Nu wil ik natuurlijk ook weten, wat er zo schandaleus wasquote:Mercedes lived in Vienna, and was notorious for marrying twice scandalously.
Bang he...quote:Op maandag 17 juli 2006 20:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb dit keer maar eens niet een dubbeltopic gestart
Yepquote:Op maandag 17 juli 2006 20:27 schreef dartfanaat het volgende:
Annie Schilder?
Scheiden en hertrouwen misschien? Ik ben niet zo op de hoogte van de zeden in vervlogen tijden, pyl weet dat ongetwijfeld. Ik ben op dezelfde dag jarig als Mercedesquote:Op maandag 17 juli 2006 20:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nu wil ik natuurlijk ook weten, wat er zo schandaleus was![]()
Sport, Cabrio ?quote:Op maandag 17 juli 2006 20:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
en durf het haast niet te zeggen, overweeg een mercedes te kopen aankomende winter![]()
Ik vind hem leukquote:Op maandag 17 juli 2006 20:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoiets had ik in gedachten. Lekker fout, dikke 6 cilinder automaat, op gas natuurlijk.![]()
Nope, want dat is een Jelinek, met één L.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:33 schreef wyccie het volgende:
Is zij dus de moeder van de schrijfster Elfriede Jelinek?
Yep. En die kun je, omdat ze ouder dan 25 jaar zijn, belastingvrij heel gunstig rijden op LPG, onverwoestbaar en voor een oude wagen, behoorlijk veilig. Dat lijkt me toch heel wat leuker dan de Fiat Broodrooster die ik nu even heb.quote:
Ik hield vroeger altijd van foute auto's. Ford Capri, Honda Prelude, Opel Manta GTI, Toyota Celicaquote:Op maandag 17 juli 2006 20:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoiets had ik in gedachten. Lekker fout, dikke 6 cilinder automaat, op gas natuurlijk.![]()
Iemand heeft tegen mij verteld dat dat een pooierbak isquote:Op maandag 17 juli 2006 20:44 schreef pos het volgende:
foute auto's ... Opel Manta GTI...
Kloptquote:Op maandag 17 juli 2006 20:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Iemand heeft tegen mij verteld dat dat een pooierbak is![]()
Ik vind ze vooral in retrospect erg leuk. De eerste Celica was trouwens een prachtige copie van een Amerikaans-Italiaanse auto uit die tijd. Reden overigens bagger, levensgevaarlijk.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:44 schreef pos het volgende:
[..]
Ik hield vroeger altijd van foute auto's. Ford Capri, Honda Prelude, Opel Manta GTI, Toyota Celica
In die tijd had ik geen rijbewijs, wyccie en liet ik me rijden.quote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 20:55 schreef fotoloog het volgende:
Mercedes rijden is toppiie!
quote:Op maandag 17 juli 2006 20:58 schreef pos het volgende:
[..]
In die tijd had ik geen rijbewijs, wyccie en liet ik me rijden.
En nee nu niet weer een grappige reactie ajb![]()
Hoezo?quote:Op maandag 17 juli 2006 20:58 schreef pos het volgende:
In die tijd had ik geen rijbewijs, wyccie en liet ik me rijden.
En nee nu niet weer een grappige reactie ajb![]()
Ze komt me bekend voor, Scrut...belgische?quote:
Nederlands, haar man is beroemder maar vééél lelijker dan zij.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:07 schreef pos het volgende:
[..]
Ze komt me bekend voor, Scrut...belgische?
Denk dat het een ojaatje word..maar weet het even niet nu.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nederlands, haar man is beroemder maar vééél lelijker dan zij.
Ze is beeldend kunstenares, decor- en kostuumontwerpster en heeft ook een boek geschreven.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:10 schreef pos het volgende:
[..]
Denk dat het een ojaatje word..maar weet het even niet nu.
Dan hebben we beide een uniek exemplaarquote:Het is grijs met geel geworden trouwens
Kan echt niet op haar naam komen, ken haar wel van gezicht.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze is beeldend kunstenares, decor- en kostuumontwerpster en heeft ook een boek geschreven.
De enige twee in Amsterdamquote:Dan hebben we beide een uniek exemplaar![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 21:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga nu echt even de stad in, anders wordt het te laat.
Fijne avond plaatjesraders
quote:Op maandag 17 juli 2006 23:33 schreef dartfanaat het volgende:
Ik ga afsluiten. Zie morgen wel of iemand het geraden heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |