Ik kende de eerste Klukkluk heel goed, Frits Butzelaar. Die leerde ik kennen toen-ie al 77 was maar zeer jong van geest. Heb ik veel van geleerd, was een mooie man.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:38 schreef Diaan73 het volgende:
Hmmm volgens mij is het Herbert Joeks..... mij vaag bekend...
Trustenquote:Op zondag 23 juli 2006 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga zo naar bed... nog 4 dagen werken en dan 2 weken vakantie![]()
![]()
Ach... ze is er vrij aardig voor gecompenseerd de laatste jaren en ook de komende jaren...quote:
Ik ken het wel een beetje hoor... heb niet alles gemist.quote:
Ze is van oorsprong Roemeense.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:38 schreef wyccie het volgende:
Ik heb het idee dat ze al eerder is geplaatst.... maar er schiet me niks te binnen.
Och yepquote:Op zondag 23 juli 2006 23:42 schreef wyccie het volgende:
Och ja, Nadia Comaneci.
Dat zou kunnen...quote:Ik denk dat ík haar zelfs eens geplaatst heb.
Maar natuurlijkquote:Op maandag 24 juli 2006 09:49 schreef peaceman het volgende:
Joe Jackson.... (ga je maar schamen Diaan)
Ow ja, maar we stonden heel ver weg en ik kon het niet goed zien....quote:Op maandag 24 juli 2006 09:49 schreef peaceman het volgende:
Joe Jackson.... (ga je maar schamen Diaan)
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:55 schreef Z het volgende:
[..]
Nee, Wel Salamanca, San Fransico (klein plaatsje aan de galicische westkus (en wat voor een kust!)), Santiago, Leon, Burgos en Madrid. Waar ligt Rosas eigenlijk? Kan me niet herinneren het op de kaart gezien te hebben ...
Hij is nu op de radioquote:Op maandag 24 juli 2006 11:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja, maar we stonden heel ver weg en ik kon het niet goed zien....![]()
![]()
Ah, klinkt leuk. Daar zijn we deze keer niet in de buurt geweest, we zaten vooral in het noord-westen.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:20 schreef pos het volgende:
[..]
[afbeelding]
Iets meer dan duizend kilometer hiervandaan, net over de Frans grens, ligt het paradijs. Rosas, een pittoresk Catalaans dorpje waar sinds enkele jaren, net als in Estartit, niet meer mag gevist of gejaagd worden omdat een deel van de kustwateren als natuurreservaat is ingesteld. Het gevolg is vooral een toename van grotere vissen, maar ook inktvissen en koralen herstellen zich spectaculair.
Ja dat las ik. Daar ben ik nog nooit geweest.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:41 schreef Z het volgende:
[..]
Ah, klinkt leuk. Daar zijn we deze keer niet in de buurt geweest, we zaten vooral in het noord-westen.
Nee, maar lijkt hij wel een beetje opquote:Op maandag 24 juli 2006 16:50 schreef Neleos het volgende:
Bunny Wailer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |