Ik had het een paar maanden terug ook;
Ik werd s'nachts wakker en keek even rond in de redelijk donkere slaapkamer, door een kier van de deur kwam wel wat licht. Vervolgens schrok ik me echt rot van een zwarte vrouwengedaante die vanuit de hoek van de kamer richting het bed kwam gelopen. Terwijl ze dichterbij kwam deed ze haar armen omhoog. Ik dacht eerst dat het m'n vriendin was die terug kwam van de wc ofzo, maar die voelde ik naast me liggen. Dus ik nog vrij hard " hey" roepen, en snel het schakelaartje van het lampje naast m'n bed zoeken. Toen werd m'n vriendin ook wakker en was de gedaante weg. Ik heb haar maar niks verteld en met een hartslag van 200 verder geprobeerd te slapen.
En begin van de zomer dit jaar had ik een hele realistische droom dat m'n tanden los zaten en dat ik ze eruit kon halen. Hij was zo realistisch dat ik de dag erna op internet heb lopen zoeken wat het betekende (doe ik normaal nooit). Kon dus van alles zijn maar ook dat een bekende of familielid overlijdt. Er was niemand dood in de familie dus verder geen aandacht aan besteed.
Tot een dag of 3 later we te horen kregen dat een neef van m'n vriendin zelfmoord had gepleegd, ik was al vergeten van die droom, maar na de crematie dacht ik opeens weer aan die droom en viel het kwartje. De dag van de zelfmoord was 1 dag voor of na de droom geweest. Daar schrok ik zelf ook wel van.