Nee die is inmiddels thuisquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is jouw vrouw nog steeds de hort op?
wel goed geloof ik... ik ga nu pittenquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:23 schreef wyccie het volgende:
En wat vond Diaan van Sea Palace?
We hadden daar zo'n 3 "standaard" gangen menu, maar ik lust niet zo heel veel chinees eten, maar wat ik heb gegeten was wel erg lekker... bami en kip met ananas... verder soepje vooraf en ijsje met perzik en gebakken banaan toe. Het was wel erg lekker en lekker koel daar binnen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:23 schreef wyccie het volgende:
En wat vond Diaan van Sea Palace?
Ja wel een beetje hoor.... maar alle raampjes open en het "dak" met af en toe een briesje en onder bruggetjes door was het wel vol te houden... maar het was wel een beetje onverantwoord, ben ik met je eens. Maar ik heb het overleefd zonder ernstige gevolgenquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:01 schreef Berkery het volgende:
Moggeh![]()
@diaan - zo'n rondvaartboot is toch een varende broeikas? Is dat wel verantwoord met dit weer?
Niet alleen inquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:20 schreef Gellius het volgende:
Kremmenerig, wat is 't warm inAmsterdam
.
Wat moest jij inquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:27 schreef Gellius het volgende:
InFriesland
was het een stuk koeler vanochtend, maar daar had het ook al flink
geregend
.
Is jouwquote:
Daar krijgt hij a.s. dinsdag gesprekquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij dezelfde instelling als waar Diaan werkt?
Neequote:Op donderdag 20 juli 2006 13:40 schreef Gellius het volgende:
Heb je ietstegen
![]()
Friezinnen
,
peaceman
?
Post hier de grappig t-shirts en verder.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Met wat voor shirt zijn Pos en jij bezig![]()
* helemaal niet nieuwsgierig is![]()
![]()
![]()
Hoe vond je Cirque du Soleil?quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja wel een beetje hoor.... maar alle raampjes open en het "dak" met af en toe een briesje en onder bruggetjes door was het wel vol te houden... maar het was wel een beetje onverantwoord, ben ik met je eens. Maar ik heb het overleefd zonder ernstige gevolgen![]()
Je hoefde niets te doen om flink te zweten in ieder geval.
Was erg leuk moet ik zeggen. Al hoef ik er niet zo nodig weer naartoe. Vond het ook erg duur ook de drankjes etc. daar. Maar wel indrukwekkend om een keer gezien te hebben.quote:
Freddie zonder make upquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Freddie Krueger
Ik vind ze ook te commercieel. CduS heeft drie van zulke circussen die verspreid over de wereld dezelfde voorstelling brengen. Kleinere soortgelijke circussen (cirque nouveau) vind ik veel leuker. Dan kun je na de voorstelling ook gewoon een praatje maken of een borrel drinken met de artiesten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Was erg leuk moet ik zeggen. Al hoef ik er niet zo nodig weer naartoe. Vond het ook erg duur ook de drankjes etc. daar. Maar wel indrukwekkend om een keer gezien te hebben.![]()
![]()
Yepquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is zo'n samba-bossanova meneer toch?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:21 schreef Gellius het volgende:
Wat kost zo'n airco nou eigenlijk? Los?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Sergio Mendes?
Vanaf een kleine 300 euro denk ik.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:21 schreef Gellius het volgende:
Wat kost zo'n airco nou eigenlijk? Los?
Ik ben ook opgegroeid in Friesland, maar ben er niet geboren...quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
zeg me asjeblieft dat jij niet net als ik opgegroeid bent in Friesland
Het is haast eng. Ik heb van 1967-1985 in Oosterwolde gewoond en vanaf 1981 in Drachten op school gezetenquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:26 schreef Gellius het volgende:
Ja hoor. Van 1974-1990 in Drachten en omstreken.
ik zat bij een Beintema uit Dokkum in de klas. Zo fyn als gemalen poppenstrontquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:31 schreef peaceman het volgende:
Ik heb van 1977 - 1994 in Dokkum gewoond en mijn zusje woont nog altijd in het door jullie genoemde Drachten....
Ik ook niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben ook opgegroeid in Friesland, maar ben er niet geboren...
Me too!quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is haast eng. Ik heb van 1967-1985 in Oosterwolde gewoond en vanaf 1981 in Drachten op school gezeten
Tamara den dorp oid.... Van zwarte sneeuw...quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[afbeelding]
Deze was nog niet geraden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |