---quote:Op zondag 23 juli 2006 01:58 schreef broer het volgende:
Nou, ik had nog niets geschreven. Maar toen ik die zin las, besloot ik met het einde te beginnen. Nu hoef ik alleen nog maar 'terug' te schrijven.
Heb je nog een goeie beginzin in de aanbieding?
Gezellig!quote:Op zondag 23 juli 2006 02:18 schreef broer het volgende:
Pardon. Ik had niet in de gaten dat ik de vorige had dichtgegooid.
En omdat één post er ook maar zo eenzaam en alleen uitziet, plaats ik even een tvp in dit topic.
Ik heb een beginzin en een slotzin. Dat vind ik al heel wat.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:23 schreef Biancavia het volgende:
Hoe is het met je gedicht?
Ja hoor, geen probleem.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:24 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb een beginzin en een slotzin. Dat vind ik al heel wat.
Misschien wil je me wel helpen het tussenstuk te schrijven?
Ja hoor.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:29 schreef broer het volgende:
Neuh, doe maar wat.
Wil je het ook nog voor me insturen?
Nee hoor, ik ben klaar met alles.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:35 schreef broer het volgende:
Fantastisch. Stuur maar in.
Kan ik ondertussen ook nog iets voor jou schrijven?
Nou, mijn stem krijgt hij niet!quote:Op zondag 23 juli 2006 04:11 schreef Isabeau het volgende:
Wel aparte kunst van broer zo
Je laat een ander je gedicht maken!
Da's behoorlijk wat.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:20 schreef DaMart het volgende:
Ik heb mijn verhaal ingestuurd!
Ik heb alleen enorm moeten schrappen in de woorden, waardoor het een verhaal van 2499 woorden is geworden.![]()
Ik geloof dat er vannacht inzendingen geplaatst gaan worden van deze ronde.quote:Op zondag 23 juli 2006 18:20 schreef getikte_rik het volgende:
ik ben hier in ttk tot nu toe te weinig gekomen![]()
wanneer is er weer een wedstrijd![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 08:17 schreef Isabeau het volgende:
Gaan we nou in smiley's communiceren?
(ik kon geen smiley vinden die dat kon zeggen)
quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:30 schreef JAM het volgende:
Wederom ben ik in geen van de inzendingen de woorden kutjes, whiskey, sigaretten, Parijs en/of jazz tegengekomen. Hierom weerhoud ik mij van stemmen,
Er staan hierboven nog wel 3 binnenkortstemmers.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:37 schreef Augustina het volgende:
Wat zijn er nog maar weinig stemmers...
Eerst zien...quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:24 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Er staan hierboven nog wel 3 binnenkortstemmers.
mag je ook op slechts 1 categorie stemmen, bijv. gedichten ofzo? als ik meer tijd heb wil ik me best door de procedure heenslepen, en de volgende ronde zal ik iig me fanatieker inzetten, en me beter inlezenquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:26 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nog maar twee mensen die op verhalen hebben gestemd.
Je mag best op 1 of 2 categorieën stemmen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:20 schreef getikte_rik het volgende:
[..]
mag je ook op slechts 1 categorie stemmen, bijv. gedichten ofzo? als ik meer tijd heb wil ik me best door de procedure heenslepen, en de volgende ronde zal ik iig me fanatieker inzetten, en me beter inlezen
wanneer is de volgende ronde eigenlijk? -boing-![]()
![]()
knippen, plakken ende printen! scrollend door teksten lezen vanuit je bureaustoel is niet cool. zelf heb ik een tijdlang een vervolgverhaal gehad op de eigen weblog hiero, en hoopte ik ook altijd dat -al was het maar een enkeling- de moeite nam om te printen, waarschijnlijk ijdele hoop, want dat zou ik zelf ook niet gelijk doen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:34 schreef Augustina het volgende:
Ik heb inmiddels ook op de verhalen gestemd, maar blijft toch lastig. Grote lappen tekst vanaf een beeldscherm lezen is tricky.
Amen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:51 schreef getikte_rik het volgende:
[..]
daarom alleen al zullen boeken en kranten nooit helemaal verdwijnen![]()
En bij de kunst!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:24 schreef DaMart het volgende:
Overigens viel het me wel op dat het onderwerp twee een moeilijk onderwerp was om origineel te blijven, getuige de 2 dubbele onderwerpen bij de 55 fiction.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:58 schreef Bosbeetle het volgende:zoals ik al in het TTK LPT topic zei ik had meer waardering voor mijn kunststukje verwacht ik wil straks wel feedback !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik zag het. Misschien moet ik de volgende keer nóg meer ziel en zaligheid leggen in de aansturing.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:39 schreef Biancavia het volgende:
broer, dat wordt niets met dat gedicht van jou!![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Haha niet echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! maarja volgende wedstrijd horen jullie meer van mij ha haa, ha, haaaa
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Als straks bekend is welk werk van wie is, wil ik er nog wel wat over zeggen voor je.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:58 schreef Bosbeetle het volgende:zoals ik al in het TTK LPT topic zei ik had meer waardering voor mijn kunststukje verwacht ik wil straks wel feedback !
Jammer.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:01 schreef Biancavia het volgende:
Er is vandaag helemaal niet meer gestemd.
Ja, ik dacht dat dat al een ongeschreven regel was. Misschien toch maar een geschreven regel van maken?quote:Op zondag 30 juli 2006 11:03 schreef DaMart het volgende:
Maar misschien moeten we vanaf de volgende wedstrijd (niet deze, dan krijg je van die FOT-taferelen!) de regel invoeren dat wie inzendt, ook stemt, en zo niet, dat de inzendingen in de categoriën waarin die persoon niet heeft gestemd, worden uitgesloten van winst.
Volgens mij was al eens besproken dat als je meedoet, je eigenlijk ook moet stemmen. Dat van niet kunnen winnen is volgens mij niet besproken.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:12 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat dat al een ongeschreven regel was. Misschien toch maar een geschreven regel van maken?
Dank je. Je bent de eerste die het spontaan opvaltquote:Leuke usericon heb je trouwens!
Ik dacht dat het zelfs afgesproken was. Als je meedoet met de wedstrijd, dien je ook te stemmen. Omdat, wanneer je dat niet doet, automatisch de anderen benadeeld.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:12 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat dat al een ongeschreven regel was. Misschien toch maar een geschreven regel van maken?
Ik heb ook een inzending ingestuurt, maar als ttk-newbie zag ik vandaag(vannacht) pas het topic.. tot wanneer mag er dan nog gestemd worden?quote:Op zondag 30 juli 2006 11:46 schreef Augustina het volgende:
[..]
Ik dacht dat het zelfs afgesproken was. Als je meedoet met de wedstrijd, dien je ook te stemmen. Omdat, wanneer je dat niet doet, automatisch de anderen benadeeld.
ga ik nog even lezen / stemmenquote:Op zondag 30 juli 2006 14:50 schreef DaMart het volgende:
Eigenlijk sloot de stemtermijn gisteren, maar we zijn hier niet zo moeilijk hoor. Isabeau hanteert meestal de stelregel dat er gestemd moet zijn voordat zij het online kan zetten. Dus ik denk dat je vandaag heus nog wel kunt stemmen!
Op jezelf stemmen is not done.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:51 schreef petre86 het volgende:
[..]
ga ik nog even lezen / stemmen
trouwens, ik lees nergens dat je neit op jezelf mag stemmen, maar dat doen we maar niet he?
Inderdaad! En dat is ook de reden waarom iedereen die iznendt ook minimaal in de categorie waarvoor hij/zij iets heeft ingestuurd, moet stemmen. je mag jezelf geen punten geven, dus heb je er voordeel bij als je dan de concurrentie ook geen punten geeft. En dat is niet eerlijk, natuurlijk!quote:
quote:Op zondag 30 juli 2006 14:50 schreef DaMart het volgende:
Eigenlijk sloot de stemtermijn gisteren, maar we zijn hier niet zo moeilijk hoor. Isabeau hanteert meestal de stelregel dat er gestemd moet zijn voordat zij het online kan zetten. Dus ik denk dat je vandaag heus nog wel kunt stemmen!
Ik ben voor.quote:Op maandag 31 juli 2006 08:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]Zullen we vanavond de eindstand bekend maken? Dan kan iedereen tot een uur of 20:00 nog stemmen. Ik had dit weekend geen internetverbnding
![]()
Ik heb daar geen bezwaar tegen. Hopelijk komen er vandaag nog wat stemmen binnen dan.quote:Op maandag 31 juli 2006 08:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]Zullen we vanavond de eindstand bekend maken? Dan kan iedereen tot een uur of 20:00 nog stemmen. Ik had dit weekend geen internetverbnding
![]()
Volgens mij zit het er niet meer in.quote:Op maandag 31 juli 2006 09:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb daar geen bezwaar tegen. Hopelijk komen er vandaag nog wat stemmen binnen dan.
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:47 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb ook nog gestemd. En ik was blij met de verlenging van de stemperiode
Dan heeft die iemand anders wat tofs geschrevenquote:
Ja.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:46 schreef Xilantof het volgende:
Nou Biancavia!
Je hebt het goed gedaan dan deze ronde
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:05 schreef Augustina het volgende:
Ik kom bij kunst op hele andere punten uit.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:09 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik nu ook.
Victory - 17 p
2waan - 17 p
zwaan - 15 p
Voor jou - 11 p
Nou, dan zal ik de rest ook nog maar eens gaan natellen.
Half - 26 pquote:
Weet je zeker dat je de punten voor 2waan niet per ongeluk aan Zwaan gegeven hebt? Ik kom op hetzelfde uit als Biancavia.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:17 schreef DaMart het volgende:
Ik kom tot deze punten:
-knip-
Kunst
zwaan 18
Victory 17
2waan 14
Voor jou 11
Die zijn weer anders!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:17 schreef DaMart het volgende:
Ik kom tot deze punten:
Bij de verhalen ging ik al fout, heb dat al aangepast... invoerfoutje in Excelquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:20 schreef Augustina het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je de punten voor 2waan niet per ongeluk aan Zwaan gegeven hebt? Ik kom op hetzelfde uit als Biancavia.
Turven. Heb ik ook gedaan. :pquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:24 schreef Augustina het volgende:
Of is het turfen?
Leuk idee!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:22 schreef Augustina het volgende:
Zwaan is trouwens ook van mijn hand.![]()
Ja hè!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:28 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Turven. Heb ik ook gedaan. :p
[..]
Leuk idee!
Overige punten kloppen, dus volgens mij is het zoals ik zeg in mijn postquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:26 schreef DaMart het volgende:
Ik heb inderdaad een 2waan en zwaan omgedraaid. Heb het aangepast in mijn post. Zal de andere categoriën ook nog een keertje nalopen op invoerfouten.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:33 schreef DaMart het volgende:
Van mijn hand komen trouwens:
Gedicht: Groot geschapen
55 fiction: Dubbel geluk
Verhaal: Cel dubbel twee![]()
Mijn tweede winnende verhaal! Met dank aan de twee bejaarde mannen in de wachtkamer bij het bloedprikken!
Nee, maar die waren over vroeger aan het praten, en een vertelde over zijn werk als gevangenbewaarder in de koepelgevangenis van Haarlem. Hij vertelde ook over wat mensen die daar gezeten hadden, en zo kwam ik op het idee.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:33 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Was dat een tweeling ofzo?
Het is in elk geval een goed geschreven en sterk verhaal.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar die waren over vroeger aan het praten, en een vertelde over zijn werk als gevangenbewaarder in de koepelgevangenis van Haarlem. Hij vertelde ook over wat mensen die daar gezeten hadden, en zo kwam ik op het idee.
Overigens wil ik wel even op een paar van jouw opmerkingen reageren:
- Ik weet dat het TBS-systeem niet zo werkt als beschreven, maar je moet het ook meer zien als onderdeel van het gehele verhaal dat de bewaarder ophangt. Lekker luchtig, en niet altijd even serieus.
- Ze is inderdaad naïef. leuk dat het heeft gewerkt, en jij als lezer inderdaad ging nadenken over hoe stom die meid eigenlijk wel niet was!
- Het einde heb ik expres zo gedaan, om de verwarring wat groter te maken, maar tegelijkertijd voor de duidelijkheid. Als ik ze ineens had omgedraaid, dan was je misschien gaan teruglezen om te zien of het wel klopte, zonder de regels daarna eerst te lezen.
Dank jequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:56 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Het is in elk geval een goed geschreven en sterk verhaal.![]()
![]()
Ik heb zelf wel het idee dat ik 'makkelijker' schrijf dan bijvoorbeeld een jaar geleden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank je
Merken andere mensen trouwens ook dat hun schrijfstijl/schrijven verbetert naar mate ze aan meer wedstrijden meedoen?![]()
Van mij heb je 3 punten gekregen. Ik vind dat je verdiend gewonnen hebt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:33 schreef DaMart het volgende:
Verhaal: Cel dubbel twee![]()
Mijn tweede winnende verhaal! Met dank aan de twee bejaarde mannen in de wachtkamer bij het bloedprikken!
Ja hoor, ik vond het juist erg mooi.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Van mijn hand
55 fiction : vijfenvijftig
Kunst : voor jouen ik dacht met de kunst hogere ogen te scoren ... maarja helaas
De '2' paste er niet echt bij ik had beter 2 helften kunnen maken van het hartje maar ik weet niet of iedereen dan gezien had wat dat met het thema van doen had. Ik vond hier het symbolische van 2 en een hartje en de naam ' voor jou' wel leuk. Ik ben benieuwd of iedereen zag dat het een hartje was vanwege de ijsco opmerking.
Hihi jij bent de enige die me daar volle punten voor gaf ... er zijn zelfs mensen geweest die maar 2 dingen punten gaven en mijne nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:20 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja hoor, ik vond het juist erg mooi.
ben ik met je eens, ook van mij 3 punten..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:48 schreef Augustina het volgende:
[..]
Van mij heb je 3 punten gekregen. Ik vind dat je verdiend gewonnen hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Van mijn hand
55 fiction : vijfenvijftig
Kunst : voor jouen ik dacht met de kunst hogere ogen te scoren ... maarja helaas
De '2' paste er niet echt bij ik had beter 2 helften kunnen maken van het hartje maar ik weet niet of iedereen dan gezien had wat dat met het thema van doen had. Ik vond hier het symbolische van 2 en een hartje en de naam ' voor jou' wel leuk. Ik ben benieuwd of iedereen zag dat het een hartje was vanwege de ijsco opmerking.
O, dat heb ik helemaal niet gevraagd. Ik heb gewoon gestemd, eigenlijk.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mag ik ook stemmen?
Zelfs broer?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:46 schreef Augustina het volgende:
Iedereen mag stemmen!
Stem dan nog eens, je stem is niet meegeteld!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:43 schreef broer het volgende:
[..]
O, dat heb ik helemaal niet gevraagd. Ik heb gewoon gestemd, eigenlijk.
Als dat niet mocht, moet iemand er maar één stem afhalen. Ik heb op 'oorsprong' gestemd.
Het leven is niet eerlijk, Do2. Ik weet het.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zelfs broer?
Ik had 2 keer op jou gestemdquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Weer niks gewonnen.
Dat vraagt om het rijmpje dat ik de vorige keer voor Erik had gepost!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:14 schreef Biancavia het volgende:
Rommeldebommel.
Vannacht had ik een leuk idee voor een verhaal, maar het is verdwenen in de nacht.
quote:Het duister
maakt mij moe
Twee oogleden
doe ik toe
Twee seconden
inspiratie in mijn hoofd
Een leuk verhaal
door slaap weggeroofd
Zeer toepasselijk!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat vraagt om het rijmpje dat ik de vorige keer voor Erik had gepost!
[..]
Hm, zullen we een deadline maken dan? Bijvoorbeeld zaterdag 2 september? Dan hebben we nog zo'n twee en een halve week om te schrijven!quote:
Ik vind het prima.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 07:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hm, zullen we een deadline maken dan? Bijvoorbeeld zaterdag 2 september? Dan hebben we nog zo'n twee en een halve week om te schrijven!
Goed bezig!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:23 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb al een verhaal ingestuurd!
ik ben druk aan het denken voor iets....quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:35 schreef _Arual_ het volgende:
Het verhaal voor de wedstrijd heb ik al geschreven. Nu wil ik gewoon zelf een verhaal schrijven, maar ik heb 0,0 inspiratie. AAAAAARG.
Hoe vorderen jullie verhalen / gedichten / kunstigheden en eventuele misbaksels?
hé, jij hebt een leuke - hoe noem je die tekst boven je avatar ook weer....quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:44 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik ben druk aan het denken voor iets....
op zoek naar inspiratie dus nog
Dat de zogenaamde ondertitelquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:46 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
hé, jij hebt een leuke - hoe noem je die tekst boven je avatar ook weer....
Acda en De Munnik![]()
Acda en de Munnikquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:09 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat de zogenaamde ondertitel
En inderdaad Acda en de Munnik
Ik vind ze ook erg goed inderdaadquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:15 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Acda en de Munnik![]()
(die teksten!!!)
Alhoewel ik ze de laatste jaren een beetje uit het oog ben verloren. Daarvoor heb ik ze zeker een keer of tien live gezien. En Thomas had een "s" achter "puma" op mijn pumatas gezet. Ik heb jaren met dat ding rondgelopen.![]()
Hm... Weet niet of dat helemaal waar is... Als er later nog een goed verhaal komt valt dat ook wel op meen ik.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:25 schreef broer het volgende:
Volgens mij omdat eerder geplaatste stukken meer tijd hebben om punten te verzamelen.
Lijkt me niet echt eerlijk. Het zou voor de late inzenders een voordeel kunnen zijn t.o.v. de vroege inzenders. 'Check out the competition', in goed Nederlands...quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:12 schreef Xilantof het volgende:
Waarom worden eigenlijk de al ingezonden stukken niet al geplaatst? Het kan mogelijk een inspiratiebron zijn voor anderen...
Je hebt ook nog niemand kunnen overtuigen van het wel direct postenquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:32 schreef Xilantof het volgende:
Ik zeg niet dat ik het in wil voeren, ik vroeg alleen naar de beredenatie van de organisatie voor dit. Tot nu toe heb ik het idee dat wat men als reden heeft de speculaties zijn van de users die gereageerd hebben. Verder heb ik nog niets gehoor dat me overtuigd van het niet direct posten.
Even een stukje historie dan. Vorig jaar begon het allemaal met deze topic: Fok! schrijfwedstrijd? Daarin hebben meerdere users hun suggesties voor de wedstrijd gedeeld. Een van de punten was dat inzendingen anoniem gedaan worden. Dit om het stemmen eerlijk te houden. Zie ook hier.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:32 schreef Xilantof het volgende:
Ik zeg niet dat ik het in wil voeren, ik vroeg alleen naar de beredenatie van de organisatie voor dit. Tot nu toe heb ik het idee dat wat men als reden heeft de speculaties zijn van de users die gereageerd hebben. Verder heb ik nog niets gehoor dat me overtuigd van het niet direct posten.
Dat is ook niet direcht mijn bedoeling. In de FOK!FOT!fotowedstrijd zijn dit soort dingen namelijk ook behandeld. Daar heb ik discussies wel mee gemaakt e.d. Hier niet. Dus ik vroeg me af wat de beweegredenen waren van de organisatie.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 07:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Je hebt ook nog niemand kunnen overtuigen van het wel direct posten
Dat vind ik persoonlijk altijd jammer, dat het negatieve wordt benadrukt. Ik zou het prachtig vinden als ik ook maar een beetje door zou hebben dat ik iemand anders met mijn verhaal zou inspireren tot het schrijven van zijn/haar verhaal!quote:
2 sept toch? Meen ik me te herinneren?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:21 schreef Biancavia het volgende:
De uiterste inzenddatum was 1 september toch?
Want ik kom er net achter dat dat volgende week al is!
Met mij nog niet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
Schiet het al op met iedereen??
Ik heb ook een heel leuk idee voor een verhaal in mijn hoofd. Maar kom er maar niet toe om het op papier te zetten. Een weekje extra zou dan ook welkom zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:18 schreef Biancavia het volgende:
Hierbij zou ik graag een voorstel indienen tot verlenging van de huidige inzendtermijn.![]()
Zo van, dat we nog een paar daagjes meer de tijd hebben enzo.![]()
Lijkt me wel prettig.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
Een weekje erbij dan maar??
De deadline verstrijkt morgen toch pas? Ik ben namelijk nog bezig met een verhaal. In mijn hoofd is het helemaal af. Op mijn scherm alleen de eerste alinea.quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:07 schreef Isabeau het volgende:
Zijn er nog mensen die nog iets willen insturen?
Gisteren alles ingestuurd.quote:Op zondag 10 september 2006 21:13 schreef Isabeau het volgende:
Hoelang nog, Biancavia?
Dar ben ik ook wel benieuwd naar inderdaadquote:Op maandag 11 september 2006 11:19 schreef DaMart het volgende:
En wanneer komen de inzendingen online?
lalalal, maar ik zit binnen te werkenquote:Op maandag 11 september 2006 16:04 schreef Biancavia het volgende:
Lalalablalalalblalalallala. Lekker weertje, he?
Net op de fiets was het anders heerlijk buiten.quote:Op maandag 11 september 2006 16:14 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
lalalal, maar ik zit binnen te werken
Goedzo!quote:Op maandag 11 september 2006 16:20 schreef _Arual_ het volgende:
blablabla, over ruim een half uur ga ik de zon in!
Ik trek je de volgende keer wel aan je mouwquote:Op maandag 11 september 2006 16:22 schreef CherryLips het volgende:
aargh waaorm vergeet ik dit nou steeds
Op zich een handig idee ja.quote:Op maandag 11 september 2006 17:50 schreef Biancavia het volgende:
We zouden een mailinglijst moeten maken met de emailadressen van de mensen die mee (willen) doen om ze te informeren over nieuwe onderwerpen, inzendingsdata en stemrondes.
Omdat je niet vaak genoeg op linkjes in mijn sig klikt?quote:Op maandag 11 september 2006 16:22 schreef CherryLips het volgende:
aargh waaorm vergeet ik dit nou steeds
waarschijnlijk.quote:Op maandag 11 september 2006 19:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat je niet vaak genoeg op linkjes in mijn sig klikt?
Anders dan maak ik voor de volgende wedstrijd wel even een uitstapje naar de R&P SC. Wellicht dat mijn sig je dan opvalt!quote:
ja, want dankzij jouw sig ben ik toen achter het bestaan van deze wedstrijd gekomenquote:Op maandag 11 september 2006 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Anders dan maak ik voor de volgende wedstrijd wel even een uitstapje naar de R&P SC. Wellicht dat mijn sig je dan opvalt!![]()
![]()
![]()
Het werkt dus wel.quote:Op maandag 11 september 2006 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja, want dankzij jouw sig ben ik toen achter het bestaan van deze wedstrijd gekomen.
Nou, zeker.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:00 schreef DaMart het volgende:
Maar de komende dagen slaat het weer om, dus wordt het goed weer om inzendingen te lezen!
Hulde!quote:Op donderdag 14 september 2006 11:42 schreef Isabeau het volgende:
Nog geen kunst, maar de rest is alvast te lezen![]()
Inzendingen TTK-wedstrijd 'Rommel'
Dat dan weer wel!quote:Op donderdag 14 september 2006 11:44 schreef _Arual_ het volgende:
Iedereen gaat in ieder geval in de prijzen vallen...
Maar als we nu gaan stemmen kun je ook wel heel makkelijk zien wie wat heeft ingezonden.quote:
Ik hoopte dat er nog wat bij zou komenquote:Op donderdag 14 september 2006 11:44 schreef Biancavia het volgende:
Zie je wel, keiweinig inzendingen.
Ik vind het primaquote:Op donderdag 14 september 2006 11:47 schreef DaMart het volgende:
Kunnen de mensen die iets hebben ingezonden anders niet gewoon hun stemmen mailen, en dat Isa ze anoniem plaatst?
Wat vind je van het idee van een soort mailinglist, om mensen die mee (willen) doen te informeren over nieuwe onderwerpen, deadlines en stemrondes?quote:Op donderdag 14 september 2006 11:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoopte dat er nog wat bij zou komenHeb nog wat mensen op MSN naar de wedstrijd gestuurd, maar niemand heeft ingestuurd
![]()
Ik kan wel eens kijken of zoiets mogelijk is bij mijn website. Ik heb daar wat gratis programma's die ik kan gebruiken, volgens ook een mailinglijsttool.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet niet zo goed hoe je een mailinglijst opstelt, maar als iemand dat wel kan dan vind ik dat wel als een goed idee klinken
Ik heb inderdaad iets kunnen installeren. Moet het nog wat verder configureren en testen, maar daarna kan het mogelijk gebruikt worden....quote:Op donderdag 14 september 2006 13:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan wel eens kijken of zoiets mogelijk is bij mijn website. Ik heb daar wat gratis programma's die ik kan gebruiken, volgens ook een mailinglijsttool.
Dat zou mooi zijn!quote:Op donderdag 14 september 2006 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad iets kunnen installeren. Moet het nog wat verder configureren en testen, maar daarna kan het mogelijk gebruikt worden....
met andere woorden: een maillijst lijkt mogelijk!
Daar ben ik het wel een beetje mee eens ja. Als je niet stemt, worden je punten gehalveerd of zo...quote:Op woensdag 20 september 2006 08:59 schreef Augustina het volgende:
Als je iets ingestuurd heb moet je stemmen. Van mij mogen er anders best gevolgen aan hangen.
De vorige keer had Erik bij een bepaald onderdeel een gedeelde eerste plaats, en alleen omdat hij zelf niet gestemd had. Dat vind ik dan niet echt verdiend, als je het mij vraagt.
Ik ook, maar dan zonder t.quote:Op woensdag 20 september 2006 07:50 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb me even aangemeldt voor de nieuwsbrief
Had je moeten doen, een beetje humor is nooit weg.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:24 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik had ook wel een sollicitatie brief van mij kunnen insturen die zijn rommel
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:37 schreef DaMart het volgende:
Dan is het veilig om te zeggen dat ik mijn stemmen ook heb gemaild vanochtend.
Dat was inderdaad het hele idee erachter.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Eén punt: Verfrommel, hoewel ik goed snap dat het rommel moet uitstralen, vind ik het te netjes. Het tafelblad heeft geen spetters verf, de meeste verftubes liggen nog netjes in de doosjes... Maar wat ik wél erg leuk vind is de dubbelzinnige titel; verf-rommel (als in rommel van verf) en ver-frommel (als in het kreukelend samendrukken van het papier), dat is wel leuk!
quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:55 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb net de psychologie scheurkalender binnen! 22 van de 26 stukjes die ik geschreven heb, staan er ook daadwerkelijk in! Daar sta ik dan, tussen allerlei universiteitsmensjes, sigmund, en libellepsychologen waarvan iedereen de naam vaagjes kent!
Ik weet gewoon echt niet waar ik op moet stemmen.quote:Op maandag 25 september 2006 04:23 schreef Isabeau het volgende:
Poll: Wat wordt het onderwerp voor de volgende wedstrijd
Geweldig!quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:55 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb net de psychologie scheurkalender binnen! 22 van de 26 stukjes die ik geschreven heb, staan er ook daadwerkelijk in! Daar sta ik dan, tussen allerlei universiteitsmensjes, sigmund, en libellepsychologen waarvan iedereen de naam vaagjes kent!
Stem op nieuws, en het onderwerp wordt historisch nieuws over de snackbar!quote:Op donderdag 28 september 2006 02:08 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Geweldig!
Wat voor stukjes heb je geschreven?
Of moet ik daarvoor de kalender zelf aanschaffen?![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 07:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stem op nieuws, en het onderwerp wordt historisch nieuws over de snackbar!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |