Nee op zich niet in het centrum bij de ah...quote:Op maandag 24 juli 2006 11:46 schreef danielluh het volgende:
nee op dit moment zegt mij die wijk niks
ligt dat in de buurt van heerlenbaan?
Een pro-Limburg topicquote:Op maandag 24 juli 2006 06:32 schreef Limburger_noord het volgende:
Ik lig in een deuk...![]()
Deze Topic is gestart als ' Limburg(ers) is\zijn kut' en intussen is het een pro-Limburg Topic geworden ....
Tja , je krijgt wat je verdient he...
Limburg powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
jij snapt het! hulde!quote:Op maandag 24 juli 2006 09:34 schreef danielluh het volgende:
limburg zuid
hele tijd kijken ze je aan, of wijzen. geen last van als ik boven de rivieren ben
ja nu weet ik waar, kom je wel eens in de cave? daar kwam ik hele tijd geleden vakerquote:Op maandag 24 juli 2006 11:48 schreef TimC het volgende:
[..]
Nee op zich niet in het centrum bij de ah...
hahah als je er vaker mee geconfronteerd wordt snap je het heel snelquote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 11:59 schreef ijsmeis het volgende:
Heb je soms 3 tieten? Dan zou ik namelijk ook wijzen.
Dus je bent een man die zich voordoet als een vrouw?quote:Op maandag 24 juli 2006 12:01 schreef danielluh het volgende:
[..]
nou das toch nie zo bijzonder
er lopen zat mensen rond die dat hebben, iig mannen met een horeca spoilerdie hebben er 3
2 tieten en 1 gigantisch dikke tiet bij de navel![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 08:05 schreef Ku_Klux_Kloon het volgende:
[..]
Luister, ze willen niets met Limburg te maken hebben ... dan ook niet ons bier![]()
hahahahaha nee ik was een man die nu een vrouw isquote:Op maandag 24 juli 2006 12:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus je bent een man die zich voordoet als een vrouw?
Ik ken dat wel, dat is ook mijn grootste probleem met Limburgers. Even generaliserend, maar ze zijn vaak nogal bekrompen, simpel en conformistisch. Heel gastvrij voor kortstondige bezoekers, maar achter je rug om...quote:Op maandag 24 juli 2006 11:37 schreef danielluh het volgende:
[..]
hahahah normale kleren
maar ik ben gewoon een lange vrouw , 1.95 lang
dus ik val erg op
Ik ben niet van het alto enzo...quote:Op maandag 24 juli 2006 11:56 schreef danielluh het volgende:
[..]
ja nu weet ik waar, kom je wel eens in de cave? daar kwam ik hele tijd geleden vaker
nu niet meer, saaie boel en teveel pubers
jups, zo is dat idd hier in het zuidenquote:Op maandag 24 juli 2006 12:20 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik ken dat wel, dat is ook mijn grootste probleem met Limburgers. Even generaliserend, maar ze zijn vaak nogal bekrompen, simpel en conformistisch. Heel gastvrij voor kortstondige bezoekers, maar achter je rug om...
Ik vind juist dat iemand uit de randstad veel norser is dan een limburger. Wellicht meer bekrompen maar veel aardiger dan iemand uit de randstad.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:20 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik ken dat wel, dat is ook mijn grootste probleem met Limburgers. Even generaliserend, maar ze zijn vaak nogal bekrompen, simpel en conformistisch. Heel gastvrij voor kortstondige bezoekers, maar achter je rug om...
In de randstad moet alles maar. Iedereen loopt langs elkaar.. Hier is nog de openheid en niet het drukke stadsleven.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:36 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik vind juist dat iemand uit de randstad veel norser is dan een limburger. Wellicht meer bekrompen maar veel aardiger dan iemand uit de randstad.
Ja, dat moeten vooral. Dat is trouwens sowieso iets typisch Hollands, dat zeggen buitenlanders ook over ons (gisteren NED3 - Niet van hier)...quote:Op maandag 24 juli 2006 12:37 schreef TimC het volgende:
[..]
In de randstad moet alles maar. Iedereen loopt langs elkaar.. Hier is nog de openheid en niet het drukke stadsleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |