quote]
Op woensdag 18 mei 2011 16:27 schreef summer2bird het volgende:Oke ik heb meegemaakt:
* ik was aan het zwemmen in een meer (Bussloo) en ineens zag ik zo'n gezicht zwevend op mij af komen, het was ineens helemaal stil om mij heen, en ik zag ook alleen dat gezicht nog maar dat zo op mij af kwam. Er zat ook helemaal geen lijf aan vast, alleen een gezicht dat met een heel enge uitdrukking op mij af kwam

Ik heb daar al eens eerder rare dingen gezien, ik sprong toen van de brug af, om daar in het water te duiken, zie ik onder water ineens zo'n witte gedaante onder mij doorzweven. Het gekke was dat dat ding ook nog een beetje licht gaf.
* Ik had laatst het klepje van mijn oorbel laten vallen, ding is ongeveer 5 vierkante millimeter groot en ik had het buiten, in het gras laten vallen. Ik had toen zoiets van laat maar, omdat het onvindbaar was. 3 Dagen later, loop ik in mijn huis op de 2de verdieping, hoor ik ineens dat er iets van metaal op de grond valt. Ik kijk even, en daar ligt het klepje voor mijn voeten.
Het kan niet het klepje zijn van het andere oordopje, die lag namelijk op de kast beneden. Ook kan het niet in mijn haar hebben wezen steken, want ik had in de tussentijd meerdere keren gedoucht ect. Ook niet in mijn kleren, want daar had ik ook andere van aan.

* Ik heb hier meerdere malen mijn naam horen roepen, dan hoor ik dat iemand mijn naam roept, dan denk ik dat mijn ouders of zusje mij roept, ik kijk, maar niemand die dan mij roept.
Ook hoor ik vaak iemand hardop zuchten, ook als ik de enige thuis ben, en er is dan ook niks verklaarbaars te vinden zoals een badjas of een tas die valt.

* Ik ruik mijn oma (die overleden is) soms in de badkamer.
Daar ligt namelijk een matje dat we van haar hebben gekregen, 10 jaar geleden.
Ik ruik haar geur er dan. Ik heb mijn zusje wel eens laten ruiken als ik dat ruik maar zij kan niks geks ruiken. Ook heb ik een droom gehad waarin ik als ware afscheid van d'r nam.
Zij stond aan de overkant van een zwembad waar ik in zwemde en begon naar mij te lachen en te zwaaien. En toen was ze verdwenen en werd ik wakker. Wat mij opviel was dat ik mij ook een stuk rustiger voelde bij het accepteren van haar dood.

* En ik heb vorige week zo'n zwarte gedaante gezien.
Ik kon niet slapen en op een gegeven moment raakte ik van het gevoel frustratie omdat ik niet slapen kon helemaal in het gevoel van angst en paniek. Ik draaide mij om om te kijken waar die angst en paniek vandaan kwam en kijk, ik heb altijd mijn gordijnen een stukje open, er staat een lantaarnpaal achter dus als ik naar mijn raam snacht's kijk is er altijd een stukje licht.
Maar deze keer was het compleet donker, alsof er iemand voor stond.
Die gestalte was nog zwarter dan zwart.
Ik raakte toen helemaal in paniek en vluchtte mijn bed uit.
Ik vroeg het aan mijn moeder, wat blijkt, zij heeft ook vaak dat zij wakker wordt en er staat iets naast haar bed.
* Ik zie regelmatig van die witte en zwarte gedaantes, maar als ik echt naar ze probeer te kijken gaan ze ineens weg

En nee, ik gebruik geen drugs/alcohol

[/quote] ja ik quote mijzelf
Omdat:
Eergisteren hoorde ik toen ik (ouders en zusje ook) al op bed lag, de deurklink van de benedendeur die naar de hal leidt, erg rommelen.
Alsof er iemand telkens dat ding omlaag duwde en dan weer losliet zodat je de klink terug hoort vallen.
Evenlater hoorde ik de trap telkens kraken+ de trapleuningen.
Daarna hoorde ik voetstappen buiten mijn kamer.
Held dat ik was, bleef ik onder de dekens.
Volgende dag, ik had verwacht dat het inbrekers oid waren, helemaal niets, alle deuren waren nog op slot, ook alle ramen waren heel.
Dit is niet de eerste keer, 2 keer hoorde mijn moeder en ik dat er iets met een enorme klap op de voordeur geduwd werd.
Ik begin nu toch echt wel een beetje bang te worden
[ Bericht 0% gewijzigd door summer2bird op 24-05-2011 16:02:44 ]