Die bedoelde ik eigenlijkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:33 schreef Berkery het volgende:
Oja. Rabin
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:33 schreef Berkery het volgende:
Oja. Rabin
En die werd dan weer fijn vermoord door een landgenoot van hemzelf.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:17 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Naar mijn idee de enige die vrede in MO had kunnen bewerkstelligen.
Da's ook weer waar.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
En die werd dan weer fijn vermoord door een landgenoot van hemzelf.![]()
Dat zou me een fragiele vrede geweest zijn, als die slechts door één iemand bewerktstelligd had kunnen worden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:17 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Naar mijn idee de enige die vrede in MO had kunnen bewerkstelligen.
quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:53 schreef BwennieBren het volgende:
[..]Hey meis alles goed? Wat een hitte he? Geen haar op mijn hoofd dat ik nu naar buiten ga! Blijf lekker binnen in de koelte.
Airco ..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:00 schreef pos het volgende:
[..]
Ben bijna blij dat ik morgen weer mag werken....heerlijke airco.![]()
Verder alles goed hoor
Zou ook wel heel graag weer willen werken maar mag helaas geen parttime waar ik werk. Bovendien heb ik nog even... dus voorlopig voor mij hele dagen Discovery en NG kijken en veel dvdtjes, boeken lezen en zo nu en dan Fokken dichtbij de ventilatorquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:00 schreef pos het volgende:
[..]
Ben bijna blij dat ik morgen weer mag werken....heerlijke airco.![]()
Verder alles goed hoor
Ga jij maar eens 100 pakkies wegrijden met dit weer...quote:
Franco --> de Rivero --> Juan Carlosquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:29 schreef Z het volgende:
Er zat 1 iemand tussen meneer van mijn plaat en Juan Carlos.
Lijkt me idd geen pretjequote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:22 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Ga jij maar eens 100 pakkies wegrijden met dit weer...![]()
Oh Rivera dus geen oquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:41 schreef Z het volgende:
Oeps, ik had je post over het hoofd gezien, het is inderdaad José Antonio Primo de Rivera.
Hoihoi Bwennie... hoe gaat het met je? Is het nog een beetje vol te houden in deze hitte. Ik kom morgen trouwens naar Amsterdamquote:
Goed hoor! Zit lekker me de ventilator aan de RJP-en. Wat voor gezelligs ga je doen dan in Amsterdam?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoihoi Bwennie... hoe gaat het met je? Is het nog een beetje vol te houden in deze hitte. Ik kom morgen trouwens naar Amsterdam![]()
Goedzoquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:53 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Goed hoor! Zit lekker me de ventilator aan de RJP-en. Wat voor gezelligs ga je doen dan in Amsterdam?
Ik heb de koffie/thee/borrel voor je klaarstaan hoorquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
GoedzoIk zit lekker voor het open raam... lekker briesje.
Ik kom jullie morgen allemaal bezoeken in Amsterdam![]()
nee zonder gekheid: Ik ga dagje weg met mn werk... smiddags tochtje door de grachten per rondvaartboort, daarna eten bij Sea Palace om vervolgens door te gaan naar Cirque du Soleil.
Dat is lief van je... maar het komt helemaal goed morgen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:00 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik heb de koffie/thee/borrel voor je klaarstaan hoor
Leuk programma Diaanje zal je vast en zeker vermaken! Cirque du Soleil lijkt me enig trouwens
Maar lieve RJP-ers ik ga even TV zappen en kom straks weer even kijken of mijn plaatje geraden is. Tot later
In that case ben ik natuurlijk weer heel snel hier te vinden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]veel plezier met TV zappen, er is weinig leuks op kan ik je vertellen...
Hugues de Payns ?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:47 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Oh Rivera dus geen o![]()
[afbeelding]
Wie oh wie?
*lurkt*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |