Hmm, ik had eerder gehoopt dat je 'Nicole Kidman?' zou zeggen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ilse ziet wat bleek, zou ze zeeziek zijn?
Nicole Kidman?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:34 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hmm, ik had eerder gehoopt dat je 'Nicole Kidman?' zou zeggen.
Helaas, maar ik begrijp wel dat je dat denkt, want op deze foto heeft mijn mevrouw wel iets weg van haar.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Nicole Kidman?
Mwah, ik zie het niet echtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:40 schreef Tokay het volgende:
[..]
Helaas, maar ik begrijp wel dat je dat denkt, want op deze foto heeft mijn mevrouw wel iets weg van haar.
![]()
Dat kan verduiveld aantrekkelijk zijn hoor Tong80.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:31 schreef tong80 het volgende:
Ilse de Lange die een keertje als geil wijf probeert over te komen terwijl iedereen weet dat ze grote witte HEMA-onderbroeken draagt ?
Je hebt de commercial van de telefoongids ook al te vaak voorbij zien komen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Natasja Froger?
Als de rek er een beetje uit is en ze gaan slobberenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:51 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat kan verduiveld aantrekkelijk zijn hoor Tong80.
Klopt, maar dan moet je wel verekte aantrekkelijk zijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:51 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat kan verduiveld aantrekkelijk zijn hoor Tong80.
Ik vind "buizentrekkers en pijpensnijders" nog altijd goed gevonden en uitgevoerd. Zou René zelf weten dat dat grappig is?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:52 schreef Tokay het volgende:
[..]
Je hebt de commercial van de telefoongids ook al te vaak voorbij zien komen?
Nee, natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind "buizentrekkers en pijpensnijders" nog altijd goed gevonden en uitgevoerd. Zou René zelf weten dat dat grappig is?
Raad je Plaatje voor Buizentrekkers en Pijpensnijders #579quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:01 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Klinkt naar een topictitel.Raad Je Plaatje # 588 - Voor buizentrekkers en pijpensnijders
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Raad je Plaatje voor Buizentrekkers en Pijpensnijders #579
Warm hè, Tokay?
Ik wist het niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:31 schreef tong80 het volgende:
Ilse de Lange die een keertje als geil wijf probeert over te komen terwijl iedereen weet dat ze grote witte HEMA-onderbroeken draagt ?
O ja, er was nog een plaatje. Britse actrice?quote:
Niet door mij. De zon staat hier nu op de ramen van de woonkamer, ik ga even een briesje zoeken.quote:
Het is ook een bitchquote:
Wat dacht je van Dione in een slobberende HEMA onderbroek? Met rafeltjes?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan moet je wel verekte aantrekkelijk zijn.
übergeilquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:31 schreef Gellius het volgende:
[..]
Wat dacht je van Dione in een slobberende HEMA onderbroek? Met rafeltjes?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:28 schreef Gellius het volgende:
En we zijn weer wakker gezweet. Naast Simone de Beauvoir, zie ik.
Zat ik me ook al af te vragen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:00 schreef peaceman het volgende:
Zijn er geen groepjes in Nederland die ff een regendans kunnen uitvoeren?
Veels te warm om te gaan dansen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:00 schreef peaceman het volgende:
Zijn er geen groepjes in Nederland die ff een regendans kunnen uitvoeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |