quote:Op zondag 23 juli 2006 14:03 schreef Tokay het volgende:
Het zijn géén bewegende aardappels.![]()
[afbeelding]
Hier heb je er nog een paar, Diaan. Rechtermuisknop --> save asquote:Op zondag 23 juli 2006 14:00 schreef Diaan73 het volgende:
wat hebben jullie leuke bewegende plaatjes
Ja ja, ik weet het.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:17 schreef Scrutinizer het volgende:
En dan zeggen ze nog dat Nederland vertrut![]()
Yepquote:Op zondag 23 juli 2006 14:23 schreef peaceman het volgende:
SLH?
Mislukte haartransplantatie?quote:Op zondag 23 juli 2006 14:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Yep![]()
De operatie is gelukt trouwens, ze is nu een perfecte kruising tussen Bart de Graaf en Henk Bres![]()
[afbeelding]
Wow thnxquote:Op zondag 23 juli 2006 14:07 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hier heb je er nog een paar, Diaan. Rechtermuisknop --> save as
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo. Genoeg!![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 14:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep![]()
De operatie is gelukt trouwens, ze is nu een perfecte kruising tussen Bart de Graaf en Henk Bres![]()
[afbeelding]
Jammer dat hoofdtransplantaties (nog) niet mogelijk zijn.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Sugar () heeft suikerziekte, is flink afgevallen en heeft de boel laten innemen.
Ik ben vies en plakkerigquote:Op zondag 23 juli 2006 14:29 schreef Diaan73 het volgende:
Bah hebben jullie ook zo'n last van de warmte?? Ben maar even buiten gaan zitten, er staat nog een klein briesje....
Dan moet er in haar geval ook nog een personalitytransplantatie volgen. Ik heb een zwak voor artiesten in haar genre, vooral omdat ze vaak zo aardig zijn. SLH is daarop een uitzondering, dat is een klotevent.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:32 schreef Tokay het volgende:
[..]
Jammer dat hoofdtransplantaties (nog) niet mogelijk zijn.
Zo voel ik me ook....quote:Op zondag 23 juli 2006 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben vies en plakkerig![]()
Hebben jullie in het Oosten gister nog zo'n mooie stortbui gehad?
In Amsterdam is er maar eentje geweest om half vier, maar dan wel een hele goede. Ik was binnen 5 tellen volledig doorweekt, alsof ik een minuut met kleren aan onder de douche had gestaan. Er kwam een hele zooi voorbijdrijven op straat en her en der waren er watervallen van dakgoten die het niet aankonden.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo voel ik me ook....![]()
Jazeker en heerlijk dat het was.... eerst smiddags wel sneu voor onze vrienden die hielden gisteren een tuinfeest, dus het was daar van buiten naar binnen, van binnen naar buiten en hups weer naar binnen en rond 7 uur geloof ik barstte het weer los en die duurde redelijk lang.Ik hoop vandaag weer.
![]()
![]()
De buien komen eraan zo te zienquote:
En zoals altijd weer strak in het pak. Prachtig!quote:Op zondag 23 juli 2006 14:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Brian Ferry.
Ik ben vandaag gewoon in korte broekquote:Op zondag 23 juli 2006 14:53 schreef Tokay het volgende:
[..]
En zoals altijd weer strak in het pak. Prachtig!
Tokay heeft een pakkenfetish?quote:Op zondag 23 juli 2006 14:53 schreef Tokay het volgende:
[..]
En zoals altijd weer strak in het pak. Prachtig!
Leuke link... hmmm volgens de verwachting gaan de buien boven Enschede langs...quote:
Hier is er echt noodweer geweest in Almelo.... bomen omgewaaid, dak van sporthalquote:Op zondag 23 juli 2006 14:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Amsterdam is er maar eentje geweest om half vier, maar dan wel een hele goede. Ik was binnen 5 tellen volledig doorweekt, alsof ik een minuut met kleren aan onder de douche had gestaan. Er kwam een hele zooi voorbijdrijven op straat en her en der waren er watervallen van dakgoten die het niet aankonden.![]()
Juist.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:57 schreef peaceman het volgende:
Bowie?
Mensen kunnen mij dan juist weer niet in pak voorstellenquote:Op zondag 23 juli 2006 15:07 schreef Tokay het volgende:
Scrut, ik kan me Brian Ferry niet eens in een korte broek voorstellen.
Ja mijn karma is slechtquote:
Ik verbaas me er ook over. Wat willen ze daar mee uitdrukken ? Dat je als je op z'n hondjes neukt je iets te lezen hebt ?quote:Op zondag 23 juli 2006 15:25 schreef Gellius het volgende:
Ik fietste gisteren nog achter twee meiden met van die "originele" onderrugtatoeages. Dat die trend nou niet voorb- oh nee, ze zitten er levenslang aanvast natuurlijk..
quote:Op zondag 23 juli 2006 15:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik verbaas me er ook over. Wat willen ze daar mee uitdrukken ? Dat je als je op z'n hondjes neukt je iets te lezen hebt ?
Ik heb toch erg veel de indruk dat mensen niet beseffen dat het levenslang is....quote:Op zondag 23 juli 2006 15:25 schreef Gellius het volgende:
Ik fietste gisteren nog achter twee meiden met van die "originele" onderrugtatoeages. Dat die trend nou niet voorb- oh nee, ze zitten er levenslang aanvast natuurlijk..
Dan kun je beter een W op beide billen laten tatoeërenquote:Op zondag 23 juli 2006 15:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik verbaas me er ook over. Wat willen ze daar mee uitdrukken ? Dat je als je op z'n hondjes neukt je iets te lezen hebt ?
Ja laat zo'n demente bejaarde een scheet zegt de verzorgster : 'Stiertje doet mooooeeee'quote:Op zondag 23 juli 2006 15:27 schreef Gellius het volgende:
Het moet in ieder geval over een jaar of veertig, vijftig erg vermakelijk zijn om bejaarde vrouwen te wassen in de thuiszorg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |