Gisteren alles ingestuurd.quote:Op zondag 10 september 2006 21:13 schreef Isabeau het volgende:
Hoelang nog, Biancavia?
Dar ben ik ook wel benieuwd naar inderdaadquote:Op maandag 11 september 2006 11:19 schreef DaMart het volgende:
En wanneer komen de inzendingen online?
lalalal, maar ik zit binnen te werkenquote:Op maandag 11 september 2006 16:04 schreef Biancavia het volgende:
Lalalablalalalblalalallala. Lekker weertje, he?
Net op de fiets was het anders heerlijk buiten.quote:Op maandag 11 september 2006 16:14 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
lalalal, maar ik zit binnen te werken
Goedzo!quote:Op maandag 11 september 2006 16:20 schreef _Arual_ het volgende:
blablabla, over ruim een half uur ga ik de zon in!
Ik trek je de volgende keer wel aan je mouwquote:Op maandag 11 september 2006 16:22 schreef CherryLips het volgende:
aargh waaorm vergeet ik dit nou steeds
Op zich een handig idee ja.quote:Op maandag 11 september 2006 17:50 schreef Biancavia het volgende:
We zouden een mailinglijst moeten maken met de emailadressen van de mensen die mee (willen) doen om ze te informeren over nieuwe onderwerpen, inzendingsdata en stemrondes.
Omdat je niet vaak genoeg op linkjes in mijn sig klikt?quote:Op maandag 11 september 2006 16:22 schreef CherryLips het volgende:
aargh waaorm vergeet ik dit nou steeds
waarschijnlijk.quote:Op maandag 11 september 2006 19:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat je niet vaak genoeg op linkjes in mijn sig klikt?
Anders dan maak ik voor de volgende wedstrijd wel even een uitstapje naar de R&P SC. Wellicht dat mijn sig je dan opvalt!quote:
ja, want dankzij jouw sig ben ik toen achter het bestaan van deze wedstrijd gekomenquote:Op maandag 11 september 2006 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Anders dan maak ik voor de volgende wedstrijd wel even een uitstapje naar de R&P SC. Wellicht dat mijn sig je dan opvalt!![]()
![]()
![]()
Het werkt dus wel.quote:Op maandag 11 september 2006 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja, want dankzij jouw sig ben ik toen achter het bestaan van deze wedstrijd gekomen.
Nou, zeker.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:00 schreef DaMart het volgende:
Maar de komende dagen slaat het weer om, dus wordt het goed weer om inzendingen te lezen!
Hulde!quote:Op donderdag 14 september 2006 11:42 schreef Isabeau het volgende:
Nog geen kunst, maar de rest is alvast te lezen![]()
Inzendingen TTK-wedstrijd 'Rommel'
Dat dan weer wel!quote:Op donderdag 14 september 2006 11:44 schreef _Arual_ het volgende:
Iedereen gaat in ieder geval in de prijzen vallen...
Maar als we nu gaan stemmen kun je ook wel heel makkelijk zien wie wat heeft ingezonden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |