abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102416155
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2011 19:15 schreef Juminelle het volgende:
Dit is niet echt een geestenervaring, maar ik heb er wel altijd een dubbel gevoel bij als ik er aan denk.

Toen ik een jaar of 6 was had ik enkele maanden precies dezelfde droom. In die droom werd ik op een landweg achtervolgd door een auto die bestuurd werd door een man die mij bleef aanstaren. Er gebeurde verder niets. Ik werd nooit ingehaald, en die auto bleef rustig achter me rijden.

Dat gezicht van die man in mijn droom is me altijd heel goed bijgebleven, omdat ik het in die tijd erg angstaanjagend vond.

Toen ik 2 jaar geleden documentaires van ABC over seriemoordenaars bekeek, kwam ik die man tegen uit mijn droom. Hij leek als twee druppels water op John Wayne Gacy (een seriemoordenaar uit de USA) en wist meteen dat dit de man uit mijn droom was. En vanaf dat moment heb ik altijd wel met een vaag gevoel gezeten. Dat ik hem in die tijd op tv heb gezien en hier 'nachtmerries' over had kan ook niet, aangezien hij enkele jaren voor die 'nachtmerries' geëxecuteerd is.

Verder ben ik totaal niet bezig met zulke dingen, en ben vooral heel skeptisch. Waarschijnlijk is dit dan ook pure toeval, maar toch zit het niet helemaal lekker.
Simpel, dit heb je onbewust opgepikt toen je tv aan het kijken was. In tegenstelling tot geesten is dingen onbewust opslaan wel wetenschappelijk verklaard en bewezen.
pi_102424672
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:34 schreef datisstom het volgende:

[..]

Simpel, dit heb je onbewust opgepikt toen je tv aan het kijken was. In tegenstelling tot geesten is dingen onbewust opslaan wel wetenschappelijk verklaard en bewezen.
Netiquette van TRU
Wil je dat aub doorlezen en TRU in zijn waarde laten? :)
Till Lindemann.. <3
pi_102482654
Ik had het een paar maanden terug ook;
Ik werd s'nachts wakker en keek even rond in de redelijk donkere slaapkamer, door een kier van de deur kwam wel wat licht. Vervolgens schrok ik me echt rot van een zwarte vrouwengedaante die vanuit de hoek van de kamer richting het bed kwam gelopen. Terwijl ze dichterbij kwam deed ze haar armen omhoog. Ik dacht eerst dat het m'n vriendin was die terug kwam van de wc ofzo, maar die voelde ik naast me liggen. Dus ik nog vrij hard " hey" roepen, en snel het schakelaartje van het lampje naast m'n bed zoeken. Toen werd m'n vriendin ook wakker en was de gedaante weg. Ik heb haar maar niks verteld en met een hartslag van 200 verder geprobeerd te slapen.

En begin van de zomer dit jaar had ik een hele realistische droom dat m'n tanden los zaten en dat ik ze eruit kon halen. Hij was zo realistisch dat ik de dag erna op internet heb lopen zoeken wat het betekende (doe ik normaal nooit). Kon dus van alles zijn maar ook dat een bekende of familielid overlijdt. Er was niemand dood in de familie dus verder geen aandacht aan besteed.
Tot een dag of 3 later we te horen kregen dat een neef van m'n vriendin zelfmoord had gepleegd, ik was al vergeten van die droom, maar na de crematie dacht ik opeens weer aan die droom en viel het kwartje. De dag van de zelfmoord was 1 dag voor of na de droom geweest. Daar schrok ik zelf ook wel van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')