Ben om half 7 opgestaan. Heel m'n ritme is in de war door de hitte. Ik lag al uren te zweten en naar het plafond te kijken. Heb toen maar een lekkere douche genomen koffie en een peuk. En ik voel me kiplekkerquote:
Zow half 7... dat is nog vroeger dan ik en ik moest eruit om te gaan werken. Die warmte is echt vervelend he? Ik heb er met slapen gelukkig geen last van... ik slaap snel in en ook nog eens heerlijk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben om half 7 opgestaan. Heel m'n ritme is in de war door de hitte. Ik lag al uren te zweten en naar het plafond te kijken. Heb toen maar een lekkere douche genomen koffie en een peuk. En ik voel me kiplekker
Ik zie geen plaatje met persoon erop, alleen de tekst zelluloid.de oid.quote:
Ik wel. Eitje.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
ik kan er gewoon geen naam aan koppelen![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:32 schreef Gellius het volgende:
Dit is nou Max von Sydow, kijkbuiskinderen.
Oh jaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:32 schreef Gellius het volgende:
Dit is nou Max von Sydow, kijkbuiskinderen.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:33 schreef Berkery het volgende:
Zo is hij wellicht beter herkenbaarder:
[afbeelding]
Jawelquote:
Ook niet, hoewel ik wel zie hoe je daarbij komt.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:59 schreef Berkery het volgende:
A. Hitler?
Ja Hoezo ?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je het warm tong?
Uit de eerste foto zou je hebben kunnen opmerken dat die dateert uit ver vervlogen tijden en naar mijn weten staat Jim M niet bekend om opmerkelijke gezichtsbeharing. Tong80 in beste doen zou dat nooit ontgaan zijn, vandaar dat ik vroeg of je het warm hadquote:
Ook niet. Wel ongeveer net zo beroemd.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:18 schreef Berkery het volgende:
Charlie Chaplin?
Ik ben wel moe iddquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Uit de eerste foto zou je hebben kunnen opmerken dat die dateert uit ver vervlogen tijden en naar mijn weten staat Jim M niet bekend om opmerkelijke gezichtsbeharing. Tong80 in beste doen zou dat nooit ontgaan zijn, vandaar dat ik vroeg of je het warm had
M'n ogen beginnen nu echt al een beetje dicht te vallen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het slaaptekort door de warmte begint mij ook op te breken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |