Hoe hoor je die stem dan?quote:Op zondag 28 februari 2010 18:32 schreef Manke het volgende:
Toen ik laatst naar de opbaring van m'n oma ging, hoorde ik een nieuwe vrouwenstem die leek op die van m'n oma.
Thuis hoorde ik de stem nog en het zei de volledige naam van m'n oma, ook hoorde ik het mijn naam zeggen tegen de andere geesten bij mij te gast.
Manke, hoe staat het eigenlijk hiermee:quote:Op maandag 1 maart 2010 12:44 schreef Manke het volgende:
Ik hoor ze praten als ik m'n oren dichtdoe.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:19 schreef Manke het volgende:
Heb binnenkort een behandeling met een sjamaan van santodaime.nl icm ayahuasca [=dmt] - psych vind het best.
Een stem vanuit je diepste innerlijk? Of toch anders?quote:Op maandag 1 maart 2010 12:44 schreef Manke het volgende:
Ik hoor ze praten als ik m'n oren dichtdoe.
Ik wacht nog steeds tot ze me terugbellen om af te spreken wanneer ze langskomen.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Manke, hoe staat het eigenlijk hiermee:
[..]
Geesten, weet ik inmiddels 100% zeker - weet alleen niet wat voor soort geesten, sommige klinken menselijk, andere dierlijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:19 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Een stem vanuit je diepste innerlijk? Of toch anders?
Zo ben je nooit eenzaam. Desalniettemin hoop ik dat je gauw stilte vindtquote:Op maandag 1 maart 2010 14:48 schreef Manke het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds tot ze me terugbellen om af te spreken wanneer ze langskomen.
[..]
Geesten, weet ik inmiddels 100% zeker - weet alleen niet wat voor soort geesten, sommige klinken menselijk, andere dierlijk.
1 schreeuwde het laatst uit omdat ik 'm zat te fokken
Ik weet niet hoe oud je bent maar ik ken iemand die t ook heeft, inmiddels is het bij hem in remissie en heeft hij er met goede medicatie geen last meer van.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:02 schreef Manke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen
Het is gewoon irritant om wakker te worden met gebrabbel in je hoofd, verrot schelden heeft ook geen zin.
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:19 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Een stem vanuit je diepste innerlijk? Of toch anders?
Da's dus ook mijn vraag; hoor je ze met je oren of hoor je ze als een innerlijke stem? En dan bedoel ik niet of ze dierlijk zijn etc. Maar gewoon de manier waarop jij ze hoort.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:48 schreef Manke het volgende:
Geesten, weet ik inmiddels 100% zeker - weet alleen niet wat voor soort geesten, sommige klinken menselijk, andere dierlijk.
schreeuwde het laatst uit omdat ik 'm zat te fokken
ieuw wat eng.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:39 schreef Crimyclown het volgende:
[knip]
ik hoorde de geest als een apparte stem , niet mn innerlijke stem dus.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[..]
Da's dus ook mijn vraag; hoor je ze met je oren of hoor je ze als een innerlijke stem? En dan bedoel ik niet of ze dierlijk zijn etc. Maar gewoon de manier waarop jij ze hoort.
Misschien stond je op dat moment gewoon open en was zij een voorbijgangerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:39 schreef Crimyclown het volgende:
En ik kan me niks in me hoofd halen waarom die graftak me deze dood verwensingen toesprak.
Ik heb dat wel als mn zoon een weekend geweest is, dan is hij soms al uren weg en is t net of ik hem op de trap hoor lopen of dat ik mama hoor.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:46 schreef MINDSICK het volgende:
Ik hoor beneden in de keuken heel vaak 'hoi' en 'hallo', terwijl mijn huisgenoten dan niet eens thuis zijn of ze zijn boven. Klinkt als een jongen/jonge man. Voel me dan helemaal niet prettig.
Led lampjes erin, probleem opgelostquote:Op woensdag 30 december 2009 01:28 schreef FireFox1 het volgende:
Regelmatig voelde ik aanwezigheid van "iets" in mijn kamer. Vooral onverklaarbare kortstondige temperatuurverschillen en het continu stuk gaan van lampen kwamen in regelmaat voor. Denk dat ik om de 2 maanden wel nieuwe lampjes mocht gaan kopen. Bedrading is enkele keren nagekeken door verschillende monteurs, maar hebben nooit onregelmatigheden gevonden. Het gekke is dat het uitsluitend in mijn kamer voorkwam, en niet in de rest van het huis.
De situatie met kapotte lampjes achtervolgde jou door verschillende kamers heen?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
In het begin wel, maar je went er aan. En omdat het nooit echt vervelend van begon ik er maar om te lachen.. "hebben we het spookje weer"![]()
Was een soort studentenflat, diverse kamers gehad daar, had het overal.
Heb je nog nagetrokken wie er voor jullie in dat huis woonde?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:39 schreef _Bella_ het volgende:
Ik had last van een geest toen ik nog bij me ouders woonde en me zus, heb zoveel dingen meegemaakt daar maar haal er wel de engste uit.
Mijn zus en ik hadden onze slaapkamers naast elkaar en als ik haar nodig had klopte ik op de muur.
Tot op een dag ik weer is klopte en er terug werd geklopt, ik klopte vervolgens weer en er werd weer geklopt, toen vervolgens klopte ik in allerlei ritmes want ik dacht misschien verveelt ze zichen was dit ff een levenloos momentje, maar er werd precies op de exacte manier terug gekopt en ik liep verbaasd naar haar kamer omdat ze wel heel lang door ging met dat geklop en ik het zat was..Bleek dat ze helemaal niet thuis was..er lag een briefje op haar bureau dat ze niet thuis komt vandaag :S
Nou..that scared the shit out of me
En het andere is dat ik altijd sliep met me deur op een kier en vanuit mijn bed kon je de trap zien die naar beneden ging, dus op een avond staarde ik naar die trap en zag iemand naar boven komen, ik dacht dat het me moeder was dus ik zei mam??Waarom loop je in het donker???
En daarna zag ik een hand die een groot mes vast had, en die persoon was al bijna boven dus ik schreeuwde in paniek met inmiddels van de shock tranen in me ogen ´´mam wat doe je???mammmm?!?!!!!!!!´´ ik was zo bang dat ik niet eens op durfde te staan om die deur dicht te doen, en net toen die geest zeg maar bijna boven was rende me moeder me kamer binnen en deed het licht aan en ik kon niet stoppen met trillen.
anyway dit zijn maar 2 voorbeelden de rest typ ik later als er iemand geinteresseerd is..
Deze geest was een overleden vrouw die compleet gestoord was blijkbaar..!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |