ga biechten bitchquote:Op zondag 23 juli 2006 03:46 schreef leolinedance het volgende:
Wat zijn Limburgers toch een eikels zeg
Ik ga geen uitleg geven, dat spreekt voor zich. Kutvolk
Argumenten weet je zelf ook. Heb geen zin om veel te typen want ben bier aan het drinken.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:54 schreef ijsmeis het volgende:
Goed topic zo, zonder argumenten.
Kut leolinedance. Achterlijk ventje die je bent.
IS ook wel leukquote:Op zondag 23 juli 2006 03:54 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind roowen heze wel leuk
Dan mag dit topic wel op slot.quote:Op zondag 23 juli 2006 04:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Argumenten weet je zelf ook. Heb geen zin om veel te typen want ben bier aan het drinken.
KutlimboWel goeie tieten trouwens
![]()
Rowwen Hèze bedoel jequote:Op zondag 23 juli 2006 03:54 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind roowen heze wel leuk
argumentenquote:Op zondag 23 juli 2006 03:46 schreef leolinedance het volgende:
algemeen bekend maar geen zin om te typen.quote:
Haha inderdaad. Weltruste allemaalquote:Op zondag 23 juli 2006 04:09 schreef michiel_merk het volgende:
Limburgers
Iemand die dat dialect spreekt schat je meteen al 50 IQ lager in.
maar dat komt vooral door maaikuuul
nee dat friese accent is mooiquote:Op zondag 23 juli 2006 04:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Weltruste allemaal
waarom niet dan???quote:Op zondag 23 juli 2006 04:12 schreef Steijn het volgende:
Ik ben ook geen Limburg fanje kunt er wel tof fietsen trouwens.
oh jij ook al? Fietsen in limburg that is?quote:Op zondag 23 juli 2006 04:12 schreef Steijn het volgende:
Ik ben ook geen Limburg fanje kunt er wel tof fietsen trouwens.
Ok je beschrijft nu iemand uit Friesland ..quote:Op zondag 23 juli 2006 04:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
algemeen bekend maar geen zin om te typen.
-arrogantie
-taal
-1 limbo = ok, 2 limbo's en je valt buiten de boot
-enz
-enz
Nee, uit limburgquote:Op zondag 23 juli 2006 08:53 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Ok je beschrijft nu iemand uit Friesland ..
heb je de vraag niet begrepen ?
Zijn toch wel wat verschillen hoorquote:Op zondag 23 juli 2006 08:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, uit limburg
friezen en limburgers hebben grote gelijkenissen op dat gebied
Maar dat wíllen ze welquote:Op zondag 23 juli 2006 09:05 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Zijn toch wel wat verschillen hoor![]()
Limburgers claimen niet dat hun 'gewauwel 'een eigen 'taal ' is
wat je vindquote:De straat- en plaatsnaam bordjes zijn (in Limburg) gewoon in het ABN
Ik wel iigquote:Ik heb nog nooit een Limburger horen praten over 'afscheiding 'van NL om een eigen 'land ' te beginnen
True, mooi landschapquote:Hier heb je tenminste nog wat heuvels (voor het fietsen )
Kan ook mooi zijnquote:Friesland is platter dan plat![]()
Skutjeswatte?quote:Zelf dat gene waar Friesland om bekend is (skutsjesilen) schrijven ze nog in het Fries ipv ABN
quote:Maar aan de andere kant ,hij vind Limburg weer wel belangrijk genoeg om er een Topic aan te weiden (alleen omdat hij weerwoord kreeg op een domme opmerking in een andere Topic)
En limburgers ook nietquote:Dus Friezen (TS iig ) kunnen niet tegen hun verlies![]()
Brabanders ookquote:
Niet dan ?..geef eens een voorbeeld ?quote:wat je vind![]()
[..]
Was die zeker behoorlijk dronken ?quote:Ik wel iig![]()
[..]
quote:True, mooi landschap
[..]
Als ik DAT wil ga ik wel in brabant fietsen (is veel mooier en dichterbij )quote:Kan ook mooi zijn![]()
[..]
Heeft iets met water te maken dacht ik...quote:Skutjeswatte?
[..]
Geen idee ,zal het ze eens vragenquote:[..]
En limburgers ook niet![]()
Ik ken er ook een paar , maar ken ook een paar Friezen en zelfs Brabanders (heb er zelfs familie wonen ) maar niet in Valkenswaardquote:Maar sommige limburgers zijn best okKen er een paar die wel ok zijn
![]()
Vrouwen hoeven niet te praten ...quote:Op zondag 23 juli 2006 09:20 schreef addictivebeat het volgende:
Ze praten zo lief. Vooral de vrouwen.![]()
Neequote:Op zondag 23 juli 2006 09:28 schreef gebruikersnaam het volgende:
Limburgs is toch dat dialect waarin het net lijkt of imand jou steeds zingend een vraag stelt?
Het is een kwestie van geduld,rustig wachten op de dag.
dat de maas heel limburg vult
neuh hoorquote:
ja ik heb hier een limburgs bordje voor m'n neus staan natuurlijkquote:Niet dan ?..geef eens een voorbeeld ?
Carnavalquote:Ik heb nog nooit een limburgs plaatsnaam bord gezien hoor (maar gelukkig voor jou ,ook geen brabants) behalve tijdens Carnaval natuurlijk
Nadeel natuurlijkquote:Maar dat hebben ze in Friesland niet (dus weer een plus punt voor het zuiden ..of juist niet ? )
brabanders ook nietquote:Was die zeker behoorlijk dronken ?
Niet dat Limburgers dat ooit zijn![]()
friesland ziet er wel ietsjes anders uit.. maar de mensenquote:Als ik DAT wil ga ik wel in brabant fietsen (is veel mooier en dichterbij )![]()
Ja zoiets zal 't wel zijnquote:Heeft iets met water te maken dacht ik...
doe 'squote:Geen idee ,zal het ze eens vragen![]()
ik heb ook familie in limburgquote:Ik ken er ook een paar , maar ken ook een paar Friezen en zelfs Brabanders (heb er zelfs familie wonen ) maar niet in Valkenswaarddus misschien telt dat niet?
Ik vind de efteling en haar inwoners ook mooi, maar daar zit tenminste nog eenhek omheenquote:Op zondag 23 juli 2006 09:33 schreef dribbel79 het volgende:
Limburg en haar inwoners is mooi en relaxed, klaar...
goed puntquote:Op zondag 23 juli 2006 09:36 schreef gebruikersnaam het volgende:
Wat ik dan wel raar vind, is dat die linedance cowboy van een topicstarter er over gaat klagen.
Accoord, Limburg is erg, maar line dancers................................
Limburgers ook niet ..hoewel het volgens bepaalde stromingen in de Limburgse gemeenschap al een apart land isquote:
Zal ook niet gebeuren want volgens mij bestaan ze gewoon nietquote:ja ik heb hier een limburgs bordje voor m'n neus staan natuurlijk![]()
[..]
quote:Carnaval![]()
![]()
[..]
Lijkt me ook ja...quote:Nadeel natuurlijk![]()
[..]
Al dat bier dat ze in Brabant maken is ook alleen voor de exportquote:brabanders ook niet![]()
[..]
[..]quote:friesland ziet er wel ietsjes anders uit.. maar de mensen![]()
Waarom drinken ze niet gewoon bier dan ?quote:Ja zoiets zal 't wel zijn![]()
[..]
quote:doe 's![]()
[..]
Toch niet bij Belfeld ?quote:ik heb ook familie in limburg![]()
M'n oom heeft 't bedrijf kal-fire opgericht.. misschien ken je 't. 't zit in de buurt van venlo ergens
Komt Rita Verdonck niet uit Utrecht dan ?quote:Op zondag 23 juli 2006 09:38 schreef DennisMoore het volgende:
Limburgers komen afspraken niet na.
Nouja, da's misschien een algeheel beneden-de-rivieren-euvel.
Dat hek om de Efteling is om ongewenst bezoek BUITEN te houden hoor (hint )quote:Op zondag 23 juli 2006 09:35 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Ik vind de efteling en haar inwoners ook mooi, maar daar zit tenminste nog eenhek omheen
Ik spreek geen dialect (of iig niet het Limburgse ,er is trouwens geen echt Limburgs (of Brabants of whatever) dialect maar alleen streek \plaats gebonden dialecten )quote:Op zondag 23 juli 2006 09:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
t-zetten is toch lekker. ?![]()
of was het geen vraag maar sprak je gewoon dialect ?
De gemeente Sittard heeft anders hier net 64.000 euro uitgegeven om dat te veranderen.quote:Op zondag 23 juli 2006 09:05 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
De straat- en plaatsnaam bordjes zijn (in Limburg) gewoon in het ABN
Tja Sittard ...we hebben het nog aan Belgie of Duitsland willen verkopen maar niemand wou het hebbenquote:Op zondag 23 juli 2006 09:52 schreef charon het volgende:
[..]
De gemeente Sittard heeft anders hier net 64.000 euro uitgegeven om dat te veranderen.
Net of er geen betere dingen met dat geld te doen zijn.![]()
Helemaal of deels ?quote:Ik ben het nu wel even met de TS eensch.
quote:Waar in 't bronsgroen eikenhout
't Nachtegaaltje zingt;
Over 't malsche korenveld
't Lied des leeuwriks klinkt;
Waar de hoorn des herders schalt
Langs der beekjes boord:
Daar is mijn Vaderland,
Limburgs dierbaar oord!
Daar is mijn Vaderland,
Limburgs dierbaar oord!
Waar de breede stroom der Maas
Statig zeewaarts vloeit;
Weeld'rig, sappig veldgewas
Kost'lijk groeit en bloeit;
Bloemengaard en beemd en bosch
Overheerlijk gloort:
Daar is mijn Vaderland,
Limburgs dierbaar oord!
Daar is mijn Vaderland,
Limburgs dierbaar oord!
Waar der Vaad'ren schoone taal
Klinkt met held're kracht;
Waar men kloek en flink van aard
Vreemde praal veracht;
Eigen zeden, eigen schoon
't Hart des volks bekoort:
Daar is mijn Vaderland,
Limburgs dierbaar oord!
Daar is mijn Vaderland,
Limburgs dierbaar oord!
Waar aan 't oud Oranjehuis
't Volk blijft hou en trouw,
Met ons roemrijk Nederland
Eén in vreugd en rouw;
Trouw aan plicht en trouw aan God
Heerscht van Zuid tot Noord:
Daar is mijn Vaderland,
Limburgs dierbaar oord!
Daar is mijn Vaderland,
Limburgs dierbaar oord!
quote:Op zondag 23 juli 2006 09:56 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[afbeelding]
[..]
![]()
![]()
![]()
En flikker nu eens op met je anti-Limburg verhalen. Ik vergelijk 'de onwetenden' altijd maar met de Amerikanen. Als zij namelijk naar Europa komen, menen ze even in 3 dagen Italië te kunnen zien (natuurlijk eerst naar de toren van Pizza en dan rechtstreeks naar de McDonald's in Rome, om vandaaruit meteen door te koetsen naar het toeristische Venezia) en dan meteen door te hoppen naar de Franse Eiffel Tower en the Louvray (want verder is er toch niets te zien in Parijs behalve de 10 McDonald's en eventueel nog een Burger King). Iets meegekregen van de cultuur? Nee. Vooroordelen? Ja. "In France, they have a lot of bums on the street". Mooie conclusie na een halve dag Parijs...
Kwestie van nuancering. Aan het soort Limburgers dat een dergelijke beslissing er door duwt uit een misplaats gevoel van Limburgs nationalisme heb ik een hekel- maar dat geldt ook voor Friezen, Drenten, Tukkers, Achterhoekers, Brabos, Utrechternaren, Groningers, Zeeuwen, en Hollanders (heb ik ze nu allemaal gehad?) die aan dat soort dingen geld willen verspillen.quote:Op zondag 23 juli 2006 09:55 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Tja Sittard ...we hebben het nog aan Belgie of Duitsland willen verkopen maar niemand wou het hebben![]()
[..]
Helemaal of deels ?
En waarom dan 'nu' wel ?
Volgens die logica, en wetende wat Frankrijk en Belgie allemaal in de Maas gooien... nou ja, je snapt het wel, toch?quote:Op zondag 23 juli 2006 10:15 schreef Jossos het volgende:
Ach, je kunt de grote rivieren ook als een mooi open riool zien, Limburg en Brabant dumpen er hun rommel in, en alles wat er boven de rivieren ligt bestaat uit afloop van stront en andere rommel.![]()
Ja hoor, maar Nederland is voor de Fransen toch het pispaaltje, maar dat maakt niet uit want ik houdt het nu even op een wat kleinere schaal.quote:Op zondag 23 juli 2006 10:18 schreef charon het volgende:
[..]
Volgens die logica, en wetende wat Frankrijk en Belgie allemaal in de Maas gooien... nou ja, je snapt het wel, toch?
Dat is niet alleen iets van provincies hoor ,kijk eens naar de landelijke politiek ?quote:Op zondag 23 juli 2006 10:13 schreef charon het volgende:
[..]
Kwestie van nuancering. Aan het soort Limburgers dat een dergelijke beslissing er door duwt uit een misplaats gevoel van Limburgs nationalisme heb ik een hekel- maar dat geldt ook voor Friezen, Drenten, Tukkers, Achterhoekers, Brabos, Utrechternaren, Groningers, Zeeuwen, en Hollanders (heb ik ze nu allemaal gehad?) die aan dat soort dingen geld willen verspillen.
Tja zou kunnen ...maar is dat niet net zo goed generaliseren ?quote:Voor het overige vind ik bijvoorbeeld Amsterdammers een lelijker accent hebben dan Friezen of Limburgers, en zijn die Amsterdammers ook een stuk meer narrow-minded..
Ik ook nietquote:Ik ben overigens zelf noch Sittardernaar, noch Limburger
Volgens mij is elk klein dorp (1000 inwoners ?) 'kut' als je van bv uitgaan houdquote:Op zondag 23 juli 2006 10:20 schreef Timmiejj het volgende:
Ik ben geen Limburger en woon nu wel in een dorpje met net iets meer dan 1000 inwoners, en dat is toch echt wel zwaar kut
quote:Op zondag 23 juli 2006 03:46 schreef leolinedance het volgende:
Mannen, naar het schijnt, met bierfles nog in de handquote:Op zondag 23 juli 2006 10:25 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Volgens mij is elk klein dorp (1000 inwoners ?) 'kut' als je van bv uitgaan houd![]()
Waren dat trouwens mannen of vrouwen (naakt) ?![]()
Dat zegt meer over hem zelf. Wel gelezen maar niet op gereageerd.quote:Op zondag 23 juli 2006 10:20 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Dat is niet alleen iets van provincies hoor ,kijk eens naar de landelijke politiek ?![]()
Maar heb je de opmerkingen van TS wel gelezen ?
Ik kan daar weinig nuancering in ondekken
[..]
Ik kan niet anders dan me baseren op mijn eigen sample set van mensen die ik ken en meemaak.quote:Tja zou kunnen ...maar is dat niet net zo goed generaliseren ?
[..]
Correctquote:Maar je woont er wel neem ik aan ?
'De gemeente Sittard heeft anders hier net 64.000 euro uitgegeven om dat te veranderen '
Is dat nu vrouwenlogica, Limburgerlogica, of beide?quote:Op zondag 23 juli 2006 10:20 schreef Jossos het volgende:
[..]
Ja hoor, maar Nederland is voor de Fransen toch het pispaaltje, maar dat maakt niet uit want ik houdt het nu even op een wat kleinere schaal.
DAN heb je gelijk ..goorquote:Op zondag 23 juli 2006 10:31 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Mannen, naar het schijnt, met bierfles nog in de hand![]()
Geen ideequote:Op zondag 23 juli 2006 10:33 schreef charon het volgende:
[..]
Is dat nu vrouwenlogica, Limburgerlogica, of beide?
That was the hidden question...quote:Op zondag 23 juli 2006 10:35 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Geen idee
Ze is blijkbaar wel een vrouw
Maar woont ze ook on Limburg ?
Ga dan!quote:Op zondag 23 juli 2006 11:03 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik houd er ook niet van, en das vervelend als je er al je hele leven tussen woont....
Verhuizen geen optie dan ?quote:Op zondag 23 juli 2006 11:03 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik houd er ook niet van, en das vervelend als je er al je hele leven tussen woont....
waasrchijnlijk is het een amerikaan waarvan de ouders bij de afcent zittenquote:Op zondag 23 juli 2006 11:03 schreef Evil_Jur het volgende:
Een Amerikaan in Limburg ?...whaaaa kssssssssssssttquote:Op zondag 23 juli 2006 11:28 schreef postmortum het volgende:
[..]
waasrchijnlijk is het een amerikaan waarvan de ouders bij de afcent zitten![]()
met die gare macotte een soort trol of zoietsquote:
Je bedoeld Balkenende ??....we hadden het over Limburg hoorquote:Op zondag 23 juli 2006 12:18 schreef postmortum het volgende:
[..]
met die gare macotte een soort trol of zoiets![]()
kijk naar mijn reactie boven die van jouquote:Op zondag 23 juli 2006 12:19 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Je bedoeld Balkenende ??....we hadden het over Limburg hoor![]()
Ging ik ook op in ...is hem sprekend ...of beledig ik nu die trol ?quote:Op zondag 23 juli 2006 12:25 schreef postmortum het volgende:
[..]
kijk naar mijn reactie boven die van jouBalkenende aan het bijbeunen
![]()
Vrouwenlogica, maar ik studeer wel in Maastricht. Misschien ben ik al wel een beetje Limburger aan het wordenquote:Op zondag 23 juli 2006 10:33 schreef charon het volgende:
[..]
Is dat nu vrouwenlogica, Limburgerlogica, of beide?
En hoe bevalt Maastricht ?quote:Op zondag 23 juli 2006 12:26 schreef Jossos het volgende:
[..]
Vrouwenlogica, maar ik studeer wel in Maastricht. Misschien ben ik al wel een beetje Limburger aan het worden![]()
Nee...quote:Op zondag 23 juli 2006 11:28 schreef postmortum het volgende:
[..]
waasrchijnlijk is het een amerikaan waarvan de ouders bij de afcent zitten![]()
Klopt ..maar Amsterdam is bv ook anders dan de 'rest van Noord Holland 'quote:Op zondag 23 juli 2006 12:31 schreef SuperwormJim het volgende:
Maastricht is dan ook heel anders dan Limburg ....
Ik doel meer op de maastrichtenaren zelf. Ze representeren absoluut niet de gemiddelde limburger.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:33 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Klopt ..maar Amsterdam is bv ook anders dan de 'rest van Noord Holland '
Maastricht is iig 100x beter als 'Heerlen '![]()
Eensch. Het zijn eerder duitsersquote:Op zondag 23 juli 2006 12:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik doel meer op de maastrichtenaren zelf. Ze representeren absoluut niet de gemiddelde limburger.
Ik heb daar geen idee vanquote:Op zondag 23 juli 2006 12:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik doel meer op de maastrichtenaren zelf. Ze representeren absoluut niet de gemiddelde limburger.
Ik ben helemaal geen Fries manquote:Op zondag 23 juli 2006 09:05 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
De straat- en plaatsnaam bordjes zijn (in Limburg) gewoon in het ABN
Ik heb nog nooit een Limburger horen praten over 'afscheiding 'van NL om een eigen 'land ' te beginnen
Hier heb je tenminste nog wat heuvels (voor het fietsen ) Friesland is platter dan plat![]()
Zelf dat gene waar Friesland om bekend is (skutsjesilen) schrijven ze nog in het Fries ipv ABN
Maar aan de andere kant ,hij vind Limburg weer wel belangrijk genoeg om er een Topic aan te weiden (alleen omdat hij weerwoord kreeg op een domme opmerking in een andere Topic)
Dus Friezen (TS iig ) kunnen niet tegen hun verlies![]()
Belgische vrouwen praten liefquote:Op zondag 23 juli 2006 09:20 schreef addictivebeat het volgende:
Ze praten zo lief. Vooral de vrouwen.![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 09:35 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Ik vind de efteling en haar inwoners ook mooi, maar daar zit tenminste nog eenhek omheen
rampenerenquote:Op zondag 23 juli 2006 12:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Belgische vrouwen praten lief![]()
Als ik ga rampeneren met stappen en ik tref een Limbo, loop ik weg![]()
Het is maar een username hoorquote:Op zondag 23 juli 2006 09:36 schreef gebruikersnaam het volgende:
Wat ik dan wel raar vind, is dat die linedance cowboy van een topicstarter er over gaat klagen.
Accoord, Limburg is erg, maar line dancers................................
Waarom staat er dan Franeker in jouw profiel ,man ?quote:
Als jij daar graag woont wat is dan het probleem ?quote:Woon in Eindhoven en Arnhem(leukste steden van NL imho)
quote:Ik kan me niet herinneren dat ik weerwoord kreeg.
Tja ...daar is duidelijk niet iedereen het over eensquote:Alleen je username deed me herinneren aan de arrogantie van de Limbo's.
Tja sommige mensen typen maar wat en lezen verder niet ....quote:Weet nieteens meer waar je post over ging man, zal wel niet zo spannend zijn geweest![]()
Je gaat toch niet stappen in Belgisch Limburg hoop ik ?quote:Op zondag 23 juli 2006 12:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Belgische vrouwen praten lief![]()
Als ik ga rampeneren met stappen en ik tref een Limbo, loop ik weg![]()
Dat vinden de maastrichtenaren idd, maar qua vriendelijkheid moeten ze het toch zeker afleggen.... Al is de stad zelf natuurlijk leuker.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:33 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Lekker als je zo over collega's denktquote:Op zondag 23 juli 2006 12:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bullshit, kom er vaak zat jammer genoeg![]()
Ook genoeg Limbo collega's (eikels)
![]()
Ik had het ook over de 'glas' stad zelf niet over de bevolking ...heb er verschillende vrienden wonen (dus ik kijk wel uit om er iets van te zeggenquote:Op zondag 23 juli 2006 12:50 schreef ioko het volgende:
[..]
Dat vinden de maastrichtenaren idd, maar qua vriendelijkheid moeten ze het toch zeker afleggen.... Al is de stad zelf natuurlijk leuker.
Had gister bier op. In mijn profiel staat Franeker omdat ik dat leuk vind klinkenquote:Op zondag 23 juli 2006 12:48 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Waarom staat er dan Franeker in jouw profiel ,man ?
[..]
Als jij daar graag woont wat is dan het probleem ?
[..]
Puur toeval dus ?...jouw username doet me denken wat een suffe 'sport 'Linedancing is ,maar daarom begin ik nog geen Topic![]()
[..]
Tja ...daar is duidelijk niet iedereen het over eens![]()
[..]
Tja sommige mensen typen maar wat en lezen verder niet ....![]()
je beledigd die trol hequote:Op zondag 23 juli 2006 12:26 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Ging ik ook op in ...is hem sprekend ...of beledig ik nu die trol ?
heerlen is vet lachenquote:Op zondag 23 juli 2006 12:33 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Zitterdquote:Op zondag 23 juli 2006 12:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb daar geen idee vanIk ben in Roermond (Remunj) geweest, Sittard, Maastricht. Maastricht zag er wel mooi uit, ook heel schoon en zo. Alleen kreeg ik de indruk dat het nogal gemaakt was...alsof er niet geleefd werd.
nee jij trekt volle zalen.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Had gister bier op. In mijn profiel staat Franeker omdat ik dat leuk vind klinken![]()
Maar Limburgers zijn gewoon (vooral in groepjes) heel irritant![]()
En zoals ik al zei, dat Leolinedance is maar een username hoor
Hey stadgenoot.... Ik vind het altijd wel lachen met uitgaan die randdebielen die ik altijd weer tegen kom... Heerlen afkankeren is gewoon de shit...quote:Op zondag 23 juli 2006 12:59 schreef postmortum het volgende:
[..]
heerlen is vet lachenWe zijn de de slechtste stad van nederland en fucking proud of it, die houding is echt lachen
![]()
ik werk in heerlen, kom uit sittardquote:Op zondag 23 juli 2006 14:02 schreef TimC het volgende:
[..]
Hey stadgenoot.... Ik vind het altijd wel lachen met uitgaan die randdebielen die ik altijd weer tegen kom... Heerlen afkankeren is gewoon de shit...
Kut Limboquote:Op zondag 23 juli 2006 19:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Je moet je hoerehoofd houdenVerdere uitleg ook overbodig. Kutuser.
Onnozele hals. Een beetje op je eigen topic te zitten F5-enquote:
Ja, die jij hebt gekozen, eppo.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En zoals ik al zei, dat Leolinedance is maar een username hoor
du bist keihard gepwnd durch ijmeijsquote:
Wat is er kut aan Venray ?......ze hebben toch een geweldige...eeeh ......quote:Op zondag 23 juli 2006 20:04 schreef Diemietuhriej het volgende:
Limburg.
Woon zelf bij Venray, en ja, dát is kut.
Voor de rest is Limburg zwaar tof.
Het enige positieve is de bioscoop, eigenlijk.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:08 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Wat is er kut aan Venray ?......ze hebben toch een geweldige...eeeh ......
O,ja ze hebben het Vincent van Gogh Instituut![]()
Grapje ...de Kermis (binnenkort) is toch best wel ok ?
Heb nog in Venray gewerkt dus moet ik toch iets positiefs over Venray zeggen![]()
IDD redelijk up to date wat de nieuwste films betreft ...iig beter als Venlo (helemaal geen bios )quote:Op zondag 23 juli 2006 20:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het enige positieve is de bioscoop, eigenlijk.
Ja, de kermis, daar zijn dan groepen van 50 negers ofzo, die alles verzieken voor iedereen, waardoor er alleen nog maar Lonsdalers en negers op af komen, en zo was het ook met de carnaval dit jaar.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:08 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Wat is er kut aan Venray ?......ze hebben toch een geweldige...eeeh ......
O,ja ze hebben het Vincent van Gogh Instituut![]()
Grapje ...de Kermis (binnenkort) is toch best wel ok ?
Heb nog in Venray gewerkt dus moet ik toch iets positiefs over Venray zeggen![]()
wellusquote:Op zondag 23 juli 2006 20:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil nog niet zeggen dat ik aan die sport doe ofzo, trien.
Ysselsteynnnn... Hoe ist 3 km verderop?:pquote:Op zondag 23 juli 2006 20:04 schreef Diemietuhriej het volgende:
Limburg.
Woon zelf bij Venray, en ja, dát is kut.
Voor de rest is Limburg zwaar tof.
quote:Op zondag 23 juli 2006 03:46 schreef leolinedance het volgende:
Maakt niet uit, lelijk ben je toch.quote:
Hell yeah, die zachte g is toch charmanter dan ik dacht...quote:Op zondag 23 juli 2006 21:09 schreef DeBastaard het volgende:
[..]
Yeaaaaaaaaah!
Iedereen wilt limburger zijn.
Het stinkt hier naar jaloezie in dit topic!!
Meiden geile op een zachte G, dat is algemeen bekend, behalven waarschijnlijk de fokkende meidenquote:Op zondag 23 juli 2006 21:10 schreef TimC het volgende:
[..]
Hell yeah, die zachte g is toch charmanter dan ik dacht...
en dat is?quote:
Rustig op het moment..quote:Op zondag 23 juli 2006 21:07 schreef DLTF het volgende:
[..]
Ysselsteynnnn... Hoe ist 3 km verderop?:p
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maakt niet uit, lelijk ben je toch.
Hier in de Hei nog veel rustiger, maar da's normaal hequote:Op zondag 23 juli 2006 21:15 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Rustig op het moment..
Hier eigenlijk altijd wel.
Brunssummerhei??quote:Op zondag 23 juli 2006 21:27 schreef DLTF het volgende:
[..]
Hier in de Hei nog veel rustiger, maar da's normaal he![]()
Zegt iemand uit Arnhem en Eindhoven bedoel je dus. Lees voortaan het topic voordat je een onzinreply postquote:Op zondag 23 juli 2006 21:03 schreef DLTF het volgende:
ZEGT EEN FRIES, met hun k*t taal.... Hebben voor alles een eigen woord, maar als t woord een beetje moeilijk wordt, zeggen ze 't in 't Nederlands, pauper volk
Rowwen Heze rules,
Limburg, symply the best
Bij Venray, leeswonderquote:
Daar kun je tof mountainbikenquote:
oke, die kan dan weer net niet... -1quote:Op zondag 23 juli 2006 21:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar kun je tof mountainbiken
(en kinderlijkjes vinden)
Brand bier zekerquote:Op zondag 23 juli 2006 21:17 schreef TimC het volgende:
Limburg jongens als je echt bier wilt moet je daar zijn!!
Waarom zou het niet kunnen? Het is in het verleden al vaker gebeurd hoorquote:
Daarom juistquote:Op zondag 23 juli 2006 21:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom zou het niet kunnen? Het is in het verleden al vaker gebeurd hoor
ja, iig in alle soorten haarden en kachels.. m'n oom en tante zijn baas en oprichtersquote:Op zondag 23 juli 2006 09:44 schreef Limburger_noord het volgende:
Toch niet bij Belfeld ?
Die ken ik ja..die doen toch in open haarden ?
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ja, iig in alle soorten haarden en kachels.. m'n oom en tante zijn baas en oprichters![]()
Die staan op mijn lijstje voor als we in het najaar een open haard laten plaatsen (plaatsen doen ze niet denk ik of wel ?)quote:Op zondag 23 juli 2006 21:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ja, iig in alle soorten haarden en kachels.. m'n oom en tante zijn baas en oprichters![]()
Dus je kiest 'm zomaar? Dan ben je nog achterlijker dan ik dacht.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil nog niet zeggen dat ik aan die sport doe ofzo, trien.
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:16 schreef DeBastaard het volgende:
haha, go timmeh.
Limburg über alles btw, en brunsummerheide ruled ook.
Volgens mij wel hoor.. en er zal vast wel iets bij zitten wat je aan staatquote:Op zondag 23 juli 2006 22:27 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Die staan op mijn lijstje voor als we in het najaar een open haard laten plaatsen (plaatsen doen ze niet denk ik of wel ?)
Ik ga iig lkijken of ze wat hebben wat ik mooi vind
voorspelbaarquote:
Boeie. Die ziekelijke zakelijke correctheid van boven-de-rivierenquote:Op zondag 23 juli 2006 09:38 schreef DennisMoore het volgende:
Limburgers komen afspraken niet na.
Nouja, da's misschien een algeheel beneden-de-rivieren-euvel.
Ik heb ergens nog een uitnodiging voor de brouwerij liggen mag ik daar gaan checken enzo...quote:Op zondag 23 juli 2006 22:46 schreef DaYwALKuR het volgende:
Bek houwe kut randstad![]()
Wij hebben [afbeelding]
Alfaquote:Op zondag 23 juli 2006 22:46 schreef DaYwALKuR het volgende:
Bek houwe kut randstad![]()
Wij hebben [afbeelding]
Zoete suiker rommelquote:Op zondag 23 juli 2006 23:07 schreef Nyx96 het volgende:
[..]
Alfa
Beter dan Bavaria en Oranjeb![]()
m, waar wij het mee mogen doen. Gelukkig hebben we ook nog Trapist (= Bavaria), Dommelsch en Hertog Jan. Én natuurlijk ons plaatselijke biertje:
[afbeelding]![]()
Lul toch niet ... Hertog Jan = Limburgs !!!!quote:Op zondag 23 juli 2006 23:07 schreef Nyx96 het volgende:
[..]
Alfa
Beter dan Bavaria en Oranjeb![]()
m, waar wij het mee mogen doen. Gelukkig hebben we ook nog Trapist (= Bavaria), Dommelsch en Hertog Jan. Én natuurlijk ons plaatselijke biertje:
[afbeelding]![]()
Jouw nickquote:Op zondag 23 juli 2006 23:53 schreef Ku_Klux_Kloon het volgende:
[..]
Lul toch niet ... Hertog Jan = Limburgs !!!!![]()
Oke. Bier is kennelijk een gevoelig onderwerp hier op internetquote:Op zondag 23 juli 2006 23:53 schreef Ku_Klux_Kloon het volgende:
[..]
Lul toch niet ... Hertog Jan = Limburgs !!!!![]()
grolschquote:Op zondag 23 juli 2006 23:56 schreef Nyx96 het volgende:
[..]
Oke. Bier is kennelijk een gevoelig onderwerp hier op internet.
Als het over Brabanders of Limburgers gaat en het is al laat op de avond... hi hiquote:Op maandag 24 juli 2006 00:00 schreef Isdatzo het volgende:
grappig hoe ieder topic toch weer naar bier toe gaat![]()
zoietsquote:Op maandag 24 juli 2006 00:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Als het over Brabanders of Limburgers gaat en het is al laat op de avond... hi hi hik hik![]()
![]()
niksquote:Op maandag 24 juli 2006 00:34 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
eN WAZZZ daar nooouwww wwweeer mizzz meee?![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 09:56 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[afbeelding]
[..]
![]()
![]()
![]()
En flikker nu eens op met je anti-Limburg verhalen. Ik vergelijk 'de onwetenden' altijd maar met de Amerikanen. Als zij namelijk naar Europa komen, menen ze even in 3 dagen Italië te kunnen zien (natuurlijk eerst naar de toren van Pizza en dan rechtstreeks naar de McDonald's in Rome, om vandaaruit meteen door te koetsen naar het toeristische Venezia) en dan meteen door te hoppen naar de Franse Eiffel Tower en the Louvray (want verder is er toch niets te zien in Parijs behalve de 10 McDonald's en eventueel nog een Burger King). Iets meegekregen van de cultuur? Nee. Vooroordelen? Ja. "In France, they have a lot of bums on the street". Mooie conclusie na een halve dag Parijs...
Het is precies zo met de onwetenden die een dagje in Limburg zijn geweest of zelfs nog nooit de provincie zijn toegetreden. "O nee, ze spraken met een accent. Dat is afwijkend van onze manier van leven. Zij zijn stom, wij zijn koning."![]()
Doe toch niet zo naïef, gek! Ga in Limburg wonen en zie wat voor een aparte cultuur wij hebben. Dat beperkt zich niet tot carnaval, zoals velen misschien zullen denken. Het is toch fijn dat wij in zo'n klein landje als Nederland verschillende culturen hebben? Ik zou er niet aan moeten denken dat iedereen zo leefde als in de Randstad.
Toedelokie!![]()
Luister, ze willen niets met Limburg te maken hebben ... dan ook niet ons bierquote:Op zondag 23 juli 2006 23:56 schreef Nyx96 het volgende:
[..]
Oke. Bier is kennelijk een gevoelig onderwerp hier op internet.
En waar is hiero ongeveer? (ja in Limburg duh )quote:Op maandag 24 juli 2006 08:26 schreef danielluh het volgende:
ik woon in limburg en vindt limburgers ook niks.
te conservatief hiero![]()
Wat voor kleren draag je dan in hemelsnaam ?quote:Op maandag 24 juli 2006 09:34 schreef danielluh het volgende:
limburg zuid
hele tijd kijken ze je aan, of wijzen. geen last van als ik boven de rivieren ben
Dan hangen we ze wel appart.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:54 schreef sig000 het volgende:
Je hebt Noord-Limburg, Midden-Limburg en Zuid-Limburg.![]()
hahahah normale klerenquote:Op maandag 24 juli 2006 11:32 schreef ioko het volgende:
[..]
Wat voor kleren draag je dan in hemelsnaam ?
Jouw foto komt me zo bekend voor ik woon zelf ook in heerlen, beter bekend als de wijk scheasbergerveld zegt je dat iets??quote:Op maandag 24 juli 2006 11:37 schreef danielluh het volgende:
[..]
hahahah normale kleren
maar ik ben gewoon een lange vrouw , 1.95 lang
dus ik val erg op
Nee op zich niet in het centrum bij de ah...quote:Op maandag 24 juli 2006 11:46 schreef danielluh het volgende:
nee op dit moment zegt mij die wijk niks
ligt dat in de buurt van heerlenbaan?
Een pro-Limburg topicquote:Op maandag 24 juli 2006 06:32 schreef Limburger_noord het volgende:
Ik lig in een deuk...![]()
Deze Topic is gestart als ' Limburg(ers) is\zijn kut' en intussen is het een pro-Limburg Topic geworden ....
Tja , je krijgt wat je verdient he...
Limburg powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
jij snapt het! hulde!quote:Op maandag 24 juli 2006 09:34 schreef danielluh het volgende:
limburg zuid
hele tijd kijken ze je aan, of wijzen. geen last van als ik boven de rivieren ben
ja nu weet ik waar, kom je wel eens in de cave? daar kwam ik hele tijd geleden vakerquote:Op maandag 24 juli 2006 11:48 schreef TimC het volgende:
[..]
Nee op zich niet in het centrum bij de ah...
hahah als je er vaker mee geconfronteerd wordt snap je het heel snelquote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 11:59 schreef ijsmeis het volgende:
Heb je soms 3 tieten? Dan zou ik namelijk ook wijzen.
Dus je bent een man die zich voordoet als een vrouw?quote:Op maandag 24 juli 2006 12:01 schreef danielluh het volgende:
[..]
nou das toch nie zo bijzonder
er lopen zat mensen rond die dat hebben, iig mannen met een horeca spoilerdie hebben er 3
2 tieten en 1 gigantisch dikke tiet bij de navel![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 08:05 schreef Ku_Klux_Kloon het volgende:
[..]
Luister, ze willen niets met Limburg te maken hebben ... dan ook niet ons bier![]()
hahahahaha nee ik was een man die nu een vrouw isquote:Op maandag 24 juli 2006 12:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus je bent een man die zich voordoet als een vrouw?
Ik ken dat wel, dat is ook mijn grootste probleem met Limburgers. Even generaliserend, maar ze zijn vaak nogal bekrompen, simpel en conformistisch. Heel gastvrij voor kortstondige bezoekers, maar achter je rug om...quote:Op maandag 24 juli 2006 11:37 schreef danielluh het volgende:
[..]
hahahah normale kleren
maar ik ben gewoon een lange vrouw , 1.95 lang
dus ik val erg op
Ik ben niet van het alto enzo...quote:Op maandag 24 juli 2006 11:56 schreef danielluh het volgende:
[..]
ja nu weet ik waar, kom je wel eens in de cave? daar kwam ik hele tijd geleden vaker
nu niet meer, saaie boel en teveel pubers
jups, zo is dat idd hier in het zuidenquote:Op maandag 24 juli 2006 12:20 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik ken dat wel, dat is ook mijn grootste probleem met Limburgers. Even generaliserend, maar ze zijn vaak nogal bekrompen, simpel en conformistisch. Heel gastvrij voor kortstondige bezoekers, maar achter je rug om...
Ik vind juist dat iemand uit de randstad veel norser is dan een limburger. Wellicht meer bekrompen maar veel aardiger dan iemand uit de randstad.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:20 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik ken dat wel, dat is ook mijn grootste probleem met Limburgers. Even generaliserend, maar ze zijn vaak nogal bekrompen, simpel en conformistisch. Heel gastvrij voor kortstondige bezoekers, maar achter je rug om...
In de randstad moet alles maar. Iedereen loopt langs elkaar.. Hier is nog de openheid en niet het drukke stadsleven.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:36 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik vind juist dat iemand uit de randstad veel norser is dan een limburger. Wellicht meer bekrompen maar veel aardiger dan iemand uit de randstad.
Ja, dat moeten vooral. Dat is trouwens sowieso iets typisch Hollands, dat zeggen buitenlanders ook over ons (gisteren NED3 - Niet van hier)...quote:Op maandag 24 juli 2006 12:37 schreef TimC het volgende:
[..]
In de randstad moet alles maar. Iedereen loopt langs elkaar.. Hier is nog de openheid en niet het drukke stadsleven.
je tenen zijn al gekrult zonder dat een limbo op tv isquote:Op maandag 24 juli 2006 13:02 schreef Stamp_Kip het volgende:
Enigste wat ik minder vind is het dialect..als ik limburgers op tv hoor..krullen me de tenen![]()
Gelukkig heb ik dat niet zo heel erg..
Maar ik hang dr beetje tussen in..halve fam is van wassenaar
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:03 schreef danielluh het volgende:
[..]
je tenen zijn al gekrult zonder dat een limbo op tv is![]()
![]()
hahahahaha en jij wil nog geloofwaardig over komen!!!!!quote:Op maandag 24 juli 2006 12:07 schreef leolinedance het volgende:
Limburgse hooligans houden huis in België
Limburgers
die gaan zovaak op de vuist dat het nie eens meer opvalt in de mediaquote:Op maandag 24 juli 2006 13:18 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
hahahahaha en jij wil nog geloofwaardig over komen!!!!!
Wat dacht je van AMSTERDAM en rot'dam.. ohja die gaan nooit met elkaar op de vuist zeker![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:23 schreef Ivo1986 het volgende:
TS, ben je jaloers op de prachtige omgeving, aardige mensen etc?
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:25 schreef Yankee_One het volgende:
limbo's zijn leuk
Omgeving, a la.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:23 schreef Ivo1986 het volgende:
TS, ben je jaloers op de prachtige omgeving, aardige mensen etc?
Oh, je komt uit Weertquote:
JIj bent best een geil ding jaquote:Op maandag 24 juli 2006 13:34 schreef Stamp_Kip het volgende:
jullie komen dan op de verkeerde plaatsen..of je moet mij tegen komen ik ben heel lief![]()
kuttekop, alsof er in andere delen van het land geen debielen wonenquote:Op maandag 24 juli 2006 13:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oh, je komt uit Weert![]()
Dat is nog wel de meest trieste stad van heet Limburg![]()
Deze 'clan' heerscht er ook
http://www.hoegaardan.nl/
Alleen de naam al...
Kneus, lees het topic voordat je reageertquote:Op maandag 24 juli 2006 13:37 schreef Klonk het volgende:
wacht ff TS komt uit Friesland, en dan over Limburgers zeuren
ik heb je debiele OP gelezenquote:Op maandag 24 juli 2006 13:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kneus, lees het topic voordat je reageert![]()
klopt, jij bent het zonnetje in het mooie limburgquote:Op maandag 24 juli 2006 13:34 schreef Stamp_Kip het volgende:
jullie komen dan op de verkeerde plaatsen..of je moet mij tegen komen ik ben heel lief![]()
Ben laatst in Valkenburg geweest. Dat was best leuk jaquote:Op maandag 24 juli 2006 13:38 schreef Ivo1986 het volgende:
Ook ik ben lief
TS, waarom denk je dat er steeds meer Limburgers reclames inspreken? (denk aan de SNSbank reclames) Omdat wij een geweldige Gé hebben.
Ga eens naar valkenburg ofzo, pak een terrasje en geniet van een Limburgs biertje.
Jij lijkt echt veel op mijn ovebuurvrouw(meid)quote:Op maandag 24 juli 2006 13:42 schreef danielluh het volgende:
[..]
klopt, jij bent het zonnetje in het mooie limburg
Als je het topic had gelezen wist je dat ik geen Fries ben, en had je niet zo'n onbenullige post hoeven plaatsenquote:Op maandag 24 juli 2006 13:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb je debiele OP gelezen
vond ik meer als voldoende aandacht voor een mislukte nageboorte![]()
nou ik woon toch echt op zeswegenquote:Op maandag 24 juli 2006 13:43 schreef TimC het volgende:
[..]
Jij lijkt echt veel op mijn ovebuurvrouw(meid)
quote:JIj bent best een geil ding ja
Un geiluh Geejquote:Ook ik ben lief
TS, waarom denk je dat er steeds meer Limburgers reclames inspreken? (denk aan de SNSbank reclames) Omdat wij een geweldige Gé hebben.
Ga eens naar valkenburg ofzo, pak een terrasje en geniet van een Limburgs biertje.
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:42 schreef danielluh het volgende:
[..]
klopt, jij bent het zonnetje in het mooie limburg
Weet je dat heel zeker??quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:46 schreef TimC het volgende:
[..]
Weet je dat heel zeker??Zeswegen, centrum ligt toch allemaal bij elkaar technisch gezien ben je dan wel mijn overbuurvrouw!
![]()
En wat te denken van Epenquote:Op maandag 24 juli 2006 13:44 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
![]()
[..]
Un geiluh Geej![]()
En dan op het hoekie als je binnenkomt in V'burg een lekker aarbeien ijs eten..
Die berg bij de AH na beneden weleens een ijs gehad?![]()
en jij welke wijk scharrel jij rond?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:47 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
kan ik bevestigen..heel technisch gezien wel dan hahaha
Nee hier tegenover als je op de bank zit.. Je lijkt sprekend..quote:Op maandag 24 juli 2006 13:48 schreef danielluh het volgende:
technisch gezien dan wel, maar ik zou nie weten waar jij mij gezien moet hebben
zal echt dan wel in de stad zijn geweest ooit, en ik val natuurlijk vrij snel op
ik op de bank zitte? als ik slet dan sta ik lieverquote:Op maandag 24 juli 2006 13:49 schreef TimC het volgende:
[..]
Nee hier tegenover als je op de bank zit.. Je lijkt sprekend..
Dan ben je het niet..quote:Op maandag 24 juli 2006 13:50 schreef danielluh het volgende:
[..]
ik op de bank zitte? als ik slet dan sta ik liever
Kom je ook wel eens in de koopjeshoek?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:51 schreef danielluh het volgende:
[..]
jeps kom ik wel eens, vorige week nog
volgens mij werk ik daarquote:Op maandag 24 juli 2006 13:52 schreef danielluh het volgende:
zou best kunnen, ik snuffel altijd koopjes af
quote:
wat zij zegtquote:zij scharrelt teveel bij mij rondt
quote:En wat te denken van Epen
Tuurlijk weet ik dat zeker alleen heb nu vakantie en wil er niet aan herinnerd worden...quote:Op maandag 24 juli 2006 13:53 schreef danielluh het volgende:
weet je nie eens zeker of je daar werkt
waar is die kip nu weer heen
ook een standaard ritueel in dat speeltuintjequote:Kom jij wel eens bij IKEA???...
hieroquote:waar is die kip nu weer heen
Oh toen ik je geen korting wou geven...quote:Op maandag 24 juli 2006 13:54 schreef danielluh het volgende:
bof je wel met dit weer
dan heb je best kans dat we elkaar wel eens gezien hebben
mischien heb ik daar wel eens op de bank gezeten, toen me broertje een slaapbank wilde halen
Hmm is dat lang geleden?? Ik ben namelijk niet zo van de slaapbanken?? Maar je herkent me wel of dat ook niet??quote:Op maandag 24 juli 2006 13:57 schreef danielluh het volgende:
[..]
die had je mij wel gegeven hoor
hadde we ff naar epen gegaan![]()
hahahah nou ikea heeft wel meer medewerkers en zie geen foto van jouwquote:Op maandag 24 juli 2006 13:59 schreef TimC het volgende:
[..]
Hmm is dat lang geleden?? Ik ben namelijk niet zo van de slaapbanken?? Maar je herkent me wel of dat ook niet??
sta je nooit bij die worsjes?? Anders kom ik langs krijg ik een gratis worsjequote:Op maandag 24 juli 2006 13:59 schreef TimC het volgende:
[..]
Hmm is dat lang geleden?? Ik ben namelijk niet zo van de slaapbanken?? Maar je herkent me wel of dat ook niet??
Nee ik werk niet in het restaurant, in de koopjeshoek... En nee gratis doen we als IKEA niet aan..quote:Op maandag 24 juli 2006 14:01 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
sta je nooit bij die worsjes?? Anders kom ik langs krijg ik een gratis worsje![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:02 schreef danielluh het volgende:
kip blijf jij maarvan dat worsie af, jij animal
zoals twister..en raad me gaatjequote:Op maandag 24 juli 2006 14:05 schreef danielluh het volgende:
ik had me extra een groot buro gekocht daar, om leuke spelletjes op te kunnen doen
en kip het dezelfde buro![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:22 schreef Tha_T het volgende:
Zeg, we hebben MSN, brieven, duiven. én de koopjeshoek bij de IKEA en dan ga je hier slowchatten? Doe maar niet
en de worsjes afdeling niet te vergetenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:22 schreef Tha_T het volgende:
Zeg, we hebben MSN, brieven, duiven. én de koopjeshoek bij de IKEA en dan ga je hier slowchatten? Doe maar niet
...hopt op deze treinquote:Op zondag 23 juli 2006 03:54 schreef ijsmeis het volgende:
Goed topic zo, zonder argumenten.
Kut leolinedance. Achterlijk ventje die je bent.
klopt...maar als je met dure woorden wil gooien...quote:Op maandag 24 juli 2006 09:35 schreef TimC het volgende:
Ik weet wel dat Maastricht zo shovenistisch als de neten is... Maar dat staat niet voor alle Limburgers..
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:20 schreef Tazmaniac het volgende:
ijsjes!!! epen!!!! wat een combinatie!!!!kom er ook (te) vaak in de vakantie
![]()
kom je daar extra vanuit Heerlen voor dan???quote:Op maandag 24 juli 2006 15:28 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
![]()
vanavond gaan we misschien weer een ijsje nuttigeen met de beentjes in de beek aan de overkant
![]()
Iemand die in zijn profiel zet dat hij uit Friesland komt omdat hij Franeker zo cool vind klinken maar geen Fries isquote:Op maandag 24 juli 2006 11:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Een pro-Limburg topic![]()
![]()
Nog niet misschien waus![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:42 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Iemand die in zijn profiel zet dat hij uit Friesland komt omdat hij Franeker zo cool vind klinken maar geen Fries is
En Linedancing in zijn usernaam zet ' hoewel hij helemaal niets heeft met Linedancing heeft '
En die vervolgens niet kan tellen en ziet dat er meer pro- Limburg posts staan als anti -Limburg posts (zodat het idd een Pro-Limburg topic WORDT ) doet er verstandiger aan HELEMAAL niet te reageren
ZELFS niet als je in Arnhem EN Eindhoven woont![]()
![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:41 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
kom je daar extra vanuit Heerlen voor dan???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |