Ik heb die oude wuppies als kind nog gespaard!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:48 schreef AntonDingeman het volgende:
Wie kwam er nog meer pas heel laat achter dat de wuppies al 20 jaar oud zijn ipv pas bedacht door Albert Heijn?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:48 schreef AntonDingeman het volgende:
Wie kwam er nog meer pas heel laat achter dat de wuppies al 20 jaar oud zijn ipv pas bedacht door Albert Heijn?
<antinegerzoenenmaffia>RACIST!!!!!!1</antinegerzoenenmaffia>quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:57 schreef djkoelkast het volgende:
En ook serieus waar zag ik als kind van een jaar of 4 voor het eerst een donker meisje (negerin dus) en vroeg aan haar "heeft je moeder dat gedaan?"
Toen heeft mijn moeder dus uitgelegd dat dat meisje helemaal niet geschminckt was.
Ik heb ook heel lang gedacht dat het op een lamp sloeg.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:55 schreef poldergeist het volgende:
-Dat the Silence of the Lambs, lambs, lamb niets met de wonderlamp van Aladdin te maken heeft. De wonderen van kinderlijke fantasie
Ik begreep wel meteen dat die zogenaamde 'verijdelde' aanslagen van deze week wel erg goed uitkomen nu de steun aan de Irak-oorlog steeds minder wordt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:39 schreef djkoelkast het volgende:
ik dacht altijd dat op 11 september 2001 terroristen Amerika hadden aangevallen, bleek gewoon een voor opgezet plan te zijn van Bush en cornuiten
ik hield me er niet mee bezig en toen ik hoorde dat er een vliegtuig in het WTC gevolgen was had ik geen idee wat ik me erbij moest voorstellenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:16 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Ik begreep wel meteen dat die zogenaamde 'verijdelde' aanslagen van deze week wel erg goed uitkomen nu de steun aan de Irak-oorlog steeds minder wordt.
Nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:05 schreef DeSiever het volgende:
Ik begreep net pas wat de uitdrukking 'second to none' betekent.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:39 schreef djkoelkast het volgende:
ik dacht altijd dat op 11 september 2001 terroristen Amerika hadden aangevallen, bleek gewoon een voor opgezet plan te zijn van Bush en cornuiten
Ik kom er nu pas achter dat jullie conspiracymongolen zijnquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:16 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Ik begreep wel meteen dat die zogenaamde 'verijdelde' aanslagen van deze week wel erg goed uitkomen nu de steun aan de Irak-oorlog steeds minder wordt.
zit in de tekst van Michael Jackson's hit 'Black or White' en staat vaak in krantenkoppen over winnaars.quote:
Je moet niet met zulke woorden strooien alsof het niets is. Een beetje beschaving is kennelijk te veel gevraagd.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:08 schreef Pranfeuri het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat jullie conspiracymongolen zijn!
een beetje intelligentie van jou blijkbaar ook.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:11 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Je moet niet met zulke woorden strooien alsof het niets is. Een beetje beschaving is kennelijk te veel gevraagd.
Mijn uitspraak staat als een paal boven water. Jij leest dingen die er niet staan, vermoed ik.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:12 schreef Pranfeuri het volgende:
[..]
een beetje intelligentie van jou blijkbaar ook.
Dan ben je nog een van de weinigen denk ik..quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:38 schreef One_of_the_few het volgende:
Toen ik 14 ofzo was kwam ik erachter dat Lebbis van zijn eigen achternaam sibbel komt![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:39 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Dan ben je nog een van de weinigen denk ik..
quote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:10 schreef DeSiever het volgende:
Geeft niet, uw bescheidenheid is ontwapenend.
Explain??quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:33 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Toch nog iets over Bassie & Adriaan:
Bassie is natuurlijk degene van de gekke acties, en daardoor vond ik Adriaan altijd wel overkomen als een vertrouwenwekkend persoon, verstandiger, rustiger etc.
Maar nou zag ik ze laatst weer en kwam ik erachter dat die Adriaan eigenlijk best een engerd is
Nou, kijk eens naar een aflevering van B&A en je begrijpt wat ik bedoelquote:
Ik vind adriaan helemaal niet engquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:45 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Nou, kijk eens naar een aflevering van B&A en je begrijpt wat ik bedoel
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:41 schreef ivetje het volgende:
[..]
Explain??
Dat IMHO niet In Mijn Heldere Oogjes betekend
Ik destijds ook niet. Maar nu wel.quote:
Ik dacht altijd dat SLR een sportieve Mercedes was.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:18 schreef cheukert het volgende:
Ik wist pas hoe een SLR camera werkte en waarom het een spiegelreflex heette totdat ik er eentje had gesloopt
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:04 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb jarenlang gedacht dat het "De tovenaar van Oss" was, in plaats van "De tovenaar van Oz". Ja, ik woonde vlakbij Oss. Ik vond het raar dat ik dus niets uit de tekenfilm herkende, als we een keer naar de stad gingen...
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:09 schreef Bladergroen het volgende:
. Drie weken in een naargeestig dorp met een supermarkt en een roestige benzinepomp…
Het heeft nog even geduurd voor ik het begrip ‘land’ echt snapte.
Je bent niet de enige hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:54 schreef AgLarrr het volgende:
"Het regent, het regent, de pannetjes worden nat"
Ik begreep pas op mijn 18e dat ze met die 'pannetjes' dakpannen bedoelden en geen steelpannen. Ik vond het altijd al zo maf, wie laat zijn kookgerij nou buiten staan...
![]()
me 2quote:
Wtf, dat wist ik ook niet (tot nu dan).quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:54 schreef AgLarrr het volgende:
"Het regent, het regent, de pannetjes worden nat"
Ik begreep pas op mijn 18e dat ze met die 'pannetjes' dakpannen bedoelden en geen steelpannen. Ik vond het altijd al zo maf, wie laat zijn kookgerij nou buiten staan...
![]()
Oh, da's wel lullig.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:34 schreef roburt het volgende:
dat mee rokers mensen zijn die in de lucht staan van rokers en niet mensen zijn die roken omdat het stoer is
stond aardig voor lul toen ik een voor school een discussie moest voeren over 'mee rokers'
helemaal voorbereid alleen niet helemaal goed
Alle plaatsnaamborden in NL met een typo gedruktquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:41 schreef Palomar het volgende:
Bij die plaatsnaamborden die je ziet als je de bebouwde kom binnenrijdt zie je bij dorpjes e.d. altijd:
Klein_dorpje
gem. [een_grote_stad]
Ik dacht altijd dat "gem." eigenlijk "geen" betekende met een typefout. Alsin: je bent nu in Dorpje X, dat is geen Amsterdam
Ongeveer 60 jaar geleden hebben ze dat eens gedaan, en toen was het ook niet goedquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:10 schreef NgInE het volgende:
toen ik vroeger naar Duitse t.v. keek en ik zach al die nagesynchorniseerde troep, dacht ik ook dat de (internationale) muziek in Duitsland vast en zeker ook nagesynchorniseerd moest zijn.ik keek dan ook raar op toen ik in Duitsland in de auto naar de radio aan het luisteren was, en er zomaar een nummer van '2 Unlimited', in originele taal te beluisteren was. mijn ouders moesten lachen toen ik vroeg waarom de muziek niet nagesynchroniseerd was, maar hebben daar nooit goed antwoord op kunnen geven. ik vind het ook maf, en lui, dat die Duitsers hun nationalistische drangen niet verder brengen dan alleen t.v.
Precies wat ik ook dacht!quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:57 schreef The_Voice_Within het volgende:
Deze viel me gister weer in toen hier van die wielrenners langs kwamen.
Ik vond dat vroeger maar stom dat er altijd auto's en motor's meereden. Ik bedoel: Die konden toch veel sneller dan die fietsers en dat was in mijn ogen dus totaal niet eerlijk. De valsspelers!![]()
Dat de koffieboon geen boon is maar een gedroogde bes.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:36 schreef The_Punisher het volgende:
Dat een pinda geen noot is maar een peulvrucht.![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:36 schreef The_Punisher het volgende:
Dat een pinda geen noot is maar een peulvrucht.![]()
Cool, weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:23 schreef Frollo het volgende:
Dat de koffieboon geen boon is maar een gedroogde bes.
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:59 schreef Nilith het volgende:
Pasgeleden de naam van de band Nofx
Het is dus...No Fags...
nooit gewete >_<
Nee hoor..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:59 schreef Nilith het volgende:
Pasgeleden de naam van de band Nofx
Het is dus...No Fags...
nooit gewete >_<
aldus wikipediaquote:The root of their name is commonly attributed to the Boston hardcore band Negative FX, while others assert that their name stands for No Fucking StraightEdgers. However, Fat Mike has stated that the name has no relation to the Straight Edge movement
En een banaan was toch een kruid of zo?quote:
De bananenboom is geen boom maar een kruid. Het heeft namelijk geen houte stam. Je kunt er ook met een flinke auto dwars doorheen rijden. Ik weet niet wat dat de banaan maakt, ik neem aan dat het "fruit" van een kruid ook gewoon "fruit" heet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:28 schreef Sabryas het volgende:
[..]
En een banaan was toch een kruid of zo?![]()
Klopt: Een banaan is een monocotyl (eenzaadlobbig) en behoort taxonomisch tot het geslacht Musa en is de grootste kruidachtige plant ter wereld.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:28 schreef Sabryas het volgende:
[..]
En een banaan was toch een kruid of zo?![]()
Hoe doet ie dat??quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bananen"bomen" lopen trouwens. Het kan zijn dat de struik na een tijdje een meter verderop staat dan waar je hem geplant hebt.
Dat weet ik niet meer. Zat in een aflevering van QIquote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:40 schreef captain.lefteye het volgende:
Ik lees net op wikipedia dat de melodie van kortjakje en het abc-liedje dezelfde zijn... Dat was me nou dus nu echt nog nooit opgevallen.![]()
+schaapje, schaapje heb je witte wol en twinkle twinkle little starquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:40 schreef captain.lefteye het volgende:
Ik lees net op wikipedia dat de melodie van kortjakje en het abc-liedje dezelfde zijn... Dat was me nou dus nu echt nog nooit opgevallen.![]()
"Op een grote paddestoel, zat kabouter Spillenbeen" en "Op een klein stationtje, s'morgens in de vroegte"quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:40 schreef captain.lefteye het volgende:
Ja, die 2 met elkaar dan hè, niet met kortjakje...quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:24 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
"Op een grote paddestoel, zat kabouter Spillenbeen" en "Op een klein stationtje, s'morgens in de vroegte"
![]()
Ik dacht altijd dat het een verbastering is van No Effects. Zo van pure muziek, zonder extra effecten.quote:
... als ze nou geen distortion zouden gebruiken...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:18 schreef Caspian het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het een verbastering is van No Effects. Zo van pure muziek, zonder extra effecten.
Het blijft gewoon een sneu figuur met een cape en een helm hoorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:02 schreef poldergeist het volgende:
Als kind wist ik niet wie Darth Vader was. Ik was in Disneyland Parijs, o.a. naar de Star Tours atraktie geweest. Je kon daar ook souveniers kopen in Fantasyland, waaronder star wars figuren. Ik weet het nog goed, een plastic stormtrooper poppetje en een wat duurdere Darth Vader. Ik heb toen maar die stormtrooper gekocht, waar ik nu nog spijt van heb
Ik dacht bij mezelf als kind, wat een stom mannetje, met zijn cape en zwarte emmer op zijn hoofd.
In 1998, toen ik twaalf was, zei een klasgenootje van me dat The Empire Strikes Back op tv kwam, (de niet geremasterde versie, de orginele versie).
Vanaf die dag was ik fan van de star wars films en had ik me erin verdiept, en ik weet nu dat Darth Vader meer inhoudt en ik vind hem een van de vetste figuren in de filmgeschiedenis.
Yeah, I know.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:07 schreef Rocho het volgende:
[..]
... als ze nou geen distortion zouden gebruiken...
Dan kun je wennen aan het donker onder de grond?quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:46 schreef VrijeVal het volgende:
Ik las gisteren in de Quest waarom het licht in het vliegtuig uitgaat bij het landen en het stijgen (moet je wel 's nachts vliegen), ik heb altijd gedacht dat het voor de sfeer was, maar het wordt gedaan om je ogen te laten wennen aan het donker. Mocht het toestel onverwachts crashen.
Volgens mij is dat ook zo...de motoren hebben alle energie ff nodig en vandaar dat het licht dus uit gaat. Maar goed....de quest zal wel gelijk hebben al snap ik totaal niet waarom je zou moeten wennen aan het donker als je gaat crashenquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan kun je wennen aan het donker onder de grond?Als je crashed is de kans dat je dat na kunt vertellen betrekkelijk klein. Ik ging er altijd vanuit dat het was omdat de motoren erg veel kracht moeten leveren en ze dus alle overbodige energie verbruikers uitschakelen.
Dat valt nog best tegen.quote:
Ah ok...dan blijf ik bij mijn idee dat de motoren alle energie nodig hebben en dat daardoor het licht uitvalt. Volgens mij valt het ook maar heel even uit, dat was bij ons toen wel zo. Als de motoren op volle snelheid gaan draaien knipperde het licht ff, daarna ging het weer aanquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:26 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat valt nog best tegen.
Elk nummer weer schrijven lezers de brievenrubriek vol met correcties op de artikelen van de maand ervoor. En elke keer weer geeft de redactie toe dat de lezer gelijk heeft en dat ze het artikel inderdaad beter hadden moeten checken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |