Als Nederland veel meer inwoners had waren we hier ook lekker aan het nasynchroniseren geslagen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:10 schreef NgInE het volgende:
toen ik vroeger naar Duitse t.v. keek en ik zach al die nagesynchorniseerde troep, dacht ik ook dat de (internationale) muziek in Duitsland vast en zeker ook nagesynchorniseerd moest zijn.ik keek dan ook raar op toen ik in Duitsland in de auto naar de radio aan het luisteren was, en er zomaar een nummer van '2 Unlimited', in originele taal te beluisteren was. mijn ouders moesten lachen toen ik vroeg waarom de muziek niet nagesynchroniseerd was, maar hebben daar nooit goed antwoord op kunnen geven. ik vind het ook maf, en lui, dat die Duitsers hun nationalistische drangen niet verder brengen dan alleen t.v.
Ik heb die oude wuppies als kind nog gespaard!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:48 schreef AntonDingeman het volgende:
Wie kwam er nog meer pas heel laat achter dat de wuppies al 20 jaar oud zijn ipv pas bedacht door Albert Heijn?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:48 schreef AntonDingeman het volgende:
Wie kwam er nog meer pas heel laat achter dat de wuppies al 20 jaar oud zijn ipv pas bedacht door Albert Heijn?
<antinegerzoenenmaffia>RACIST!!!!!!1</antinegerzoenenmaffia>quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:57 schreef djkoelkast het volgende:
En ook serieus waar zag ik als kind van een jaar of 4 voor het eerst een donker meisje (negerin dus) en vroeg aan haar "heeft je moeder dat gedaan?"
Toen heeft mijn moeder dus uitgelegd dat dat meisje helemaal niet geschminckt was.
Ik heb ook heel lang gedacht dat het op een lamp sloeg.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:55 schreef poldergeist het volgende:
-Dat the Silence of the Lambs, lambs, lamb niets met de wonderlamp van Aladdin te maken heeft. De wonderen van kinderlijke fantasie
Ik begreep wel meteen dat die zogenaamde 'verijdelde' aanslagen van deze week wel erg goed uitkomen nu de steun aan de Irak-oorlog steeds minder wordt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:39 schreef djkoelkast het volgende:
ik dacht altijd dat op 11 september 2001 terroristen Amerika hadden aangevallen, bleek gewoon een voor opgezet plan te zijn van Bush en cornuiten
ik hield me er niet mee bezig en toen ik hoorde dat er een vliegtuig in het WTC gevolgen was had ik geen idee wat ik me erbij moest voorstellenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:16 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Ik begreep wel meteen dat die zogenaamde 'verijdelde' aanslagen van deze week wel erg goed uitkomen nu de steun aan de Irak-oorlog steeds minder wordt.
Nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:05 schreef DeSiever het volgende:
Ik begreep net pas wat de uitdrukking 'second to none' betekent.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:39 schreef djkoelkast het volgende:
ik dacht altijd dat op 11 september 2001 terroristen Amerika hadden aangevallen, bleek gewoon een voor opgezet plan te zijn van Bush en cornuiten
Ik kom er nu pas achter dat jullie conspiracymongolen zijnquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:16 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Ik begreep wel meteen dat die zogenaamde 'verijdelde' aanslagen van deze week wel erg goed uitkomen nu de steun aan de Irak-oorlog steeds minder wordt.
zit in de tekst van Michael Jackson's hit 'Black or White' en staat vaak in krantenkoppen over winnaars.quote:
Je moet niet met zulke woorden strooien alsof het niets is. Een beetje beschaving is kennelijk te veel gevraagd.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:08 schreef Pranfeuri het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat jullie conspiracymongolen zijn!
een beetje intelligentie van jou blijkbaar ook.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:11 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Je moet niet met zulke woorden strooien alsof het niets is. Een beetje beschaving is kennelijk te veel gevraagd.
Mijn uitspraak staat als een paal boven water. Jij leest dingen die er niet staan, vermoed ik.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:12 schreef Pranfeuri het volgende:
[..]
een beetje intelligentie van jou blijkbaar ook.
Dan ben je nog een van de weinigen denk ik..quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:38 schreef One_of_the_few het volgende:
Toen ik 14 ofzo was kwam ik erachter dat Lebbis van zijn eigen achternaam sibbel komt![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:39 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Dan ben je nog een van de weinigen denk ik..
quote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:10 schreef DeSiever het volgende:
Geeft niet, uw bescheidenheid is ontwapenend.
Explain??quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:33 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Toch nog iets over Bassie & Adriaan:
Bassie is natuurlijk degene van de gekke acties, en daardoor vond ik Adriaan altijd wel overkomen als een vertrouwenwekkend persoon, verstandiger, rustiger etc.
Maar nou zag ik ze laatst weer en kwam ik erachter dat die Adriaan eigenlijk best een engerd is
Nou, kijk eens naar een aflevering van B&A en je begrijpt wat ik bedoelquote:
Ik vind adriaan helemaal niet engquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:45 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Nou, kijk eens naar een aflevering van B&A en je begrijpt wat ik bedoel
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:41 schreef ivetje het volgende:
[..]
Explain??
Dat IMHO niet In Mijn Heldere Oogjes betekend
Ik destijds ook niet. Maar nu wel.quote:
Ik dacht altijd dat SLR een sportieve Mercedes was.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:18 schreef cheukert het volgende:
Ik wist pas hoe een SLR camera werkte en waarom het een spiegelreflex heette totdat ik er eentje had gesloopt
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:04 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb jarenlang gedacht dat het "De tovenaar van Oss" was, in plaats van "De tovenaar van Oz". Ja, ik woonde vlakbij Oss. Ik vond het raar dat ik dus niets uit de tekenfilm herkende, als we een keer naar de stad gingen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |