... en heet Roje Hel BVquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Diens productiebedrijfje is overigens naar haar vernoemd.
Aan je uiterlijk?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:57 schreef Scrutinizer het volgende:
ik had net een vroegere bewoner van m'n huisje over de vloer, die was onder de indruk van wat ik allemaal had veranderd
Nee grapje hoorquote:
Nee joh, veel teveel troep en te weinig licht voor m'n webcam. Ik heb het woongedeelte helemaal veranderd, de vloer van het zitgedeelte aan de straatkant bijna 30 cm hoger dan de rest waardoor je veel minder het idee hebt dat het een zolderwoning is. Verder o.a. een lichtgevend wandje tussen kamer en keuken gemaakt, en een hele lichte laminaatvloer zonder drempels bij de deuren door de hele woning.quote:
Heb ik ookquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
... en een hele lichte laminaatvloer zonder drempels bij de deuren door de hele woning.
Dat ziet er echt super uit vind ik.quote:
Twee maar, 50 m2. Meer heb ik ook niet nodig en veel groter krijg je het als alleenwonende in Amsterdam niet. Vanaf 59 m2 hebben gezinnen van minimaal 3 personen altijd voorrang als je wilt huren.quote:Klinkt leuk, Scrut....hoeveel kamers heb je?
Is inderdaad lastig...alleen met vrije sector kan jequote:Op woensdag 19 juli 2006 21:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat ziet er echt super uit vind ik.
[..]
Twee maar, 50 m2. Meer heb ik ook niet nodig en veel groter krijg je het als alleenwonende in Amsterdam niet. Vanaf 59 m2 hebben gezinnen van minimaal 3 personen altijd voorrang als je wilt huren.
En je sliep toen in de huiskamer?quote:In m'n vorige woning had ik nog een slaapkamer, daar pleurde ik alleen maar troep neer en ik kwam er soms weken niet.
Ja, dat is geen optie. Bovendien vind ik de lokatie van een woning belangrijker dan het formaat, ik ben erg blij met waar ik nu zit.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:30 schreef pos het volgende:
[..]
Is inderdaad lastig...alleen met vrije sector kan je
groot huren maar dan betaal je ook groot![]()
Ik had zo'n lichtslang van een meter of 5. Die heb ik aan de binnenkant van een houten frame rondom de randen bevestigd. Dat houten frame heb ik bekleed met donkergele, beetje mangokleurige, stof. Het wandje is ongeveer 60 cm breed en aan de achterkant zitten met schanieren nog twee wanddelen, zodat ik de keuken nogeens een 1,20 meter kan afschermen van de rest.quote:Hoe heb je dat lichtgevend wandje gemaakt? Klinkt leuk
Neequote:
Helemaal mee eens. Al kan je ergens anders, zoals Almerequote:Op woensdag 19 juli 2006 21:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat is geen optie. Bovendien vind ik de lokatie van een woning belangrijker dan het formaat, ik ben erg blij met waar ik nu zit.
Je bent creatiefquote:Ik had zo'n lichtslang van een meter of 5. Die heb ik aan de binnenkant van een houten frame rondom de randen bevestigd. Dat houten frame heb ik bekleed met donkergele, beetje mangokleurige, stof. Het wandje is ongeveer 60 cm breed en aan de achterkant zitten met schanieren nog twee wanddelen, zodat ik de keuken nogeens een 1,20 meter kan afschermen van de rest.
Ook niet. Het was een fransman trouwensquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Of Carl Benz?
Ik heb daar noodgedwongen een tijdje gewoond, dat is echt verschrikkelijk. Als ik een week voor m'n werk weggeweest was kreeg ik buikpijn als ik de polder weer inreed. Pure stress, ik voelde me daar helemaal niet goed.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:48 schreef pos het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Al kan je ergens anders, zoals Almere
goedkoper kopen of huren...no way![]()
Iets in een creatieve omgevingquote:Je bent creatiefWat deed je ook al weer voor werk?
![]()
Nee...zal je even helpen, meneer was neuroloogquote:
Preciesquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Ah, monsieur Gilles de la Fuckin' Tourette Tits Shit.
Ik reken hem goed echte naam Vincent Pricequote:
Pyl mist Tokay teveel denk ik...quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou pyl trouwens bezweken zijn tijdens de Vierdaagse?
Ach je weet het niet he? misschien is Pyl wel veel moderner dan wij denken....quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of zouden ze...? Nee, dat zou mevrouw pyl nooit toestaan.
Is jouw vrouw nog steeds de hort op?quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach je weet het niet he? misschien is Pyl wel veel moderner dan wij denken....![]()
En van chinees eten kun je volgens mij prachtig kotsen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Whahahaha, ach ja... je weet maar nooit hè![]()
Dat hoor ik wel vaker.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:02 schreef Scrutinizer het volgende:
En van chinees eten kun je volgens mij prachtig kotsen.
Anyway, ik ga proberen te slapen.
Trusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |