Ow dat wist ik allemaal niet. Maar die kleinere circussen lijken me ook leuk. Een programmaboekje was gewoon 12 euro... no way josé. Een flesje water 3,50 nou ja je moet met die hitte toch wat. Al was de tent wel lekker koel door de airco... had zelfs op een gegeven moment kippenvel.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind ze ook te commercieel. CduS heeft drie van zulke circussen die verspreid over de wereld dezelfde voorstelling brengen. Kleinere soortgelijke circussen (cirque nouveau) vind ik veel leuker. Dan kun je na de voorstelling ook gewoon een praatje maken of een borrel drinken met de artiesten.
Ik heb zelf van 1983-1990 op het Drachtster Lyceum gezeten inderdaad.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik zat op de MTS
Ik ken trouwens wel veel mensen van het Ichtus en die ander (heette die niet het Drachster Lyceum?)
Komt zij ook uit Friesland?quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:52 schreef Gellius het volgende:
da's gewoon de vrouw van Freek: Hella.
En gelijk heb jequote:Op donderdag 20 juli 2006 15:50 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kan me wel ontzettend ergeren aan Friezen die Fries blijven spreken als je er als niet-Fries bijstaat en er dus geen f*ck van kunt verstaan. Onbeschoft vind ik dat... zow dat ben ik kwijt.. :P
Moet je je voorstellen wat een gezin kwijt is voor zo'n voorstelling, dat kunnen heel veel mensen zich niet permitteren.quote:Ow dat wist ik allemaal niet. Maar die kleinere circussen lijken me ook leuk. Een programmaboekje was gewoon 12 euro... no way josé. Een flesje water 3,50 nou ja je moet met die hitte toch wat.
Yepquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:52 schreef Gellius het volgende:
da's gewoon de vrouw van Freek: Hella.
quote:
Nou dat is niet normaal, entreekaartje was 50 euro en dan zit je 2e rang. Wel een goede plaats trouwens. Met een gezin is het idd bijna niet te betalen...quote:Moet je je voorstellen wat een gezin kwijt is voor zo'n voorstelling, dat kunnen heel veel mensen zich niet permitteren.
Ik denk dat wij wel een aantal dezelfde mensen kennen, is het niet van Het Drachster Lyceum dan wel uit de Padangbarquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:50 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik heb zelf van 1983-1990 op het Drachtster Lyceum gezeten inderdaad. Mijn zus van 1977-1983. En mijn broer op 1974-1980 op het Ichtus
.
Ik versta het prima maar kan het ook niet spreken. Ik ben een Stellingwerver. Ik ken alleen de woorden, best veel, maar zinnen uitspreken is een ander verhaal.quote:
Drachten is ook een vreselijke plaats. *Geworden*. Als je oude foto's ziet, dan was het heel mooi. Het is in de jaren 50-70 als groeikern behoorlijk verpest.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:08 schreef Z het volgende:
Ik was laats in Drachten en vond het daar werkelijkwaar vreselijk.
Melodieus haast. Kom daar in Burgum maar eens omquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:06 schreef Gellius het volgende:
Ik versta het ook wel, maar mijn moeder komt van de eilanden en mijn vader was een Leeuwarder: beide geen Fries-sprekenden dus. Ik kan me overigens ook wel ergeren aan het Fries hoor, - het maakt zoveel uit wie het spreekt en hoe het gesproken wordt. Het kan heel zeikerig en lelijk klinken, maar uitgesproken door iemand die het ècht kan is het een hele mooie, dichterlijke taal.
Met dank aan Philips. Daar heb ik ook nog gewerktquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:09 schreef Gellius het volgende:
[..]
Drachten is ook een vreselijke plaats. *Geworden*. Als je oude foto's ziet, dan was het heel mooi. Het is in de jaren 50-70 als groeikern behoorlijk verpest.
Ik kan me ook niet voorstellen dat ik er weer zou gaan wonen, als ik weer naar het noorden zou gaan dan werd het toch Stad Groningen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:18 schreef Berkery het volgende:
Mijn ouders komen uit de andere kant 't land, maar ik ben geloof ik wel degene (van RJPvD) die het dichtst bij Friesland in de buurt woont.
Typisch![]()
Zoiets jaquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:25 schreef Gellius het volgende:
Ik zou ook niet goed buiten de stad meer kunnen - misschien als ik gepensioneerd ben-- Hmneh. Maar als tweede huisje wèl.
Die commentatoren van dit jaarquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:37 schreef Gellius het volgende:
Hij houdt nog stand!
Moet je 'ns op de vismarkt naar het stad-Grunnegers gaan luisterenquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:39 schreef Diaan73 het volgende:
Vooral vrouwen spreken afschuwelijk Fries...
Floydquote:
Flinke borrel genomen?quote:Zow ben er weer, even naar een receptie geweest....
Die klinken heel gauw zeurderig, dat blijf je ook horen als ze Nederlands spreken.quote:Vooral vrouwen spreken afschuwelijk Fries...
Is dat ook zo ergquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:42 schreef Gellius het volgende:
[..]
Moet je 'ns op de vismarkt naar het stad-Grunnegers gaan luisteren.
Nee ik moet zo nog met de trein en de fiets....quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Floyd![]()
[..]
Flinke borrel genomen?
[..]
Ja dat is idd zo....quote:Die klinken heel gauw zeurderig, dat blijf je ook horen als ze Nederlands spreken.
Ik luisterde vroeger wel eens naar De Stamtoafel op Radio Noord waar Groningers met prachtige basstemmen moppen aan elkaar vertelden. Gronings vind ik praachtig.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:42 schreef Gellius het volgende:
[..]
Moet je 'ns op de vismarkt naar het stad-Grunnegers gaan luisteren.
Sterkte en wel thuisquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:00 schreef Diaan73 het volgende:
Pfff het is 17:00 uur... tijd om weer de warmte in te gaan![]()
![]()
Hee Scrutquote:
Mijn vader komt uit Sneekquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn vaders familie komt van de streek tussen Leeuwarden en Harlingen. Hij is geboren in Franeker. Moeders familie uit de Veenkolonieën. Gemengd huwelijk
Da's goed nieuwsquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:58 schreef pos het volgende:
[..]
Hee Scrut![]()
Ed ging accoord en gaat het regelen
Hij had de humor van een Amsterdammer, echtquote:
Zal wel uit een schippersfamilie komen, die zijn wat extraverter.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:05 schreef pos het volgende:
[..]
Hij had de humor van een Amsterdammer, echt
Nee, was wel zeilinstructeurquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zal wel uit een schippersfamilie komen, die zijn wat extraverter.![]()
Ik bedoel meer generaties terug. Friezen verdeel ik meestal onder in schippers en boeren. Schippers waren veel meer op het Westen gericht, breedsprakeriger en luidruchtiger dan de kleine boertjes die zelden of nooit hun eigen erf en/of dorp verlieten.quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik bedoel meer generaties terug. Friezen verdeel ik meestal onder in schippers en boeren. Schippers waren veel meer op het Westen gericht, breedsprakeriger en luidruchtiger dan de kleine boertjes die zelden of nooit z'n eigen erf en/of dorp verliet.
Mijn vader had een oom die bij leven nog nooit z'n eigen dorp had verlaten. Na zijn overlijden is er iets misgegaan en was hij in z'n kist op weg naar Zuid-Limburg![]()
De sloop is begonnen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:19 schreef pos het volgende:
[..]
Mijn opa had een wasserij in Sneek. Mijn vader ging, toen hij een jaar of 20 was, naar Amsterdam
om het verfen (van kleren enzo) te leren. Kwam in Amsterdam mijn moeder tegen, werd gemeente ambtenaar (in het Wibauthuis)...en is nooit meer terug gegaan
O...dat wist ik niet.quote:
Het wordt nu inwendig gestript. De Amstelcampus komt er voor in de plaats.quote:
De goudkust van Osdorpquote:Ik ga ff in m'n zwembadje liggen, in de tuin. Heb ik sinds vandaag
Het is dat ik nu vakantie heb, maar ik kwam er nog vrijwel dagelijks. De opleiding waar ik voor werk huurt er nog steeds een paar lokalen. 't Is een bouwkundig kreng, maar 't is ook wel weer een beetje jammer dat het vlak gaat.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het wordt nu inwendig gestript. De Amstelcampus komt er voor in de plaats.
[..]
Vind ik ook. Ben er als kind vaak geweest...met m'n vader naar z'n werkquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:08 schreef Gellius het volgende:
[..]
... 't Is een bouwkundig kreng, maar 't is ook wel weer een beetje jammer dat het vlak gaat.
Wat leukquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:21 schreef Gellius het volgende:
Loop een vergeten kamer in en er liggen nog mappen van de oude Dienst Ruimtelijke Ordening - daar moet je vader dus ook voor gewerkt hebben pos! Misschien zijn het zijn mappen wel.
[afbeelding]
Ik vind dat echt heel leuk.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:28 schreef Gellius het volgende:
Je kan er zo binnen lopen hoor. De meeste ruimten zijn nu verhuurd aan instituten van de HvA en de UvA en wat kleine bedrijfjes. Neem de lift naar -1 en je stapt zo het verleden in. Kijk: laatste controle der blusmiddelen: 1979. Het hangt er gewoon nog.
[afbeelding].
Raampjes dicht en ventilatie uit als je erlangs rijdt, dan heb je er niet zoveel last van, alleen kom ik daar altijd te laat achter.quote:
En als ze moeilijk doen leid ik je wel rondquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:29 schreef pos het volgende:
[..]
Ik vind dat echt heel leuk.![]()
Misschien doe ik dat eerdaags wel
Wanneer gaan ze echt slopen dan?
Afgesprokenquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:31 schreef Gellius het volgende:
[..]
En als ze moeilijk doen leid ik je wel rond. Als ik het goed begrepen heb slopen ze om te beginnen alleen de zuidvleugel.
Er hangen zeker geen hele oude foto's van medewerkers he?quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:44 schreef Gellius het volgende:
Yep. We hebben er een jaar gebivakkeerd toen ons eigen pand aan de Mauritskade werd verbouwd. Geen prettig pand om in te werken trouwens.
Nee, jammer hoor geen idee...kan het hem ook niet meer vragen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:46 schreef Gellius het volgende:
Niet dat ik op mijn padvinderstochten ben tegengekomen. Weet je op welke verdieping je vader werkte?
Ja, sinds '99. Heel jammer...daarom zou het leuk zijn als ik daar dingen terugquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:51 schreef Gellius het volgende:
Dood? Jammer.
Ach...ik verwacht er ook niets van maar het is gewoon leuk daar rond te lopen, lijkt mequote:Op donderdag 20 juli 2006 19:59 schreef Gellius het volgende:
Nou, da's wel een speld in een hooiberg als het op het Wibauthuis aan moet komen..
Dit kan ik erover vinden:quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:13 schreef Gellius het volgende:
Ik zou niet te lang wachten dan - ikken de sloopplannen ook niet helemaal.
Ik wel, dankzij het stadsdeel. Die spreken overigens over de Oostvleugel. De sloop daarvan begint, helaas voor pos, aanstaande maandag al.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:13 schreef Gellius het volgende:
Ik zou niet te lang wachten dan - ikken de sloopplannen ook niet helemaal.
O jammerquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wel, dankzij het stadsdeel. Die spreken overigens over de Oostvleugel. De sloop daarvan begint, helaas voor pos, aanstaande maandag al.
Ik heb gehoord dat er asbest in het Wibauthuis zit. Wat is asbest precies?quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:40 schreef Gellius het volgende:
Ik hoop dat ze er een HELE GROTE tent overheen zetten, want ik heb nog nooit zoveel asbest tussenwandjes en plafonds gezien als in het Wibauthuis.
Ik heb er een beetje dubbel een dubbel gevoel over. De achterkant, waar ik zicht op heb, is erg lelijk.quote:
O dan zal het wel goed zittenquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:49 schreef pos het volgende:
[..]
Controle van de sloop vindt tevens plaats door Bouw en Woningtoezicht, de arbeidsinspectie en de dienst Milieu en Bouwtoezicht.
Ik ga wel eens bij mn moeder in de oude fotoalbums snuffelen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb er een beetje dubbel een dubbel gevoel over. De achterkant, waar ik zicht op heb, is erg lelijk.
Het gebouw was destijds heel modern en daarom een tijdsbeeld. Je hebt wel eens een foto van pa pos geplaatst, ik zie hem zo op een warme dag in de jaren 50 in mouwshemden maar mét das aan het werk in het Wibauthuis.
Leuke foto's Gellius![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien moet er zolangzamerhand eens een te raden plaatje geplaatst worden![]()
quote:
Dat is ook mijn overweging: het is wel echte wederopbouw-bouw (en dan heb ik het niet over de noodzakelijke sociale woningbouw van direct na de oorlog, maar het nieuwe elan bouwen van daarna). Je zou alleen willen dat ze *iets* duurzamer materiaal hadden gebruikt, waardoor het gebouw ook na veertig jaar nog fris en strak zou ogen. Want da's het Wibauthuis nu allerminst: fris en strak.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het gebouw was destijds heel modern en daarom een tijdsbeeld. Je hebt wel eens een foto van pa pos geplaatst, ik zie hem zo op een warme dag in de jaren 50 in mouwshemden maar mét das aan het werk in het Wibauthuis.
Leuke foto's Gellius![]()
Ik heb vroeger een tijdje in het noorden, Rosas, gewerkt. Ben je daar toevallig ook geweest?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:36 schreef Z het volgende:
[..]
Zeker! Spanje is van noord tot zuid leuk, deze keer waren we in het noorden.
Nee, Wel Salamanca, San Fransico (klein plaatsje aan de galicische westkus (en wat voor een kust!)), Santiago, Leon, Burgos en Madrid. Waar ligt Rosas eigenlijk? Kan me niet herinneren het op de kaart gezien te hebben ...quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:24 schreef pos het volgende:
[..]
Ik heb vroeger een tijdje in het noorden, Rosas, gewerkt. Ben je daar toevallig ook geweest?
Ben om half 7 opgestaan. Heel m'n ritme is in de war door de hitte. Ik lag al uren te zweten en naar het plafond te kijken. Heb toen maar een lekkere douche genomen koffie en een peuk. En ik voel me kiplekkerquote:
Zow half 7... dat is nog vroeger dan ik en ik moest eruit om te gaan werken. Die warmte is echt vervelend he? Ik heb er met slapen gelukkig geen last van... ik slaap snel in en ook nog eens heerlijk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben om half 7 opgestaan. Heel m'n ritme is in de war door de hitte. Ik lag al uren te zweten en naar het plafond te kijken. Heb toen maar een lekkere douche genomen koffie en een peuk. En ik voel me kiplekker
Ik zie geen plaatje met persoon erop, alleen de tekst zelluloid.de oid.quote:
Ik wel. Eitje.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
ik kan er gewoon geen naam aan koppelen![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:32 schreef Gellius het volgende:
Dit is nou Max von Sydow, kijkbuiskinderen.
Oh jaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:32 schreef Gellius het volgende:
Dit is nou Max von Sydow, kijkbuiskinderen.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:33 schreef Berkery het volgende:
Zo is hij wellicht beter herkenbaarder:
[afbeelding]
Jawelquote:
Ook niet, hoewel ik wel zie hoe je daarbij komt.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:59 schreef Berkery het volgende:
A. Hitler?
Ja Hoezo ?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je het warm tong?
Uit de eerste foto zou je hebben kunnen opmerken dat die dateert uit ver vervlogen tijden en naar mijn weten staat Jim M niet bekend om opmerkelijke gezichtsbeharing. Tong80 in beste doen zou dat nooit ontgaan zijn, vandaar dat ik vroeg of je het warm hadquote:
Ook niet. Wel ongeveer net zo beroemd.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:18 schreef Berkery het volgende:
Charlie Chaplin?
Ik ben wel moe iddquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Uit de eerste foto zou je hebben kunnen opmerken dat die dateert uit ver vervlogen tijden en naar mijn weten staat Jim M niet bekend om opmerkelijke gezichtsbeharing. Tong80 in beste doen zou dat nooit ontgaan zijn, vandaar dat ik vroeg of je het warm had
M'n ogen beginnen nu echt al een beetje dicht te vallen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het slaaptekort door de warmte begint mij ook op te breken![]()
Met de geluiden van de Tour de France op de achtergrond is het altijd lekker indommelenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n ogen beginnen nu echt al een beetje dicht te vallen.
Ja maar ik heb radio Tour de France ook nog aanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met de geluiden van de Tour de France op de achtergrond is het altijd lekker indommelenvooral als de geluidsverbinding met de commentatoren wegvalt
Dat is wat je noemt een multimediale aanpakquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb radio Tour de France ook nog aan
Van Impe iddquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:17 schreef pyl het volgende:
Amai, da's Lucien van Impe, zulle!
Door Bahamontes beschouwd als de derde beste klimmer ooit (na Charly Gaul en Bahamontes zelve, natuurlijk).
15 mannen op kop, nu demarages. O.a.Leipheimer en Fletcha.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:45 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe gaat de tourrit van vandaag eigenlijk?
* volgt ook de tour![]()
En Jean Nelissen is afgestapt, zag ik gisteravondquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
15 mannen op kop, nu demarages. O.a.Leipheimer en Fletcha.
Ladderzat iddquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En Jean Nelissen is afgestapt, zag ik gisteravond![]()
Die heeft griep.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:53 schreef Diaan73 het volgende:
Freire was toch ook afgestapt of niet begonnen?
Ach gossie..... dan kan hij nu wel lekker naar zn vrouw en nieuwgeboren kind.quote:
Er was zelfs een zeer hoge linkebalfrequentie in het commentaar vanaf dat momentquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:56 schreef Scrutinizer het volgende:
En eindelijk is het woord "linkeballen" gevallen in het commentaar. Ik zat er op te wachten
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:07 schreef Gellius het volgende:
[..]
Er was zelfs een zeer hoge linkebalfrequentie in het commentaar vanaf dat moment.
Het aantal keer dat 'het commentaar' het over linkeballen heeft. Het heeft niets met een tremor van de linkerkant van het scrotum te maken, denk ik.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:22 schreef Z het volgende:
Wat is linkebalfrequentie'?
Hoi tong en Scrutinizer.quote:
En natuurlijk eventjes niet dat gejengel van Blöf aan je kop.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:56 schreef Tokay het volgende:
Zondag weer terug, nu even een paar dagen genieten van het comfort van thuis.Airco, (af)wasmachine, mijn eigen lekkere bed, computer...
![]()
![]()
Huuuu.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:59 schreef Scrutinizer het volgende:
En natuurlijk eventjes niet dat gejengel van Blöf aan je kop.
We slaan elkaar hier de hersens in sindsdienquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:03 schreef Tokay het volgende:
En hoe is het hier? We zitten nu in het oorlogsforum, zie ik?
Hmm, ik had eerder gehoopt dat je 'Nicole Kidman?' zou zeggen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ilse ziet wat bleek, zou ze zeeziek zijn?
Nicole Kidman?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:34 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hmm, ik had eerder gehoopt dat je 'Nicole Kidman?' zou zeggen.
Helaas, maar ik begrijp wel dat je dat denkt, want op deze foto heeft mijn mevrouw wel iets weg van haar.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Nicole Kidman?
Mwah, ik zie het niet echtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:40 schreef Tokay het volgende:
[..]
Helaas, maar ik begrijp wel dat je dat denkt, want op deze foto heeft mijn mevrouw wel iets weg van haar.
![]()
Dat kan verduiveld aantrekkelijk zijn hoor Tong80.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:31 schreef tong80 het volgende:
Ilse de Lange die een keertje als geil wijf probeert over te komen terwijl iedereen weet dat ze grote witte HEMA-onderbroeken draagt ?
Je hebt de commercial van de telefoongids ook al te vaak voorbij zien komen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Natasja Froger?
Als de rek er een beetje uit is en ze gaan slobberenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:51 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat kan verduiveld aantrekkelijk zijn hoor Tong80.
Klopt, maar dan moet je wel verekte aantrekkelijk zijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:51 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat kan verduiveld aantrekkelijk zijn hoor Tong80.
Ik vind "buizentrekkers en pijpensnijders" nog altijd goed gevonden en uitgevoerd. Zou René zelf weten dat dat grappig is?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:52 schreef Tokay het volgende:
[..]
Je hebt de commercial van de telefoongids ook al te vaak voorbij zien komen?
Nee, natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind "buizentrekkers en pijpensnijders" nog altijd goed gevonden en uitgevoerd. Zou René zelf weten dat dat grappig is?
Raad je Plaatje voor Buizentrekkers en Pijpensnijders #579quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:01 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Klinkt naar een topictitel.Raad Je Plaatje # 588 - Voor buizentrekkers en pijpensnijders
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Raad je Plaatje voor Buizentrekkers en Pijpensnijders #579
Warm hè, Tokay?
Ik wist het niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:31 schreef tong80 het volgende:
Ilse de Lange die een keertje als geil wijf probeert over te komen terwijl iedereen weet dat ze grote witte HEMA-onderbroeken draagt ?
O ja, er was nog een plaatje. Britse actrice?quote:
Niet door mij. De zon staat hier nu op de ramen van de woonkamer, ik ga even een briesje zoeken.quote:
Het is ook een bitchquote:
Wat dacht je van Dione in een slobberende HEMA onderbroek? Met rafeltjes?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan moet je wel verekte aantrekkelijk zijn.
übergeilquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:31 schreef Gellius het volgende:
[..]
Wat dacht je van Dione in een slobberende HEMA onderbroek? Met rafeltjes?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:28 schreef Gellius het volgende:
En we zijn weer wakker gezweet. Naast Simone de Beauvoir, zie ik.
Zat ik me ook al af te vragen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:00 schreef peaceman het volgende:
Zijn er geen groepjes in Nederland die ff een regendans kunnen uitvoeren?
Veels te warm om te gaan dansen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:00 schreef peaceman het volgende:
Zijn er geen groepjes in Nederland die ff een regendans kunnen uitvoeren?
Houdoe ik kijk wel naar de Tour voor jouquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:08 schreef Diaan73 het volgende:
Sorry .... moet zo weg.....
Rob Harmelingquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:44 schreef tong80 het volgende:
Ik ben het einde na bij ik herken hem maar kom niet op de naam
Klinkt als een Cambodjaanse oorlogsmisdadiger.quote:
Ik zuip me suf... vooral 's avondsquote:
Ja dan krijg je datquote:
Dan krijg je wat?quote:
Ja ga ook nog rokenquote:
quote:
Dat klinkt ook niet best..quote:Op zondag 23 juli 2006 11:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb me gister ook suf gezopen, volgens mij heb ik nu een hersenontsteking![]()
Volgens mij is dat meer een kwestie van teveel gezopen hebbenquote:Op zondag 23 juli 2006 12:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik m'n hoofd beweeg of een hard geluid hoor, bonst het in m'n hoofd![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 12:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik m'n hoofd beweeg of een hard geluid hoor, bonst het in m'n hoofd![]()
Rum Gimletquote:Op zondag 23 juli 2006 12:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Volgens mij is dat meer een kwestie van teveel gezopen hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |