Hoe hoor je die stem dan?quote:Op zondag 28 februari 2010 18:32 schreef Manke het volgende:
Toen ik laatst naar de opbaring van m'n oma ging, hoorde ik een nieuwe vrouwenstem die leek op die van m'n oma.
Thuis hoorde ik de stem nog en het zei de volledige naam van m'n oma, ook hoorde ik het mijn naam zeggen tegen de andere geesten bij mij te gast.
Manke, hoe staat het eigenlijk hiermee:quote:Op maandag 1 maart 2010 12:44 schreef Manke het volgende:
Ik hoor ze praten als ik m'n oren dichtdoe.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:19 schreef Manke het volgende:
Heb binnenkort een behandeling met een sjamaan van santodaime.nl icm ayahuasca [=dmt] - psych vind het best.
Een stem vanuit je diepste innerlijk? Of toch anders?quote:Op maandag 1 maart 2010 12:44 schreef Manke het volgende:
Ik hoor ze praten als ik m'n oren dichtdoe.
Ik wacht nog steeds tot ze me terugbellen om af te spreken wanneer ze langskomen.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Manke, hoe staat het eigenlijk hiermee:
[..]
Geesten, weet ik inmiddels 100% zeker - weet alleen niet wat voor soort geesten, sommige klinken menselijk, andere dierlijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:19 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Een stem vanuit je diepste innerlijk? Of toch anders?
Zo ben je nooit eenzaam. Desalniettemin hoop ik dat je gauw stilte vindtquote:Op maandag 1 maart 2010 14:48 schreef Manke het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds tot ze me terugbellen om af te spreken wanneer ze langskomen.
[..]
Geesten, weet ik inmiddels 100% zeker - weet alleen niet wat voor soort geesten, sommige klinken menselijk, andere dierlijk.
1 schreeuwde het laatst uit omdat ik 'm zat te fokken
Ik weet niet hoe oud je bent maar ik ken iemand die t ook heeft, inmiddels is het bij hem in remissie en heeft hij er met goede medicatie geen last meer van.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:02 schreef Manke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen
Het is gewoon irritant om wakker te worden met gebrabbel in je hoofd, verrot schelden heeft ook geen zin.
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:19 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Een stem vanuit je diepste innerlijk? Of toch anders?
Da's dus ook mijn vraag; hoor je ze met je oren of hoor je ze als een innerlijke stem? En dan bedoel ik niet of ze dierlijk zijn etc. Maar gewoon de manier waarop jij ze hoort.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:48 schreef Manke het volgende:
Geesten, weet ik inmiddels 100% zeker - weet alleen niet wat voor soort geesten, sommige klinken menselijk, andere dierlijk.
schreeuwde het laatst uit omdat ik 'm zat te fokken
ieuw wat eng.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:39 schreef Crimyclown het volgende:
[knip]
ik hoorde de geest als een apparte stem , niet mn innerlijke stem dus.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[..]
Da's dus ook mijn vraag; hoor je ze met je oren of hoor je ze als een innerlijke stem? En dan bedoel ik niet of ze dierlijk zijn etc. Maar gewoon de manier waarop jij ze hoort.
Misschien stond je op dat moment gewoon open en was zij een voorbijgangerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:39 schreef Crimyclown het volgende:
En ik kan me niks in me hoofd halen waarom die graftak me deze dood verwensingen toesprak.
Ik heb dat wel als mn zoon een weekend geweest is, dan is hij soms al uren weg en is t net of ik hem op de trap hoor lopen of dat ik mama hoor.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:46 schreef MINDSICK het volgende:
Ik hoor beneden in de keuken heel vaak 'hoi' en 'hallo', terwijl mijn huisgenoten dan niet eens thuis zijn of ze zijn boven. Klinkt als een jongen/jonge man. Voel me dan helemaal niet prettig.
Led lampjes erin, probleem opgelostquote:Op woensdag 30 december 2009 01:28 schreef FireFox1 het volgende:
Regelmatig voelde ik aanwezigheid van "iets" in mijn kamer. Vooral onverklaarbare kortstondige temperatuurverschillen en het continu stuk gaan van lampen kwamen in regelmaat voor. Denk dat ik om de 2 maanden wel nieuwe lampjes mocht gaan kopen. Bedrading is enkele keren nagekeken door verschillende monteurs, maar hebben nooit onregelmatigheden gevonden. Het gekke is dat het uitsluitend in mijn kamer voorkwam, en niet in de rest van het huis.
De situatie met kapotte lampjes achtervolgde jou door verschillende kamers heen?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
In het begin wel, maar je went er aan. En omdat het nooit echt vervelend van begon ik er maar om te lachen.. "hebben we het spookje weer"![]()
Was een soort studentenflat, diverse kamers gehad daar, had het overal.
Heb je nog nagetrokken wie er voor jullie in dat huis woonde?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:39 schreef _Bella_ het volgende:
Ik had last van een geest toen ik nog bij me ouders woonde en me zus, heb zoveel dingen meegemaakt daar maar haal er wel de engste uit.
Mijn zus en ik hadden onze slaapkamers naast elkaar en als ik haar nodig had klopte ik op de muur.
Tot op een dag ik weer is klopte en er terug werd geklopt, ik klopte vervolgens weer en er werd weer geklopt, toen vervolgens klopte ik in allerlei ritmes want ik dacht misschien verveelt ze zichen was dit ff een levenloos momentje, maar er werd precies op de exacte manier terug gekopt en ik liep verbaasd naar haar kamer omdat ze wel heel lang door ging met dat geklop en ik het zat was..Bleek dat ze helemaal niet thuis was..er lag een briefje op haar bureau dat ze niet thuis komt vandaag :S
Nou..that scared the shit out of me
En het andere is dat ik altijd sliep met me deur op een kier en vanuit mijn bed kon je de trap zien die naar beneden ging, dus op een avond staarde ik naar die trap en zag iemand naar boven komen, ik dacht dat het me moeder was dus ik zei mam??Waarom loop je in het donker???
En daarna zag ik een hand die een groot mes vast had, en die persoon was al bijna boven dus ik schreeuwde in paniek met inmiddels van de shock tranen in me ogen ´´mam wat doe je???mammmm?!?!!!!!!!´´ ik was zo bang dat ik niet eens op durfde te staan om die deur dicht te doen, en net toen die geest zeg maar bijna boven was rende me moeder me kamer binnen en deed het licht aan en ik kon niet stoppen met trillen.
anyway dit zijn maar 2 voorbeelden de rest typ ik later als er iemand geinteresseerd is..
Deze geest was een overleden vrouw die compleet gestoord was blijkbaar..!!
Zwervers die daar woonden die jullie wilden verjagen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:55 schreef jantjeschmit het volgende:
Toen we binnenwaren, het was makkelijk want de ramen waren nog open, liepen we weer rond. We hoorden weer voetstappen. We hebben ons daarna opgesplitst en ik ging met een jongen naar de 2e verdieping om te kijken of er iets was, terwijl de andere 2 op de 1e verdieping bleven. Wat er toen gebeurde, daar krijg ik nog steeds de rillingen van: er kwam een baksteen van één van de bovenste verdiepingen via de schouw naar beneden en we hoorden mensen wegrennen. De 2 jongens die verbleven op de 1e verdieping hoorden het het kwamen naar ons toe. Toen zijn we met zn 4en naar de 3e en 4e verdieping gegaan, maar hier konden we niets vinden en er waren geen voetstappen aanwezig op de grond (het was nogal stoffig). We zijn toen snel weggegaan, en NOOIT meer teruggekomen.
Dat was ik dus ook niet meer van plan.
Ik weet niet of mensen een geintje met ons uit probeerden te halen
Possiblequote:Op vrijdag 9 april 2010 17:30 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Zwervers die daar woonden die jullie wilden verjagen?
Hoogstwaarschijnlijkquote:
Bekend fenomeen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:39 schreef Crimyclown het volgende:
Ik heb maar een keer zo'n ervaring meegemaakt. Ik was 17 jaar. Ik werd die ochtend wakker en toen stond er een oud lelijk wijf in de hoek van me kamer. Ik kan me der gezicht zo nog voor de geest halen, maar kan der nog steeds niet plaatsen. Dus ik knipperde met me ogen en ze stond er nog steeds. Toen ik mijn ogen open deed zei de graftak tegen mij herhaaldelijk: STERF, STERF, STERF, STERF etc. Een rijke woordenschat had de bejaarde in kwestie niet, en een gevoel voor humor al helemaal niet. Het woordje sterf heeft ze ongeveer 1 minuut geschreeuwd maar voor me gevoel waren het er 5. Ik heb wel 10x in me ogen gewreven of ik niet sliep. Het was half 5 's ochtends en ik heb vervolgens geen oog meer dicht gedaan. Ik weet dat het verhaal raar klinkt maar het is me echt overkomen. En ik kan me niks in me hoofd halen waarom die graftak me deze dood verwensingen toesprak.
Boeiend verhaal. Hoe weet je dat het een mens was? Ik persoonlijk geloof niet dat geesten van mensen kunnen blijven rondzwerven.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:47 schreef Wajangmama het volgende:
Ik heb er veel.
Maar heb een recente even gecopieerd van mij
Aub niet op schrijf/taal fouten letten is niet mijn sterkste kant
Ik zie ze op verschillende manieren soms in details,soms slechts stukken soms alleen de omtrekken,soms als energiewolk etc..
Zo, heftig verhaal.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:47 schreef Wajangmama het volgende:
Ik heb er veel.
Maar heb een recente even gecopieerd van mij
Aub niet op schrijf/taal fouten letten is niet mijn sterkste kant
Ik zie ze op verschillende manieren soms in details,soms slechts stukken soms alleen de omtrekken,soms als energiewolk etc..
Ik heb al een tijdje een overledene in huis die zich af en toe een beetje kan opdringen.
Hij loopt veel rond mijn bed,staat me op de overloop op te wachten wat al gelijk erg duidelijk is wanneer ik de trap op kom.
Je komt de trap op,ziet hem staan (een man van middelbare leeftijd)en zijn aanwezigheid drukt soms gewoon op je schouders als je er even niet op bedacht ben.(dat gebeurd nu dus niet meer)
zo heb ik wel vaker voorbijgangers/toeschouwers waar ik inmiddels niet meer zo van opkijk.
Hij laat alleen zijn contouren zien,zijn lengte en fragmenten van zijn gezicht..zijn aanwezigheid kan met tijden wel heel duidelijk zijn.
Een bevriend medium heeft laatst ook nog even gekeken toen die hier op visite was, maar wat ik zelf al gemerkt had,deze persoon wil/kan nog niet over...
ik kreeg geen goed contact met hem...kreeg soms een wat verstrooide/verwarde indruk van hem.
Alsof hij niet vervelend wil zijn maar het niet echt kan helpen,nieuwsgierig is.
Blijkbaar heeft hij nog wat dingen af te handelen.
Hij had aangegeven zich wat meer gedeisd te houden maar daar hield hij zich niet aan.
Gisternacht voelde ik dat hij weer naast me kwam zitten..en niet subtiel,nee je voelt echt het dekbed indrukken en aan de dekens trekken..
Toen werd ik dus boos.
Opzouten!Ik gun het je zo om over te kunnen en gaan en als er dan iets is waar ik je misschien mee zou kunnen helpen doe ik dat met liefde.
Maar mijn slaapkamer is voor mij heilig en op mijn bed kom je al helemaal niet...ik hoef niet alles te pikken.
Wanneer ik de trap op kom stel ik me er op in dat hij wel weer zal rondlopen.
Ik duld hem hier,zolang ik geen last van hem heb is het oke.
Maar wel stellig nu tot hier en niet verder..en ik heb het idee dat het nu wel overkomt.
Hij had al gezegt dat hij zich gedeist zou houden maar hield zich daar dus mooi niet aan he...
Ik kijk het nog even aan en als de situatie onveranderd blijft of ongemakklijker voeld ga ik er eens in alle rust voor zitten en kijken of er meer mogelijk is...
Je kan nu wel met witte salie ed aan de gang gaan maar mijn gevoel is daar nog niet naar,ik wil hem echt graag helpen ,het liefst met zachte hand.
Gaat goedkomen...neem liever er de tijd voor dan gelijk drastische maatreghelen te moeten nemen.
Soms zijn overledenen nog irritanter dan de levenden.
vervolg:
Omdat het een beetje vervelend begon te worden zojuist het huis grondig aangepakt/gezuivert.
Op mijn manier haha
Fijn was dat ik de bevestiging weer kreeg dat ik hulp had en ik vertrouwde op mijn gevoel.
Huis voelt al een stuk fijner,wat energie weggehaald en aanwezigen verder geholpen.
Ook een vrouw op mijn oudste haar kamer,die kamer voeld weer goed.
Straks even het huis rond lopen maar aangezien de kids nu slapen zal ik zonodig morgen nog eens doen.
De man die opdringerig werd liep rusteloos om me heen,liet zich niet horen en slechts gedeeltelijk zien.
Voelde de bui al hangen want gelijk al sterke druk op mijn schouders toen ik de trap opkwam...die druk bleef even.
Goed aarden en positief maar standvastig verder gegaan.
Ik heb niet het idee dat hij al helemaal weg is,maar het voelt weer een stuk rustiger en fijn...lastig als het contact niet wil vlotten.
Mijn huis,mijn regels.
Ik plaats dit puur om te delen,wellicht iemand een stukje herkenning te geven of een idee te geven hoe het ook kan gaan.
Heb er 1 die ook alle kenmerken van een mens heeft, alleen kan hij het goed vinden met hen bij me die nooit mens zijn geweest en duidelijk van de duisternis zijn. Ik denk dat het allemaal demonen zijn die zich voordoen als mensen. Dat ze specifieke dingen kunnen doorgeven is dan wel weer frappant.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:27 schreef Wajangmama het volgende:
Dat weet ik mede door eigen ervaring..ziet eruit als een mens,praat als een mens,voelt als een mens..maar dan enkel de ziel/energie hoe je het wilt noemen.
Kan even niet de jusite woorden vinden sorry..maar het is ook een weten..ik weet niet beter want heb mijn hele leven al contact met overledenen.
Als ze bijv iets specifieks kunnen doorgeven voor de nabestaanden maakt dat het heel concreet.
Energie van een woning bijv door emoties achtergebleven door overledenen en/of levenden is vaak voelbaar maar ook wel zichtbaar..dat ziet er anders uit en voelt ook anders..naarmate je het vaker meemaakt leer je dat verschil wel kennen.
Een overleden huisdier kan zich ook laten zien bijv.
Wanneer een overledene steeds blijft terugkomen of duidlijk contact zoekt of nodig heeft dan kijk ik of ik contact krijg.Door gewoon even bewust er tijd voor te maken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:56 schreef Manke het volgende:
Hoe zijn je ervaringen wb het wegsturen of helpen van 'geesten', ben er wel benieuwd naar, misschien kan ik, 't ook toepassen.
Ben ook niet christelijk opgevoed, maar heb 2 beloftes uit het NT aanschouwd: in mijn naam zullen jullie zieken genezen en duivelen uitdrijven. Hoeveel zal er dan nog waar zijn?
Nee.quote:Op zondag 11 april 2010 21:17 schreef aapinator het volgende:
[...] Is die hooded figure overigens niet een soort mothman?
http://underdogs.files.wordpress.com/2009/11/mothman.jpg
Je spreekt vanuit je eigen referentiekader.. Ik zie Wajangmama het niet over de hemel hebben, alleen dat ze geesten "verder helpt". God weet (no pun intended) waarnaar toequote:Op zondag 13 juni 2010 21:32 schreef ConnerJohn het volgende:
Je bent niet christelijk opgevoed maar je wilt de geesten wel verder helpen naar de hemel? Hoe kan een geest zichzelf helpen? JIj doet alsof er veel geesten zijn die nog wat dingen moeten doen voordat ze verder kunnen. Maar hoe kan je in vredesnaam iets oplossen als 99% van de mensen je niet kunnen zien?
Ik bedoel dit niet sceptisch ofzo,heb eerder gewoon interesse.
Was dit voor mij bedoeld?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:32 schreef ConnerJohn het volgende:
Je bent niet christelijk opgevoed maar je wilt de geesten wel verder helpen naar de hemel? Hoe kan een geest zichzelf helpen? JIj doet alsof er veel geesten zijn die nog wat dingen moeten doen voordat ze verder kunnen. Maar hoe kan je in vredesnaam iets oplossen als 99% van de mensen je niet kunnen zien?
Ik bedoel dit niet sceptisch ofzo,heb eerder gewoon interesse.
Dank u,quote:Op zondag 13 juni 2010 22:21 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Je spreekt vanuit je eigen referentiekader.. Ik zie Wajangmama het niet over de hemel hebben, alleen dat ze geesten "verder helpt". God weet (no pun intended) waarnaar toe
Geldt nog steeds dus.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:36 schreef Bastard het volgende:
Alvast voor de bekende posters die gaan komen, dit topic word niet gekaapt in naam van bewijs noch word de intelligentie van TS bespot!
Ok.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:13 schreef Manke het volgende:
*schreeuw
ben wel benieuwd naar je ervaringen
Bankquote:Op maandag 16 mei 2011 20:21 schreef lezzer het volgende:
Ik ook. Ik moet het sowieso van m'n gevoel hebben, en daar verifieer ik mee. Voelt het niet goed, dan is het niet goed en vice versa.
Dat zeg ik niet helemaal goed. Ik ben er toch wel van overtuigd dat ik af en toe figuren aan m'n bed of bank heb staan die het niet zo geweldig met me voor hebben. Dat zeggen ze wel, maar dat menen ze niet.
Ik pasquote:Op maandag 16 mei 2011 21:56 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb wel eens hele bizarre dingen gezien.
Iemand interesse dat ik ze hier neerschrijf? Zo ja, geef ff een gil, schrijf ik het morgen ff op.
Ik weet effe niet hoe ik je opmerking moet interpreterenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:59 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Bank![]()
Als jij denkt dat, of niet wilt dat, dan hebben 'ze' het niet goed met je voor nee
Jij creëert je ervaringen dus als jij er vanuit gaat dat 'ze' slecht zijn, zijn ze dat ook.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik weet effe niet hoe ik je opmerking moet interpreteren
Ok, daar denken we dan anders over.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:05 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Jij creëert je ervaringen dus als jij er vanuit gaat dat 'ze' slecht zijn, zijn ze dat ook.
Ok, dus jij denkt dat anderen jou iets aandoen?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ok, daar denken we dan anders over.
Dat is prima
Waar zeg ik dat precies?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:13 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Ok, dus jij denkt dat anderen jou iets aandoen?
Als ik zou kunnen quoten dan zou ik het je laten zien, maar aangezien ik dat dus niet kan, mag je zelf verder kijken.quote:
Helemaal duidelijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:18 schreef lezzer het volgende:
Ik dacht trouwens dat we hier gewoon ervaringen uit konden wisselen zonder dat we aan elkaar verantwoording af hoeven te leggen.
Als dat niet kan, dan heb ik eigenlijk niet zo'n zin om ervaringen te delen.
Dit is voor iedereen hier een zeer gevoelig onderwerp lijkt me. Zo ook voor mij.
Ik hoef niet overtuigd te worden van het één of ander, want ik ga gewoon m'n eigen pad.
Ik wil jou verhalen wel eens horen!quote:Op maandag 16 mei 2011 21:56 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb wel eens hele bizarre dingen gezien.
Iemand interesse dat ik ze hier neerschrijf? Zo ja, geef ff een gil, schrijf ik het morgen ff op.
Als ik tijdens het klaverjassen pas ga ik toch ook niet uitleggen waarom?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 05:54 schreef summer2bird het volgende:
[..]
dan niet.
Maar nu heb je mij wel nieuwsgierig gemaakt, waarom pas jij?
En dat is ook zo.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:18 schreef lezzer het volgende:
Ik dacht trouwens dat we hier gewoon ervaringen uit konden wisselen zonder dat we aan elkaar verantwoording af hoeven te leggen.
Als dat niet kan, dan heb ik eigenlijk niet zo'n zin om ervaringen te delen.
Dit is voor iedereen hier een zeer gevoelig onderwerp lijkt me. Zo ook voor mij.
Ik hoef niet overtuigd te worden van het één of ander, want ik ga gewoon m'n eigen pad.
ja met mijn computer heb ik ook weleens vreemde dingen maar ik denk denk eerder dat iemand in je China je dan aan het hacken is ofzoquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb al 2x gehad dat ik naar mijn kamer/pc liep en bijna bovenaan de trap was hoorde ik mijn monitoren aanspringen ( die gaan op standby na 20 min)
dus ik heb een lief spook
ik geloof ook dat optische muizen af en toe te gevoelig zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:54 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
ja met mijn computer heb ik ook weleens vreemde dingen maar ik denk denk eerder dat iemand in je China je dan aan het hacken is ofzo
Ik zal het eens vragenquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:39 schreef Manke het volgende:
Het schijnt dat geestelijke activiteit overgeerfd kan worden als 1 van de ouders zich heeft bezig gehouden met het occulte, zoals geesten oproepen of waarzegster raadplegen.
Is dat bij jullie misschien het geval?
Ik kreeg er pas mee te maken toen ik ze zelf ging oproepen via bandstemmen.
Ik heb het eens gevraagd, mijn ouders hebben zich nooit met zulke dingen beziggehoudenquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:39 schreef Manke het volgende:
Het schijnt dat geestelijke activiteit overgeerfd kan worden als 1 van de ouders zich heeft bezig gehouden met het occulte, zoals geesten oproepen of waarzegster raadplegen.
Is dat bij jullie misschien het geval?
Ik kreeg er pas mee te maken toen ik ze zelf ging oproepen via bandstemmen.
Ik had er ook last van in mijn ouderlijk huis. Ik weet nu dat daar ook extreem nare dingen zijn gebeurd voordat wij er woonden. wellicht bij jou ook het geval? zal eens kijken of er ook iets zwarts boven hangt op googlequote:
misschien toch iemand zoeken die dat weg kan sturen als je lang last hebt .quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:21 schreef Narasan het volgende:
Vannacht ook telkens weer last gehad van een zwarte gedaante. Het was rond 23.00, dat weet ik omdat ik op m'n telefoon keek. Nou, die zwarte gedaante kwam dus binnen, en gelijk wist ik dat er iets niet klopte. Dus, denk ik bij mezelf: 'Ga weg man, je hoort hier niks te zoeken'. Durfde het natuurlijk niet hardop te zeggen, want ik wil niet proberen om in een soort trance te raken.
Toch moest ik er een heel klein beetje om lachen van die gedaante, want hij ging bij m'n boekenkast staanen las een pagina van een boek. Je hoorde ook echt dat hij de pagina omsloeg. Dit boek kennen velen wel, het was 'Demonenjager, van Darren Shann'. Niet dat ik het lees, maar het lag daar gewoon al een tijdje en had geen zin om het op te ruimen.
Toen hij klaar was met lezen, liep hij/zij naar de deur toe. Vervolgens verschoof m'n stoel een beetje en dat was iets waar ik niet zo blij om was. Totdat ik dacht dat ik wel moest roepen, om hem weg te krijgen. Dat deed ik dus ook. Ik riep keihard: 'Ga NU onmiddellijk weg, ik hoef je niet te horen! Of te merken dat je er bent'. Dat was dus verkeerd. Nadat ik dat riep, trok hij/zij het dekbed van me af en voelde ik ijskoude rillingen over me heen lopen. Oké, toen was ik dus helemaal in paniek! Met een keiharde knal ging daarna de deur dicht !!!!! (Die staat altijd open).
Wat daarna nog gebeurde, zijn allemaal onverklaarbare dingen en daar wil ik het nu niet meer over hebben. Afgelopen nacht mag van mij het liefste in de prullenbak worden verwijderd. Heb echt geen zin meer in dit soort ervaringen!
Vele zullen denken dat dit een verzonnen verhaal is, maar dat is het niet! Waarom zou ik hier over liegen? Dat is toch nutteloos?!
Kan iemand me alsjeblieft vertellen wat ik met deze gedaante moet doen?
Je geeft aan dat er allemaal fysieke dingen gebeuren, dus dit moet dan niet heel moeilijk zijn om vast te leggen. Je hebt vast wel een camera in je telefoon of een webcam, svp posten naderhand.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:21 schreef Narasan het volgende:
Vannacht ook telkens weer last gehad van een zwarte gedaante. Het was rond 23.00, dat weet ik omdat ik op m'n telefoon keek. Nou, die zwarte gedaante kwam dus binnen, en gelijk wist ik dat er iets niet klopte. Dus, denk ik bij mezelf: 'Ga weg man, je hoort hier niks te zoeken'. Durfde het natuurlijk niet hardop te zeggen, want ik wil niet proberen om in een soort trance te raken.
Toch moest ik er een heel klein beetje om lachen van die gedaante, want hij ging bij m'n boekenkast staanen las een pagina van een boek. Je hoorde ook echt dat hij de pagina omsloeg. Dit boek kennen velen wel, het was 'Demonenjager, van Darren Shann'. Niet dat ik het lees, maar het lag daar gewoon al een tijdje en had geen zin om het op te ruimen.
Toen hij klaar was met lezen, liep hij/zij naar de deur toe. Vervolgens verschoof m'n stoel een beetje en dat was iets waar ik niet zo blij om was. Totdat ik dacht dat ik wel moest roepen, om hem weg te krijgen. Dat deed ik dus ook. Ik riep keihard: 'Ga NU onmiddellijk weg, ik hoef je niet te horen! Of te merken dat je er bent'. Dat was dus verkeerd. Nadat ik dat riep, trok hij/zij het dekbed van me af en voelde ik ijskoude rillingen over me heen lopen. Oké, toen was ik dus helemaal in paniek! Met een keiharde knal ging daarna de deur dicht !!!!! (Die staat altijd open).
Wat daarna nog gebeurde, zijn allemaal onverklaarbare dingen en daar wil ik het nu niet meer over hebben. Afgelopen nacht mag van mij het liefste in de prullenbak worden verwijderd. Heb echt geen zin meer in dit soort ervaringen!
Vele zullen denken dat dit een verzonnen verhaal is, maar dat is het niet! Waarom zou ik hier over liegen? Dat is toch nutteloos?!
Kan iemand me alsjeblieft vertellen wat ik met deze gedaante moet doen?
Hey Summers,quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:03 schreef Summers het volgende:
[..]
misschien toch iemand zoeken die dat weg kan sturen als je lang last hebt .
Oh jawel hoor...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:49 schreef Narasan het volgende:
[..]
Hey Summers,
Ik denk idd dat dit het beste is wat ik nu kan doen. Vrij vervelend als dit soort dingen gebeuren. Niemand die me ook maar begrijpt.
Die films zijn juist gemaakt om je bang te maken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:12 schreef xhoneybee het volgende:
bah. ik heb zelf 't een en ander gezien; was er nooit bang voor. Maar sinds paranormal activity...
is misschien het kijken waard ja, ik zal er over nadenkenquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die films zijn juist gemaakt om je bang te maken.
Kijk anders ook eens City of angels of What dreams may come of zelfs een Lovely bones
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |