewerkt, ik zit nu helemáál te zweten![]()
Vandaag viel het ook wel mee, maar in huis is het wel bloody hot.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:53 schreef pos het volgende:
[..]
Ik heb geen last van de warmte...vind het nog stedds heerlijk![]()
Ach Scrut, voor je het weet is het weer winter en verlangen we naar een beetje warmtequote:Op zondag 23 juli 2006 20:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Hier is het plafond 75 cm dik, dat is de eerste paar dagen van een warme periode wel prettig maar als het eenmaal opgewarmd is merk je dat weken later nog.
We mogen niet klagen posquote:Op zondag 23 juli 2006 20:15 schreef pos het volgende:
[..]
Ach Scrut, voor je het weet is het weer winter en verlangen we naar een beetje warmte
Erik Mouthaan?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:35 schreef Diaan73 het volgende:
Omdat het zo warm is, nog een makkie:
[afbeelding]
Anne Robinsonquote:Op zondag 23 juli 2006 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ann Robinson of zoiets, Weakest Link mevrouw.
Dat is één die makkelijk te onthouden is omdat ik zo'n uiterlijk helemaal niet bij z'n werk vind passen.quote:
Ha, nee dus.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit lijkt me een Nederlandse acteur.
Meneer is nieuwslezer bij het NOS Journaal.quote:
Dat zeg ik:quote:Op zondag 23 juli 2006 21:01 schreef Tokay het volgende:
[..]
Meneer is nieuwslezer bij het NOS Journaal.
Scrut, jouw suggestie is helaas onjuist.
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:49 schreef peaceman het volgende:
nee, dat is een nieuwslezer... maar hoe die heet?
Yeah.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Rik van der Westelaken?
Jeroen... Overbeek.... die altijd.... van die pauzes laat..... vallen..... als hij het.............quote:Op zondag 23 juli 2006 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Da's Jeroen-poep-aan-de-schoen.
Die naam..... zocht ik.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:12 schreef peaceman het volgende:
Jeroen Overbeek
Het lijkt me een vreemde vogelquote:Op zondag 23 juli 2006 21:13 schreef Tokay het volgende:
[..]
Jeroen... Overbeek.... die altijd.... van die pauzes laat..... vallen..... als hij het.............
journaal presenteert.
[..]
Die naam..... zocht ik.
Dat moge... zo.. zijn, maar dat brengt wel rust in zijn boodschap waardoor het gewoon nieuws blijft en geen SBS-nieuws wordt...quote:Op zondag 23 juli 2006 21:13 schreef Tokay het volgende:
[..]
Jeroen... Overbeek.... die altijd.... van die pauzes laat..... vallen..... als hij het.............
journaal presenteert.
[..]
Die naam..... zocht ik.
Ik vind Iwris wel leuk om naar te kijkenquote:Op zondag 23 juli 2006 21:14 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind die Jeroen wel prettig om naar te luisteren trouwens.
Zij is tegenwoordig heel vaak te horen op 3FM.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind Iwris wel leuk om naar te kijken![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:19 schreef wyccie het volgende:
Ja, Iwris is leuk. Die naam is ook grappig. Beetje vernoemd naar haar vader, Iwan.
Vandaag weer 400+ posts?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:21 schreef tong80 het volgende:
Hallo ik was even weg in de andere 30 topics
Neequote:
Fysiek Diaan ik ben gebrokenquote:
Neee ik ben top fit. Maar m'n vingers staan los van mijn lichaamquote:Op zondag 23 juli 2006 21:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Door de warmte en het slechte slapen?
Ga me niet vergelijken met Herbertquote:Op zondag 23 juli 2006 21:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Tong zit in ieder geval niet te linkeballen![]()
Mickey Rourke schijnt daar ook last van te hebben.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Neee ik ben top fit. Maar m'n vingers staan los van mijn lichaam
Kelly ook maar dat was een andere vingerquote:Op zondag 23 juli 2006 21:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mickey Rourke schijnt daar ook last van te hebben.
Ow dat lijkt me lastig, misschien toch maar 112 bellen...quote:Op zondag 23 juli 2006 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Neee ik ben top fit. Maar m'n vingers staan los van mijn lichaam
Handsfree, that isquote:Op zondag 23 juli 2006 21:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat lijkt me lastig, misschien toch maar 112 bellen...
Scrut, heb je het shirt al bestelt?quote:
Daar ga ik gemakshalve maar vanuitquote:Op zondag 23 juli 2006 21:49 schreef wyccie het volgende:
Maar je weet wel dat het er meer dan 1 zijn......
Ze heten zoals ze er uitzien, iedereen kent ze.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:57 schreef wyccie het volgende:
Zijn het mensen die we zouden moeten kennen? Lijkt een stelletje dat hun maandelijks avondje uit heeft bij de karaokebar.
Racistische trekjes?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:06 schreef wyccie het volgende:
Die Anita mag nog iets meer ordi.
Ik zag vanmiddag nog een vrouw, vies bruin gekleurd, in een bikini, op de stoep staan harken![]()
Eensch!quote:Op zondag 23 juli 2006 22:07 schreef Diaan73 het volgende:
Hahaha, tijd om een cd te bestellen...
En dat wil ik graag zo houden!quote:die hebben we nog niet in onze collectie.
quote:En dan maar even gaan overleggen om lid te worden van de fanclub.
quote:
Die zul je niet zo gauw in bikini op de stoep zien harken. Gelukkig maar.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Moslima's hier in de buurt zien er altijd mooi en verzorgd uit![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Vies bruin gekleurd door de zon dus...
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eensch!![]()
[..]
En dat wil ik graag zo houden!![]()
[..]
![]()
Dat is toch wel een act, mag ik hopen?quote:
Tja, wie zal het zeggen? Michael denkt dat-ie Peter Pan is en heeft zich ook naar diens beeld laten veranderen, zijn hele leven is een act.quote:
Laatste loodjesquote:
Michael? Maar die staat toch niet op die foto? Die is toch vies bruin?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, wie zal het zeggen? Michael denkt dat-ie Peter Pan is en heeft zich ook naar diens beeld laten veranderen, zijn hele leven is een act.
Nee hoor... alleen als ik troep in onze collectie wil hebben, dan kies ik het liever zelf uitquote:
Nou Tjonge...quote:Tong goed om te horen dat je er nog bent
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee hoor... alleen als ik troep in mijn collectie wil hebben, dan kies ik het liever zelf uit![]()
[..]
C'est évident.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Giscard d'Estaing?
dit stond er hoor....quote:Op zondag 23 juli 2006 22:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee hoor... alleen als ik troep in onze collectie wil hebben, dan kies ik het liever zelf uit![]()
Dat samenwonen is een heel nieuw concept voor peacemanquote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat samenwonen is een heel nieuw concept voor peaceman![]()
Nee, geen rode...quote:Heeft-ie ook rode plakkertjes op zijn cd's geplakt?
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Prijsstickertjes.... die ik er afhaal als ik de cd in handen heb.![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
Prijsstickertjes.... die ik er afhaal als ik de cd in handen heb.![]()
Is best leuk en gezellig hoor. Het bevalt me erg goed. Lekker gezellig samen fokken... de een aan tafel en de ander op de bank...quote:
Nederlandse meneer? Acteur.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:34 schreef Diaan73 het volgende:
Buitenlandse meneer? Schrijver?
Ik was het al wat gewend.. ik had al 2 katten...quote:
Bekend van films of van series?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nederlandse meneer? Acteur.
Zie ook mijn vorige post
O ik ben ook blij voor mensen als ze het samen leuk hebben, maar het is niets voor mijquote:Op zondag 23 juli 2006 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is best leuk en gezellig hoor. Het bevalt me erg goed.
Ik kende de eerste Klukkluk heel goed, Frits Butzelaar. Die leerde ik kennen toen-ie al 77 was maar zeer jong van geest. Heb ik veel van geleerd, was een mooie man.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:38 schreef Diaan73 het volgende:
Hmmm volgens mij is het Herbert Joeks..... mij vaag bekend...
Trustenquote:Op zondag 23 juli 2006 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga zo naar bed... nog 4 dagen werken en dan 2 weken vakantie![]()
![]()
Ach... ze is er vrij aardig voor gecompenseerd de laatste jaren en ook de komende jaren...quote:
Ik ken het wel een beetje hoor... heb niet alles gemist.quote:
Ze is van oorsprong Roemeense.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:38 schreef wyccie het volgende:
Ik heb het idee dat ze al eerder is geplaatst.... maar er schiet me niks te binnen.
Och yepquote:Op zondag 23 juli 2006 23:42 schreef wyccie het volgende:
Och ja, Nadia Comaneci.
Dat zou kunnen...quote:Ik denk dat ík haar zelfs eens geplaatst heb.
Maar natuurlijkquote:Op maandag 24 juli 2006 09:49 schreef peaceman het volgende:
Joe Jackson.... (ga je maar schamen Diaan)
Ow ja, maar we stonden heel ver weg en ik kon het niet goed zien....quote:Op maandag 24 juli 2006 09:49 schreef peaceman het volgende:
Joe Jackson.... (ga je maar schamen Diaan)
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:55 schreef Z het volgende:
[..]
Nee, Wel Salamanca, San Fransico (klein plaatsje aan de galicische westkus (en wat voor een kust!)), Santiago, Leon, Burgos en Madrid. Waar ligt Rosas eigenlijk? Kan me niet herinneren het op de kaart gezien te hebben ...
Hij is nu op de radioquote:Op maandag 24 juli 2006 11:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja, maar we stonden heel ver weg en ik kon het niet goed zien....![]()
![]()
Ah, klinkt leuk. Daar zijn we deze keer niet in de buurt geweest, we zaten vooral in het noord-westen.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:20 schreef pos het volgende:
[..]
[afbeelding]
Iets meer dan duizend kilometer hiervandaan, net over de Frans grens, ligt het paradijs. Rosas, een pittoresk Catalaans dorpje waar sinds enkele jaren, net als in Estartit, niet meer mag gevist of gejaagd worden omdat een deel van de kustwateren als natuurreservaat is ingesteld. Het gevolg is vooral een toename van grotere vissen, maar ook inktvissen en koralen herstellen zich spectaculair.
Ja dat las ik. Daar ben ik nog nooit geweest.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:41 schreef Z het volgende:
[..]
Ah, klinkt leuk. Daar zijn we deze keer niet in de buurt geweest, we zaten vooral in het noord-westen.
Nee, maar lijkt hij wel een beetje opquote:Op maandag 24 juli 2006 16:50 schreef Neleos het volgende:
Bunny Wailer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |