Met de geluiden van de Tour de France op de achtergrond is het altijd lekker indommelenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n ogen beginnen nu echt al een beetje dicht te vallen.
Ja maar ik heb radio Tour de France ook nog aanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met de geluiden van de Tour de France op de achtergrond is het altijd lekker indommelenvooral als de geluidsverbinding met de commentatoren wegvalt
Dat is wat je noemt een multimediale aanpakquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb radio Tour de France ook nog aan
Van Impe iddquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:17 schreef pyl het volgende:
Amai, da's Lucien van Impe, zulle!
Door Bahamontes beschouwd als de derde beste klimmer ooit (na Charly Gaul en Bahamontes zelve, natuurlijk).
15 mannen op kop, nu demarages. O.a.Leipheimer en Fletcha.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:45 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe gaat de tourrit van vandaag eigenlijk?
* volgt ook de tour![]()
En Jean Nelissen is afgestapt, zag ik gisteravondquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
15 mannen op kop, nu demarages. O.a.Leipheimer en Fletcha.
Ladderzat iddquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En Jean Nelissen is afgestapt, zag ik gisteravond![]()
Die heeft griep.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:53 schreef Diaan73 het volgende:
Freire was toch ook afgestapt of niet begonnen?
Ach gossie..... dan kan hij nu wel lekker naar zn vrouw en nieuwgeboren kind.quote:
Er was zelfs een zeer hoge linkebalfrequentie in het commentaar vanaf dat momentquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:56 schreef Scrutinizer het volgende:
En eindelijk is het woord "linkeballen" gevallen in het commentaar. Ik zat er op te wachten
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:07 schreef Gellius het volgende:
[..]
Er was zelfs een zeer hoge linkebalfrequentie in het commentaar vanaf dat moment.
Het aantal keer dat 'het commentaar' het over linkeballen heeft. Het heeft niets met een tremor van de linkerkant van het scrotum te maken, denk ik.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:22 schreef Z het volgende:
Wat is linkebalfrequentie'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |