Zeker,en anders wordt je een collega,en kan je pakkies bij pos bezorgenquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:20 schreef peaceman het volgende:
zekers en bedankt voor de steun in elk geval
Hij woont nog verder van mij af dan jij, foto... en jij wil het al niet eensquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:24 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Zeker,en anders wordt je een collega,en kan je pakkies bij pos bezorgen
Het is geen kwestie van niet willen Lieverd,maar een kwestie van een andere postcodequote:Op woensdag 19 juli 2006 19:35 schreef pos het volgende:
[..]
Hij woont nog verder van mij af dan jij, foto... en jij wil het al niet eens![]()
Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat is het warm hè?
Bloody hotquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat is het warm hè?
Meen je dat nou?quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:48 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van niet willen Lieverd,maar een kwestie van een andere postcode
Jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Had je m'n mailtje over het shirt-ontwerp nog gehad?
Neuhquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:01 schreef pos het volgende:
[..]
JaHeb je die van mij van vanmiddag ontvangen?
Kijk nog eens danquote:
Ik heb vandaag alleen die mail van vlak voor 7 uur vanmorgen van je ontvangen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:04 schreef pos het volgende:
[..]
Kijk nog eens danAnders stuur ik hem wel opnieuw.
Echt stom idd
Wacht maar ffquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag alleen die mail van vlak voor 7 uur vanmorgen van je ontvangen.
Je moet ook geen haast hebben. Ik loop zo langzaam dat zelfs mensen met een rollator me inhalen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:09 schreef wyccie het volgende:
Ik liep net door de stad, had een beetje haast, en het zweet stroomde langs mijn nek, bah. Ik hoef maar gewoon op mijn gemak te fietsen, en mijn haar is al nat.![]()
Maar jij hebt dan ook de leeftijd ervoor hèquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moet ook geen haast hebben. Ik loop zo langzaam dat zelfs mensen met een rollator me inhalen.
Da's waarquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:14 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook de leeftijd ervoor hé
Kijk nog eensquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag alleen die mail van vlak voor 7 uur vanmorgen van je ontvangen.
Ik steek mijn haar, met dit weer, ook elke dag op anders heb ik het zelfde probleem hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:09 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat ik 37.2 graden ben. Maar het voelt aan als 50 graden.
Gelukkig is het hier binnen al wel iets afgekoeld.
Ik liep net door de stad, had een beetje haast, en het zweet stroomde langs mijn nek, bah. Ik hoef maar gewoon op mijn gemak te fietsen, en mijn haar is al nat.![]()
ik denk dat we Ed nog maar een kans moeten geven, je had immers goede eerdere ervaringen met dat bedrijfquote:
De winkels sluiten om 6 uur en ik was laat klaar met mijn stagequote:Op woensdag 19 juli 2006 20:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Je moet ook geen haast hebben. Ik loop zo langzaam dat zelfs mensen met een rollator me inhalen.
Ik heb mijn haar altijd in een staart. Maar als ik mijn vinger onderin mijn staart steek, komt die er nat uitquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:17 schreef pos het volgende:
Ik steek mijn haar, met dit weer, ook elke dag op anders heb ik het zelfde probleem hoor
Ik sta nooit in de weg. De enigen die in Amsterdam in de weg staan zijn groepjes jonge Spaanse toeristen, daar kan ik ook niet erg goed tegen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:21 schreef wyccie het volgende:
Ik heb trouwens een hekel aan mensen die langzaam lopen en enorm in de weg staan.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb mijn haar altijd in een staart. Maar als ik mijn vinger onderin mijn staart steek, komt die er nat uit![]()
Of surinaamse vrouwen op de marktquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik sta nooit in de weg. De enigen die in Amsterdam in de weg staan zijn groepjes jonge Spaanse toeristen, daar kan ik ook niet erg goed tegen.
In de buurt van het Museumplein zekerquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik sta nooit in de weg. De enigen die in Amsterdam in de weg staan zijn groepjes jonge Spaanse toeristen, daar kan ik ook niet erg goed tegen.
quote:
Gelukkig ben ik geen huisvrouw die naar de markt gaat. Lijkt me echt een hel!quote:
Ga hem vandaag wel terug mailen en hem de veranderingen doorgevenquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
ik denk dat we Ed nog maar een kans moeten geven, je had immers goede eerdere ervaringen met dat bedrijf
Wat zeg je nu weer, peace?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:26 schreef peaceman het volgende:
Steven Segal?

Waar heb jij het over?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:26 schreef peaceman het volgende:
Steven Segal?
Ik dacht dat ik een plaatje zag...quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat zeg je nu weer, peace? [afbeelding]
Een fulltime baanquote:Om wat voor baan gaat het trouwens?
Ik ben niet zo van het fietsen, ik mag graag lekker door de stad slenteren, een kilometertje of 10 is geen probleem.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
In de buurt van het Museumplein zeker
Of, ook leuk als je aan het fietsen bent; mensen die zonder op of om te kijken ineens van de ene kant naar de andere kant lopen.
lijkt me genoeg, dat die twee streepjes er niet opstaan stoort me niet. ik neem aan dat de rafeligheid van de letters komt omdat die bijlage een .jpg- ipv een .datbestand is.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:31 schreef pos het volgende:
Scrut, wat zal ik schrijven? Regel 2 en 3 wat uit elkaar en Shirt in Shit? Niet meer?
Mevrouw is Nederlandse, beeldend kunstenares, decor- en kostuumontwerpster en heeft een boek geschreven. Verder had ik al gezegd dat haar man veel beroemder is dan zij en vééél lelijker.quote:
Laten wij het hopenquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
lijkt me genoeg, dat die twee streepjes er niet opstaan stoort me niet. ik neem aan dat de rafeligheid van de letters komt omdat die bijlage een .jpg- ipv een .datbestand is.
Ja en met die info kwamen we dus niet verderquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mevrouw is Nederlandse, beeldend kunstenares, decor- en kostuumontwerpster en heeft een boek geschreven. Verder had ik al gezegd dat haar man veel beroemder is dan zij en vééél lelijker.
Dat is misschien wel handigquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:37 schreef pos het volgende:
Zal ik erbij schrijven dat hij er van de week waarschijnlijk nog een moet maken?
Het ontwerpen van kostuums en decors deed/doet ze vooral voor haar man. Diens productiebedrijfje is overigens naar haar vernoemd.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:38 schreef pos het volgende:
[..]
Ja en met die info kwamen we dus niet verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |