Ook nooit zwarte schimmen gezien? In bijvoorbeeld je ooghoeken of dergelijke. Of juist recht voor je neus.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:58 schreef lezzer het volgende:
Hebben we het nou over geesten als in "dode mensen" in dit topic?
Ik zie er nooit, ja soms in m'n dromen wel.
Ik ben geen ziener. Ik ben een voeler en een weterquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:39 schreef Narasan het volgende:
[..]
Ook nooit zwarte schimmen gezien? In bijvoorbeeld je ooghoeken of dergelijke. Of juist recht voor je neus.
Baas!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:30 schreef delauwste het volgende:
Ik schrok me dood, sloeg met het dekbed
Lichtblauw? toevallig paar dagen terug droomde ik over een demoon zij was lichtblauw van huid, en heel mooi, met rood haar en een fijn gezicht, maar ze was angstaanjagend, en mooi tegelijk. ik heb niet veel ervaringen met geesten maarquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:30 schreef delauwste het volgende:
Ik ben bang om vanavond weer te gaan slapen...
Vannacht werd ik wakker van een zwarte gestalte die boven me hing terwijl ik gewoon in bed lag.
Ik schrok me dood, sloeg met het dekbed en toen was 'ie weg.
Opeens herinnerde ik me dat ik dit al een keer eerder heb gehad toen ik een jaar of 17 was.
Ook zie ik weleens andere gestaltes maar daar ben ik nooit bang voor.
Twee weken geleden zat er bijvoorbeeld een jongen met hele mooie ogen op het voeteneind van mijn bed. Hij was een beetje lichtblauw.... Ik zie ze altijd net voordat ik in slaap val.
En nee ik heb geen slaapverlamming of hoe dat ook mag heten.
Ja tuurlijk je kent t poltergeist fenomeen toch wel? Kloppen , lichten laten knipperen etcquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:36 schreef Scuidward het volgende:
Zijn er ook geesten die niet als persoon verschijnen maar meer in de vorm van acties?
Beetje de vraag of je in toeval gelooft of niet, en dat sommige dingen geen toeval meer lijken.
Dat moet best verwarrend zijn als je zoiets tegen komt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:53 schreef Flodder450 het volgende:
Ik liep eens een keer rond een uur of 11 savonds door t dorp en er stond iemand bij t muurtje om t kerkgof, hij vroeg mij welke richting het op was naar Felwerd/Oldeklooster bij Den Dam, ik gaf hem de juiste richtingen en toen vertrok hij weer, hij droeg een soort van monnikskap
het enge gedeelte kwam toen ik plots realiseerde dat het klooster verlaten was tussen 1588 en 1594 en dat de kloostergemeenschap sinds 1617 ontbonden is
Hmm, ja ... ook wel vaag maar ik zocht het nog abstracter eigenlijkquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:08 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk je kent t poltergeist fenomeen toch wel? Kloppen , lichten laten knipperen etc
Dat is het punt niet van dit topic.quote:Op maandag 26 september 2011 10:09 schreef datisstom het volgende:
Bullshit is het. Het kán gewoon niet. Ik heb ook een keer toen ik klein was een schim gezien met een hoed in het midden van m'n kamer die naar me stond te staren, maar dat was gewoon verbeelding. Ik was toen nog klein en bang voor dat soort dingen dus dan zie je ze ook sneller denk ik. Als je er maar genoeg in gelooft kan wat alcohol of caffeine de illusie op weg helpen maar het kan gewoon niet. Ik zou het graag geloven maar puur wetenschappelijk gezien kan dit niet. We zijn gewoon allemaal levende organismen, de aarde is één levend organisme en geesten kunnen niet bestaan. Foto's zeggen ook niks, omdat photosoep.
En iedereen die zegt dat 'ie met ze kan praten lijd aan illusies en is paranoia ofzo.
Ok, bedankt voor je bijdragequote:Op maandag 26 september 2011 10:09 schreef datisstom het volgende:
Bullshit is het. Het kán gewoon niet. [..knip..]
En iedereen die zegt dat 'ie met ze kan praten lijd aan illusies en is paranoia ofzo.
Nou nou, je bent zeker de eerste hier die het wetenschappelijke gebeuren erbij haaltquote:Op maandag 26 september 2011 10:09 schreef datisstom het volgende:
Bullshit is het. Het kán gewoon niet. Ik heb ook een keer toen ik klein was een schim gezien met een hoed in het midden van m'n kamer die naar me stond te staren, maar dat was gewoon verbeelding. Ik was toen nog klein en bang voor dat soort dingen dus dan zie je ze ook sneller denk ik. Als je er maar genoeg in gelooft kan wat alcohol of caffeine de illusie op weg helpen maar het kan gewoon niet. Ik zou het graag geloven maar puur wetenschappelijk gezien kan dit niet. We zijn gewoon allemaal levende organismen, de aarde is één levend organisme en geesten kunnen niet bestaan. Foto's zeggen ook niks, omdat photosoep.
Als ik dat was had ik het wel wat uitgebreider daar over gehad.quote:Op maandag 26 september 2011 13:43 schreef Darkbrowneyes het volgende:
[..]
Nou nou, je bent zeker de eerste hier die het wetenschappelijke gebeuren erbij haalt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |