Daar ga ik gemakshalve maar vanuitquote:Op zondag 23 juli 2006 21:49 schreef wyccie het volgende:
Maar je weet wel dat het er meer dan 1 zijn......
Ze heten zoals ze er uitzien, iedereen kent ze.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:57 schreef wyccie het volgende:
Zijn het mensen die we zouden moeten kennen? Lijkt een stelletje dat hun maandelijks avondje uit heeft bij de karaokebar.
Racistische trekjes?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:06 schreef wyccie het volgende:
Die Anita mag nog iets meer ordi.
Ik zag vanmiddag nog een vrouw, vies bruin gekleurd, in een bikini, op de stoep staan harken![]()
Eensch!quote:Op zondag 23 juli 2006 22:07 schreef Diaan73 het volgende:
Hahaha, tijd om een cd te bestellen...
En dat wil ik graag zo houden!quote:die hebben we nog niet in onze collectie.
quote:En dan maar even gaan overleggen om lid te worden van de fanclub.
quote:
Die zul je niet zo gauw in bikini op de stoep zien harken. Gelukkig maar.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Moslima's hier in de buurt zien er altijd mooi en verzorgd uit![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Vies bruin gekleurd door de zon dus...
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eensch!![]()
[..]
En dat wil ik graag zo houden!![]()
[..]
![]()
Dat is toch wel een act, mag ik hopen?quote:
Tja, wie zal het zeggen? Michael denkt dat-ie Peter Pan is en heeft zich ook naar diens beeld laten veranderen, zijn hele leven is een act.quote:
Laatste loodjesquote:
Michael? Maar die staat toch niet op die foto? Die is toch vies bruin?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, wie zal het zeggen? Michael denkt dat-ie Peter Pan is en heeft zich ook naar diens beeld laten veranderen, zijn hele leven is een act.
Nee hoor... alleen als ik troep in onze collectie wil hebben, dan kies ik het liever zelf uitquote:
Nou Tjonge...quote:Tong goed om te horen dat je er nog bent
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee hoor... alleen als ik troep in mijn collectie wil hebben, dan kies ik het liever zelf uit![]()
[..]
C'est évident.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Giscard d'Estaing?
dit stond er hoor....quote:Op zondag 23 juli 2006 22:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee hoor... alleen als ik troep in onze collectie wil hebben, dan kies ik het liever zelf uit![]()
Dat samenwonen is een heel nieuw concept voor peacemanquote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat samenwonen is een heel nieuw concept voor peaceman![]()
Nee, geen rode...quote:Heeft-ie ook rode plakkertjes op zijn cd's geplakt?
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Prijsstickertjes.... die ik er afhaal als ik de cd in handen heb.![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
Prijsstickertjes.... die ik er afhaal als ik de cd in handen heb.![]()
Is best leuk en gezellig hoor. Het bevalt me erg goed. Lekker gezellig samen fokken... de een aan tafel en de ander op de bank...quote:
Nederlandse meneer? Acteur.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:34 schreef Diaan73 het volgende:
Buitenlandse meneer? Schrijver?
Ik was het al wat gewend.. ik had al 2 katten...quote:
Bekend van films of van series?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nederlandse meneer? Acteur.
Zie ook mijn vorige post
O ik ben ook blij voor mensen als ze het samen leuk hebben, maar het is niets voor mijquote:Op zondag 23 juli 2006 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is best leuk en gezellig hoor. Het bevalt me erg goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |