Nu wil ik natuurlijk ook weten, wat er zo schandaleus wasquote:Mercedes lived in Vienna, and was notorious for marrying twice scandalously.
Bang he...quote:Op maandag 17 juli 2006 20:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb dit keer maar eens niet een dubbeltopic gestart
Yepquote:Op maandag 17 juli 2006 20:27 schreef dartfanaat het volgende:
Annie Schilder?
Scheiden en hertrouwen misschien? Ik ben niet zo op de hoogte van de zeden in vervlogen tijden, pyl weet dat ongetwijfeld. Ik ben op dezelfde dag jarig als Mercedesquote:Op maandag 17 juli 2006 20:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nu wil ik natuurlijk ook weten, wat er zo schandaleus was![]()
Sport, Cabrio ?quote:Op maandag 17 juli 2006 20:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
en durf het haast niet te zeggen, overweeg een mercedes te kopen aankomende winter![]()
Ik vind hem leukquote:Op maandag 17 juli 2006 20:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoiets had ik in gedachten. Lekker fout, dikke 6 cilinder automaat, op gas natuurlijk.![]()
Nope, want dat is een Jelinek, met één L.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:33 schreef wyccie het volgende:
Is zij dus de moeder van de schrijfster Elfriede Jelinek?
Yep. En die kun je, omdat ze ouder dan 25 jaar zijn, belastingvrij heel gunstig rijden op LPG, onverwoestbaar en voor een oude wagen, behoorlijk veilig. Dat lijkt me toch heel wat leuker dan de Fiat Broodrooster die ik nu even heb.quote:
Ik hield vroeger altijd van foute auto's. Ford Capri, Honda Prelude, Opel Manta GTI, Toyota Celicaquote:Op maandag 17 juli 2006 20:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoiets had ik in gedachten. Lekker fout, dikke 6 cilinder automaat, op gas natuurlijk.![]()
Iemand heeft tegen mij verteld dat dat een pooierbak isquote:Op maandag 17 juli 2006 20:44 schreef pos het volgende:
foute auto's ... Opel Manta GTI...
Kloptquote:Op maandag 17 juli 2006 20:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Iemand heeft tegen mij verteld dat dat een pooierbak is![]()
Ik vind ze vooral in retrospect erg leuk. De eerste Celica was trouwens een prachtige copie van een Amerikaans-Italiaanse auto uit die tijd. Reden overigens bagger, levensgevaarlijk.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:44 schreef pos het volgende:
[..]
Ik hield vroeger altijd van foute auto's. Ford Capri, Honda Prelude, Opel Manta GTI, Toyota Celica
In die tijd had ik geen rijbewijs, wyccie en liet ik me rijden.quote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 20:55 schreef fotoloog het volgende:
Mercedes rijden is toppiie!
quote:Op maandag 17 juli 2006 20:58 schreef pos het volgende:
[..]
In die tijd had ik geen rijbewijs, wyccie en liet ik me rijden.
En nee nu niet weer een grappige reactie ajb![]()
Hoezo?quote:Op maandag 17 juli 2006 20:58 schreef pos het volgende:
In die tijd had ik geen rijbewijs, wyccie en liet ik me rijden.
En nee nu niet weer een grappige reactie ajb![]()
Ze komt me bekend voor, Scrut...belgische?quote:
Nederlands, haar man is beroemder maar vééél lelijker dan zij.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:07 schreef pos het volgende:
[..]
Ze komt me bekend voor, Scrut...belgische?
Denk dat het een ojaatje word..maar weet het even niet nu.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nederlands, haar man is beroemder maar vééél lelijker dan zij.
Ze is beeldend kunstenares, decor- en kostuumontwerpster en heeft ook een boek geschreven.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:10 schreef pos het volgende:
[..]
Denk dat het een ojaatje word..maar weet het even niet nu.
Dan hebben we beide een uniek exemplaarquote:Het is grijs met geel geworden trouwens
Kan echt niet op haar naam komen, ken haar wel van gezicht.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze is beeldend kunstenares, decor- en kostuumontwerpster en heeft ook een boek geschreven.
De enige twee in Amsterdamquote:Dan hebben we beide een uniek exemplaar![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 21:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga nu echt even de stad in, anders wordt het te laat.
Fijne avond plaatjesraders
quote:Op maandag 17 juli 2006 23:33 schreef dartfanaat het volgende:
Ik ga afsluiten. Zie morgen wel of iemand het geraden heeft
Die bedoelde ik eigenlijkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:33 schreef Berkery het volgende:
Oja. Rabin
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:33 schreef Berkery het volgende:
Oja. Rabin
En die werd dan weer fijn vermoord door een landgenoot van hemzelf.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:17 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Naar mijn idee de enige die vrede in MO had kunnen bewerkstelligen.
Da's ook weer waar.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
En die werd dan weer fijn vermoord door een landgenoot van hemzelf.![]()
Dat zou me een fragiele vrede geweest zijn, als die slechts door één iemand bewerktstelligd had kunnen worden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:17 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Naar mijn idee de enige die vrede in MO had kunnen bewerkstelligen.
quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:53 schreef BwennieBren het volgende:
[..]Hey meis alles goed? Wat een hitte he? Geen haar op mijn hoofd dat ik nu naar buiten ga! Blijf lekker binnen in de koelte.
Airco ..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:00 schreef pos het volgende:
[..]
Ben bijna blij dat ik morgen weer mag werken....heerlijke airco.![]()
Verder alles goed hoor
Zou ook wel heel graag weer willen werken maar mag helaas geen parttime waar ik werk. Bovendien heb ik nog even... dus voorlopig voor mij hele dagen Discovery en NG kijken en veel dvdtjes, boeken lezen en zo nu en dan Fokken dichtbij de ventilatorquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:00 schreef pos het volgende:
[..]
Ben bijna blij dat ik morgen weer mag werken....heerlijke airco.![]()
Verder alles goed hoor
Ga jij maar eens 100 pakkies wegrijden met dit weer...quote:
Franco --> de Rivero --> Juan Carlosquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:29 schreef Z het volgende:
Er zat 1 iemand tussen meneer van mijn plaat en Juan Carlos.
Lijkt me idd geen pretjequote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:22 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Ga jij maar eens 100 pakkies wegrijden met dit weer...![]()
Oh Rivera dus geen oquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:41 schreef Z het volgende:
Oeps, ik had je post over het hoofd gezien, het is inderdaad José Antonio Primo de Rivera.
Hoihoi Bwennie... hoe gaat het met je? Is het nog een beetje vol te houden in deze hitte. Ik kom morgen trouwens naar Amsterdamquote:
Goed hoor! Zit lekker me de ventilator aan de RJP-en. Wat voor gezelligs ga je doen dan in Amsterdam?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoihoi Bwennie... hoe gaat het met je? Is het nog een beetje vol te houden in deze hitte. Ik kom morgen trouwens naar Amsterdam![]()
Goedzoquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:53 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Goed hoor! Zit lekker me de ventilator aan de RJP-en. Wat voor gezelligs ga je doen dan in Amsterdam?
Ik heb de koffie/thee/borrel voor je klaarstaan hoorquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
GoedzoIk zit lekker voor het open raam... lekker briesje.
Ik kom jullie morgen allemaal bezoeken in Amsterdam![]()
nee zonder gekheid: Ik ga dagje weg met mn werk... smiddags tochtje door de grachten per rondvaartboort, daarna eten bij Sea Palace om vervolgens door te gaan naar Cirque du Soleil.
Dat is lief van je... maar het komt helemaal goed morgen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:00 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik heb de koffie/thee/borrel voor je klaarstaan hoor
Leuk programma Diaanje zal je vast en zeker vermaken! Cirque du Soleil lijkt me enig trouwens
Maar lieve RJP-ers ik ga even TV zappen en kom straks weer even kijken of mijn plaatje geraden is. Tot later
In that case ben ik natuurlijk weer heel snel hier te vinden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]veel plezier met TV zappen, er is weinig leuks op kan ik je vertellen...
Hugues de Payns ?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:47 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Oh Rivera dus geen o![]()
[afbeelding]
Wie oh wie?
*lurkt*quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:54 schreef BwennieBren het volgende:Hey Dart alles wel?
Je mag bij mijn plaatje idd bijbels denkenPos zat er dichtbij, doch niet helemaal.
Gelukkig dat het dan nog veel isquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:56 schreef dartfanaat het volgende:
[..]BB Alles is wat veel, maar er is veel wel
Zat namelijk te denken aan Mozes of Aaron
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:02 schreef dartfanaat het volgende:
Ow wacht,........een van "De Tempeliers"
Indeed Jacques de Molay!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:08 schreef dartfanaat het volgende:
De Molay
quote:
Slaap lekker Dart en tot morgenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:15 schreef dartfanaat het volgende:
Ik ga slapen. Welerusten en tot morgen
Ze zijn vast en zeker bang dat je dood neervaltquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:45 schreef peaceman het volgende:
da's ook wat... wil je lopen in en rond Nijmegen... - dan is er al iets mis met je natuurlijk - ben je getraind en wel... wordt t afgelast...
Ik? Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om aan zoiets onzinnigs mee te doen... - ieder zijn hobby natuurlijkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:46 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ze zijn vast en zeker bang dat je dood neervalt
Oh ik dacht dat je zelf wilde gaanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik? Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om aan zoiets onzinnigs mee te doen... - ieder zijn hobby natuurlijk- bovendien... ik moet gewoon werken.. nu heb ik nog werk dus....
![]()
Welnee joh... ik kan dan toch niet fokkenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:50 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je zelf wilde gaanIk ook geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om mezelf ook maar iets te gaan bewegen in deze hitte
behalve mijn vingers op mijn toetsenbord
Hoe laat? Dan ga ik heel hard aan je denken en je alle postieve energie zenden zodat je de baan in de pocket hebt! Igg heel veel succes morgen peace!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Welnee joh... ik kan dan toch niet fokken![]()
Tja aan een hoge temperatuur is hier ook geen gebrek en dan heb ik morgenmiddag ook nog een sollicitatiegesprek![]()
16.00 uur.. dus zo'n beetje op het heetst van de dagquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:56 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hoe laat? Dan ga ik heel hard aan je denken en je alle postieve energie zenden zodat je de baan in de pocket hebt! Igg heel veen succes morgen peace!
En in je pakquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
16.00 uur.. dus zo'n beetje op het heetst van de dag![]()
quote:
Je hebt helemaal gelijk hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Echt niet... een nette broek en een net overhemd... geen jasje morgen.. veel te heet!
Brennie heeft toch al geantwoord?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:06 schreef tong80 het volgende:
Radern jullioe nog en vragen jullie niety meer om hintjes ?
Jeetje over het hoofd gezien. Maar kemn je zijn naam ?quote:
Veel plezierquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:01 schreef Diaan73 het volgende:
En weer weg![]()
de bus vertrekt zo naar Amsterdam....
quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:01 schreef Diaan73 het volgende:
En weer weg![]()
de bus vertrekt zo naar Amsterdam....
*lurkt*quote:
Niet slecht in elk geval... best een goed gevoel.... Nu is het afwachten... Enige nadeel is dat ik wel iets minder zal verdienen en meer zal werken..quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:40 schreef fotoloog het volgende:
Peaceman !!! hoe is het gegahaan?
Naja,je kan niet alles hebben,ben benieuwd naar de afloop,wanneer hoor je iets?quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niet slecht in elk geval... best een goed gevoel.... Nu is het afwachten... Enige nadeel is dat ik wel iets minder zal verdienen en meer zal werken..![]()
waarschijnlijk begin volgende week.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:56 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Naja,je kan niet alles hebben,ben benieuwd naar de afloop,wanneer hoor je iets?
We horen het wel !quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
waarschijnlijk begin volgende week.
Zeker,en anders wordt je een collega,en kan je pakkies bij pos bezorgenquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:20 schreef peaceman het volgende:
zekers en bedankt voor de steun in elk geval
Hij woont nog verder van mij af dan jij, foto... en jij wil het al niet eensquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:24 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Zeker,en anders wordt je een collega,en kan je pakkies bij pos bezorgen
Het is geen kwestie van niet willen Lieverd,maar een kwestie van een andere postcodequote:Op woensdag 19 juli 2006 19:35 schreef pos het volgende:
[..]
Hij woont nog verder van mij af dan jij, foto... en jij wil het al niet eens![]()
Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat is het warm hè?
Bloody hotquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat is het warm hè?
Meen je dat nou?quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:48 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van niet willen Lieverd,maar een kwestie van een andere postcode
Jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Had je m'n mailtje over het shirt-ontwerp nog gehad?
Neuhquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:01 schreef pos het volgende:
[..]
JaHeb je die van mij van vanmiddag ontvangen?
Kijk nog eens danquote:
Ik heb vandaag alleen die mail van vlak voor 7 uur vanmorgen van je ontvangen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:04 schreef pos het volgende:
[..]
Kijk nog eens danAnders stuur ik hem wel opnieuw.
Echt stom idd
Wacht maar ffquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag alleen die mail van vlak voor 7 uur vanmorgen van je ontvangen.
Je moet ook geen haast hebben. Ik loop zo langzaam dat zelfs mensen met een rollator me inhalen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:09 schreef wyccie het volgende:
Ik liep net door de stad, had een beetje haast, en het zweet stroomde langs mijn nek, bah. Ik hoef maar gewoon op mijn gemak te fietsen, en mijn haar is al nat.![]()
Maar jij hebt dan ook de leeftijd ervoor hèquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moet ook geen haast hebben. Ik loop zo langzaam dat zelfs mensen met een rollator me inhalen.
Da's waarquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:14 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook de leeftijd ervoor hé
Kijk nog eensquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag alleen die mail van vlak voor 7 uur vanmorgen van je ontvangen.
Ik steek mijn haar, met dit weer, ook elke dag op anders heb ik het zelfde probleem hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:09 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat ik 37.2 graden ben. Maar het voelt aan als 50 graden.
Gelukkig is het hier binnen al wel iets afgekoeld.
Ik liep net door de stad, had een beetje haast, en het zweet stroomde langs mijn nek, bah. Ik hoef maar gewoon op mijn gemak te fietsen, en mijn haar is al nat.![]()
ik denk dat we Ed nog maar een kans moeten geven, je had immers goede eerdere ervaringen met dat bedrijfquote:
De winkels sluiten om 6 uur en ik was laat klaar met mijn stagequote:Op woensdag 19 juli 2006 20:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Je moet ook geen haast hebben. Ik loop zo langzaam dat zelfs mensen met een rollator me inhalen.
Ik heb mijn haar altijd in een staart. Maar als ik mijn vinger onderin mijn staart steek, komt die er nat uitquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:17 schreef pos het volgende:
Ik steek mijn haar, met dit weer, ook elke dag op anders heb ik het zelfde probleem hoor
Ik sta nooit in de weg. De enigen die in Amsterdam in de weg staan zijn groepjes jonge Spaanse toeristen, daar kan ik ook niet erg goed tegen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:21 schreef wyccie het volgende:
Ik heb trouwens een hekel aan mensen die langzaam lopen en enorm in de weg staan.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb mijn haar altijd in een staart. Maar als ik mijn vinger onderin mijn staart steek, komt die er nat uit![]()
Of surinaamse vrouwen op de marktquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik sta nooit in de weg. De enigen die in Amsterdam in de weg staan zijn groepjes jonge Spaanse toeristen, daar kan ik ook niet erg goed tegen.
In de buurt van het Museumplein zekerquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik sta nooit in de weg. De enigen die in Amsterdam in de weg staan zijn groepjes jonge Spaanse toeristen, daar kan ik ook niet erg goed tegen.
quote:
Gelukkig ben ik geen huisvrouw die naar de markt gaat. Lijkt me echt een hel!quote:
Ga hem vandaag wel terug mailen en hem de veranderingen doorgevenquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
ik denk dat we Ed nog maar een kans moeten geven, je had immers goede eerdere ervaringen met dat bedrijf
Wat zeg je nu weer, peace?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:26 schreef peaceman het volgende:
Steven Segal?
Waar heb jij het over?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:26 schreef peaceman het volgende:
Steven Segal?
Ik dacht dat ik een plaatje zag...quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat zeg je nu weer, peace? [afbeelding]
Een fulltime baanquote:Om wat voor baan gaat het trouwens?
Ik ben niet zo van het fietsen, ik mag graag lekker door de stad slenteren, een kilometertje of 10 is geen probleem.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
In de buurt van het Museumplein zeker
Of, ook leuk als je aan het fietsen bent; mensen die zonder op of om te kijken ineens van de ene kant naar de andere kant lopen.
lijkt me genoeg, dat die twee streepjes er niet opstaan stoort me niet. ik neem aan dat de rafeligheid van de letters komt omdat die bijlage een .jpg- ipv een .datbestand is.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:31 schreef pos het volgende:
Scrut, wat zal ik schrijven? Regel 2 en 3 wat uit elkaar en Shirt in Shit? Niet meer?
Mevrouw is Nederlandse, beeldend kunstenares, decor- en kostuumontwerpster en heeft een boek geschreven. Verder had ik al gezegd dat haar man veel beroemder is dan zij en vééél lelijker.quote:
Laten wij het hopenquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
lijkt me genoeg, dat die twee streepjes er niet opstaan stoort me niet. ik neem aan dat de rafeligheid van de letters komt omdat die bijlage een .jpg- ipv een .datbestand is.
Ja en met die info kwamen we dus niet verderquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mevrouw is Nederlandse, beeldend kunstenares, decor- en kostuumontwerpster en heeft een boek geschreven. Verder had ik al gezegd dat haar man veel beroemder is dan zij en vééél lelijker.
Dat is misschien wel handigquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:37 schreef pos het volgende:
Zal ik erbij schrijven dat hij er van de week waarschijnlijk nog een moet maken?
Het ontwerpen van kostuums en decors deed/doet ze vooral voor haar man. Diens productiebedrijfje is overigens naar haar vernoemd.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:38 schreef pos het volgende:
[..]
Ja en met die info kwamen we dus niet verder
Dan ga ik hem nu ff mailenquote:
... en heet Roje Hel BVquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Diens productiebedrijfje is overigens naar haar vernoemd.
Aan je uiterlijk?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:57 schreef Scrutinizer het volgende:
ik had net een vroegere bewoner van m'n huisje over de vloer, die was onder de indruk van wat ik allemaal had veranderd
Nee grapje hoorquote:
Nee joh, veel teveel troep en te weinig licht voor m'n webcam. Ik heb het woongedeelte helemaal veranderd, de vloer van het zitgedeelte aan de straatkant bijna 30 cm hoger dan de rest waardoor je veel minder het idee hebt dat het een zolderwoning is. Verder o.a. een lichtgevend wandje tussen kamer en keuken gemaakt, en een hele lichte laminaatvloer zonder drempels bij de deuren door de hele woning.quote:
Heb ik ookquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
... en een hele lichte laminaatvloer zonder drempels bij de deuren door de hele woning.
Dat ziet er echt super uit vind ik.quote:
Twee maar, 50 m2. Meer heb ik ook niet nodig en veel groter krijg je het als alleenwonende in Amsterdam niet. Vanaf 59 m2 hebben gezinnen van minimaal 3 personen altijd voorrang als je wilt huren.quote:Klinkt leuk, Scrut....hoeveel kamers heb je?
Is inderdaad lastig...alleen met vrije sector kan jequote:Op woensdag 19 juli 2006 21:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat ziet er echt super uit vind ik.
[..]
Twee maar, 50 m2. Meer heb ik ook niet nodig en veel groter krijg je het als alleenwonende in Amsterdam niet. Vanaf 59 m2 hebben gezinnen van minimaal 3 personen altijd voorrang als je wilt huren.
En je sliep toen in de huiskamer?quote:In m'n vorige woning had ik nog een slaapkamer, daar pleurde ik alleen maar troep neer en ik kwam er soms weken niet.
Ja, dat is geen optie. Bovendien vind ik de lokatie van een woning belangrijker dan het formaat, ik ben erg blij met waar ik nu zit.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:30 schreef pos het volgende:
[..]
Is inderdaad lastig...alleen met vrije sector kan je
groot huren maar dan betaal je ook groot![]()
Ik had zo'n lichtslang van een meter of 5. Die heb ik aan de binnenkant van een houten frame rondom de randen bevestigd. Dat houten frame heb ik bekleed met donkergele, beetje mangokleurige, stof. Het wandje is ongeveer 60 cm breed en aan de achterkant zitten met schanieren nog twee wanddelen, zodat ik de keuken nogeens een 1,20 meter kan afschermen van de rest.quote:Hoe heb je dat lichtgevend wandje gemaakt? Klinkt leuk
Neequote:
Helemaal mee eens. Al kan je ergens anders, zoals Almerequote:Op woensdag 19 juli 2006 21:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat is geen optie. Bovendien vind ik de lokatie van een woning belangrijker dan het formaat, ik ben erg blij met waar ik nu zit.
Je bent creatiefquote:Ik had zo'n lichtslang van een meter of 5. Die heb ik aan de binnenkant van een houten frame rondom de randen bevestigd. Dat houten frame heb ik bekleed met donkergele, beetje mangokleurige, stof. Het wandje is ongeveer 60 cm breed en aan de achterkant zitten met schanieren nog twee wanddelen, zodat ik de keuken nogeens een 1,20 meter kan afschermen van de rest.
Ook niet. Het was een fransman trouwensquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Of Carl Benz?
Ik heb daar noodgedwongen een tijdje gewoond, dat is echt verschrikkelijk. Als ik een week voor m'n werk weggeweest was kreeg ik buikpijn als ik de polder weer inreed. Pure stress, ik voelde me daar helemaal niet goed.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:48 schreef pos het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Al kan je ergens anders, zoals Almere
goedkoper kopen of huren...no way![]()
Iets in een creatieve omgevingquote:Je bent creatiefWat deed je ook al weer voor werk?
![]()
Nee...zal je even helpen, meneer was neuroloogquote:
Preciesquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Ah, monsieur Gilles de la Fuckin' Tourette Tits Shit.
Ik reken hem goed echte naam Vincent Pricequote:
Pyl mist Tokay teveel denk ik...quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou pyl trouwens bezweken zijn tijdens de Vierdaagse?
Ach je weet het niet he? misschien is Pyl wel veel moderner dan wij denken....quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of zouden ze...? Nee, dat zou mevrouw pyl nooit toestaan.
Is jouw vrouw nog steeds de hort op?quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach je weet het niet he? misschien is Pyl wel veel moderner dan wij denken....![]()
En van chinees eten kun je volgens mij prachtig kotsen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Whahahaha, ach ja... je weet maar nooit hè![]()
Dat hoor ik wel vaker.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:02 schreef Scrutinizer het volgende:
En van chinees eten kun je volgens mij prachtig kotsen.
Anyway, ik ga proberen te slapen.
Trusten
Nee die is inmiddels thuisquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is jouw vrouw nog steeds de hort op?
wel goed geloof ik... ik ga nu pittenquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:23 schreef wyccie het volgende:
En wat vond Diaan van Sea Palace?
We hadden daar zo'n 3 "standaard" gangen menu, maar ik lust niet zo heel veel chinees eten, maar wat ik heb gegeten was wel erg lekker... bami en kip met ananas... verder soepje vooraf en ijsje met perzik en gebakken banaan toe. Het was wel erg lekker en lekker koel daar binnen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:23 schreef wyccie het volgende:
En wat vond Diaan van Sea Palace?
Ja wel een beetje hoor.... maar alle raampjes open en het "dak" met af en toe een briesje en onder bruggetjes door was het wel vol te houden... maar het was wel een beetje onverantwoord, ben ik met je eens. Maar ik heb het overleefd zonder ernstige gevolgenquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:01 schreef Berkery het volgende:
Moggeh![]()
@diaan - zo'n rondvaartboot is toch een varende broeikas? Is dat wel verantwoord met dit weer?
Niet alleen inquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:20 schreef Gellius het volgende:
Kremmenerig, wat is 't warm inAmsterdam
.
Wat moest jij inquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:27 schreef Gellius het volgende:
InFriesland
was het een stuk koeler vanochtend, maar daar had het ook al flink
geregend
.
Is jouwquote:
Daar krijgt hij a.s. dinsdag gesprekquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij dezelfde instelling als waar Diaan werkt?
Neequote:Op donderdag 20 juli 2006 13:40 schreef Gellius het volgende:
Heb je ietstegen
![]()
Friezinnen
,
peaceman
?
Post hier de grappig t-shirts en verder.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Met wat voor shirt zijn Pos en jij bezig![]()
* helemaal niet nieuwsgierig is![]()
![]()
![]()
Hoe vond je Cirque du Soleil?quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja wel een beetje hoor.... maar alle raampjes open en het "dak" met af en toe een briesje en onder bruggetjes door was het wel vol te houden... maar het was wel een beetje onverantwoord, ben ik met je eens. Maar ik heb het overleefd zonder ernstige gevolgen![]()
Je hoefde niets te doen om flink te zweten in ieder geval.
Was erg leuk moet ik zeggen. Al hoef ik er niet zo nodig weer naartoe. Vond het ook erg duur ook de drankjes etc. daar. Maar wel indrukwekkend om een keer gezien te hebben.quote:
Freddie zonder make upquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Freddie Krueger
Ik vind ze ook te commercieel. CduS heeft drie van zulke circussen die verspreid over de wereld dezelfde voorstelling brengen. Kleinere soortgelijke circussen (cirque nouveau) vind ik veel leuker. Dan kun je na de voorstelling ook gewoon een praatje maken of een borrel drinken met de artiesten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Was erg leuk moet ik zeggen. Al hoef ik er niet zo nodig weer naartoe. Vond het ook erg duur ook de drankjes etc. daar. Maar wel indrukwekkend om een keer gezien te hebben.![]()
![]()
Yepquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is zo'n samba-bossanova meneer toch?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:21 schreef Gellius het volgende:
Wat kost zo'n airco nou eigenlijk? Los?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Sergio Mendes?
Vanaf een kleine 300 euro denk ik.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:21 schreef Gellius het volgende:
Wat kost zo'n airco nou eigenlijk? Los?
Ik ben ook opgegroeid in Friesland, maar ben er niet geboren...quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
zeg me asjeblieft dat jij niet net als ik opgegroeid bent in Friesland
Het is haast eng. Ik heb van 1967-1985 in Oosterwolde gewoond en vanaf 1981 in Drachten op school gezetenquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:26 schreef Gellius het volgende:
Ja hoor. Van 1974-1990 in Drachten en omstreken.
ik zat bij een Beintema uit Dokkum in de klas. Zo fyn als gemalen poppenstrontquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:31 schreef peaceman het volgende:
Ik heb van 1977 - 1994 in Dokkum gewoond en mijn zusje woont nog altijd in het door jullie genoemde Drachten....
Ik ook niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben ook opgegroeid in Friesland, maar ben er niet geboren...
Me too!quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is haast eng. Ik heb van 1967-1985 in Oosterwolde gewoond en vanaf 1981 in Drachten op school gezeten
Tamara den dorp oid.... Van zwarte sneeuw...quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[afbeelding]
Deze was nog niet geraden
Maak je geen zorgen, ik zat op de MTSquote:
Tamar van den Dopquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tamara den dorp oid.... Van zwarte sneeuw...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |