nou ik woon toch echt op zeswegenquote:Op maandag 24 juli 2006 13:43 schreef TimC het volgende:
[..]
Jij lijkt echt veel op mijn ovebuurvrouw(meid)
quote:JIj bent best een geil ding ja
Un geiluh Geejquote:Ook ik ben lief
TS, waarom denk je dat er steeds meer Limburgers reclames inspreken? (denk aan de SNSbank reclames) Omdat wij een geweldige Gé hebben.
Ga eens naar valkenburg ofzo, pak een terrasje en geniet van een Limburgs biertje.
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:42 schreef danielluh het volgende:
[..]
klopt, jij bent het zonnetje in het mooie limburg
Weet je dat heel zeker??quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:46 schreef TimC het volgende:
[..]
Weet je dat heel zeker??Zeswegen, centrum ligt toch allemaal bij elkaar technisch gezien ben je dan wel mijn overbuurvrouw!
![]()
En wat te denken van Epenquote:Op maandag 24 juli 2006 13:44 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
![]()
[..]
Un geiluh Geej![]()
En dan op het hoekie als je binnenkomt in V'burg een lekker aarbeien ijs eten..
Die berg bij de AH na beneden weleens een ijs gehad?![]()
en jij welke wijk scharrel jij rond?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:47 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
kan ik bevestigen..heel technisch gezien wel dan hahaha
Nee hier tegenover als je op de bank zit.. Je lijkt sprekend..quote:Op maandag 24 juli 2006 13:48 schreef danielluh het volgende:
technisch gezien dan wel, maar ik zou nie weten waar jij mij gezien moet hebben
zal echt dan wel in de stad zijn geweest ooit, en ik val natuurlijk vrij snel op
ik op de bank zitte? als ik slet dan sta ik lieverquote:Op maandag 24 juli 2006 13:49 schreef TimC het volgende:
[..]
Nee hier tegenover als je op de bank zit.. Je lijkt sprekend..
Dan ben je het niet..quote:Op maandag 24 juli 2006 13:50 schreef danielluh het volgende:
[..]
ik op de bank zitte? als ik slet dan sta ik liever
Kom je ook wel eens in de koopjeshoek?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:51 schreef danielluh het volgende:
[..]
jeps kom ik wel eens, vorige week nog
volgens mij werk ik daarquote:Op maandag 24 juli 2006 13:52 schreef danielluh het volgende:
zou best kunnen, ik snuffel altijd koopjes af
quote:
wat zij zegtquote:zij scharrelt teveel bij mij rondt
quote:En wat te denken van Epen
Tuurlijk weet ik dat zeker alleen heb nu vakantie en wil er niet aan herinnerd worden...quote:Op maandag 24 juli 2006 13:53 schreef danielluh het volgende:
weet je nie eens zeker of je daar werkt
waar is die kip nu weer heen
ook een standaard ritueel in dat speeltuintjequote:Kom jij wel eens bij IKEA???...
hieroquote:waar is die kip nu weer heen
Oh toen ik je geen korting wou geven...quote:Op maandag 24 juli 2006 13:54 schreef danielluh het volgende:
bof je wel met dit weer
dan heb je best kans dat we elkaar wel eens gezien hebben
mischien heb ik daar wel eens op de bank gezeten, toen me broertje een slaapbank wilde halen
Hmm is dat lang geleden?? Ik ben namelijk niet zo van de slaapbanken?? Maar je herkent me wel of dat ook niet??quote:Op maandag 24 juli 2006 13:57 schreef danielluh het volgende:
[..]
die had je mij wel gegeven hoor
hadde we ff naar epen gegaan![]()
hahahah nou ikea heeft wel meer medewerkers en zie geen foto van jouwquote:Op maandag 24 juli 2006 13:59 schreef TimC het volgende:
[..]
Hmm is dat lang geleden?? Ik ben namelijk niet zo van de slaapbanken?? Maar je herkent me wel of dat ook niet??
sta je nooit bij die worsjes?? Anders kom ik langs krijg ik een gratis worsjequote:Op maandag 24 juli 2006 13:59 schreef TimC het volgende:
[..]
Hmm is dat lang geleden?? Ik ben namelijk niet zo van de slaapbanken?? Maar je herkent me wel of dat ook niet??
Nee ik werk niet in het restaurant, in de koopjeshoek... En nee gratis doen we als IKEA niet aan..quote:Op maandag 24 juli 2006 14:01 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
sta je nooit bij die worsjes?? Anders kom ik langs krijg ik een gratis worsje![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:02 schreef danielluh het volgende:
kip blijf jij maarvan dat worsie af, jij animal
zoals twister..en raad me gaatjequote:Op maandag 24 juli 2006 14:05 schreef danielluh het volgende:
ik had me extra een groot buro gekocht daar, om leuke spelletjes op te kunnen doen
en kip het dezelfde buro![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:22 schreef Tha_T het volgende:
Zeg, we hebben MSN, brieven, duiven. én de koopjeshoek bij de IKEA en dan ga je hier slowchatten? Doe maar niet
en de worsjes afdeling niet te vergetenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:22 schreef Tha_T het volgende:
Zeg, we hebben MSN, brieven, duiven. én de koopjeshoek bij de IKEA en dan ga je hier slowchatten? Doe maar niet
...hopt op deze treinquote:Op zondag 23 juli 2006 03:54 schreef ijsmeis het volgende:
Goed topic zo, zonder argumenten.
Kut leolinedance. Achterlijk ventje die je bent.
klopt...maar als je met dure woorden wil gooien...quote:Op maandag 24 juli 2006 09:35 schreef TimC het volgende:
Ik weet wel dat Maastricht zo shovenistisch als de neten is... Maar dat staat niet voor alle Limburgers..
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:20 schreef Tazmaniac het volgende:
ijsjes!!! epen!!!! wat een combinatie!!!!kom er ook (te) vaak in de vakantie
![]()
kom je daar extra vanuit Heerlen voor dan???quote:Op maandag 24 juli 2006 15:28 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
![]()
vanavond gaan we misschien weer een ijsje nuttigeen met de beentjes in de beek aan de overkant
![]()
Iemand die in zijn profiel zet dat hij uit Friesland komt omdat hij Franeker zo cool vind klinken maar geen Fries isquote:Op maandag 24 juli 2006 11:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Een pro-Limburg topic![]()
![]()
Nog niet misschien waus![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:42 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Iemand die in zijn profiel zet dat hij uit Friesland komt omdat hij Franeker zo cool vind klinken maar geen Fries is
En Linedancing in zijn usernaam zet ' hoewel hij helemaal niets heeft met Linedancing heeft '
En die vervolgens niet kan tellen en ziet dat er meer pro- Limburg posts staan als anti -Limburg posts (zodat het idd een Pro-Limburg topic WORDT ) doet er verstandiger aan HELEMAAL niet te reageren
ZELFS niet als je in Arnhem EN Eindhoven woont![]()
![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:41 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
kom je daar extra vanuit Heerlen voor dan???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |