Je gaat toch niet stappen in Belgisch Limburg hoop ik ?quote:Op zondag 23 juli 2006 12:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Belgische vrouwen praten lief![]()
Als ik ga rampeneren met stappen en ik tref een Limbo, loop ik weg![]()
Dat vinden de maastrichtenaren idd, maar qua vriendelijkheid moeten ze het toch zeker afleggen.... Al is de stad zelf natuurlijk leuker.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:33 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Klopt ..maar Amsterdam is bv ook anders dan de 'rest van Noord Holland '
Maastricht is iig 100x beter als 'Heerlen '![]()
Lekker als je zo over collega's denktquote:Op zondag 23 juli 2006 12:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bullshit, kom er vaak zat jammer genoeg![]()
Ook genoeg Limbo collega's (eikels)
![]()
Ik had het ook over de 'glas' stad zelf niet over de bevolking ...heb er verschillende vrienden wonen (dus ik kijk wel uit om er iets van te zeggenquote:Op zondag 23 juli 2006 12:50 schreef ioko het volgende:
[..]
Dat vinden de maastrichtenaren idd, maar qua vriendelijkheid moeten ze het toch zeker afleggen.... Al is de stad zelf natuurlijk leuker.
Had gister bier op. In mijn profiel staat Franeker omdat ik dat leuk vind klinkenquote:Op zondag 23 juli 2006 12:48 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Waarom staat er dan Franeker in jouw profiel ,man ?
[..]
Als jij daar graag woont wat is dan het probleem ?
[..]
Puur toeval dus ?...jouw username doet me denken wat een suffe 'sport 'Linedancing is ,maar daarom begin ik nog geen Topic![]()
[..]
Tja ...daar is duidelijk niet iedereen het over eens![]()
[..]
Tja sommige mensen typen maar wat en lezen verder niet ....![]()
je beledigd die trol hequote:Op zondag 23 juli 2006 12:26 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Ging ik ook op in ...is hem sprekend ...of beledig ik nu die trol ?
heerlen is vet lachenquote:Op zondag 23 juli 2006 12:33 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Klopt ..maar Amsterdam is bv ook anders dan de 'rest van Noord Holland '
Maastricht is iig 100x beter als 'Heerlen '![]()
Zitterdquote:Op zondag 23 juli 2006 12:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb daar geen idee vanIk ben in Roermond (Remunj) geweest, Sittard, Maastricht. Maastricht zag er wel mooi uit, ook heel schoon en zo. Alleen kreeg ik de indruk dat het nogal gemaakt was...alsof er niet geleefd werd.
nee jij trekt volle zalen.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Had gister bier op. In mijn profiel staat Franeker omdat ik dat leuk vind klinken![]()
Maar Limburgers zijn gewoon (vooral in groepjes) heel irritant![]()
En zoals ik al zei, dat Leolinedance is maar een username hoor
Hey stadgenoot.... Ik vind het altijd wel lachen met uitgaan die randdebielen die ik altijd weer tegen kom... Heerlen afkankeren is gewoon de shit...quote:Op zondag 23 juli 2006 12:59 schreef postmortum het volgende:
[..]
heerlen is vet lachenWe zijn de de slechtste stad van nederland en fucking proud of it, die houding is echt lachen
![]()
ik werk in heerlen, kom uit sittardquote:Op zondag 23 juli 2006 14:02 schreef TimC het volgende:
[..]
Hey stadgenoot.... Ik vind het altijd wel lachen met uitgaan die randdebielen die ik altijd weer tegen kom... Heerlen afkankeren is gewoon de shit...
Kut Limboquote:Op zondag 23 juli 2006 19:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Je moet je hoerehoofd houdenVerdere uitleg ook overbodig. Kutuser.
Onnozele hals. Een beetje op je eigen topic te zitten F5-enquote:
Ja, die jij hebt gekozen, eppo.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En zoals ik al zei, dat Leolinedance is maar een username hoor
du bist keihard gepwnd durch ijmeijsquote:
Wat is er kut aan Venray ?......ze hebben toch een geweldige...eeeh ......quote:Op zondag 23 juli 2006 20:04 schreef Diemietuhriej het volgende:
Limburg.
Woon zelf bij Venray, en ja, dát is kut.
Voor de rest is Limburg zwaar tof.
Het enige positieve is de bioscoop, eigenlijk.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:08 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Wat is er kut aan Venray ?......ze hebben toch een geweldige...eeeh ......
O,ja ze hebben het Vincent van Gogh Instituut![]()
Grapje ...de Kermis (binnenkort) is toch best wel ok ?
Heb nog in Venray gewerkt dus moet ik toch iets positiefs over Venray zeggen![]()
IDD redelijk up to date wat de nieuwste films betreft ...iig beter als Venlo (helemaal geen bios )quote:Op zondag 23 juli 2006 20:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het enige positieve is de bioscoop, eigenlijk.
Ja, de kermis, daar zijn dan groepen van 50 negers ofzo, die alles verzieken voor iedereen, waardoor er alleen nog maar Lonsdalers en negers op af komen, en zo was het ook met de carnaval dit jaar.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:08 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Wat is er kut aan Venray ?......ze hebben toch een geweldige...eeeh ......
O,ja ze hebben het Vincent van Gogh Instituut![]()
Grapje ...de Kermis (binnenkort) is toch best wel ok ?
Heb nog in Venray gewerkt dus moet ik toch iets positiefs over Venray zeggen![]()
wellusquote:Op zondag 23 juli 2006 20:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil nog niet zeggen dat ik aan die sport doe ofzo, trien.
Ysselsteynnnn... Hoe ist 3 km verderop?:pquote:Op zondag 23 juli 2006 20:04 schreef Diemietuhriej het volgende:
Limburg.
Woon zelf bij Venray, en ja, dát is kut.
Voor de rest is Limburg zwaar tof.
quote:Op zondag 23 juli 2006 03:46 schreef leolinedance het volgende:
Wat zijn Limburgers toch een eikels zeg
Ik ga geen uitleg geven, dat spreekt voor zich. Kutvolk
Maakt niet uit, lelijk ben je toch.quote:
Hell yeah, die zachte g is toch charmanter dan ik dacht...quote:Op zondag 23 juli 2006 21:09 schreef DeBastaard het volgende:
[..]
Yeaaaaaaaaah!
Iedereen wilt limburger zijn.
Het stinkt hier naar jaloezie in dit topic!!
Meiden geile op een zachte G, dat is algemeen bekend, behalven waarschijnlijk de fokkende meidenquote:Op zondag 23 juli 2006 21:10 schreef TimC het volgende:
[..]
Hell yeah, die zachte g is toch charmanter dan ik dacht...
en dat is?quote:
Rustig op het moment..quote:Op zondag 23 juli 2006 21:07 schreef DLTF het volgende:
[..]
Ysselsteynnnn... Hoe ist 3 km verderop?:p
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maakt niet uit, lelijk ben je toch.
Hier in de Hei nog veel rustiger, maar da's normaal hequote:Op zondag 23 juli 2006 21:15 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Rustig op het moment..
Hier eigenlijk altijd wel.
Brunssummerhei??quote:Op zondag 23 juli 2006 21:27 schreef DLTF het volgende:
[..]
Hier in de Hei nog veel rustiger, maar da's normaal he![]()
Zegt iemand uit Arnhem en Eindhoven bedoel je dus. Lees voortaan het topic voordat je een onzinreply postquote:Op zondag 23 juli 2006 21:03 schreef DLTF het volgende:
ZEGT EEN FRIES, met hun k*t taal.... Hebben voor alles een eigen woord, maar als t woord een beetje moeilijk wordt, zeggen ze 't in 't Nederlands, pauper volk
Rowwen Heze rules,
Limburg, symply the best
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |