abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97302477
iets wat ik trouwens niet snap is het volgende:

Laatst had ik een droom, dat ik mezelf onder de douche zwevend rondjes zag draaien.
alsof iemand me optilde en dus inderdaad ronddraaide. Ik schrok wakker en ik durfde het
aan niemand te vertellen.. Pak 'm beet een of twee weken later ben ik flauwgevallen o.i.d.
onder de douche. Het enge is dat ik me niet kan herinneren of het inderdaad een flauwte
was, of dat het iets anders was. Wél moest ik meteen denken aan de droom die ik had,
omdat hij er ernstig veel op leek.

Kán het zijn dat de droom/ ervaring een teken was van iets? Ik weet zelf niet wat ik er mee aanmoet..
The greatest thing you'll ever learn, is just to love and be loved in return.
pi_97312262
Heel normaal dat je soms dingen aan ziet komen in een 'droom'.
Of een geest gaf je een dreun en heeft hij rare dingen met je gedaan, en gaf dit van te voren effe aan :P
  woensdag 25 mei 2011 @ 21:10:08 #203
339798 AwesomeSauce
Is een autist.
pi_97312500
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 17:21 schreef Narasan het volgende:
Vannacht ook telkens weer last gehad van een zwarte gedaante. Het was rond 23.00, dat weet ik omdat ik op m'n telefoon keek. Nou, die zwarte gedaante kwam dus binnen, en gelijk wist ik dat er iets niet klopte. Dus, denk ik bij mezelf: 'Ga weg man, je hoort hier niks te zoeken'. Durfde het natuurlijk niet hardop te zeggen, want ik wil niet proberen om in een soort trance te raken.

Toch moest ik er een heel klein beetje om lachen van die gedaante, want hij ging bij m'n boekenkast staan :? en las een pagina van een boek. Je hoorde ook echt dat hij de pagina omsloeg. Dit boek kennen velen wel, het was 'Demonenjager, van Darren Shann'. Niet dat ik het lees, maar het lag daar gewoon al een tijdje en had geen zin om het op te ruimen.

Toen hij klaar was met lezen, liep hij/zij naar de deur toe. Vervolgens verschoof m'n stoel een beetje en dat was iets waar ik niet zo blij om was. Totdat ik dacht dat ik wel moest roepen, om hem weg te krijgen. Dat deed ik dus ook. Ik riep keihard: 'Ga NU onmiddellijk weg, ik hoef je niet te horen! Of te merken dat je er bent'. Dat was dus verkeerd. Nadat ik dat riep, trok hij/zij het dekbed van me af en voelde ik ijskoude rillingen over me heen lopen. Oké, toen was ik dus helemaal in paniek! Met een keiharde knal ging daarna de deur dicht !!!!! (Die staat altijd open).

Wat daarna nog gebeurde, zijn allemaal onverklaarbare dingen en daar wil ik het nu niet meer over hebben. Afgelopen nacht mag van mij het liefste in de prullenbak worden verwijderd. Heb echt geen zin meer in dit soort ervaringen!

Vele zullen denken dat dit een verzonnen verhaal is, maar dat is het niet! Waarom zou ik hier over liegen? Dat is toch nutteloos?!

Kan iemand me alsjeblieft vertellen wat ik met deze gedaante moet doen?
Raadpleeg een plaatselijke dominee.
Wat je ook doet, ga geen zout strooien/kruisjes kopen etc. Dat soort dingen maken het alleen maar erger.
leden van de spellings- en grammaticagestapo hoeven niet op mijn reacties (inclusief openingspost) te reageren.
pi_97327328
quote:
Oke ik heb meegemaakt:

* ik was aan het zwemmen in een meer (Bussloo) en ineens zag ik zo'n gezicht zwevend op mij af komen, het was ineens helemaal stil om mij heen, en ik zag ook alleen dat gezicht nog maar dat zo op mij af kwam. Er zat ook helemaal geen lijf aan vast, alleen een gezicht dat met een heel enge uitdrukking op mij af kwam :?
Ik heb daar al eens eerder rare dingen gezien, ik sprong toen van de brug af, om daar in het water te duiken, zie ik onder water ineens zo'n witte gedaante onder mij doorzweven. Het gekke was dat dat ding ook nog een beetje licht gaf.

* Ik had laatst het klepje van mijn oorbel laten vallen, ding is ongeveer 5 vierkante millimeter groot en ik had het buiten, in het gras laten vallen. Ik had toen zoiets van laat maar, omdat het onvindbaar was. 3 Dagen later, loop ik in mijn huis op de 2de verdieping, hoor ik ineens dat er iets van metaal op de grond valt. Ik kijk even, en daar ligt het klepje voor mijn voeten.
Het kan niet het klepje zijn van het andere oordopje, die lag namelijk op de kast beneden. Ook kan het niet in mijn haar hebben wezen steken, want ik had in de tussentijd meerdere keren gedoucht ect. Ook niet in mijn kleren, want daar had ik ook andere van aan. :)

* Ik heb hier meerdere malen mijn naam horen roepen, dan hoor ik dat iemand mijn naam roept, dan denk ik dat mijn ouders of zusje mij roept, ik kijk, maar niemand die dan mij roept.
Ook hoor ik vaak iemand hardop zuchten, ook als ik de enige thuis ben, en er is dan ook niks verklaarbaars te vinden zoals een badjas of een tas die valt. :?

* Ik ruik mijn oma (die overleden is) soms in de badkamer.
Daar ligt namelijk een matje dat we van haar hebben gekregen, 10 jaar geleden.
Ik ruik haar geur er dan. Ik heb mijn zusje wel eens laten ruiken als ik dat ruik maar zij kan niks geks ruiken. Ook heb ik een droom gehad waarin ik als ware afscheid van d'r nam.
Zij stond aan de overkant van een zwembad waar ik in zwemde en begon naar mij te lachen en te zwaaien. En toen was ze verdwenen en werd ik wakker. Wat mij opviel was dat ik mij ook een stuk rustiger voelde bij het accepteren van haar dood. :)

* En ik heb vorige week zo'n zwarte gedaante gezien.
Ik kon niet slapen en op een gegeven moment raakte ik van het gevoel frustratie omdat ik niet slapen kon helemaal in het gevoel van angst en paniek. Ik draaide mij om om te kijken waar die angst en paniek vandaan kwam en kijk, ik heb altijd mijn gordijnen een stukje open, er staat een lantaarnpaal achter dus als ik naar mijn raam snacht's kijk is er altijd een stukje licht.
Maar deze keer was het compleet donker, alsof er iemand voor stond.
Die gestalte was nog zwarter dan zwart.
Ik raakte toen helemaal in paniek en vluchtte mijn bed uit.

Ik vroeg het aan mijn moeder, wat blijkt, zij heeft ook vaak dat zij wakker wordt en er staat iets naast haar bed.

* Ik zie regelmatig van die witte en zwarte gedaantes, maar als ik echt naar ze probeer te kijken gaan ze ineens weg -O-

En nee, ik gebruik geen drugs/alcohol :P

ja ik quote mijzelf
Omdat:
Eergisteren hoorde ik toen ik (ouders en zusje ook) al op bed lag, de deurklink van de benedendeur die naar de hal leidt, erg rommelen.
Alsof er iemand telkens dat ding omlaag duwde en dan weer losliet zodat je de klink terug hoort vallen.
Evenlater hoorde ik de trap telkens kraken+ de trapleuningen.
Daarna hoorde ik voetstappen buiten mijn kamer.

Held dat ik was, bleef ik onder de dekens.

Volgende dag, ik had verwacht dat het inbrekers oid waren, helemaal niets, alle deuren waren nog op slot, ook alle ramen waren heel.

Dit is niet de eerste keer, 2 keer hoorde mijn moeder en ik dat er iets met een enorme klap op de voordeur geduwd werd.

Ik begin nu toch echt wel een beetje bang te worden :X
[quote]

Vannacht weer...
om een uur of 4 word ik elke 4 minuten gebeld,
op mijn mobiel die ik niet meer gebruik door onbekend nummer, niemand heeft mijn nummer maar goed, ik dacht: dat kan best wel een broekzakbeller zijn o.i.d. en wou verder slapen nadat ik de mobiel op stil had gezet.

Maar toen begon mijn kast als een debiel te kraken en werd ik ineens extreem misselijk en niet goed meer.
Op een gegeven moment (ik lag gewoon stil in bed) begon mijn bed een beetje te wiebelen, alsof er iets tegenaan schopte of erop ging zitten.

Kan iemand mij een beetje uitleggen wat dit is en hoe ik er vanaf kom?
Ik vind het echt eng nu, dit soort dingen komen ook steeds vaker :X

PS: er ging wat mis met het quoten, zit op mobiel ;)
Twiddel
  donderdag 26 mei 2011 @ 09:44:20 #205
339798 AwesomeSauce
Is een autist.
pi_97327452
Gister een zwarte schim gezien.
Tot nu toe wel vaker gezien, maar dat was altijd te verklaren.
Nu was dit om een uur of twaald, vlak voordat ik ging slapen. Het was duidelijk een mens-achtig figuur.

Liet ik daardoor een pot pindakaas op de grond vallen :(
leden van de spellings- en grammaticagestapo hoeven niet op mijn reacties (inclusief openingspost) te reageren.
pi_97330226
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 21:10 schreef AwesomeSauce het volgende:

[..]

Wat je ook doet, ga geen zout strooien/kruisjes kopen etc. Dat soort dingen maken het alleen maar erger.
En een plaatselijke dominee weet wel wat die hiermee aan moet? Ik zou het eerder voorleggen aan een psychiater.
  donderdag 26 mei 2011 @ 11:56:15 #207
339798 AwesomeSauce
Is een autist.
pi_97331859
Als je er van overtuigd bent dat het een psychische aandoening is dan zit je op het verkeerde subforum ;)

Wegwezen jij :{w
pi_97333802
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 11:56 schreef AwesomeSauce het volgende:
Als je er van overtuigd bent dat het een psychische aandoening is dan zit je op het verkeerde subforum ;)

Wegwezen jij :{w
Ik zeg niet dat het een psychische aandoening is, maar een psychiater lijkt me beter advies dan een dominee. Je hoort dus niet op dit subforum thuis als je geen hokus pokus adviezen geeft? :')
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:03:57 #209
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97334530
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:46 schreef algebra010 het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het een psychische aandoening is, maar een psychiater lijkt me beter advies dan een dominee. Je hoort dus niet op dit subforum thuis als je geen hokus pokus adviezen geeft? :')
Je hoort niet op dit subforum thuis als je het bestaan van geesten niet serieus kan nemen.
The truth was in here.
pi_97334676
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:03 schreef Bastard het volgende:

[..]

Je hoort niet op dit subforum thuis als je het bestaan van geesten niet serieus kan nemen.
Dus als je open staat voor bovennatuurlijke activiteiten moet je ook per definitie alle verhalen geloven? Wat een larie.
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:15:07 #211
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97335068
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:06 schreef algebra010 het volgende:

[..]

Dus als je open staat voor bovennatuurlijke activiteiten moet je ook per definitie alle verhalen geloven? Wat een larie.
Nee dat zeg ik niet. Maar zolang je geen dokter bent kun je geen psychische aandoening constateren, dus niemand doorverwijzen. Er word gevraagd om openheid van geest, heb je dat niet dan kun je beter naar het wetenschapsonderdeel gaan van FOK! :)
The truth was in here.
pi_97335495
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:15 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee dat zeg ik niet. Maar zolang je geen dokter bent kun je geen psychische aandoening constateren, dus niemand doorverwijzen. Er word gevraagd om openheid van geest, heb je dat niet dan kun je beter naar het wetenschapsonderdeel gaan van FOK! :)
Ik stel ook niets vast. Alsnog vind ik in deze situatie een psychiater een betere aanbeveling dan een dominee.
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:38:31 #213
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_97336090
Ik zou eerder denken aan een medium.

De huis tuin en keuken dominee heeft hier geen kaas van gegeten.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:42:28 #214
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_97336283
quote:

[..]

Ga naar een plaatselijke kerk, hoewel die er ws geen ervaring mee hebben. Ik ging ook en werd meteen geholpen, alleen hielp het bij mij tijdelijk.
pi_97342976
quote:

[..]

Wat gebeurt er dan als ik zout zou strooien en/of kruisjes zou ophangen?
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:33:10 #216
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_97343192
Als je mensen neer zet in een ruimte en ze verteld daar er onder die ruimte een begraafplaats heeft gezeten en het er elke dag spookt, zullen zij het voelen.
Zet een andere groep mensen neer zonder ze iets te vertellen, en ze zullen niets opmerken.

Pure gedachtenkracht.. wat je wilt gebeurd ;).

Wilt overigens niet zeggen dat wat er gebeurd niet echt is. (snappie?)
Er was eens....
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:47:35 #217
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_97343862
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:42 schreef Manke het volgende:

[..]

Ga naar een plaatselijke kerk, hoewel die er ws geen ervaring mee hebben. Ik ging ook en werd meteen geholpen, alleen hielp het bij mij tijdelijk.
Dat was dus geen oplossing .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_97345531
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:33 schreef Maitje het volgende:
Als je mensen neer zet in een ruimte en ze verteld daar er onder die ruimte een begraafplaats heeft gezeten en het er elke dag spookt, zullen zij het voelen.
Zet een andere groep mensen neer zonder ze iets te vertellen, en ze zullen niets opmerken.

Wat is "echt"? ;)
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:28:31 #219
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97348209
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:33 schreef Maitje het volgende:

Oh dat is ook gedeeltelijk zeker waar. Toch kun je, als je er gevoelig voor bent wel sferen oppikken.
The truth was in here.
  donderdag 26 mei 2011 @ 21:17:07 #220
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_97356166
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:25 schreef algebra010 het volgende:

[..]

Wat is "echt"? ;)
En wat is niet, want wat echt is is echt en wat niet echt is bestaat niet.... ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:28 schreef Bastard het volgende:

[..]

Oh dat is ook gedeeltelijk zeker waar. Toch kun je, als je er gevoelig voor bent wel sferen oppikken.
Dat zijn "sferen" energieën die de mensen zelf creëren en voelbaar is voor andere mensen. :)
Er was eens....
  donderdag 26 mei 2011 @ 22:16:37 #221
339798 AwesomeSauce
Is een autist.
pi_97360074
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:28 schreef Narasan het volgende:

[..]

Wat gebeurt er dan als ik zout zou strooien en/of kruisjes zou ophangen?
Wat mensen niet begrijpen is dat er geen verschil is tussen witte en zwarte magie.
Uiteindelijk is het altijd slecht, kijk maar naar "guides" en andere van dat soort dingen.
Betekend dus als je zoiets met magie gaat bestrijden het alleen maar erger wordt ;)
Nu zullen hier vast ook mensen zitten die wel eens wat met witte magie hebben gedaan, en er zullen ook bij zitten die daar nog nooit last van hebben gehad.
Het probleem is dus dat "witte" magie de kracht uit het occulte haalt, of je je daar nu bewust van bent of niet. Niet doen dus.
En waarom dan geen kruisjes ophangen ? Een kruis is een voorwerp van hout. Niets speciaals.
Zodra jij ze ophangt en denkt van "En nu hopen dat ik er vanaf bent", geef jij die kruisjes de kracht om geesten af te weren. Maar juist voorwerpen kracht geven is weer iets wat meer geesten aantrekt.

Zal mischien heel zweverig klinken enzo ;)

Met alle respect van de mensen hier de wat met geesten en magie hebben, maar in mijn ogen zijn alle geesten slecht (lees : demonen) of ze nu tegen je zeggen dat ze goed zijn of niet ;)
  vrijdag 27 mei 2011 @ 01:29:08 #222
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_97368869
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:47 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat was dus geen oplossing .
Ik onderging een uitdrijvingsritueel, die stemmen schreeuwden het uit en vlogen weg, alleen vonden ze hun weg terug, kwam doordat ik niet geloofde denk ik.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:16 schreef AwesomeSauce het volgende:

[..]
Met alle respect van de mensen hier de wat met geesten en magie hebben, maar in mijn ogen zijn alle geesten slecht (lees : demonen) of ze nu tegen je zeggen dat ze goed zijn of niet ;)
Tot die conclusie ben ik dus ook gekomen.
pi_97506632
@AwesomeSauce, dus... Wij gaan dood, en worden een demoon terwijl we het hele leven alleen maar goede dingen hebben gedaan? Je kunt de verschillen qua goed of slecht zien. Daarvoor moet je aura's kunnen zien.
  maandag 30 mei 2011 @ 19:17:41 #224
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_97507204
Of het verschil kunnen voelen , of what ever je ding is om dat onderscheid te kunnen maken .

[ Bericht 49% gewijzigd door Summers op 30-05-2011 19:26:00 ]
pi_97892939
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 16:39 schreef Manke het volgende:
Het schijnt dat geestelijke activiteit overgeerfd kan worden als 1 van de ouders zich heeft bezig gehouden met het occulte, zoals geesten oproepen of waarzegster raadplegen.
Is dat bij jullie misschien het geval?

Ik kreeg er pas mee te maken toen ik ze zelf ging oproepen via bandstemmen.
Hela, mijn vadert heeft ooit zitten glaasje draaien.
Is dit misschien de oorzaak?

En bovendien..
Hoe kom ik er weer vanaf :X
Twiddel
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:53:24 #226
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_97937788
Het zijn ook vaak mensen met persoonlijkheidsstoornissen die dit soort dingen ervaren en voor waar aannemen. It's all in the brain.
  donderdag 9 juni 2011 @ 16:03:37 #227
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_97940907
quote:
99s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:52 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Hela, mijn vadert heeft ooit zitten glaasje draaien.
Is dit misschien de oorzaak?

En bovendien..
Hoe kom ik er weer vanaf :X
Er is wel vanaf te komen.
Zondag a.s. bij de levensstroom in Leiderdorp bijvoorbeeld kan je proberen, of breng een bezoek aan een (lokale) kerk en raadpleeg de dominee of pastoor. Ik werd geholpen bij victory outreach in Amsterdam, als je daar in de buurt woont dan kunnen ze jou ook helpen.
Een medium oid zal je niet kunnen helpen en naar het licht brengen is onzin, dit doen mediums vaak dmv hun geleidegeesten, maar dat zijn vriendjes van hen waar je last van hebt, heb dat zelf ook ervaren.

Verder raad ik dit boek aan om te lezen:
http://www.bol.com/nl/p/n(...)666861357/index.html
quote:
De auteur is voorganger te Oudenaarde (België) en hulpverlener bij het Centrum voor Pastorale Counseling. Zijn boek wil een handreiking zijn aan christenen die zich willen verdiepen in of toeleggen op het begeleiden van mensen die in meer of mindere mate worden lastiggevallen door boze geesten. Met de Schrift als leidraad geeft Verduijn allereerst een bijbelse onderbouwing met betrekking tot de geestelijke wereld. Vervolgens legt hij uit wat de oorzaken, de symptomen en de gradaties zijn van demonische gebondenheid en in een derde hoofdstuk beschrijft hij de bediening van bevrijding, waarin zaken als het werken in teamverband, fundamentele principes en directe nazorg de aandacht vragen.. Het is een goed leesbaar boek, dat de vinger legt bij een van de veelal vergeten aspecten van het christelijk geloven en (kerkelijk) beleven.
  Moderator donderdag 9 juni 2011 @ 16:11:50 #228
249559 crew  Lavenderr
pi_97941279
quote:
3s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:53 schreef RickoKun het volgende:
Het zijn ook vaak mensen met persoonlijkheidsstoornissen die dit soort dingen ervaren en voor waar aannemen. It's all in the brain.
Dat kun je in zijn algemeenheid natuurlijk niet zeggen he.
  donderdag 9 juni 2011 @ 16:17:10 #229
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_97941591
Van sommigen die ik ken weet ik dat ze instabiel zijn. Het zijn dan ook vaak deze mensen die daar mee aan komen zetten.

Al heb je gelijk dat er altijd uitzonderingen zijn en ik niet iedereen over één kam moet scheren (scheren? waarom niet kammen?)
pi_97952246
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 16:03 schreef Manke het volgende:

[..]

Er is wel vanaf te komen.
Zondag a.s. bij de levensstroom in Leiderdorp bijvoorbeeld kan je proberen, of breng een bezoek aan een (lokale) kerk en raadpleeg de dominee of pastoor. Ik werd geholpen bij victory outreach in Amsterdam, als je daar in de buurt woont dan kunnen ze jou ook helpen.
Een medium oid zal je niet kunnen helpen en naar het licht brengen is onzin, dit doen mediums vaak dmv hun geleidegeesten, maar dat zijn vriendjes van hen waar je last van hebt, heb dat zelf ook ervaren.

Verder raad ik dit boek aan om te lezen:
http://www.bol.com/nl/p/n(...)666861357/index.html

[..]

Dank voor de tip! :)
Rotterdam, Amsterdam en Leiderdorp zijn voor mij net iets te ver weg.
Ik ga denk ik wel naar de plaatselijke kerk.

Alleen... Ik ben nog nooit in een kerk geweest, wanneer zijn die mensen dan in een kerk, en kan je er zomaar binnen stappen? :o
Ik ben ook een beetje ban om alles te vertellen, meeste mensen lachen mij vierkant uit als ik maar iets vertel wat ik gezien heb, zullen die mensen dat dan ook niet gewoon doen? :@
Twiddel
pi_97959053
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2011 20:28 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Dank voor de tip! :)
Rotterdam, Amsterdam en Leiderdorp zijn voor mij net iets te ver weg.
Ik ga denk ik wel naar de plaatselijke kerk.

Alleen... Ik ben nog nooit in een kerk geweest, wanneer zijn die mensen dan in een kerk, en kan je er zomaar binnen stappen? :o
Ik ben ook een beetje ban om alles te vertellen, meeste mensen lachen mij vierkant uit als ik maar iets vertel wat ik gezien heb, zullen die mensen dat dan ook niet gewoon doen? :@
Ben je echt nog nooit in een kerk geweest? :? Maar je bezoekt kerken toch ook gewoon vanwege historische interesse of als je naar het buitenland gaat of zo?

Je kunt een kerk altijd binnenlopen, meestal hebben ze ook een toeristische functie, daar is niets engs aan. Overigens lijkt het me niet juist dat elke dominee of pastoor je hiermee wil helpen. Wel om te praten, maar de kerk is hedendaags niet meer zo, sorry dat ik het zo zeg, irrationeel dat ze klakkeloos aannemen dat jij dit meemaakt, ik denk dat de meesten je niet geloven of je niet serieus nemen.
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:22:01 #232
347370 TheCircle043
Everybody's Russian
pi_97962349
Goed, nu zoveel verhalen te hebben gelezen ga ik toch ook mijn emmer eens legen...

Vroeger.. ik zweer op alles... heb ik een aantal 'berichten' gekregen over wat ik er in de toekomst zou gaan gebeuren.
1; dat mijn ouders gingen scheiden terwijl ze nooit ruzie hadden in ons bijzijn
2; dat ik een zus zou krijgen maar niet voor altijd ( pleegzus bleek het te zijn, die na n tijd moest verhuizen naar een speciale groep omdat ze daar de hulp kreeg die wij haar niet konden bieden)
3; dat ik in verkeerde handen zou vallen (jongens)

ook ging ik een keer, ik was 8, keihard huilen in bed en riep mijn moeder. Ik huilde en zei dat ik bang was dat ze dood zou gaan vanavond, en ik wist het zeker want ik voelde het, of dat ik zelf dood ging, maar in ieder geval iemand. Mijn moeder stelde me gerust en zei dat dat niet zo was dus ik probeerde te gaan slapen.
2 dagen later hoorde ik dat mijn opa die nacht was overleden....

ook wist ik dat het nog maar een paar maanden zou duren dat mijn oma zou leven, terwijl ze juist net opgeknapt was en mijn vader zei dat het niet zo was. Toen was ik wel 12...

Vooral toen ik klein was had ik heel vaak het gevoel dat er iemand was, me bekeek, of achter me stond, terwijl er niemand was! Vaak in ons huis, vooral op mijn eigen kamer en de overloop van badkamer naar mijn kamer had ik dat. Ik werd dan altijd heel erg bang en kreeg dan zo'n kippenvel over mijn hele lichaam dat ik in elkaar krimpte en bijna begon te huilen. Wanneer dat gevoel minder werd rende ik altijd keihard, half hyperventilerend naar mijn bed en kroop onder mijn dekbed en wachtte tot dit gevoel weg was, en durfde tot die tijd me niet te verroeren of eronder vandaan te komen.
Soms wist ik gewoon dat er iemand stond en zag ik t figuur wel in de donker, maar kon maar niet plaatsen wat het was.

Toen ik ouder werd begon ik te begrijpen wat dit was, en leerde ermee omgaan. Ik vroeg of ze alsjeblieft wilden weggaan omdat ik het heel eng vond en er op dat moment niet tegen kon, maar dat ik ze wel lief vond. (zo was ik dan wel weer ,haha !).
Dit werkte, en zo leerde ik me steeds beter te beheersen met mijn angst(aanvallen?).

Ook voel(de) ik altijd wanneer iemand liegt, niet in pluis is, drugs gebruikt etc. Ook voel(de) ik altijd op plekken of daar veel gebeurd is, en of ik daar weg moet blijven.
Zo zijn er al vaker nogal vervelende dingen gebeurd omdat mensen me niet geloofden toen ik zei het klopt hier niet we moeten hier weg...

In de stad is een heel groot plein, waar ik altijd een vaag gevoel had. Toen ik mijn moeder dit vertelde zei ze; "Oh, ja dat vind ik niet raar, dat was een begraafplaats vroeger".
En dit heb ik op meerdere plaatsen gehad waarvan ik echt niets wist van wat daar vroeger heeft gespeeld.

Ik voel ook in huizen welke sfeeren er hangen, en of die mensen gelukkig zijn, zonder dat ik ze heb gezien, en of er veel gebeurd is en gaaaa zoooo maar doooooor...

Zo'n dingen dus allemaal...

Geesten oproepen ben ik eigenlijk tegen... ik vind dat je ze met rust moet laten en zodra ze contact willen zoeken ze dat wel zelf zullen doen denk ik..
Daarnaast vind ik dat de nieuwschierigheid vaak boven welgemeende interesse gaat op dit gebied...

meningen? vergelijkingen? reacties? of misschien soortgelijke ervaringen?
als er mensen zijn die het niet geloven, i really don't blame you. Je mag je mening erop geven maar blijf aardig... Mijn eigen vriend geloofd het ook niet, dus ik val hem er verder ook niet mee lastig.. Maar hij laat me tenminsten wel in mijn waarde.
pi_97983175
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 17:51 schreef xhoneybee het volgende:
iets wat ik trouwens niet snap is het volgende:

Laatst had ik een droom, dat ik mezelf onder de douche zwevend rondjes zag draaien.
alsof iemand me optilde en dus inderdaad ronddraaide. Ik schrok wakker en ik durfde het
aan niemand te vertellen.. Pak 'm beet een of twee weken later ben ik flauwgevallen o.i.d.
onder de douche. Het enge is dat ik me niet kan herinneren of het inderdaad een flauwte
was, of dat het iets anders was. Wél moest ik meteen denken aan de droom die ik had,
omdat hij er ernstig veel op leek.

Kán het zijn dat de droom/ ervaring een teken was van iets? Ik weet zelf niet wat ik er mee aanmoet..
Raar dat je zoiets niet aan iemand durft te vertellen. Alsof een droom iets is om je voor te schamen, laat staan een droom waarin je onder de douche rondjes zweeft.
  zondag 12 juni 2011 @ 17:58:20 #234
203039 pirlo444
adelante chicos!!!!!!!!!!!!!!!
pi_98072182
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 11:11 schreef algebra010 het volgende:

[..]

En een plaatselijke dominee weet wel wat die hiermee aan moet? Ik zou het eerder voorleggen aan een psychiater.
:Y
pi_98209247
Even vervolg op het verhaal wat ik in pagina 9 neergezet heb:

Voor de mensen die het nog niet weten: Eind vorige maand had ik regelmatig last van een of meerdere zwarte schimmen. Ze bewogen objecten recht voor m'n ogen, klapten deuren heel hard dicht, ookal was er geen enkel raam open... Maakten geluiden, gooide met spullen etc etc...

Het gaat nu (bijna een maand later) gelukkig weer wat beter. Af en toe vind er nog wel een bepaalde activiteit plaats, maar dat is niet meer zo erg als eerst! Ik hoop dat dit ook gaat stoppen. Verder wil ik heel graag met hem/zij in contact proberen te komen. Zonder enige risico's erop aan, maar die vlieger gaat hélaas niet op.

Weet iemand wat ik kan doen?

Is misschien naar de kerk gaan en de pastoor opzoeken een idee, of een medium die kan komen kijken?

Hartelijk dank voor jullie antwoorden!
pi_98209285
Stoppen met er bang voor zijn?
pi_98209979
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:09 schreef Narasan het volgende:
Is misschien naar de kerk gaan en de pastoor opzoeken een idee, of een medium die kan komen kijken?
Nee, want die zijn niet deskundig en spelden je alleen maar nóg meer onzin op de mouw. Je kunt beter naar je huisarts gaan en die kan jou dan doorsturen naar een specialist.
Op maandag 20 juli 2009 21:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat insinueer je daarmee dan? Wil je zeggen dat het geen vliegtuigen waren? Wat dan.... komkommers? In het WTC zijn weldegelijk vliegtuigen gevlogen.
Ik ben niet gek, ik ben geen vliegtuig!
pi_98210011
Óf, gewoon stoppen met er bang voor te zijn.
pi_98210881
[qote]Oke ik heb meegemaakt:

* ik was aan het zwemmen in een meer (Bussloo) en ineens zag ik zo'n gezicht zwevend op mij af komen, het was ineens helemaal stil om mij heen, en ik zag ook alleen dat gezicht nog maar dat zo op mij af kwam. Er zat ook helemaal geen lijf aan vast, alleen een gezicht dat met een heel enge uitdrukking op mij af kwam :?
Ik heb daar al eens eerder rare dingen gezien, ik sprong toen van de brug af, om daar in het water te duiken, zie ik onder water ineens zo'n witte gedaante onder mij doorzweven. Het gekke was dat dat ding ook nog een beetje licht gaf.

* Ik had laatst het klepje van mijn oorbel laten vallen, ding is ongeveer 5 vierkante millimeter groot en ik had het buiten, in het gras laten vallen. Ik had toen zoiets van laat maar, omdat het onvindbaar was. 3 Dagen later, loop ik in mijn huis op de 2de verdieping, hoor ik ineens dat er iets van metaal op de grond valt. Ik kijk even, en daar ligt het klepje voor mijn voeten.
Het kan niet het klepje zijn van het andere oordopje, die lag namelijk op de kast beneden. Ook kan het niet in mijn haar hebben wezen steken, want ik had in de tussentijd meerdere keren gedoucht ect. Ook niet in mijn kleren, want daar had ik ook andere van aan. :)

* Ik heb hier meerdere malen mijn naam horen roepen, dan hoor ik dat iemand mijn naam roept, dan denk ik dat mijn ouders of zusje mij roept, ik kijk, maar niemand die dan mij roept.
Ook hoor ik vaak iemand hardop zuchten, ook als ik de enige thuis ben, en er is dan ook niks verklaarbaars te vinden zoals een badjas of een tas die valt. :?

* Ik ruik mijn oma (die overleden is) soms in de badkamer.
Daar ligt namelijk een matje dat we van haar hebben gekregen, 10 jaar geleden.
Ik ruik haar geur er dan. Ik heb mijn zusje wel eens laten ruiken als ik dat ruik maar zij kan niks geks ruiken. Ook heb ik een droom gehad waarin ik als ware afscheid van d'r nam.
Zij stond aan de overkant van een zwembad waar ik in zwemde en begon naar mij te lachen en te zwaaien. En toen was ze verdwenen en werd ik wakker. Wat mij opviel was dat ik mij ook een stuk rustiger voelde bij het accepteren van haar dood. :)

* En ik heb vorige week zo'n zwarte gedaante gezien.
Ik kon niet slapen en op een gegeven moment raakte ik van het gevoel frustratie omdat ik niet slapen kon helemaal in het gevoel van angst en paniek. Ik draaide mij om om te kijken waar die angst en paniek vandaan kwam en kijk, ik heb altijd mijn gordijnen een stukje open, er staat een lantaarnpaal achter dus als ik naar mijn raam snacht's kijk is er altijd een stukje licht.
Maar deze keer was het compleet donker, alsof er iemand voor stond.
Die gestalte was nog zwarter dan zwart.
Ik raakte toen helemaal in paniek en vluchtte mijn bed uit.

Ik vroeg het aan mijn moeder, wat blijkt, zij heeft ook vaak dat zij wakker wordt en er staat iets naast haar bed.

* Ik zie regelmatig van die witte en zwarte gedaantes, maar als ik echt naar ze probeer te kijken gaan ze ineens weg -O-

En nee, ik gebruik geen drugs/alcohol :P

-Eergisteren hoorde ik toen ik (ouders en zusje ook) al op bed lag, de deurklink van de benedendeur die naar de hal leidt, erg rommelen.
Alsof er iemand telkens dat ding omlaag duwde en dan weer losliet zodat je de klink terug hoort vallen.
Evenlater hoorde ik de trap telkens kraken+ de trapleuningen.
Daarna hoorde ik voetstappen buiten mijn kamer.

Held dat ik was, bleef ik onder de dekens.

Volgende dag, ik had verwacht dat het inbrekers oid waren, helemaal niets, alle deuren waren nog op slot, ook alle ramen waren heel.

Dit is niet de eerste keer, 2 keer hoorde mijn moeder en ik dat er iets met een enorme klap op de voordeur geduwd werd.

Ik begin nu toch echt wel een beetje bang te worden :X
[/quote]

+Ik had een paar weken geleden roze oorbellen in. Na een dag dragen gooide ik ze beneden op de keukentafel met het mom van "die breng ik straks wel naar boven"

2 weken gingen voorbij en ik had ze nog niet naar boven gebracht. Vergeten. Moeder begon te klagen dat ze wilde dat ik die dingen naar boven bracht en elke keer zei ik " ja, dat doe ik zo" en vergat het weer.
Mijn moeder zei dat ze de oorbellen weg zou gooien als ik het niet vorige week had opgeruimd.

Vorige week lagen ze nog op de keukentafel, en mijn moeder zoog ze op met de stofzuiger en zei tegen mij dat ik ze uit de zak moest halen om te voorkomen dat ze weggegooid werden.

Wederom vergat ik het vrijwel meteen (heel slecht geheugen)

Mijn moeder had vorige week de zak weggegooid omdat die vol zat en mijn oorbellen waren dus al op weg naar de vuilstort ( )

Eigen schuld dikke bult zou je zeggen maar...

Wat lag er gisteren op mijn kamervloer?
Een roze oorbel, een van de 2 die ik kwijt was.

Toen ik vanochtend wakker werd lag er nog een op mijn bureaublad.

Je zou kunnen zeggen: misschien hebben je ouders dat gedaan. Nee, ik heb het gevraagd en ik kreeg bij beide als antwoord dat ze het niet gedaan hadden (mijn oorbellen in mijn kamer neergelegd)

Ik kon uit hun gedrag opmaken dat ze geen geintje met mij maakten, en ook niet logen. Ook zij waren verbaasd.
Twiddel
pi_98211088
quote:
99s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:45 schreef summer2bird het volgende:
[qote]

Lap tekst.....

Dat is dus nog erger dan mij wat jij allemaal hebt meegemaakt...
pi_98248289
quote:
Ik had een paar weken geleden roze oorbellen in. Na een dag dragen gooide ik ze beneden op de keukentafel met het mom van "die breng ik straks wel naar boven"

2 weken gingen voorbij en ik had ze nog niet naar boven gebracht. Vergeten. Moeder begon te klagen dat ze wilde dat ik die dingen naar boven bracht en elke keer zei ik " ja, dat doe ik zo" en vergat het weer.
Mijn moeder zei dat ze de oorbellen weg zou gooien als ik het niet vorige week had opgeruimd.

Vorige week lagen ze nog op de keukentafel, en mijn moeder zoog ze op met de stofzuiger en zei tegen mij dat ik ze uit de zak moest halen om te voorkomen dat ze weggegooid werden.

Wederom vergat ik het vrijwel meteen (heel slecht geheugen)

Mijn moeder had vorige week de zak weggegooid omdat die vol zat en mijn oorbellen waren dus al op weg naar de vuilstort ( )

Eigen schuld dikke bult zou je zeggen maar...

Wat lag er gisteren op mijn kamervloer?
Een roze oorbel, een van de 2 die ik kwijt was.

Toen ik vanochtend wakker werd lag er nog een op mijn bureaublad.

Je zou kunnen zeggen: misschien hebben je ouders dat gedaan. Nee, ik heb het gevraagd en ik kreeg bij beide als antwoord dat ze het niet gedaan hadden (mijn oorbellen in mijn kamer neergelegd)

Ik kon uit hun gedrag opmaken dat ze geen geintje met mij maakten, en ook niet logen. Ook zij waren verbaasd.
Het is inderdaad veel logischer dat een geest jouw oorbellen heeft gepakt en deze zonder reden door het huis legt.
pi_98248412
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:24 schreef algebra010 het volgende:

[..]

Het is inderdaad veel logischer dat een geest jouw oorbellen heeft gepakt en deze zonder reden door het huis legt.
nee juist niet.
Ik zeg ook niet dat het een geest was, maar ik kan het alleen niet verklaren en dit is al eens eerder gebeurt. Ook dat spullen ineens op hele andere plekken liggen zonder eraan te zitten ect. :)
Twiddel
  donderdag 16 juni 2011 @ 16:15:46 #243
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_98253269
Ik had vanmorgen iets. Ik stond in de keuken en ik hoorde iemand door huis lopen.
Ik gaf de bovenburen de schuld. Totdat ik het naast me hoorde. De voetstappen en het geluid van broekspijpen die tegen elkaar aankomen. Van een spijkerbroek. Mijn kat kreeg gelijk een dikke staart en vloog ervandoor. Ik ben maar snel naar mijn werk gegaan. Eng!
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
  donderdag 16 juni 2011 @ 16:22:50 #244
8372 Bastard
Persona non grata
pi_98253656
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:15 schreef MissVanity het volgende:
Ik had vanmorgen iets. Ik stond in de keuken en ik hoorde iemand door huis lopen.
Ik gaf de bovenburen de schuld. Totdat ik het naast me hoorde. De voetstappen en het geluid van broekspijpen die tegen elkaar aankomen. Van een spijkerbroek. Mijn kat kreeg gelijk een dikke staart en vloog ervandoor. Ik ben maar snel naar mijn werk gegaan. Eng!
Soortgelijk heb ik ook wel eens..
Als ik savonds in bed lig, hoor ik soms beneden iemand over de houten vloer rennen.. klinkt als kindervoetstappen.
The truth was in here.
pi_98255331
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:22 schreef Bastard het volgende:

[..]

Soortgelijk heb ik ook wel eens..
Als ik savonds in bed lig, hoor ik soms beneden iemand over de houten vloer rennen.. klinkt als kindervoetstappen.
Kan het zijn dat de één er meer vatbaar voor is als de ander?
Openstaan en dergelijke?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 16 juni 2011 @ 17:16:34 #246
342898 MissVanity
pi_98256068
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:00 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Openstaan en dergelijke?
Ik heb me als kind volledig afgesloten voor de geestenwereld. Ze maakten me bang.
Toch hoorde ik vandaag voor het eerst weer een geest.
Omdat ik me toch weer een beetje heb opengesteld.
Dus ik denk wel dat het met openstellen heeft te maken.
pi_98258511
Wat bedoel je met openstellen? Openstellen in de zin van, de ene persoon hoort gewoon het gekraak van een huis en de ander denkt een geest te horen?
  donderdag 16 juni 2011 @ 18:34:09 #248
8372 Bastard
Persona non grata
pi_98259481
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:00 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Openstaan en dergelijke?
Ik heb geen idee. Misschien hebben heel veel mensen hetzelfde en kunnen ze het beter wegrationaliseren.
The truth was in here.
pi_98307681
ik heb zelf nooit iets mee gemaakt met geesten of iets. Alleen een keer dat zomaar mijn lampen aan spongen, maar dat kan ook met de stroom te maken hebben. Of soms dat ik een aanwezigheid voel en denk uit mn ooghoek iemand te zien, maar zodra ik kijk er niks is. Ik denk dat dit gewoon mijn eigen gedachte zijn en dat ik mezelf gek loop te maken.

Mijn oma vertelde me dat zij een keer een hele sterke sigarette lucht in haar huis rook, zij dacht zelf aan de aanwezigheid van een geest. ze zei 'je mag wel roken, maar niet hier' en de lucht verdween. zo zei ze.
Daarnaast werd ze een keer midden in de nacht wakker en zag ze haar moeder op de rand van haar bed zitten en de wang van mijn oma streelde. daarna verdween ze.

Mijn nicht is ernstig ziek geweest, en steeds als we bij mijn familie hun huis kwamen zag mijn vader veel donkere entiteiten. Mijn nicht zelf zag ook vaak een klein jongtje met een blauwe gloed in de hoek van haar kamer staan.
  Moderator vrijdag 17 juni 2011 @ 20:51:00 #250
249559 crew  Lavenderr
pi_98308215
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:39 schreef Doranpowerrr het volgende:
ik heb zelf nooit iets mee gemaakt met geesten of iets. Alleen een keer dat zomaar mijn lampen aan spongen, maar dat kan ook met de stroom te maken hebben. Of soms dat ik een aanwezigheid voel en denk uit mn ooghoek iemand te zien, maar zodra ik kijk er niks is. Ik denk dat dit gewoon mijn eigen gedachte zijn en dat ik mezelf gek loop te maken.

Mijn oma vertelde me dat zij een keer een hele sterke sigarette lucht in haar huis rook, zij dacht zelf aan de aanwezigheid van een geest. ze zei 'je mag wel roken, maar niet hier' en de lucht verdween. zo zei ze.
Daarnaast werd ze een keer midden in de nacht wakker en zag ze haar moeder op de rand van haar bed zitten en de wang van mijn oma streelde. daarna verdween ze.
Mijn nicht is ernstig ziek geweest, en steeds als we bij mijn familie hun huis kwamen zag mijn vader veel donkere entiteiten. Mijn nicht zelf zag ook vaak een klein jongtje met een blauwe gloed in de hoek van haar kamer staan.
Dat is mooi zeg ..
pi_98333611
Gisterenmiddag een enkele korte ervaring gehad...
Wou gitaarspelen, dus even mooi alles opzetten. Natuurlijk alle stilte, en hoor plotseling voetstappen. Dus, meteen mijn concentratie op die voetstappen... Ik dacht: 'Waar komt dat toch vandaan?'. Even later hoorde ik ergens iets vallen.. Toen zei ik: 'Hallo, is daar iemand?'. Geen antwoordt en ook geen rare dingen meer...

Niemand was thuis op dit moment.. Iemand een verklaring voor de voetstappen?
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 15:00:08 #252
249559 crew  Lavenderr
pi_98334238
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 14:41 schreef Narasan het volgende:
Gisterenmiddag een enkele korte ervaring gehad...
Wou gitaarspelen, dus even mooi alles opzetten. Natuurlijk alle stilte, en hoor plotseling voetstappen. Dus, meteen mijn concentratie op die voetstappen... Ik dacht: 'Waar komt dat toch vandaan?'. Even later hoorde ik ergens iets vallen.. Toen zei ik: 'Hallo, is daar iemand?'. Geen antwoordt en ook geen rare dingen meer...

Niemand was thuis op dit moment.. Iemand een verklaring voor de voetstappen?
Nee, begrijp dat ook niet. Gelukkig zoiets nog nooit meegemaakt.
pi_98334781
Ik geloof er niks van, al die verhalen en conclusies, ben ik veel te nuchter voor denk ik. Ik heb wel gehad toen ik ongeveer in groep zes zat, dat mijn radio op een avond opeens keihard aanging - later bleek dat het precies rond het tijdstip was dat mijn oma overleed. Puur toeval, maar toen was ik wel bang. En mijn vader kwam boos binnen omdat hij dacht dat ik het expres deed.

Ook heb ik gehad, dat ik toen m'n opa overleed midden in de nacht (hij had kanker) ik ineens wakker schrok om drie uur. Ook rond het tijdstip dat hij overleed, en toen moest ik ook aan hem denken - terwijl ik toen nog niet wist dat hij op dat moment was overleden. Ook toeval. Wel grappig om die verhalen hier te lezen. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Mpj op 18-06-2011 15:23:43 ]
pi_98336653
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 15:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, begrijp dat ook niet. Gelukkig zoiets nog nooit meegemaakt.
Vindt zulke dingen ook zeer vaag altijd....
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 16:15:07 #255
249559 crew  Lavenderr
pi_98336841
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 16:10 schreef Narasan het volgende:

[..]

Vindt zulke dingen ook zeer vaag altijd....
Heb weleens iets meegemaakt wat ook best eng was. Katten die lekker lagen te slapen op de bank die ineens opkeken en naar de trap staarden en vervolgens met hun ogen iemand volgden die de trap af liep. Iemand die er niet was. Scary..
  donderdag 30 juni 2011 @ 18:32:26 #256
349387 reanna23
Loves music<3
pi_98875348
Ik heb echt iets heel raars. Ik zie elke nacht om 0:00 uur een witte schim in het raam, ik ken degene niet en het heeft ook niet echt ogen en een mond. Verder die ik alleen het hoofd, geen lichaam.

Ik zie degene ook alleen door het raam. Als ik bij anderen ben en ik kijk naar buiten om 0:00 uur vind ik dat verschrikkelijk eng. Want ik blijf het zien,....

Hopelijk kom ik er snel vanaf xD
Vooral met vrienden muziek luisteren, Metal mn favo.
pi_98882901
Vriendelijk vragen of hij weg wil gaan :)
  vrijdag 1 juli 2011 @ 09:00:48 #258
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_98896541
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 16:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heb weleens iets meegemaakt wat ook best eng was. Katten die lekker lagen te slapen op de bank die ineens opkeken en naar de trap staarden en vervolgens met hun ogen iemand volgden die de trap af liep. Iemand die er niet was. Scary..
Onze honden en kat doen dit ook weleens, iets volgen wat wij niet kunnen zien. Is wel grappig om te zien. :Y
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
  vrijdag 1 juli 2011 @ 10:54:48 #259
342898 MissVanity
pi_98900076
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 09:00 schreef AartBakkebaard het volgende:

[..]

Onze honden en kat doen dit ook weleens, iets volgen wat wij niet kunnen zien. Is wel grappig om te zien. :Y
Volgens mij doen alle katten en honden dat.
Ik voel me altijd heel ongemakkelijk, zeker als mijn twee katten het met zijn 2en tegelijk doen...
pi_98947462
Ik had altijd veel last van schimmen , zowel zwarte als witte en zag orbs door mn huis vliegen. En een tijdje geleden kreeg ik ineens een tik op mn hoofd en er was neimand bij me in de kamer op dat moment. Ik was er flauw van want je schrikt je een ongeluk.
Poosje geleden heb ik salie opgehaald bij mn moeder die heeft nl een struikje. heb de blaadjes gedroogd en toen op een dag ze op een vuurvast schaaltje gelegd aangestoken en mn hele huis door gegaan, in mn hoofd herhaalde ik een zin: ga uit mn huis, ga naar het licht. Daarna heb ik niks meer waargenomen, mn huis is rustig en voeld schoon.

Mocht je erg last hebben van dit alles zou ik je dit aanraden. Ook kan je ze vriendelijk verzoeken om weg te gaan, ik zei altijd ga uit mn huis ik wil je hier niet. Maar dat hielp altijd maar kort.
Wat k verder nog zeggen wil is wees niet bang je neem energie waar van overleden mensen ze doen niks sommige zijn alleen de weg kwijt en kunnen het licht niet vinden.
pi_99370679
vaak in ons oude huis iemand die de trap opliep en deuren die boven open en dicht gingen alleen het rare was mijn vrouw en ik zaten beneden en de kids sliepen vast.
we waren er op een bepaalde moment gewoon aan gewend en maakten ons er niet meer druk om hoorde er gewoon een beetje bij.
in mijn andere woning hebben mijn kids vaak dingen op zolder gehoord en zagen zo af en toe een jongetje op de overloop staan.
tja je raakt er gewoon aan gewend niemand van ons is er ook bang voor het hoorde er gewoon bij
pi_99661283
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 09:00 schreef AartBakkebaard het volgende:

[..]

Dat doen mijn honden ook, dan gaan ze met z'n 3en naar één punt kijken, grommen en blaffen.
Erg irritant als iedereen al op bed ligt midden in de nacht.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 23:31:45 #263
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_99686075
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:54 schreef MissVanity het volgende:

[..]

Volgens mij doen alle katten en honden dat.
Ik voel me altijd heel ongemakkelijk, zeker als mijn twee katten het met zijn 2en tegelijk doen...
Mijn 2 katten hebben dat tot nu toe nog nooit gedaan .
  dinsdag 19 juli 2011 @ 23:45:27 #264
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_99686875
Bij mij thuis ging een keer een deurklink vrij hard naar beneden waarna de deur open ging. Ik dacht bij mezelf "dat is cool, kunnen de katten dat nu ook al"

Ik was benieuwd welke van de twee het was en wachtte tot één van de twee eruit kwam. Maar er kwam geen kat uit. Wel voelde ik een aanwezigheid van een vrouw die voor mijn gevoel heel hard moest lachen. Ik was nog steeds verbaast van het hele gebeuren en keek in het rond waar die katten dan wel zaten.

Ik keek op het bed en zag beide katten kijken naar de plek waar ik de vrouw voelde, naast me.
Het voelde alsof iemand een grapje met me wilde uithalen en er zelf erg om moest lachen. Juist omdat ik dit idee al had en beide katten dezelfde kant op keken, denk ik dat mn gevoel niet helemaal uit de lucht kwam vallen.

Heb het niet als onprettig ervaren, integendeel zelfs. Vond het wel komisch. :)
O+
pi_99697497
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 23:45 schreef Saisai het volgende:
Bij mij thuis ging een keer een deurklink vrij hard naar beneden waarna de deur open ging. Ik dacht bij mezelf "dat is cool, kunnen de katten dat nu ook al"

Ik was benieuwd welke van de twee het was en wachtte tot één van de twee eruit kwam. Maar er kwam geen kat uit. Wel voelde ik een aanwezigheid van een vrouw die voor mijn gevoel heel hard moest lachen. Ik was nog steeds verbaast van het hele gebeuren en keek in het rond waar die katten dan wel zaten.

Ik keek op het bed en zag beide katten kijken naar de plek waar ik de vrouw voelde, naast me.
Het voelde alsof iemand een grapje met me wilde uithalen en er zelf erg om moest lachen. Juist omdat ik dit idee al had en beide katten dezelfde kant op keken, denk ik dat mn gevoel niet helemaal uit de lucht kwam vallen.

Heb het niet als onprettig ervaren, integendeel zelfs. Vond het wel komisch. :)
Ze hebben echt wel humor en er is niks om bang voor te zijn. t Zijn energie-en en doen geen kwaad, vaak kunnen ze nog geen afscheid nemen van deze wereld of ze komen even terug om te kijken wat er gaande is , in hun oude huis.
pi_99775621
1 keer echt meegemaakt, maar toen was ik een kind.

Het was snachts, ik lag in bed en deed mijn ogen open en nog geen halve armlengte voor me aan mijn bedzijde stond mijn oma, die kort daarvoor overleden was.
Bij geesten verwacht je dat je door ze heen kan kijken, maar dat was bij mijn oma niet.

Daarna nooit meer een geest zo duidelijk gezien als toen die nacht.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 22 juli 2011 @ 10:17:57 #267
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_99785838
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 23:41 schreef TLC het volgende:
1 keer echt meegemaakt, maar toen was ik een kind.

Het was snachts, ik lag in bed en deed mijn ogen open en nog geen halve armlengte voor me aan mijn bedzijde stond mijn oma, die kort daarvoor overleden was.
Bij geesten verwacht je dat je door ze heen kan kijken, maar dat was bij mijn oma niet.

Daarna nooit meer een geest zo duidelijk gezien als toen die nacht.
Ik heb weleens een doorzichtige gezien maar ook waar je niet doorheen kan kijken , als een mens zeg maar , helaas nooit mijn oma gezien .
pi_100261675
Weer vreemd. Gisteren rond 20.00 zag ik juist recht voor m'n ogen een zwarte schim wegduiken. Was slechts een tijdperk van 2 á 3 seconden. Ik dacht echt even van, ben ik gek geworden? Maar ik zag het toch echt! Hoort eigenlijk bij het topic 'zwarte schimmen' thuis, maar vond hem niet. Dus vandaar dat ik het hier post.
pi_100267924
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 09:49 schreef Narasan het volgende:
Weer vreemd. Gisteren rond 20.00 zag ik juist recht voor m'n ogen een zwarte schim wegduiken. Was slechts een tijdperk van 2 á 3 seconden. Ik dacht echt even van, ben ik gek geworden? Maar ik zag het toch echt! Hoort eigenlijk bij het topic 'zwarte schimmen' thuis, maar vond hem niet. Dus vandaar dat ik het hier post.
Daarna niet meer gezien?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_100280498
eergister zag ik een zwarte schim in de vorm van een kat buiten onder de heg, k keek nog eens goed en toen was t weg, wel eens eerder gezien k heb/had nl een spook kat in mn huis meerdere mensen hebben m gezien.

gisteravond sara onze jack komt uit de keuken lopen oren plat in dr nek en heel donker aan het grommen, heb dit haar nog nooit zo eerder zien en horen doen, laatst wel een verschijning in de schuur gezien een donkere schim.

binnenkort dus weer huis reinigen met salie
pi_100280828
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 13:08 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Daarna niet meer gezien?
Ik heb vandaag ook weer een zwarte schim gezien, in de woonkamer. Alleen kon ik niet omschrijven of dat precies dezelfde was.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 19:41:10 #272
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_100283501
Gisteren zag een vriend een geest, hij zag er heel erg menselijk uit, gaf antwoord op bepaalde vragen. Even later daag ik 'm in gedachten uit (ik zag hem verder niet) en toen hoorde ik het bekende pieptoontje gevolgd met een nieuwe erg kwaadaardige stem, en het was dus duidelijk niet menselijk. Vannacht amper kunnen slapen, zat de hele tijd in gedachten verwikkeld, die geesten werden er gek van en toen hoorde ik weer dat pieptoontje weer gevolgd met een nog evilere stem, de engste tot nu toe.
pi_100283659
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:41 schreef Manke het volgende:
Gisteren zag een vriend een geest, hij zag er heel erg menselijk uit, gaf antwoord op bepaalde vragen. Even later daag ik 'm in gedachten uit (ik zag hem verder niet) en toen hoorde ik het bekende pieptoontje gevolgd met een nieuwe erg kwaadaardige stem, en het was dus duidelijk niet menselijk. Vannacht amper kunnen slapen, zat de hele tijd in gedachten verwikkeld, die geesten werden er gek van en toen hoorde ik weer dat pieptoontje weer gevolgd met een nog evilere stem, de engste tot nu toe.
Bekende pieptoontje?
Ik ken alleen een pieptoontje als je last van je oren hebt.

Ik zou maar stoppen met uitdagen als ik jou was.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 19:48:38 #274
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_100283813
Voor mij bekend, ik hoor dan een hoge pieptoon gevolgd door een nieuwe stem die ik ook hoor.

Uitdagen doe ik niet echt meer, probeer ze zo veel mogelijk te negeren.
pi_100283951
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:48 schreef Manke het volgende:
Voor mij bekend, ik hoor dan een hoge pieptoon gevolgd door een nieuwe stem die ik ook hoor.

Uitdagen doe ik niet echt meer, probeer ze zo veel mogelijk te negeren.
Dat je ze moet negeren is al een teken van dat jij ermee bezig bent.
Niets meer mee doen, en anders vraag jij in gedachten of ze weg willen gaan en dat ze niet welkom zijn in uw woning.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 19:57:22 #276
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_100284172
Het is enorm moeilijk om er niet mee bezig te zijn omdat ik overal commenbtaar op krijg en gelach, ik doe m'n best ze te negeren maar ik hoor ze constant. Verder hebben ze inmiddels m'n hele geest 'geopend' waardoor ze m'n subtielste gedachtes waarnemen en zelfs zien wat ik me inbeeld en voel.
Ben ten einde raad.
pi_100285282
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:57 schreef Manke het volgende:
Het is enorm moeilijk om er niet mee bezig te zijn omdat ik overal commenbtaar op krijg en gelach, ik doe m'n best ze te negeren maar ik hoor ze constant. Verder hebben ze inmiddels m'n hele geest 'geopend' waardoor ze m'n subtielste gedachtes waarnemen en zelfs zien wat ik me inbeeld en voel.
Ben ten einde raad.
Kan ik me voorstellen, lijkt me zo erg wat jou gebeurt.
Helpen je medicijnen helemaal niet? Halen die niet een beetje het allerergste weg?
pi_100285414
quote:
Ben ten einde raad.
Vraag hulp. En neem die dan ook aan. .
Echt Manke, doen hoor.
pi_100285837
quote:
Het is enorm moeilijk om er niet mee bezig te zijn omdat ik overal commentaar op krijg en gelach, ik doe m'n best ze te negeren maar ik hoor ze constant. Verder hebben ze inmiddels m'n hele geest 'geopend' waardoor ze m'n subtielste gedachtes waarnemen en zelfs zien wat ik me inbeeld en voel.
Ben ten einde raad.
Dus als je bijvoorbeeld een foutje hebt gemaakt, lachen de geesten je uit en krijg je stom commentaar? Lijkt me totaal niet prettig als ik dat zou hebben. Sinds gister zie ik telkens een zwarte schim voorbij komen. Hoe is het allemaal precies begonnen bij jou?
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:17:58 #280
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_100288162
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen, lijkt me zo erg wat jou gebeurt.
Helpen je medicijnen helemaal niet? Halen die niet een beetje het allerergste weg?
Heb de dosis wat opgeschroefd, helpt wel beter, hoor ze wel, maar minder.
Ik zit een beetje te zoeken in geloof, maar daar lachen ze helemaal om, ze claimen me toch al te hebben. Heel deprimerend en demotiverend, soms ben ik zelfs bang, zo evil klinken ze.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:33 schreef Narasan het volgende:

[..]

Dus als je bijvoorbeeld een foutje hebt gemaakt, lachen de geesten je uit en krijg je stom commentaar? Lijkt me totaal niet prettig als ik dat zou hebben. Sinds gister zie ik telkens een zwarte schim voorbij komen. Hoe is het allemaal precies begonnen bij jou?
Ze lachen me vooral uit om domme gedachtes en om genante of verdrukte herinneringen wat ze allemaal hebben kunnen vinden. Het is begonnen toen ik EVPs / bandstemmen had gemaakt.
pi_100289321
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:17 schreef Manke het volgende:

[..]

Heb de dosis wat opgeschroefd, helpt wel beter, hoor ze wel, maar minder.
Ik zit een beetje te zoeken in geloof, maar daar lachen ze helemaal om, ze claimen me toch al te hebben. Heel deprimerend en demotiverend, soms ben ik zelfs bang, zo evil klinken ze.

Hartstikke goed dat je je medicijnen wat opgehoogd hebt, maar ga ook even naar je behandelaars, vertel je angst, misschien kunnen zij wel meer voor je doen.
Doe dat nou Manke, zij kunnen je helpen , echt. Dóen hoor .
pi_100294962
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:17 schreef Manke het volgende:

Ze lachen me vooral uit om domme gedachtes en om genante of verdrukte herinneringen wat ze allemaal hebben kunnen vinden. Het is begonnen toen ik EVPs / bandstemmen had gemaakt.
Maar waarom had je dan EVP's / bandstemmen gemaakt? Je weet dan toch eigenlijk al dat je niet met de goede dingen bezig bent. Ik hoop echt voor je dat het in de komende tijd allemaal minder gaat worden!
  donderdag 4 augustus 2011 @ 02:20:44 #283
194530 wiseguy-23
Alleen God is goed!
pi_100301564
Manke en anderen, dit is belangrijk voor jullie om te weten. Wanneer een mens sterft dan is de mens verdwenen en pas bij de wederopstanding komen mensen weer tot leven, waarna ze of naar de hemel gaan of vernietigd worden met vuur. Dus wie zijn dan die zogenaamde geesten? Dat zijn demonen, gevallen engelen, die de mensheid willen misleiden. Wanneer je niet in Jezus gelooft ben je spiritueel heel kwetsbaar voor hun spelletjes en misleidingen en ze kunnen je aanzetten tot zelfmoorden of nog erger, tot daden zoals die bij Tristan tot uiting kwamen. Demonen willen dat je gelooft in geesten omdat dat impliceert dat de menselijke geest onsterfelijk is, en daarmee heb je geen redder meer nodig om je ziel te redden van de straf van de zonde. Bovendien misleiden demonen je dan doordat je denkt dat ongeacht hoe je zondigt, je toch het eeuwige leven hebt. Het is niet je natuurlijke aard om je ego te ontzien en je te onderwerpen aan God, dat is een lang en pijnlijk proces waarbij de "geesten" je telkens weer dingen in het hoofd proppen waardoor God in een kwaad daglicht wordt voorgesteld. Vraag Jezus om bescherming en ga het nieuwe testament lezen. Nooit direct met demonen praten, dan stel je jezelf onbewust voor hun open want dan claimt de dark side dat je contact met hun wil. Ik spreek uit ervaring; Vraag jezus om hulp en bestudeer het nieuwe testament, en ik garandeer je dat die "geesten" verleden tijd zijn.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 13:53:16 #284
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_100312270
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hartstikke goed dat je je medicijnen wat opgehoogd hebt, maar ga ook even naar je behandelaars, vertel je angst, misschien kunnen zij wel meer voor je doen.
Doe dat nou Manke, zij kunnen je helpen , echt. Dóen hoor .
Ik word ws. doorverwezen naar de stemmenpoli in Utrecht (op aanbevelen van iemand hier, thanks), om behandeld te worden met elektromagnetische pulsen.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 23:20 schreef Narasan het volgende:

[..]

Maar waarom had je dan EVP's / bandstemmen gemaakt? Je weet dan toch eigenlijk al dat je niet met de goede dingen bezig bent. Ik hoop echt voor je dat het in de komende tijd allemaal minder gaat worden!
Dat wist ik dus niet, ik geloofde er niet eens in, ik was nieuwsgierig of meer is, helaas weet ik dat nu.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 02:20 schreef wiseguy-23 het volgende:
Manke en anderen, dit is belangrijk voor jullie om te weten. Wanneer een mens sterft dan is de mens verdwenen en pas bij de wederopstanding komen mensen weer tot leven, waarna ze of naar de hemel gaan of vernietigd worden met vuur. Dus wie zijn dan die zogenaamde geesten? Dat zijn demonen, gevallen engelen, die de mensheid willen misleiden. Wanneer je niet in Jezus gelooft ben je spiritueel heel kwetsbaar voor hun spelletjes en misleidingen en ze kunnen je aanzetten tot zelfmoorden of nog erger, tot daden zoals die bij Tristan tot uiting kwamen. Demonen willen dat je gelooft in geesten omdat dat impliceert dat de menselijke geest onsterfelijk is, en daarmee heb je geen redder meer nodig om je ziel te redden van de straf van de zonde. Bovendien misleiden demonen je dan doordat je denkt dat ongeacht hoe je zondigt, je toch het eeuwige leven hebt. Het is niet je natuurlijke aard om je ego te ontzien en je te onderwerpen aan God, dat is een lang en pijnlijk proces waarbij de "geesten" je telkens weer dingen in het hoofd proppen waardoor God in een kwaad daglicht wordt voorgesteld. Vraag Jezus om bescherming en ga het nieuwe testament lezen. Nooit direct met demonen praten, dan stel je jezelf onbewust voor hun open want dan claimt de dark side dat je contact met hun wil. Ik spreek uit ervaring; Vraag jezus om hulp en bestudeer het nieuwe testament, en ik garandeer je dat die "geesten" verleden tijd zijn.
Tot die conclusie ben ik ook gekomen, dat alle geesten demonen zijn.
Telkens als ik over Jezus oid begin of als ik bid om hulp lachen ze alleen maar, ze worden niet boos.
2 keer hoorde ik een stem zeggen:
"Kijk eens wat ik geschreven heb in: Markus zoveel en nog wat passages"
"Je kan niet mijn apostel worden, je doet niet wat ik wil"
pi_100312342
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 13:53 schreef Manke het volgende:

[..]

Ik word ws. doorverwezen naar de stemmenpoli in Utrecht (op aanbevelen van iemand hier, thanks), om behandeld te worden met elektromagnetische pulsen.

[..]

Dat wist ik dus niet, ik geloofde er niet eens in, ik was nieuwsgierig of meer is, helaas weet ik dat nu.

[..]

Tot die conclusie ben ik ook gekomen, dat alle geesten demonen zijn.
Telkens als ik over Jezus oid begin of als ik bid om hulp lachen ze alleen maar, ze worden niet boos.
2 keer hoorde ik een stem zeggen:
"Kijk eens wat ik geschreven heb in: Markus zoveel en nog wat passages"
"Je kan niet mijn apostel worden, je doet niet wat ik wil"
Fijn Manke, hoop dat je er baat bij hebt :)
  donderdag 4 augustus 2011 @ 14:16:09 #286
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_100312991
Thanks, ik hoop het ook :)

Wisguy-23:
Hoe is jouw ervaring met dit?
pi_100320393
Vannacht rond een uur of half drie ging ik naar bed. Kwartier later dat ik in bed lag dacht ik echt even dat er nog iemand in de kamer was. Het voelde alsof iemand voor mijn bed stond. Duurde slechts voor een paar seconden. Daarna vertrok die weer. Ook vandaag hoorde ik een rare klap boven....
pi_100325115
Manke geen zorgen maken. Voor waar jij last van hebt,is proffesionele hulp. Hoop dat je de wilskracht vindt,om je niet te laten overmeesteren.
I am the hour,freaks devour
  donderdag 4 augustus 2011 @ 22:58:32 #289
194530 wiseguy-23
Alleen God is goed!
pi_100333788
Manke, mijn verhaal in een notendop; andere school, depressief, new age, astrale projectie, slaapverlammingen, kreeg helderziende gavens zoals gedachtenlezen, etc. Maar waar het in het kort om gaat is dat als je jezelf eenmaal hebt opengesteld voor demonen, zij daar gretig van gebruik maken. De oplossing is heel simpel; zorg dat je onder de autoriteit komt van God. Dit doe je door de 10 geboden te bewaren, waarbij het vierde gebod van de sabbath, heel veel waarde heeft. De sabbath is van vrijdagavond tot zaterdagavond. Zet deze dag weg speciaal voor God, want dit is Gods ultieme merkteken van God zijn autoriteit. Het was namelijk ingesteld met de schepping van de wereld. Als je je daarnaast verdiept in het leven van Jezus dan gaat de rest vanzelf, want de heilige geest zal dan autoriteit over je uitoefenen en in je gaan werken. Niet alleen zorgt God er dan voor dat de demonen geen toegang meer tot jou hebben, maar ook dat je verandert van binnenuit tot een nieuw mens. Ik garandeer je, als je de 10 geboden overdenkt en ook houdt, vooral het vierde gebod, en je bestudeert het leven van Jezus dan komt alles goed. Dit zijn namelijk de twee pilaren die Gods volk in de eindtijd kenmerken. Er zijn geen mensen, mantra's, pillen en dergelijke die je van demonen af kunnen helpen. Dus je moet zelf direct tot God bidden en ook toezeggingen doen dat je vanaf nu de 10 geboden wilt houden en je verdiept in het leven van Jezus. Ik zou starten om de wens der eeuwen te lezen van Ellen White. Dit is de beste autobiografie van Christus die er is.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 23:23:41 #290
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_100335168
Bedankt wiseguy :)
Ben je er nu helemaal van af van al die ellende?
pi_100336589
Laatst hier weer: ik probeerde te slapen en opeens voel ik dat er iets gaat zitten op een hoek van mijn bed (heb een 2persoonsbed). Weet je wel, dat ineens je iets zwaars voelt en je matras wat indeukt op dat puntje.
Daarna nog een keer gevoeld, gevolgd door een zucht die niet van mij was.

Natuurlijk heb ik daarna de hele nacht geen oog dichtgedaan, net als die keer dat mijn bed begon te schudden en dat ik er doodsstil inlag en dat mijn klerenkast als een debiel begon te kraken
Twiddel
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 00:28:38 #292
194530 wiseguy-23
Alleen God is goed!
pi_100338342
Hey Manke ja ben er nu helemaal vanaf. Maar moet ook zeggen dat ik de eerste jaren na mijn "bevrijding" soms enorme depressieve aanvallen kreeg, waarbij ik echt de drang kreeg om er een einde aan te maken. Ik was destijds nog niet op de hoogte van de waarheid, hoe het zit met de bijbel, waarom God lijkt te zwijgen, waarom er kwaad is, de evolutietheorie etc. etc. Constant was ik aan het dwalen want ik wist niet hoe ik de bijbel moest lezen. Totdat ik kennis maakte met de presentaties van Walter Veith. Die kun je hier gratis kijken. Dit verandert je kijk op het leven en maakt je duidelijk dat het enige wat een mens moet doen is zichzelf de 10 geboden als morele standaard houden en het leven van Jezus bestuderen. Sinds ik me daarop toegelegd heb heb ik rust, geen aanvallen meer en ook niet die ontzettende angst dat demonen zomaar toegang tot je hebben. Je zal een vrede in je hart ervaren die je nooit eerder ervaren hebt. Jouw proces hoeft niet zo langdradig en moeizaam te zijn als de mijne. Je weet nu wat je moet doen, doe dat en ik garandeer je dat je geen last meer hebt van demonen! Misschien wat stuiptrekkingen van de dark side, maar daar moet je je niet druk om maken want God is oneindig veel sterker. Wat ook nog belangrijk is is dat je je ontdoet van alle objecten/boeken en dergelijke in je kamer die verband houden met het bovennatuurlijke. Wanneer je deze namelijk bezit heb je een open verbinding. Dus gooi die oude zooi weg, ook die EVP stemdingen en neem een goede bijbel in huis (de King James/statenvertaling).
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 00:31:01 #293
194530 wiseguy-23
Alleen God is goed!
pi_100338442
Dit interview geeft je meer inzicht over wie demonen zijn, hoe intelligent ze zijn, hun werkwijze en hoe ze georganiseerd zijn etc. Doe er je voordeel mee.

[youtube][/youtube
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 00:37:41 #294
194530 wiseguy-23
Alleen God is goed!
pi_100338741
Dit filmpje illustreert de grote strijd tussen Christus en Satan in een notendop:

[/youtube]
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 07:46:27 #295
8372 Bastard
Persona non grata
pi_100343069
Nog meer mensen geestenervaringen? En dan bedoel ik niet de heilige geest ;)
The truth was in here.
pi_100347452
Manke ik hoop dat het gauw opknapt, je weet wat ik heb meegemaakt en ik werd ook beter door te lezen in de bijbel EN psychische hulp. Alleen geloof ik wel op mn eigen manier en dat is goed. Hoop dat je een weg kan vinden die voor jou werkt en dat je beter word sterkte. Volg je hart en je diepste instinkt.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:56:48 #297
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_100359129
Bedankt wiseguy, ga ik zeker kijken. Bij de uitdrijving bij een pinkstergemeente die ik onderging, gingen ze wel weg, maar ze kwamen terug, ze schreeuwden het ook uit, op verdere uitdrijvingen reageerden ze niet, ze hebben me toch al claimen ze.
Jij ook bedankt mousy, ik ga me laten dopen, kijken of dat wat oplevert.

Vanochtend zag ik allemaal gezichten achter m'n oogleden en 1 voor 1 waren afschuwelijk.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 21:53:42 #298
194530 wiseguy-23
Alleen God is goed!
pi_100371542
Hey Manke, heel goed dat je bereid bent de waarheid te onderzoeken! Je moet echter wel weten dat er ontzettend veel kerken zijn die God allemaal anders aanbidden en sommige daarvan zijn corrupt. Vooral in veel pinkstergemeenten heb je veel bedrog, veel manifestaties die daar plaatsvinden, zoals jouw uitdrijving, zijn niet het werk van God maar een misleiding van Satan. Het is een heel lang verhaal maar waar het op neer komt is dat voorzegd was in de profetieen dat het protestantisme zoals het was opgericht in de middeleeuwen zou vallen. In elk tijdperk heeft God zijn gemeente die Jezus zelf onderhoudt. In dit laatste zevende tijdperk van Laodicea, is de waarheid bij de zevende dags adventisten te vinden. Dit zijn de enige groep consequente christenen die de 10 geboden naleven en het getuigenis van Jezus uitdragen. Als je je laat dopen, doe het dan in een protestantse bijbelse gemeente, en niet in een pinkstergemeente. Hiermee wil ik niet zeggen dat elke pinkstergemeente corrupt is. Je hebt bijvoorbeelde de gemeente van Jan Zijlstra die oprecht schijnt te zijn, maar dat is een uitzondering. In ieder geval succes, ik weet zeker als je de dingen bestudeerd die ik je aanraad, dat het allemaal goed komt! Laat je niet ontmoedigen door demonen, zij zijn verloren, maar jij hebt nog een kans op het eeuwige leven!
pi_100371636
Lijkt me vreselijk wat je allemaal beleeft@Manke..ik ken je niet, maar denk aan je..ik heb vanmiddag een kaarsje voor je gebrand, en een gebedje voor je opgezegd..ik zou willen dat ik je kon helpen, maar ik zou niet weten hoe..
Zoek aub professionele hulp, en houd je haaks..Vaya con Dios..
pi_100371820
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:56 schreef Manke het volgende:
Bedankt wiseguy, ga ik zeker kijken. Bij de uitdrijving bij een pinkstergemeente die ik onderging, gingen ze wel weg, maar ze kwamen terug, ze schreeuwden het ook uit, op verdere uitdrijvingen reageerden ze niet, ze hebben me toch al claimen ze.
Jij ook bedankt mousy, ik ga me laten dopen, kijken of dat wat oplevert.

Vanochtend zag ik allemaal gezichten achter m'n oogleden en 1 voor 1 waren afschuwelijk.
Dat zie ik ook wel eens, die zijn eng maar gaan wel weg als je het vraagt :)
Twiddel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')