quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:54 schreef BwennieBren het volgende:Hey Dart alles wel?
Je mag bij mijn plaatje idd bijbels denkenPos zat er dichtbij, doch niet helemaal.
Gelukkig dat het dan nog veel isquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:56 schreef dartfanaat het volgende:
[..]BB Alles is wat veel, maar er is veel wel
Zat namelijk te denken aan Mozes of Aaron
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:02 schreef dartfanaat het volgende:
Ow wacht,........een van "De Tempeliers"
Indeed Jacques de Molay!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:08 schreef dartfanaat het volgende:
De Molay
quote:
Slaap lekker Dart en tot morgenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:15 schreef dartfanaat het volgende:
Ik ga slapen. Welerusten en tot morgen
Ze zijn vast en zeker bang dat je dood neervaltquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:45 schreef peaceman het volgende:
da's ook wat... wil je lopen in en rond Nijmegen... - dan is er al iets mis met je natuurlijk - ben je getraind en wel... wordt t afgelast...
Ik? Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om aan zoiets onzinnigs mee te doen... - ieder zijn hobby natuurlijkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:46 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ze zijn vast en zeker bang dat je dood neervalt
Oh ik dacht dat je zelf wilde gaanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik? Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om aan zoiets onzinnigs mee te doen... - ieder zijn hobby natuurlijk- bovendien... ik moet gewoon werken.. nu heb ik nog werk dus....
![]()
Welnee joh... ik kan dan toch niet fokkenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:50 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je zelf wilde gaanIk ook geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om mezelf ook maar iets te gaan bewegen in deze hitte
behalve mijn vingers op mijn toetsenbord
Hoe laat? Dan ga ik heel hard aan je denken en je alle postieve energie zenden zodat je de baan in de pocket hebt! Igg heel veel succes morgen peace!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Welnee joh... ik kan dan toch niet fokken![]()
Tja aan een hoge temperatuur is hier ook geen gebrek en dan heb ik morgenmiddag ook nog een sollicitatiegesprek![]()
16.00 uur.. dus zo'n beetje op het heetst van de dagquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:56 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hoe laat? Dan ga ik heel hard aan je denken en je alle postieve energie zenden zodat je de baan in de pocket hebt! Igg heel veen succes morgen peace!
En in je pakquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
16.00 uur.. dus zo'n beetje op het heetst van de dag![]()
quote:
Je hebt helemaal gelijk hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Echt niet... een nette broek en een net overhemd... geen jasje morgen.. veel te heet!
Brennie heeft toch al geantwoord?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:06 schreef tong80 het volgende:
Radern jullioe nog en vragen jullie niety meer om hintjes ?
Jeetje over het hoofd gezien. Maar kemn je zijn naam ?quote:
Veel plezierquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:01 schreef Diaan73 het volgende:
En weer weg![]()
de bus vertrekt zo naar Amsterdam....
quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:01 schreef Diaan73 het volgende:
En weer weg![]()
de bus vertrekt zo naar Amsterdam....
*lurkt*quote:
Niet slecht in elk geval... best een goed gevoel.... Nu is het afwachten... Enige nadeel is dat ik wel iets minder zal verdienen en meer zal werken..quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:40 schreef fotoloog het volgende:
Peaceman !!! hoe is het gegahaan?
Naja,je kan niet alles hebben,ben benieuwd naar de afloop,wanneer hoor je iets?quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niet slecht in elk geval... best een goed gevoel.... Nu is het afwachten... Enige nadeel is dat ik wel iets minder zal verdienen en meer zal werken..![]()
waarschijnlijk begin volgende week.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:56 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Naja,je kan niet alles hebben,ben benieuwd naar de afloop,wanneer hoor je iets?
We horen het wel !quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
waarschijnlijk begin volgende week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |