---quote:Op zondag 23 juli 2006 01:58 schreef broer het volgende:
Nou, ik had nog niets geschreven. Maar toen ik die zin las, besloot ik met het einde te beginnen. Nu hoef ik alleen nog maar 'terug' te schrijven.
Heb je nog een goeie beginzin in de aanbieding?
Gezellig!quote:Op zondag 23 juli 2006 02:18 schreef broer het volgende:
Pardon. Ik had niet in de gaten dat ik de vorige had dichtgegooid.
En omdat één post er ook maar zo eenzaam en alleen uitziet, plaats ik even een tvp in dit topic.
Ik heb een beginzin en een slotzin. Dat vind ik al heel wat.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:23 schreef Biancavia het volgende:
Hoe is het met je gedicht?
Ja hoor, geen probleem.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:24 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb een beginzin en een slotzin. Dat vind ik al heel wat.
Misschien wil je me wel helpen het tussenstuk te schrijven?
Ja hoor.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:29 schreef broer het volgende:
Neuh, doe maar wat.
Wil je het ook nog voor me insturen?
Nee hoor, ik ben klaar met alles.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:35 schreef broer het volgende:
Fantastisch. Stuur maar in.
Kan ik ondertussen ook nog iets voor jou schrijven?
Nou, mijn stem krijgt hij niet!quote:Op zondag 23 juli 2006 04:11 schreef Isabeau het volgende:
Wel aparte kunst van broer zo
Je laat een ander je gedicht maken!
Da's behoorlijk wat.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:20 schreef DaMart het volgende:
Ik heb mijn verhaal ingestuurd!
Ik heb alleen enorm moeten schrappen in de woorden, waardoor het een verhaal van 2499 woorden is geworden.![]()
Ik geloof dat er vannacht inzendingen geplaatst gaan worden van deze ronde.quote:Op zondag 23 juli 2006 18:20 schreef getikte_rik het volgende:
ik ben hier in ttk tot nu toe te weinig gekomen![]()
wanneer is er weer een wedstrijd![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 08:17 schreef Isabeau het volgende:
Gaan we nou in smiley's communiceren?
(ik kon geen smiley vinden die dat kon zeggen)
quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:30 schreef JAM het volgende:
Wederom ben ik in geen van de inzendingen de woorden kutjes, whiskey, sigaretten, Parijs en/of jazz tegengekomen. Hierom weerhoud ik mij van stemmen,
Er staan hierboven nog wel 3 binnenkortstemmers.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:37 schreef Augustina het volgende:
Wat zijn er nog maar weinig stemmers...
Eerst zien...quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:24 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Er staan hierboven nog wel 3 binnenkortstemmers.
mag je ook op slechts 1 categorie stemmen, bijv. gedichten ofzo? als ik meer tijd heb wil ik me best door de procedure heenslepen, en de volgende ronde zal ik iig me fanatieker inzetten, en me beter inlezenquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:26 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nog maar twee mensen die op verhalen hebben gestemd.
Je mag best op 1 of 2 categorieën stemmen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:20 schreef getikte_rik het volgende:
[..]
mag je ook op slechts 1 categorie stemmen, bijv. gedichten ofzo? als ik meer tijd heb wil ik me best door de procedure heenslepen, en de volgende ronde zal ik iig me fanatieker inzetten, en me beter inlezen
wanneer is de volgende ronde eigenlijk? -boing-![]()
![]()
knippen, plakken ende printen! scrollend door teksten lezen vanuit je bureaustoel is niet cool. zelf heb ik een tijdlang een vervolgverhaal gehad op de eigen weblog hiero, en hoopte ik ook altijd dat -al was het maar een enkeling- de moeite nam om te printen, waarschijnlijk ijdele hoop, want dat zou ik zelf ook niet gelijk doen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:34 schreef Augustina het volgende:
Ik heb inmiddels ook op de verhalen gestemd, maar blijft toch lastig. Grote lappen tekst vanaf een beeldscherm lezen is tricky.
Amen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:51 schreef getikte_rik het volgende:
[..]
daarom alleen al zullen boeken en kranten nooit helemaal verdwijnen![]()
En bij de kunst!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:24 schreef DaMart het volgende:
Overigens viel het me wel op dat het onderwerp twee een moeilijk onderwerp was om origineel te blijven, getuige de 2 dubbele onderwerpen bij de 55 fiction.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:58 schreef Bosbeetle het volgende:zoals ik al in het TTK LPT topic zei ik had meer waardering voor mijn kunststukje verwacht ik wil straks wel feedback !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik zag het. Misschien moet ik de volgende keer nóg meer ziel en zaligheid leggen in de aansturing.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:39 schreef Biancavia het volgende:
broer, dat wordt niets met dat gedicht van jou!![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Haha niet echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! maarja volgende wedstrijd horen jullie meer van mij ha haa, ha, haaaa
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Als straks bekend is welk werk van wie is, wil ik er nog wel wat over zeggen voor je.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:58 schreef Bosbeetle het volgende:zoals ik al in het TTK LPT topic zei ik had meer waardering voor mijn kunststukje verwacht ik wil straks wel feedback !
Jammer.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:01 schreef Biancavia het volgende:
Er is vandaag helemaal niet meer gestemd.
Ja, ik dacht dat dat al een ongeschreven regel was. Misschien toch maar een geschreven regel van maken?quote:Op zondag 30 juli 2006 11:03 schreef DaMart het volgende:
Maar misschien moeten we vanaf de volgende wedstrijd (niet deze, dan krijg je van die FOT-taferelen!) de regel invoeren dat wie inzendt, ook stemt, en zo niet, dat de inzendingen in de categoriën waarin die persoon niet heeft gestemd, worden uitgesloten van winst.
Volgens mij was al eens besproken dat als je meedoet, je eigenlijk ook moet stemmen. Dat van niet kunnen winnen is volgens mij niet besproken.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:12 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat dat al een ongeschreven regel was. Misschien toch maar een geschreven regel van maken?
Dank je. Je bent de eerste die het spontaan opvaltquote:Leuke usericon heb je trouwens!
Ik dacht dat het zelfs afgesproken was. Als je meedoet met de wedstrijd, dien je ook te stemmen. Omdat, wanneer je dat niet doet, automatisch de anderen benadeeld.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:12 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat dat al een ongeschreven regel was. Misschien toch maar een geschreven regel van maken?
Ik heb ook een inzending ingestuurt, maar als ttk-newbie zag ik vandaag(vannacht) pas het topic.. tot wanneer mag er dan nog gestemd worden?quote:Op zondag 30 juli 2006 11:46 schreef Augustina het volgende:
[..]
Ik dacht dat het zelfs afgesproken was. Als je meedoet met de wedstrijd, dien je ook te stemmen. Omdat, wanneer je dat niet doet, automatisch de anderen benadeeld.
ga ik nog even lezen / stemmenquote:Op zondag 30 juli 2006 14:50 schreef DaMart het volgende:
Eigenlijk sloot de stemtermijn gisteren, maar we zijn hier niet zo moeilijk hoor. Isabeau hanteert meestal de stelregel dat er gestemd moet zijn voordat zij het online kan zetten. Dus ik denk dat je vandaag heus nog wel kunt stemmen!
Op jezelf stemmen is not done.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:51 schreef petre86 het volgende:
[..]
ga ik nog even lezen / stemmen
trouwens, ik lees nergens dat je neit op jezelf mag stemmen, maar dat doen we maar niet he?
Inderdaad! En dat is ook de reden waarom iedereen die iznendt ook minimaal in de categorie waarvoor hij/zij iets heeft ingestuurd, moet stemmen. je mag jezelf geen punten geven, dus heb je er voordeel bij als je dan de concurrentie ook geen punten geeft. En dat is niet eerlijk, natuurlijk!quote:
quote:Op zondag 30 juli 2006 14:50 schreef DaMart het volgende:
Eigenlijk sloot de stemtermijn gisteren, maar we zijn hier niet zo moeilijk hoor. Isabeau hanteert meestal de stelregel dat er gestemd moet zijn voordat zij het online kan zetten. Dus ik denk dat je vandaag heus nog wel kunt stemmen!
Ik ben voor.quote:Op maandag 31 juli 2006 08:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]Zullen we vanavond de eindstand bekend maken? Dan kan iedereen tot een uur of 20:00 nog stemmen. Ik had dit weekend geen internetverbnding
![]()
Ik heb daar geen bezwaar tegen. Hopelijk komen er vandaag nog wat stemmen binnen dan.quote:Op maandag 31 juli 2006 08:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]Zullen we vanavond de eindstand bekend maken? Dan kan iedereen tot een uur of 20:00 nog stemmen. Ik had dit weekend geen internetverbnding
![]()
Volgens mij zit het er niet meer in.quote:Op maandag 31 juli 2006 09:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb daar geen bezwaar tegen. Hopelijk komen er vandaag nog wat stemmen binnen dan.
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:47 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb ook nog gestemd. En ik was blij met de verlenging van de stemperiode
Dan heeft die iemand anders wat tofs geschrevenquote:
Ja.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:46 schreef Xilantof het volgende:
Nou Biancavia!
Je hebt het goed gedaan dan deze ronde
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:05 schreef Augustina het volgende:
Ik kom bij kunst op hele andere punten uit.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:09 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik nu ook.
Victory - 17 p
2waan - 17 p
zwaan - 15 p
Voor jou - 11 p
Nou, dan zal ik de rest ook nog maar eens gaan natellen.
Half - 26 pquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |