Dan moet je de andere meneer ook kennen, die is nog bekender op een andere manier.quote:
Jij doelt op Margje Teeuwen?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of was ze zelf sporter en is ze met een DJ getrouwd?
I wishquote:
quote:
Omdat hij/zij aan is komen waaien noemen we hem/haar Woodstockquote:Maar nee, dinsdagmorgen is een poes/kater hier aangelopen om vervolgens hier te blijven... nog steeds. We geven dr maar wat te eten en water, anders is het zo zielig... de andere twee moeten er nog een beetje aan wennen.
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
en reken maar dat Eliza Dusku uit den boze is...![]()
[..]
Wat is vies?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:14 schreef dolle_hond het volgende:
gatsie diaan wat vies
Schuil en Nummerdor ?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat ben je fanatiek Tong![]()
Komt tie:
[afbeelding]
Ik hoop over 5 minuten en dan tot laat vanavond met veel regen en dus veel afkoelingquote:Op zondag 23 juli 2006 13:32 schreef Gellius het volgende:
Iemand enig idee hoe laat het onweer begint vanmiddag?
De regen is op, die is gister al gevallen.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:32 schreef Gellius het volgende:
Iemand enig idee hoe laat het onweer begint vanmiddag?
Waarom bewegen die aardappels? Of ligt dat aan mij?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:49 schreef Tokay het volgende:
Goedemiddag luitjes, wat een zalig weer hè?![]()
[afbeelding]
Yepquote:Op zondag 23 juli 2006 13:52 schreef peaceman het volgende:
Dead or alive?
Die aardappel heeft ook nog een naam?quote:Stond trouwens nog een plaatje open
Ik bedoel natuurlijk niet die aardappels van Tokay...quote:Op zondag 23 juli 2006 13:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep![]()
[..]
Die aardappel heeft ook nog een naam?
O, we moesten Eliza Douchekop ook nog raden?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk niet die aardappels van Tokay...
Elizaquote:Op zondag 23 juli 2006 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, we moesten Eliza Dushku ook nog raden?
Alles draait voor mijn ogenquote:Op zondag 23 juli 2006 14:00 schreef Diaan73 het volgende:
wat hebben jullie leuke bewegende plaatjes
Nee Scrut .... het zijn lieve kleine caviaatjes....dat zie je toch zo.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:03 schreef Tokay het volgende:
Het zijn géén bewegende aardappels.![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |