quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:59 schreef satecl het volgende:
ik kwam er pas op me 10e achter dat me vader adri heette, en geen aad.... zo noemt iedereen hem namelijk
Zo kwam ik er pas achter dat mijn oom helemaal geen Bob heet, maar eigenlijk Piet. Op een dag besloot ie om z'n naam te veranderen. En omdat ie vanaf dat moment ook niet meer reageerde op Piet, is iedereen 'm uit ellende maar Bob gaan noemen.quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:57 schreef Neel26 het volgende:
Ik begreep pas jaaaaaaaaaren later dat mijn vader helemaal niet met z'n ogen dicht kon autorijden. Hij hield alleen zijn rechteroog dicht....![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
- Dat 'FOK!' oorspronkelijk een afkorting was van 'Fokked Op Kids', maar later gewoon een naam op zich werd...
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:53 schreef Danny het volgende:
[..]
geen idee. ik bedacht de naam FOK! als verbastering op Fuck. Ik dacht dat het leuk zou zijn als FOK! een afkorting zou zijn en toen is een fractie van een seconde Fokked Op Kids voorbij gekomen en snel weer verworpen. Heb 't ooit eens ook op die manier in een interview geroepen volgens mij en ik geloof dat jorma destijds in het 'hoe is FOK! ontstaan' bericht iets dergelijks heeft neergezet. Verder staat het zelfs in de meeste Wiki's op de verkeerde manier vermeld.
Ik kwam er net pas achter dat mijn oom Erik eigenlijk Hendrik heet. Maar omdat AL mijn aangetrouwde ooms (stuk of 6) en mijn pa ook Hendrik heten, noemt mijn familie hem maar voor het gemak Erik.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:59 schreef satecl het volgende:
ik kwam er pas op me 10e achter dat me vader adri heette, en geen aad.... zo noemt iedereen hem namelijk
Yo daar ben ik vandaag ook achter gekomen, omdat Danny mij terecht wees dat het helegaar niet waar wasquote:
Ja, daar was in het vorige topic ook al een heel verhaal overquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:55 schreef Ladylicious het volgende:
Over merknamen gesproken...
Asics ipv Oasics?![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb ook maar de OP uit alle voorgaande delen gekopiëerd.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:57 schreef Neel26 het volgende:
Ik begreep pas jaaaaaaaaaren later dat mijn vader helemaal niet met z'n ogen dicht kon autorijden. Hij hield alleen zijn rechteroog dicht....![]()
Laatst was ik op een christelijke trouwerij en in de liederen kwam het wel zo naar voren.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:18 schreef Lienekepieneke het volgende:
Oh en dat Jezus en God niet 1 persoon zijn![]()
Ja maar er wordt toch zo'n soort driehoek gevormd tussen de Heilige Geest, God en menneke Jezus?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:18 schreef MichielPH het volgende:
Laatst was ik op een christelijke trouwerij en in de liederen kwam het wel zo naar voren.
Heb ik tot zonet toe ook altijd gedacht...!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:49 schreef DCNY het volgende:
De dag na morgen noemt men OVERmorgen.... Dus ik dacht dat OVERburen 2 huizen verder woonden, naast de buren... Tja, vroeger.....
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:37 schreef The_Voice_Within het volgende:
Overburen zijn de mensen die tegenover je wonen.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:36 schreef Slarioux het volgende:
Ik snapte vroeger nooit waarom mensen hun barometers binnen ophingen. Ik bedoel, binnen regent het toch nooit? Binnen is het altijd goed weer ja, waarom hang je zo'n ding niet buiten op?
Pas een paar maanden (!) geleden dacht ik daar weer eens over na, en had ik zoiets van "oh ja, luchtdruk".
quote:Dat het groLsch is en geen groBsch, heeft wel een tijdje geduurd.
Dat had ik dus een week geledenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:36 schreef Slarioux het volgende:
Ik snapte vroeger nooit waarom mensen hun barometers binnen ophingen. Ik bedoel, binnen regent het toch nooit? Binnen is het altijd goed weer ja, waarom hang je zo'n ding niet buiten op?
Pas een paar maanden (!) geleden dacht ik daar weer eens over na, en had ik zoiets van "oh ja, luchtdruk".
same met mijn tante ria waar eigenlijk MAria moest staan... ik dacht dat mn neefje MA als mama ria zeiquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:59 schreef satecl het volgende:
Ze wonen tenslotte ook aan de overkant...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:15 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Heb ik tot zonet toe ook altijd gedacht...!
[..]
![]()
![]()
![]()
*Gaat zich in een hoekje diep staan schamen*
2 kanten verder?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:20 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Ze wonen tenslotte ook aan de overkant...![]()
Verrek..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:36 schreef Slarioux het volgende:
Hoe dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:09 schreef wonderer het volgende:
Het duurde even voor ik doorhad hoe je het engelse woord hitherto uitsprak.
Helaas ben je daar niet de enige in.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:54 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik dacht als kind altijd dat met een bikini alleen het bovenste gedeelte bedoeld werd, het topje dus. En dus heb ik jaren lang gedacht dat als vrouwen hun bikini-lijn scheren, ze borsthaar weghalen...![]()
hither-to (tot op dit moment)quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 03:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
hither-to (tot op dit moment)
En niet hit-her-too
Alleen wat zou kunnen uitsteken. Ik haal voor de zekerheid maar wat meer wegquote:Op zondag 23 juli 2006 03:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat bikinilijn snap ik ook niet helemaal precies, is dat gewoon 'het schaamhaar' in het algemeen of alleen het haar dat eventueel zou kunnen uitsteken in een bikinibroekje![]()
.
quote:Op zondag 23 juli 2006 23:17 schreef Intergalactrick het volgende:
"Nu in de bioscoop!!!"
Ik dacht dan dat de film op dat moment bezig was in de bioscoop!![]()
het lijkt erop dat ze toch echt een mens is. Ik hoorde laatst ook dat ze ook gewoon op de wc zit.quote:
Dat was toch in Tremors (1) ? Of hebben ze dat weer gebruikt in deel 2? Ik heb het niet tot deel 2 gehaald.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:29 schreef VrijeVal het volgende:
Nu ik een stukje van Tremors 2 heb gezien (stukje maar, film valt zwaar tegen) snap ik waarom ze bij het spelletje "steen, papier en schaar" voor die voorwerpen gekozen hebben. Je kan ze namemelijk met je hand uitbeelden!
Dat had ik net ook maar dan dat J. R. R. Tolkien een man is, ik dacht vrouwquote:Op zondag 23 juli 2006 23:00 schreef CasB het volgende:
Niet dingen die ik begrepen heb, maar wat is net lees.
Onze eigen koningin rookt
Daar kwam ik laatst achter bij de deleted scenes van Blow. Overal windgeruis, en toen een karakter zich op zijn borst klopte hoorde je echt "baf! baf!". Rara waar zat de microfoon?quote:Op maandag 24 juli 2006 18:02 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat in films het geluid direct live werd opgenomen, maar meestal is dat juist na de beeldopnamen.
Was wel een beetje een domper.![]()
Ja, als je t zo ziet haalt het enorm veel sfeer wegquote:Op maandag 24 juli 2006 18:52 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Daar kwam ik laatst achter bij de deleted scenes van Blow. Overal windgeruis, en toen een karakter zich op zijn borst klopte hoorde je echt "baf! baf!". Rara waar zat de microfoon?
En weetje... een Fokschaap bestaat ook echtquote:Op maandag 24 juli 2006 18:47 schreef nonzz het volgende:
Ik ben d'r gister achter gekomen dat het kofschip echt bestaat! Ik dacht dat het een fantasie woord was....
Dialogen toch wel hoop ik?quote:Op maandag 24 juli 2006 18:02 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat in films het geluid direct live werd opgenomen, maar meestal is dat juist na de beeldopnamen.
Was wel een beetje een domper.![]()
Ook dialogen schijn vaak nog in de studio nagesproken te worden.quote:
Vooral bij Nederlandse films kun je dat goed zien...bij Hollywoodfilms is het me nooit opgevallen...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 07:55 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ook dialogen schijn vaak nog in de studio nagesproken te worden.
En bij pr0nquote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:51 schreef CasB het volgende:
[..]
Vooral bij Nederlandse films kun je dat goed zien...bij Hollywoodfilms is het me nooit opgevallen...
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:48 schreef Jaytonism het volgende:
Ik heb tot mijn 12e "rondetonde" gezegd, in plaats van "rontonde".
Ik ben in Engeland opgegroeid en daar was het altijd "Roundabout", mijn ouders lieten me al die jaren gewoon in de waan dat het rondetonde was, hadden ook totaal geen zin om me te verbeteren zo blijkt.
Ha! Serieus, de overblijfselen van die jeugdige periode.. Zeg nog altijd rontonde.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:59 schreef Noodly het volgende:
[..]
Dat blijkt ja, t is namelijk rotonde![]()
de Drie Eenheid heet dat.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja maar er wordt toch zo'n soort driehoek gevormd tussen de Heilige Geest, God en menneke Jezus?
Ik heb jaaaren gedacht dat het klaagbak was en ook al weet ik nu dat het klaagbaak is noem ik het nog steeds klaagbak. Zelfs een 'discussie' met Buzzer gehad dat het echt wel klaagbak was hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:18 schreef MichielPH het volgende:
Ik weet het nu al ruim een maand, toch krijg ik 'klaagbak' maar niet uit en 'klaagbaak' in mijn hersenpannetje.
Ik lees het nu voor het eerst!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:18 schreef MichielPH het volgende:
Ik weet het nu al ruim een maand, toch krijg ik 'klaagbak' maar niet uit en 'klaagbaak' in mijn hersenpannetje.
Dan heb je nog EW&F, CCR, BZN, ZZN, etcquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:19 schreef steeg het volgende:
De band ELO (frontpage nieuws vandaag) is een acronym voor electric light orchestra oh ahaa
Ik heb nog een verrassing voor je: het is niet Tijgetje, maar Teigetje.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:38 schreef DeSiever het volgende:
Waar ik laatst dus achter kwam.. heeft te maken met Winnie de Pooh. Je hebt Tijgetje, Kanga en haar kind Roe, Knorretje/Piglet..
Iejoor voor die ezel slaat in het Nederlands niet echt ergens op. Ik kwam er dus achter dat inhet Engels Ee-yore (fonetisch) hetzelfde is als i-a in het Nederlands, namelijk het standaard ezelgeluid. Daarom heet die ezel dus zo!
Bedankt, Henny Huisman.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:29 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ik heb nog een verrassing voor je: het is niet Tijgetje, maar Teigetje.
Laat wind zich dan zo erg tegenhouden door een paar gebouwtjes? Dan heb ik ook weer wat geleerd.quote:Op zondag 6 augustus 2006 09:51 schreef Slarioux het volgende:
Ik bedacht me gisteren waarom ze op het weerbericht altijd de windrichting noemde. Dat vond ik altijd superdebiel, want de wind waait a) toch altijd tegen, en b) constant van een andere kant, daar is geen peil op te trekken. Dus waarom die windrichting noemen?
Als je niet in een stad woont, en de wind dus niet door gebouwen enzo alle kanten op wordt geduwd en alle kanten op gaat, is het vast wel handig om te weten van welke kant de wind de godganse dag op je huis blaast. In een stad heb je dat niet, maar daarbuiten wel.
Ha, dat ken ik! Ik kwam er op m'n 10de ofzo achter dat mijn opa geen Piet heet, maar Jan. Mijn vader heet namelijk ook Jan, en om verwarring te voorkomen heeft mijn opa zich altijd voorgedaan als 'opa Piet'.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:53 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Ik kwam er net pas achter dat mijn oom Erik eigenlijk Hendrik heet. Maar omdat AL mijn aangetrouwde ooms (stuk of 6) en mijn pa ook Hendrik heten, noemt mijn familie hem maar voor het gemak Erik.
Hehe, mijn tante Marcella heet eigenlijk Marianne en mijn Tante Pam heet Mirjamquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:26 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ha, dat ken ik! Ik kwam er op m'n 10de ofzo achter dat mijn opa geen Piet heet, maar Jan. Mijn vader heet namelijk ook Jan, en om verwarring te voorkomen heeft mijn opa zich altijd voorgedaan als 'opa Piet'.
Dolf ja, de serie Alfred J. Kwak had ook een boel andere thema's. De zwarte vriendin van Alfred kwam uit een Zuid-Afrika-achtig land.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:17 schreef LB06 het volgende:
Ik kwam er pas geleden achter dat Alfred Jodokus Kwak (en dan voornl. Dolf en zijn kraaienpartij) een tirade was tegen het regime van aDolf Hitler.
De oude stem van Samson is niet dood. Danny Verbiest (die ook speelde in B&A En De Verzonken Stad) heeft zich terug getrokken uit Studio 100 en is daarmee ook meteen gestopt als Samson.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:15 schreef Fidelick het volgende:
- Dat Samson uit Samson en Gert een pop was.
- Dat Samson uit Samson en Gert inmiddels een nieuwe 'stem' heeft en dus eigenlijk dood is.
Hij zegt dus ook dat Samson dood is en niet Danny.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:56 schreef Rocho het volgende:
[..]
De oude stem van Samson is niet dood. Danny Verbiest (die ook speelde in B&A En De Verzonken Stad) heeft zich terug getrokken uit Studio 100 en is daarmee ook meteen gestopt als Samson.
Je kunt toch ook met je linker ringvinger de shift doen en met wijsvinger de A? Of iets in die richting?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:15 schreef ngbom het volgende:
Nooit over nagedacht. O_o
Ik ben mezelf sinds vandaag aan het leren blindtypen en kom er net achter waarom er uberhaupt een rechtershift op mijn toetsenbord staat.....
(Als je je handen zoveel mogelijk op dezelfde plek wil houden en je wil een hoofdletter A maken dan kun je dus met je rechterhand de rechtershift indrukken en dan met je linkerhand een a indrukken. Met twee vingertypen deed ik altijd linkershift met linkerhand en dan rechterhand helemaal naar de a toe....)
![]()
lollercopter
Haha, dat zei een kameraad van me ook altijdquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:31 schreef B.A.Trix het volgende:
Niet één van mij maar een vriendin..
We zaten samen in de stad koffie te drinken te drinken.. zegt ze opeens. "ik heb nieuwe parfum van sprit gekocht".. Ik: "huh?? van sprit??"zij: "ja je weet wel sprit!" Ik: nog nooooooit van gehoord" Ze liet me het doosje zien.... was het van Esprit.
Ze had er nog nooit bij nagedacht dat die 3 horizontale streepjes een E vormde..
![]()
haha, dat had ik ook! Het was ook de eerste keer dat ik die dialogen kon volgenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:19 schreef bloempjuh het volgende:
Ik heb gisteren voor de vijfde keer een poging gedaan tot het kijken van Romeo & Juliet (en afgekeken, is eigenlijk best een aardige film!) en kwam er ineens, halverwege, achter dat veel van de dialogen in rijm zijn. Logisch, als het dialogen van Shakespear zijn, maar ik vond het de vorige keren gewoon irritant taalgebruik![]()
Als Nederland veel meer inwoners had waren we hier ook lekker aan het nasynchroniseren geslagen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:10 schreef NgInE het volgende:
toen ik vroeger naar Duitse t.v. keek en ik zach al die nagesynchorniseerde troep, dacht ik ook dat de (internationale) muziek in Duitsland vast en zeker ook nagesynchorniseerd moest zijn.ik keek dan ook raar op toen ik in Duitsland in de auto naar de radio aan het luisteren was, en er zomaar een nummer van '2 Unlimited', in originele taal te beluisteren was. mijn ouders moesten lachen toen ik vroeg waarom de muziek niet nagesynchroniseerd was, maar hebben daar nooit goed antwoord op kunnen geven. ik vind het ook maf, en lui, dat die Duitsers hun nationalistische drangen niet verder brengen dan alleen t.v.
Ik heb die oude wuppies als kind nog gespaard!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:48 schreef AntonDingeman het volgende:
Wie kwam er nog meer pas heel laat achter dat de wuppies al 20 jaar oud zijn ipv pas bedacht door Albert Heijn?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:48 schreef AntonDingeman het volgende:
Wie kwam er nog meer pas heel laat achter dat de wuppies al 20 jaar oud zijn ipv pas bedacht door Albert Heijn?
<antinegerzoenenmaffia>RACIST!!!!!!1</antinegerzoenenmaffia>quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:57 schreef djkoelkast het volgende:
En ook serieus waar zag ik als kind van een jaar of 4 voor het eerst een donker meisje (negerin dus) en vroeg aan haar "heeft je moeder dat gedaan?"
Toen heeft mijn moeder dus uitgelegd dat dat meisje helemaal niet geschminckt was.
Ik heb ook heel lang gedacht dat het op een lamp sloeg.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:55 schreef poldergeist het volgende:
-Dat the Silence of the Lambs, lambs, lamb niets met de wonderlamp van Aladdin te maken heeft. De wonderen van kinderlijke fantasie
Ik begreep wel meteen dat die zogenaamde 'verijdelde' aanslagen van deze week wel erg goed uitkomen nu de steun aan de Irak-oorlog steeds minder wordt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:39 schreef djkoelkast het volgende:
ik dacht altijd dat op 11 september 2001 terroristen Amerika hadden aangevallen, bleek gewoon een voor opgezet plan te zijn van Bush en cornuiten
ik hield me er niet mee bezig en toen ik hoorde dat er een vliegtuig in het WTC gevolgen was had ik geen idee wat ik me erbij moest voorstellenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:16 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Ik begreep wel meteen dat die zogenaamde 'verijdelde' aanslagen van deze week wel erg goed uitkomen nu de steun aan de Irak-oorlog steeds minder wordt.
Nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:05 schreef DeSiever het volgende:
Ik begreep net pas wat de uitdrukking 'second to none' betekent.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:39 schreef djkoelkast het volgende:
ik dacht altijd dat op 11 september 2001 terroristen Amerika hadden aangevallen, bleek gewoon een voor opgezet plan te zijn van Bush en cornuiten
Ik kom er nu pas achter dat jullie conspiracymongolen zijnquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:16 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Ik begreep wel meteen dat die zogenaamde 'verijdelde' aanslagen van deze week wel erg goed uitkomen nu de steun aan de Irak-oorlog steeds minder wordt.
zit in de tekst van Michael Jackson's hit 'Black or White' en staat vaak in krantenkoppen over winnaars.quote:
Je moet niet met zulke woorden strooien alsof het niets is. Een beetje beschaving is kennelijk te veel gevraagd.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:08 schreef Pranfeuri het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat jullie conspiracymongolen zijn!
een beetje intelligentie van jou blijkbaar ook.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:11 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Je moet niet met zulke woorden strooien alsof het niets is. Een beetje beschaving is kennelijk te veel gevraagd.
Mijn uitspraak staat als een paal boven water. Jij leest dingen die er niet staan, vermoed ik.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:12 schreef Pranfeuri het volgende:
[..]
een beetje intelligentie van jou blijkbaar ook.
Dan ben je nog een van de weinigen denk ik..quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:38 schreef One_of_the_few het volgende:
Toen ik 14 ofzo was kwam ik erachter dat Lebbis van zijn eigen achternaam sibbel komt![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:39 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Dan ben je nog een van de weinigen denk ik..
quote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:10 schreef DeSiever het volgende:
Geeft niet, uw bescheidenheid is ontwapenend.
Explain??quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:33 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Toch nog iets over Bassie & Adriaan:
Bassie is natuurlijk degene van de gekke acties, en daardoor vond ik Adriaan altijd wel overkomen als een vertrouwenwekkend persoon, verstandiger, rustiger etc.
Maar nou zag ik ze laatst weer en kwam ik erachter dat die Adriaan eigenlijk best een engerd is
Nou, kijk eens naar een aflevering van B&A en je begrijpt wat ik bedoelquote:
Ik vind adriaan helemaal niet engquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:45 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Nou, kijk eens naar een aflevering van B&A en je begrijpt wat ik bedoel
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:41 schreef ivetje het volgende:
[..]
Explain??
Dat IMHO niet In Mijn Heldere Oogjes betekend
Ik destijds ook niet. Maar nu wel.quote:
Ik dacht altijd dat SLR een sportieve Mercedes was.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:18 schreef cheukert het volgende:
Ik wist pas hoe een SLR camera werkte en waarom het een spiegelreflex heette totdat ik er eentje had gesloopt
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:04 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb jarenlang gedacht dat het "De tovenaar van Oss" was, in plaats van "De tovenaar van Oz". Ja, ik woonde vlakbij Oss. Ik vond het raar dat ik dus niets uit de tekenfilm herkende, als we een keer naar de stad gingen...
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:09 schreef Bladergroen het volgende:
. Drie weken in een naargeestig dorp met een supermarkt en een roestige benzinepomp…
Het heeft nog even geduurd voor ik het begrip ‘land’ echt snapte.
Je bent niet de enige hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:54 schreef AgLarrr het volgende:
"Het regent, het regent, de pannetjes worden nat"
Ik begreep pas op mijn 18e dat ze met die 'pannetjes' dakpannen bedoelden en geen steelpannen. Ik vond het altijd al zo maf, wie laat zijn kookgerij nou buiten staan...
![]()
me 2quote:
Wtf, dat wist ik ook niet (tot nu dan).quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:54 schreef AgLarrr het volgende:
"Het regent, het regent, de pannetjes worden nat"
Ik begreep pas op mijn 18e dat ze met die 'pannetjes' dakpannen bedoelden en geen steelpannen. Ik vond het altijd al zo maf, wie laat zijn kookgerij nou buiten staan...
![]()
Oh, da's wel lullig.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:34 schreef roburt het volgende:
dat mee rokers mensen zijn die in de lucht staan van rokers en niet mensen zijn die roken omdat het stoer is
stond aardig voor lul toen ik een voor school een discussie moest voeren over 'mee rokers'
helemaal voorbereid alleen niet helemaal goed
Alle plaatsnaamborden in NL met een typo gedruktquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:41 schreef Palomar het volgende:
Bij die plaatsnaamborden die je ziet als je de bebouwde kom binnenrijdt zie je bij dorpjes e.d. altijd:
Klein_dorpje
gem. [een_grote_stad]
Ik dacht altijd dat "gem." eigenlijk "geen" betekende met een typefout. Alsin: je bent nu in Dorpje X, dat is geen Amsterdam
Ongeveer 60 jaar geleden hebben ze dat eens gedaan, en toen was het ook niet goedquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:10 schreef NgInE het volgende:
toen ik vroeger naar Duitse t.v. keek en ik zach al die nagesynchorniseerde troep, dacht ik ook dat de (internationale) muziek in Duitsland vast en zeker ook nagesynchorniseerd moest zijn.ik keek dan ook raar op toen ik in Duitsland in de auto naar de radio aan het luisteren was, en er zomaar een nummer van '2 Unlimited', in originele taal te beluisteren was. mijn ouders moesten lachen toen ik vroeg waarom de muziek niet nagesynchroniseerd was, maar hebben daar nooit goed antwoord op kunnen geven. ik vind het ook maf, en lui, dat die Duitsers hun nationalistische drangen niet verder brengen dan alleen t.v.
Precies wat ik ook dacht!quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:57 schreef The_Voice_Within het volgende:
Deze viel me gister weer in toen hier van die wielrenners langs kwamen.
Ik vond dat vroeger maar stom dat er altijd auto's en motor's meereden. Ik bedoel: Die konden toch veel sneller dan die fietsers en dat was in mijn ogen dus totaal niet eerlijk. De valsspelers!![]()
Dat de koffieboon geen boon is maar een gedroogde bes.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:36 schreef The_Punisher het volgende:
Dat een pinda geen noot is maar een peulvrucht.![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:36 schreef The_Punisher het volgende:
Dat een pinda geen noot is maar een peulvrucht.![]()
Cool, weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:23 schreef Frollo het volgende:
Dat de koffieboon geen boon is maar een gedroogde bes.
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:59 schreef Nilith het volgende:
Pasgeleden de naam van de band Nofx
Het is dus...No Fags...
nooit gewete >_<
Nee hoor..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:59 schreef Nilith het volgende:
Pasgeleden de naam van de band Nofx
Het is dus...No Fags...
nooit gewete >_<
aldus wikipediaquote:The root of their name is commonly attributed to the Boston hardcore band Negative FX, while others assert that their name stands for No Fucking StraightEdgers. However, Fat Mike has stated that the name has no relation to the Straight Edge movement
En een banaan was toch een kruid of zo?quote:
De bananenboom is geen boom maar een kruid. Het heeft namelijk geen houte stam. Je kunt er ook met een flinke auto dwars doorheen rijden. Ik weet niet wat dat de banaan maakt, ik neem aan dat het "fruit" van een kruid ook gewoon "fruit" heet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:28 schreef Sabryas het volgende:
[..]
En een banaan was toch een kruid of zo?![]()
Klopt: Een banaan is een monocotyl (eenzaadlobbig) en behoort taxonomisch tot het geslacht Musa en is de grootste kruidachtige plant ter wereld.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:28 schreef Sabryas het volgende:
[..]
En een banaan was toch een kruid of zo?![]()
Hoe doet ie dat??quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bananen"bomen" lopen trouwens. Het kan zijn dat de struik na een tijdje een meter verderop staat dan waar je hem geplant hebt.
Dat weet ik niet meer. Zat in een aflevering van QIquote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:40 schreef captain.lefteye het volgende:
Ik lees net op wikipedia dat de melodie van kortjakje en het abc-liedje dezelfde zijn... Dat was me nou dus nu echt nog nooit opgevallen.![]()
+schaapje, schaapje heb je witte wol en twinkle twinkle little starquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:40 schreef captain.lefteye het volgende:
Ik lees net op wikipedia dat de melodie van kortjakje en het abc-liedje dezelfde zijn... Dat was me nou dus nu echt nog nooit opgevallen.![]()
"Op een grote paddestoel, zat kabouter Spillenbeen" en "Op een klein stationtje, s'morgens in de vroegte"quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:40 schreef captain.lefteye het volgende:
Ja, die 2 met elkaar dan hè, niet met kortjakje...quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:24 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
"Op een grote paddestoel, zat kabouter Spillenbeen" en "Op een klein stationtje, s'morgens in de vroegte"
![]()
Ik dacht altijd dat het een verbastering is van No Effects. Zo van pure muziek, zonder extra effecten.quote:
... als ze nou geen distortion zouden gebruiken...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:18 schreef Caspian het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het een verbastering is van No Effects. Zo van pure muziek, zonder extra effecten.
Het blijft gewoon een sneu figuur met een cape en een helm hoorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:02 schreef poldergeist het volgende:
Als kind wist ik niet wie Darth Vader was. Ik was in Disneyland Parijs, o.a. naar de Star Tours atraktie geweest. Je kon daar ook souveniers kopen in Fantasyland, waaronder star wars figuren. Ik weet het nog goed, een plastic stormtrooper poppetje en een wat duurdere Darth Vader. Ik heb toen maar die stormtrooper gekocht, waar ik nu nog spijt van heb
Ik dacht bij mezelf als kind, wat een stom mannetje, met zijn cape en zwarte emmer op zijn hoofd.
In 1998, toen ik twaalf was, zei een klasgenootje van me dat The Empire Strikes Back op tv kwam, (de niet geremasterde versie, de orginele versie).
Vanaf die dag was ik fan van de star wars films en had ik me erin verdiept, en ik weet nu dat Darth Vader meer inhoudt en ik vind hem een van de vetste figuren in de filmgeschiedenis.
Yeah, I know.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:07 schreef Rocho het volgende:
[..]
... als ze nou geen distortion zouden gebruiken...
Dan kun je wennen aan het donker onder de grond?quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:46 schreef VrijeVal het volgende:
Ik las gisteren in de Quest waarom het licht in het vliegtuig uitgaat bij het landen en het stijgen (moet je wel 's nachts vliegen), ik heb altijd gedacht dat het voor de sfeer was, maar het wordt gedaan om je ogen te laten wennen aan het donker. Mocht het toestel onverwachts crashen.
Volgens mij is dat ook zo...de motoren hebben alle energie ff nodig en vandaar dat het licht dus uit gaat. Maar goed....de quest zal wel gelijk hebben al snap ik totaal niet waarom je zou moeten wennen aan het donker als je gaat crashenquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan kun je wennen aan het donker onder de grond?Als je crashed is de kans dat je dat na kunt vertellen betrekkelijk klein. Ik ging er altijd vanuit dat het was omdat de motoren erg veel kracht moeten leveren en ze dus alle overbodige energie verbruikers uitschakelen.
Dat valt nog best tegen.quote:
Ah ok...dan blijf ik bij mijn idee dat de motoren alle energie nodig hebben en dat daardoor het licht uitvalt. Volgens mij valt het ook maar heel even uit, dat was bij ons toen wel zo. Als de motoren op volle snelheid gaan draaien knipperde het licht ff, daarna ging het weer aanquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:26 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat valt nog best tegen.
Elk nummer weer schrijven lezers de brievenrubriek vol met correcties op de artikelen van de maand ervoor. En elke keer weer geeft de redactie toe dat de lezer gelijk heeft en dat ze het artikel inderdaad beter hadden moeten checken.
Die term heb ik nog nooit gehoord in Nederland. Lijkt me iets typisch Amerikaans.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:20 schreef wonderer het volgende:
Dat bij een "hand-tossed" pizza de toppings niet uit de losse pols op de pizza worden gegooid.
Ik denk dat "hand tossed" slaat op het met de hand draaien van de deegbodem. Een ambachtelijk bereidde pizza dus...quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:51 schreef Serendips het volgende:
[..]
Die term heb ik nog nooit gehoord in Nederland. Lijkt me iets typisch Amerikaans.
Ik neem aan dat je dan zelf mag kiezen wat je op je pizza wil.
En een vliegtuig heeft zeker geen accu's om die lampjes ff aan te houdenquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:33 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ah ok...dan blijf ik bij mijn idee dat de motoren alle energie nodig hebben en dat daardoor het licht uitvalt. Volgens mij valt het ook maar heel even uit, dat was bij ons toen wel zo. Als de motoren op volle snelheid gaan draaien knipperde het licht ff, daarna ging het weer aan
Dat zal vast wel, maar toch denk ik dat ze daarom uitgaan. Ff een stroomboost die naar de motoren gaan waardoor de rest heel even uitvalt. En daarna meteen weer aangaat, en daar blijf ik bijquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:06 schreef Slarioux het volgende:
[..]
En een vliegtuig heeft zeker geen accu's om die lampjes ff aan te houden.
Dat is inderdaad een nog meer voor de hand liggende verklaring.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:54 schreef Levitation het volgende:
Ik denk dat "hand tossed" slaat op het met de hand draaien van de deegbodem. Een ambachtelijk bereidde pizza dus...
Dat is best apart!quote:Op zondag 3 september 2006 15:12 schreef Elvi het volgende:
Ik kom er net achter dat ik de enige ben die cijfers, kleuren, dagen en maanden in mannetjes en vrouwtjes indeel![]()
Vraag me niet waaróm, maar t gaat gewoon automatisch, net als dat je meteen ziet of een cijfer even of oneven is, zie ik of het een mannetje of ene vrouwtje is![]()
Kleuren: groen, bruin, zwart, blauw, grijs zijn mannetjes en geel, oranje, rood, roze, paars vrouwtjes.
Cijfers: 1,3,5,7,8 zijn mannetjes en de rest vrouwtjes...
Ik maak altijd onbewust kleurenindeling bij getallenquote:Op zondag 3 september 2006 15:12 schreef Elvi het volgende:
Ik kom er net achter dat ik de enige ben die cijfers, kleuren, dagen en maanden in mannetjes en vrouwtjes indeel![]()
Vraag me niet waaróm, maar t gaat gewoon automatisch, net als dat je meteen ziet of een cijfer even of oneven is, zie ik of het een mannetje of ene vrouwtje is![]()
Kleuren: groen, bruin, zwart, blauw, grijs zijn mannetjes en geel, oranje, rood, roze, paars vrouwtjes.
Yep. In Nederland vind je die term alleen bij Domino's geloof ik. En misschien tegenwoordig bij pizzahut, waar de panpizza's dus NIET op die manier gemaakt worden.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik denk dat "hand tossed" slaat op het met de hand draaien van de deegbodem. Een ambachtelijk bereidde pizza dus...
Stel, je crasht en de lichten werken niet meer. Alleen als je ogen al gewend zijn kan je makkelijk de nooduitgang vinden. Overdag kan je dag sowieso wel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:00 schreef ivetje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook zo...de motoren hebben alle energie ff nodig en vandaar dat het licht dus uit gaat. Maar goed....de quest zal wel gelijk hebben al snap ik totaal niet waarom je zou moeten wennen aan het donker als je gaat crashenDan is het dus eigenlijk vreselijk als je overdag crasht, want dan ben je niet gewend aan het donker ofzo
Dus jij kijkt ook nooit in profiel om te zien of een user een man of een vrouw is?quote:Op zondag 3 september 2006 15:12 schreef Elvi het volgende:
bij de zaken die jij zojuist genoemd hebt wordt geen enkele pizza gemaaktquote:Op zondag 3 september 2006 19:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. In Nederland vind je die term alleen bij Domino's geloof ik. En misschien tegenwoordig bij pizzahut, waar de panpizza's dus NIET op die manier gemaakt worden.
Maar daar moet je maar net even over nadenken
Whatever.quote:Op zondag 3 september 2006 22:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
bij de zaken die jij zojuist genoemd hebt wordt geen enkele pizza gemaakt![]()
Dat doe ik sowieso nietquote:Op zondag 3 september 2006 22:21 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Dus jij kijkt ook nooit in profiel om te zien of een user een man of een vrouw is?
Dan heb ik niets aan je.quote:Op zondag 3 september 2006 22:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso nietMaar users deel ik dan weer níet in
![]()
Dat vind ik wel logisch.quote:Op zondag 3 september 2006 15:12 schreef Elvi het volgende:
Dit vind ik minder logisch.quote:Cijfers: 1,3,5,7,8 zijn mannetjes en de rest vrouwtjes...
Ja dat heb ik ook.. heb van die plastic schaaltjes en bekertjes in de kast staan.. Kan er niet tegen als die niet op kleur staan.. Dus geel, oranje, rood etc etcquote:Op maandag 4 september 2006 00:08 schreef Biancavia het volgende:
Ik vind het wel altijd fijn als dingen 'op kleur' staan, en daarmee bedoel ik op kleur van de regenboog.
Ja, die van de Ikea!quote:Op maandag 4 september 2006 00:43 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook.. heb van die plastic schaaltjes en bekertjes in de kast staan.. Kan er niet tegen als die niet op kleur staan.. Dus geel, oranje, rood etc etc![]()
weer wat geleerdquote:Op maandag 24 juli 2006 18:47 schreef nonzz het volgende:
Ik ben d'r gister achter gekomen dat het kofschip echt bestaat! Ik dacht dat het een fantasie woord was....
Omg ja ik ook vroeger dan ik kon het me nooit bedenken hoe die mensen datn ouw deden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:09 schreef Mgolovic het volgende:
Ik heb jaaaaren gedacht dat de remlichten in een auto met een apart knopje werkten.
Een digitaal horloge is toch zonder wijzersquote:Op maandag 4 september 2006 19:03 schreef Don_Antoin het volgende:
Ik kwam er pas achter dat een horloge met wijzers die tikt geen analoge, maar een digitaal horloge is.
Op het station hebben ze analoge die tikken niet maar lopen vloeiend.
Ja niet perse dus.quote:Op maandag 4 september 2006 21:05 schreef S-Two het volgende:
[..]
Een digitaal horloge is toch zonder wijzers
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:40 schreef captain.lefteye het volgende:
Je bent niet de enige... Ik doe dat ook.quote:Op zondag 3 september 2006 15:12 schreef Elvi het volgende:
Goh kijkt er ook een tvquote:Op woensdag 6 september 2006 02:34 schreef DeSiever het volgende:
Beatles-optreden in 'Blokker', niet in een filiaal van die winkel dus, maar in het plaatsje Blokker.
quote:Op woensdag 6 september 2006 14:33 schreef Saik0 het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat je eerst je adem heel lang in moest houden, en dan onder water kon gaan zwemmen. Mams hees me regelmatig kuchend weer uit het water.
dat ben ik nog steedsquote:Op woensdag 6 september 2006 16:42 schreef Mieks het volgende:
[..]
Oh, en ik was vroeger bang voor Bert van Bert en Ernie.
Zo dit hoor ik voor het eerst eigenlijk.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:42 schreef kwakveense het volgende:
oh ik kwam er toen ik op kamersging wonen pas achter dat de codse op de kaartautomaat (de ouderwetse) van de NS voor de plaats waar je heen wilt, de postcode is voor die plaats...ik bedacht me dit toen ik een kaartje naar mn ouders toe kocht...en de code herkende...
Klopt inderdaad, althans, de eerste 2 cijfers van de postcode wordt ervoor gebruikt. Toen ik dat een paar jaar geleden door kreeg werd 't wel erg makkelijk om de codes van de stations te onthouden.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:42 schreef kwakveense het volgende:
oh ik kwam er toen ik op kamersging wonen pas achter dat de codse op de kaartautomaat (de ouderwetse) van de NS voor de plaats waar je heen wilt, de postcode is voor die plaats...ik bedacht me dit toen ik een kaartje naar mn ouders toe kocht...en de code herkende...
Het heeft te maken met het binaire stelsel, hij tikt omdat er continu wordt afgewisseld tussen 1 en 0, anders zou hij vloeiend lopen. Ik kwam daar dus ook pas vorige week achter,quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:38 schreef rameijer het volgende:Natuurlijk
Digitaal = met computer (en schermpje)
Analoog = met mechaniek en wijzers
Klopt dat wel? Volgens mij hoor je namelijk 't kristalletje dat 't tijdsmechanisme regelt... da's dus analoog en al een super oud systeem. Opwindhorloges tikken ook, je gaat me niet vertellen dat dei dingen digitaal zijn.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:07 schreef Don_Antoin het volgende:
[..]
Het heeft te maken met het binaire stelsel, hij tikt omdat er continu wordt afgewisseld tussen 1 en 0, anders zou hij vloeiend lopen. Ik kwam daar dus ook pas vorige week achter,
Iemand heeft je wat wijsgemaakt!quote:Op donderdag 7 september 2006 11:07 schreef Don_Antoin het volgende:
[..]
Het heeft te maken met het binaire stelsel, hij tikt omdat er continu wordt afgewisseld tussen 1 en 0, anders zou hij vloeiend lopen. Ik kwam daar dus ook pas vorige week achter,
Dit doet 'm vast pijn, door vrouwen terecht gewezen worden over iets "technisch".quote:Op donderdag 7 september 2006 11:14 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Iemand heeft je wat wijsgemaakt!
Ik kijk veel documentaires.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dit doet 'm vast pijn, door vrouwen terecht gewezen worden over iets "technisch".Hij gaat vast niet toegeven.
![]()
Mijn vriend is electrotechnicus, mijn broers zijn echte electroknutselaars... ongemerkt pik je een hoop op.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:23 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik kijk veel documentaires.
En ook een keer eentje gezien waarin de uitleg van het quartz kristal wordt gegeven.
Dat doet me denken aan de stuurverkrachterquote:Op woensdag 6 september 2006 16:42 schreef Mieks het volgende:
[..]
![]()
Ik snapte vroeger bij het nieuws nooit wat 'verkrachten' was. Ik dacht dat iemand dan letterlijk zijn kracht werd ontnomen, dat iemand zeg maar ontkracht werd.
Ik dacht als kind dat een spookrijder een auto met een doek erover was.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:42 schreef Mieks het volgende:
[..]
![]()
Ik snapte vroeger bij het nieuws nooit wat 'verkrachten' was. Ik dacht dat iemand dan letterlijk zijn kracht werd ontnomen, dat iemand zeg maar ontkracht werd.
Oh, en ik was vroeger bang voor Bert van Bert en Ernie.
de eerste twee cijfers kloppen in elk geval en meestal is t dan verder 00 : komt overeen (meestal) met de postcode van t gemeentehuis...dorp van mijn ouders heeft 2771, en t gemeentehuis en de ns automaat hebben 2770. leiden: 2311 en 2312 etc. etc. zijn de postcodes van de stadsdelen, 2300 is de ns automaat en de pttpostbus...quote:Op donderdag 7 september 2006 09:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, althans, de eerste 2 cijfers van de postcode wordt ervoor gebruikt. Toen ik dat een paar jaar geleden door kreeg werd 't wel erg makkelijk om de codes van de stations te onthouden.Eindelijk logica!
Jammer dat nog steeds de telefoonnetnummers en de postcodes niet overeenkomen... maar dat schijnt te komen omdat toen de telefoonnummers uitgedeeld werden er niet echt een logische indeling is gemaakt. Ik geloof dat ze gewoon op volgorde van aansluiten per stad netnummers hebben bedacht. Toen de postcodes werden ingevoerd hebben ze dus niet de netnummers genomen omdat dat een enorme zooi is, maar hebben ze dus een nieuwe nummering bedacht. Op zich wel jammer... zou toch wel eenvoudig zijn geweest als de nummers het zelfde waren.
Nóóit geweten! Ik nam gewoon aan dat die hond een mannetje wasquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:31 schreef ParanoidEv het volgende:
Dat Lassie een zij is.. ik kom er nu net achter via IMDB.com..! Hoe logisch, een hond met de naam LASSIE is natuurlijk een vrouwtje!
http://www.imdb.com/name/nm1558595/
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:31 schreef ParanoidEv het volgende:
Dat Lassie een zij is.. ik kom er nu net achter via IMDB.com..! Hoe logisch, een hond met de naam LASSIE is natuurlijk een vrouwtje!
http://www.imdb.com/name/nm1558595/
Ook nooit gewetenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
horeca een samenstelling is van hotel, restaurant en café
quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:28 schreef kwakveense het volgende:
euhh ik bedoelde dus dat ze niet alleen de eerste twee gebruiken, maar de hele postcode van t gemeentehuis en/of postbus...
Volgens mij heeft kwakveense gelijk. Met alleen de eerste twee cijfers en dan twee keer 0 kom je in de knoei bij kleine stations. Zuidhorn zal 9800 zijn. Grijpskerk kan dan moeilijk ook 9800 zijn, dus dat zal 9843 zijn. Stad Groningen is 9700. Bedum zal 9780 zijn...quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:31 schreef DeSiever het volgende:
Gewoon eerste twee en dan twee keer 0.
Het is zelfs 'Knock, knock, knockin' on heaven's door'quote:Op zondag 10 september 2006 07:06 schreef cripplecrow het volgende:
mijn broer maakte me ooit wijs dat als je je oor aan zo'n grote schelp zette je de zee kon horen. pas op mn 13e kwam ik erachter dat dat dus niet waar is.
en er was een liedje die ging 'knock knock knocking on the back of your door', terwijl ik altijd zong 'nok nok noking on the bekkie odoo'
Het is Knockin' van Double Visionquote:Op maandag 11 september 2006 23:43 schreef WebForce het volgende:
[..]
Het is zelfs 'Knock, knock, knockin' on heaven's door'
Das niet logisch, de motoren lopen op kerosine, niet op stroomquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:21 schreef ivetje het volgende:
[..]
Dat zal vast wel, maar toch denk ik dat ze daarom uitgaan. Ff een stroomboost die naar de motoren gaan waardoor de rest heel even uitvalt. En daarna meteen weer aangaat, en daar blijf ik bij
quote:Maastricht - Een 29 jarige inwoner van Maastricht....
quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:42 schreef Bartaz het volgende:
Ik vond het vroeger altijd geweldig als ik toevallig iets in de krant las dat die mensen ook altijd jarig waren op die dag. Ongelooflijk zelfs...
[..]
Dacht ik ook altijd!quote:Op donderdag 14 september 2006 20:45 schreef Ladylicious het volgende:
Ik dacht altijd dat van die uitpuilende navels verkeerd gelukt waren ofzo.. Vond mensen die dat hadden ook altijd maar vies..
Vroeger betekende 'hard' ook wel 'niet licht' (niet gemakkelijk). Hardhorend is dan moeilijk horend.quote:Op maandag 18 september 2006 12:35 schreef CasB het volgende:
Ik snapte het woord 'hardhorend' nooit. Maar dat is natuurlijk omdat je alleen de harde dingen hoort
quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:42 schreef Bartaz het volgende:
Ik vond het vroeger altijd geweldig als ik toevallig iets in de krant las dat die mensen ook altijd jarig waren op die dag. Ongelooflijk zelfs...
[Maastricht - Een 29 jarige inwoner van Maastricht....]
dat zijn ze ook....quote:
Ik vond het altijd maar een raar gezicht die 'bobbelnavels'.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:55 schreef kwakveense het volgende:
nee, maar serieus....vroeger deden ze daar wat aan bij babyies...nl. een muntje of iets anders op de beginnende uitpuiling en meestal was t dan gefikst...zo is mijn broertje behouden gebleven van een navelbreuk...
Ik moest lang nadenken, maar ik snap hem.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:42 schreef Bartaz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:11 schreef Dakota het volgende:
vroeger dacht ik dat ze verf gebruikten bij t neuken om kleurlingetjes te maken
Die snap ik nietquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:01 schreef RecomServ het volgende:
[..]
Whahaha.. moest 2x lezen maar hij's goed
Kan ook zijn dat die docent het fout had natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:15 schreef DeSiever het volgende:
En dan moet je je eigen oren wassen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |