hier nu ook, maar da's logisch natuurlijkquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:46 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dat is inmiddels al een uur geleden hier. Ik was ook buiten, maar nu is het alweer droog.
Voor altijd bewaard, voor altijd bewaard!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:49 schreef luciferist het volgende:
ooit dan koop ik zo'n ding waarmee dat over gaat
laast waren ze nog maar 2300 euro
Da's duur joh! Wat krijg je dan?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:49 schreef luciferist het volgende:
ooit dan koop ik zo'n ding waarmee dat over gaat
laast waren ze nog maar 2300 euro
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:48 schreef Monidique het volgende:
Hé, ik heb ook niets op met die Braziliaan.
Aha! Doping!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:50 schreef Autodidact het volgende:
Die Landis is trouwens Mennoniet. Totdat hij begon te rijden wist ik niet eens dat die sekte bestond. Ze zijn een soort van Amish, maar Landis heeft deels afstand genomen van hun fundamentalistische oorsprong.
Kom nou toch, de strijd om het wereldkampioenschap vergt niets van een sportman in vergelijking met de Tour. En ik houd niet eens van wielrennen.quote:
Dezelfde doping als de Saoedi's gebruikten in het wk toen ze bidden bij elk sportief voordeeltje?quote:
Nee, Mennonieten staan ook wel bekend als dopers. Gewoon een woordgrapje, atheistische wachter.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:56 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dezelfde doping als de Saoedi's gebruikten in het wk toen ze bidden bij elk sportief voordeeltje?
Hehe. "Floyd, have you been doped?"quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:58 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee, Mennonieten staan ook wel bekend als dopers. Gewoon een woordgrapje, atheistische wachter..
Weer een nieuw hoofd bij Goedemorgen Nederland!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:56 schreef Harry_Sack het volgende:
in national humble opinion
zeker weten, ik vind Mirella maar niks, ze praat heel langzaam en articuleert mij teveel. Wat gaat Brecht eigenlijk doen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:01 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Weer een nieuw hoofd bij Goedemorgen Nederland!
Wat is een odol zonder Brecht?
O, maar dat kan 's ochtends ook best spannend zijnquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:06 schreef Autodidact het volgende:
NOS blijkbaar...het journaal?
hij begint een BF'er te worden:quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:17 schreef Autodidact het volgende:
X-Ray is trouwens wel grappig.
Historici zeggen: fascisme gebruikten sociaaldarwinise.
X-Ray: NIETES!
Metereologen zeggen: het klimaat is aan het veranderen door menselijk handelen.
X-Ray: NIETES!
Zijn er nog meer van deze voorbeelden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |