Nee joh, het is niet serieus.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:16 schreef Augustina het volgende:
En degenen die wel stemmen, maar niet toelichten?
Die stemmen tellen dan niet? Ik heb namelijk helemaal geen zin om dingen toe te gaan lichten, omdat het móet. Dan stem ik liever niet.
Ik bedoelde het niet zo serieus, stemmen mag zeker gewoon met de titels.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:16 schreef Augustina het volgende:
En degenen die wel stemmen, maar niet toelichten?
Die stemmen tellen dan niet? Ik heb namelijk helemaal geen zin om dingen toe te gaan lichten, omdat het móet. Dan stem ik liever niet.
Het mocht dan ook over water óf vuur óf water & vuur gaan.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:21 schreef broer het volgende:
Mijn inzending gaat alleen over water en niet over vuur. Dat zal me leren om nét voor de deadline alleen de poll te bekijken en me verder niet in te lezen... En dan ben ik ook nog vergeten te stemmen.
Het was me, kortom, het wedstrijdje wel...
O, en dit zal me dan weer leren om me alsnog in te lezen voor ik een opmerking maak over dat ik me niet heb ingelezen.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:45 schreef Biancavia het volgende:
Het mocht dan ook over water óf vuur óf water & vuur gaan.
Truc (in 55fiction).quote:Welke inzending was van jou?
Volgens mij is het zo dat elke winnaar een onderwerp in een poll krijgt, dus met gelijke stand is er een extra winnaar, dus ook een extra pollmogelijkheid.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:25 schreef DaMart het volgende:
In 2 categorieën bovenaan!
Precies zoals ik gisterenavond al constateerde toen ik de stemmen in Excel invoerde. Ik zal vanavond wel even kijken of ik tot precies hetzelfde aantal punten kom.
Hoe zit dat eigenlijk, als je twee categorieën wint, waarvan eentje gedeeld met iemand anders, en je hebt twee onderwerpen ingestuurd? Betekent dat dat jou beide onderwerpen in de stemming komen, plus die van degene met wie je een plek deelt?
Zee vond ik goed.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:20 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb Zee geschreven. En Monsters.
Die vond ik leuk.quote:
Monsters vond ik erg sterk, ik kreeg echt een kippenvelreactie aan het eind.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:20 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb Zee geschreven. En Monsters.
Brandende herinneringen vond ik goed.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:53 schreef DaMart het volgende:
Mijn inzendingen waren:
Gedicht: Brandend Water
Verhaal: Brandende herinneringen
55 fiction: Vuurpeloton
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |