Lul toch niet ... Hertog Jan = Limburgs !!!!quote:Op zondag 23 juli 2006 23:07 schreef Nyx96 het volgende:
[..]
Alfa
Beter dan Bavaria en Oranjeb![]()
m, waar wij het mee mogen doen. Gelukkig hebben we ook nog Trapist (= Bavaria), Dommelsch en Hertog Jan. Én natuurlijk ons plaatselijke biertje:
[afbeelding]![]()
Jouw nickquote:Op zondag 23 juli 2006 23:53 schreef Ku_Klux_Kloon het volgende:
[..]
Lul toch niet ... Hertog Jan = Limburgs !!!!![]()
Oke. Bier is kennelijk een gevoelig onderwerp hier op internetquote:Op zondag 23 juli 2006 23:53 schreef Ku_Klux_Kloon het volgende:
[..]
Lul toch niet ... Hertog Jan = Limburgs !!!!![]()
grolschquote:Op zondag 23 juli 2006 23:56 schreef Nyx96 het volgende:
[..]
Oke. Bier is kennelijk een gevoelig onderwerp hier op internet.
Als het over Brabanders of Limburgers gaat en het is al laat op de avond... hi hiquote:Op maandag 24 juli 2006 00:00 schreef Isdatzo het volgende:
grappig hoe ieder topic toch weer naar bier toe gaat![]()
zoietsquote:Op maandag 24 juli 2006 00:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Als het over Brabanders of Limburgers gaat en het is al laat op de avond... hi hi hik hik![]()
![]()
niksquote:Op maandag 24 juli 2006 00:34 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
eN WAZZZ daar nooouwww wwweeer mizzz meee?![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 09:56 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[afbeelding]
[..]
![]()
![]()
![]()
En flikker nu eens op met je anti-Limburg verhalen. Ik vergelijk 'de onwetenden' altijd maar met de Amerikanen. Als zij namelijk naar Europa komen, menen ze even in 3 dagen Italië te kunnen zien (natuurlijk eerst naar de toren van Pizza en dan rechtstreeks naar de McDonald's in Rome, om vandaaruit meteen door te koetsen naar het toeristische Venezia) en dan meteen door te hoppen naar de Franse Eiffel Tower en the Louvray (want verder is er toch niets te zien in Parijs behalve de 10 McDonald's en eventueel nog een Burger King). Iets meegekregen van de cultuur? Nee. Vooroordelen? Ja. "In France, they have a lot of bums on the street". Mooie conclusie na een halve dag Parijs...
Het is precies zo met de onwetenden die een dagje in Limburg zijn geweest of zelfs nog nooit de provincie zijn toegetreden. "O nee, ze spraken met een accent. Dat is afwijkend van onze manier van leven. Zij zijn stom, wij zijn koning."![]()
Doe toch niet zo naïef, gek! Ga in Limburg wonen en zie wat voor een aparte cultuur wij hebben. Dat beperkt zich niet tot carnaval, zoals velen misschien zullen denken. Het is toch fijn dat wij in zo'n klein landje als Nederland verschillende culturen hebben? Ik zou er niet aan moeten denken dat iedereen zo leefde als in de Randstad.
Toedelokie!![]()
Luister, ze willen niets met Limburg te maken hebben ... dan ook niet ons bierquote:Op zondag 23 juli 2006 23:56 schreef Nyx96 het volgende:
[..]
Oke. Bier is kennelijk een gevoelig onderwerp hier op internet.
En waar is hiero ongeveer? (ja in Limburg duh )quote:Op maandag 24 juli 2006 08:26 schreef danielluh het volgende:
ik woon in limburg en vindt limburgers ook niks.
te conservatief hiero![]()
Wat voor kleren draag je dan in hemelsnaam ?quote:Op maandag 24 juli 2006 09:34 schreef danielluh het volgende:
limburg zuid
hele tijd kijken ze je aan, of wijzen. geen last van als ik boven de rivieren ben
Dan hangen we ze wel appart.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:54 schreef sig000 het volgende:
Je hebt Noord-Limburg, Midden-Limburg en Zuid-Limburg.![]()
hahahah normale klerenquote:Op maandag 24 juli 2006 11:32 schreef ioko het volgende:
[..]
Wat voor kleren draag je dan in hemelsnaam ?
Jouw foto komt me zo bekend voor ik woon zelf ook in heerlen, beter bekend als de wijk scheasbergerveld zegt je dat iets??quote:Op maandag 24 juli 2006 11:37 schreef danielluh het volgende:
[..]
hahahah normale kleren
maar ik ben gewoon een lange vrouw , 1.95 lang
dus ik val erg op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |