Nee, begrijp dat ook niet. Gelukkig zoiets nog nooit meegemaakt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:41 schreef Narasan het volgende:
Gisterenmiddag een enkele korte ervaring gehad...
Wou gitaarspelen, dus even mooi alles opzetten. Natuurlijk alle stilte, en hoor plotseling voetstappen. Dus, meteen mijn concentratie op die voetstappen... Ik dacht: 'Waar komt dat toch vandaan?'. Even later hoorde ik ergens iets vallen.. Toen zei ik: 'Hallo, is daar iemand?'. Geen antwoordt en ook geen rare dingen meer...
Niemand was thuis op dit moment.. Iemand een verklaring voor de voetstappen?
Vindt zulke dingen ook zeer vaag altijd....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, begrijp dat ook niet. Gelukkig zoiets nog nooit meegemaakt.
Heb weleens iets meegemaakt wat ook best eng was. Katten die lekker lagen te slapen op de bank die ineens opkeken en naar de trap staarden en vervolgens met hun ogen iemand volgden die de trap af liep. Iemand die er niet was. Scary..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:10 schreef Narasan het volgende:
[..]
Vindt zulke dingen ook zeer vaag altijd....
Onze honden en kat doen dit ook weleens, iets volgen wat wij niet kunnen zien. Is wel grappig om te zien.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb weleens iets meegemaakt wat ook best eng was. Katten die lekker lagen te slapen op de bank die ineens opkeken en naar de trap staarden en vervolgens met hun ogen iemand volgden die de trap af liep. Iemand die er niet was. Scary..
Volgens mij doen alle katten en honden dat.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:00 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Onze honden en kat doen dit ook weleens, iets volgen wat wij niet kunnen zien. Is wel grappig om te zien.
Dat doen mijn honden ook, dan gaan ze met z'n 3en naar één punt kijken, grommen en blaffen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:00 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Onze honden en kat doen dit ook weleens, iets volgen wat wij niet kunnen zien. Is wel grappig om te zien.
Mijn 2 katten hebben dat tot nu toe nog nooit gedaan .quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:54 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Volgens mij doen alle katten en honden dat.
Ik voel me altijd heel ongemakkelijk, zeker als mijn twee katten het met zijn 2en tegelijk doen...
Ze hebben echt wel humor en er is niks om bang voor te zijn. t Zijn energie-en en doen geen kwaad, vaak kunnen ze nog geen afscheid nemen van deze wereld of ze komen even terug om te kijken wat er gaande is , in hun oude huis.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:45 schreef Saisai het volgende:
Bij mij thuis ging een keer een deurklink vrij hard naar beneden waarna de deur open ging. Ik dacht bij mezelf "dat is cool, kunnen de katten dat nu ook al"
Ik was benieuwd welke van de twee het was en wachtte tot één van de twee eruit kwam. Maar er kwam geen kat uit. Wel voelde ik een aanwezigheid van een vrouw die voor mijn gevoel heel hard moest lachen. Ik was nog steeds verbaast van het hele gebeuren en keek in het rond waar die katten dan wel zaten.
Ik keek op het bed en zag beide katten kijken naar de plek waar ik de vrouw voelde, naast me.
Het voelde alsof iemand een grapje met me wilde uithalen en er zelf erg om moest lachen. Juist omdat ik dit idee al had en beide katten dezelfde kant op keken, denk ik dat mn gevoel niet helemaal uit de lucht kwam vallen.
Heb het niet als onprettig ervaren, integendeel zelfs. Vond het wel komisch.
Ik heb weleens een doorzichtige gezien maar ook waar je niet doorheen kan kijken , als een mens zeg maar , helaas nooit mijn oma gezien .quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:41 schreef TLC het volgende:
1 keer echt meegemaakt, maar toen was ik een kind.
Het was snachts, ik lag in bed en deed mijn ogen open en nog geen halve armlengte voor me aan mijn bedzijde stond mijn oma, die kort daarvoor overleden was.
Bij geesten verwacht je dat je door ze heen kan kijken, maar dat was bij mijn oma niet.
Daarna nooit meer een geest zo duidelijk gezien als toen die nacht.
Daarna niet meer gezien?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:49 schreef Narasan het volgende:
Weer vreemd. Gisteren rond 20.00 zag ik juist recht voor m'n ogen een zwarte schim wegduiken. Was slechts een tijdperk van 2 á 3 seconden. Ik dacht echt even van, ben ik gek geworden? Maar ik zag het toch echt! Hoort eigenlijk bij het topic 'zwarte schimmen' thuis, maar vond hem niet. Dus vandaar dat ik het hier post.
Ik heb vandaag ook weer een zwarte schim gezien, in de woonkamer. Alleen kon ik niet omschrijven of dat precies dezelfde was.quote:
Bekende pieptoontje?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:41 schreef Manke het volgende:
Gisteren zag een vriend een geest, hij zag er heel erg menselijk uit, gaf antwoord op bepaalde vragen. Even later daag ik 'm in gedachten uit (ik zag hem verder niet) en toen hoorde ik het bekende pieptoontje gevolgd met een nieuwe erg kwaadaardige stem, en het was dus duidelijk niet menselijk. Vannacht amper kunnen slapen, zat de hele tijd in gedachten verwikkeld, die geesten werden er gek van en toen hoorde ik weer dat pieptoontje weer gevolgd met een nog evilere stem, de engste tot nu toe.
Dat je ze moet negeren is al een teken van dat jij ermee bezig bent.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:48 schreef Manke het volgende:
Voor mij bekend, ik hoor dan een hoge pieptoon gevolgd door een nieuwe stem die ik ook hoor.
Uitdagen doe ik niet echt meer, probeer ze zo veel mogelijk te negeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |