Ik vind het wel jammer dat alle onschuldigen blijkbaar weer aan 1 kant zijn gevallenquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat ik bedoel te zeggen is dat ik graag openheid wil hebben in hoeveel burgerslachtoffers er van de hezballahaanhangers zijn gedood en hoeveel niet-hezballahaanhangers.
ik denk dat het vooral om het eerste gedeelte gaat en dan kan ik niet anders dan begrijpen dat ze dood zijn.
de mensen in israel proberen een tweede holocaust te voorkomen, sinds ze er zitten eigenlijk al.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:41 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Waarom is dat naief?
In Israel denken de mensen toch ook zo ?
Sterker nog ,jij blijkbaar ook want hoe kan je anders de aanval van het Israelische leger goedpraten ?
Het is toch wraak op de aanslagen van hezbollah die 'vele mensen in Israel gedood hebben ' ?![]()
welke kant? ik wil graag meer horen over die burgerslachtoffers.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:42 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat alle onschuldigen blijkbaar weer aan 1 kant zijn gevallen
Uit welke bron kwam dat bericht?quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:40 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Maar waar blijft de rakettenregen op Noord-Israel?![]()
Wat hebben die 1 miljoen hiermee te maken dan?quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de mensen in israel proberen een tweede holocaust te voorkomen, sinds ze er zitten eigenlijk al.
kom ik weer even terug op die 1 miljoen op 6,5 miljoen totaal van woonachtige palestijnen in israel.
geeft aan dat israel niet haat, en de omgeving des te meer.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat hebben die 1 miljoen hiermee te maken dan?![]()
Yeah rightquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
geeft aan dat israel niet haat, en de omgeving des te meer.
Klopt maar ik bedoelde de hezbollah leden die verborgen zijn onder de burgerbevolkingquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat ze hun bewegingen aardig van satelietbeelden kunnen afplukken. denk je niet? als je al op een dopje van een bierflesje kan inzoomen, kun je vast ook wel zien waar de raketten vandaan komen en wanneer en waar ze geïnstalleerd worden.
mossad (Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkidim Meyuhadim) is een prima ding nu, zouden ze meer van moeten hebben.
Gezien het beperkte aantal burgerslachtoffers, in verhouding tot het aantal bombardementen,quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:45 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Klopt maar ik bedoelde de hezbollah leden die verborgen zijn onder de burgerbevolking
Bovendien als het zo gemakkelijk was waarom moeten er dan zoveel gebouwen kapot ?
Dan kan Israel toch gewoon gericht schieten ?
Ja iedereen met een geloof kan al jaren lekker vrij leven in China...quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Yeah rightDat meet jij aan het aantal inwoners in een land. In China wonen Christenen en Moslims, die worden niet onderdrukt, want ze wonen daar!
sorry maar zo kwam je opmerking (op mij ) iig niet overquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
welke kant? ik wil graag meer horen over die burgerslachtoffers.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat ik bedoel te zeggen is dat ik graag openheid wil hebben in hoeveel burgerslachtoffers er van de hezballahaanhangers zijn gedood en hoeveel niet-hezballahaanhangers.
ik denk dat het vooral om het eerste gedeelte gaat en dan kan ik niet anders dan begrijpen dat ze dood zijn.
O dus hezbollah schiet op dit moment ook gericht ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:48 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Gezien het beperkte aantal burgerslachtoffers, in verhouding tot het aantal bombardementen,
schieten ze ook gericht.
Zonder geloof ook ...dus ze discrimineren niemand daar ....ze worden allemaal even rot behandeldquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:49 schreef Roi het volgende:
[..]
Ja iedereen met een geloof kan al jaren lekker vrij leven in China...
Dat is ook echt iets van de laatste paar jaar.
Als je de berichten van verslaggevers die tussen de Hizbollah zitten moet geloven heeft hizbollah zich ingegraven, ze kennen het gebied door en door en hebben oa tunnelcomplexen aangelegd en de hele zooi voorzien van boobytraps. Hizbollah is dus bezig om te proberen groepjes Israelische soldaten die de grens over steken in de val te laten lopen. Tot nu toe hebben ze daar een paar keer succes mee geboekt. Veel van de raketten die ze hebben staan onder de grond en in woonwijken. Die Raketten komen er alleen uit op het moment dat ze die dingen gaan afschieten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:40 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Maar waar blijft de rakettenregen op Noord-Israel?Zou Hezbollah zich nu concentreren op Israelische grondtroepen. Ik denk het.
Mag aannemen dat Israel een lijst heeft met daarop de broedplaatsen van hezbollah.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:51 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
O dus hezbollah schiet op dit moment ook gericht ?
' Gezien het beperkte aantal burgerslachtoffers ' ?
niets nieuws, is ook voorspeld in de Bijbel,quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:31 schreef Roi het volgende:
Ooooh kijk wat ik net heb ontdekt!
[afbeelding]
Bedankt voor de update.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als je de berichten van verslaggevers die tussen de Hizbollah zitten moet geloven heeft hizbollah zich ingegraven, ze kennen het gebied door en door en hebben oa tunnelcomplexen aangelegd en de hele zooi voorzien van boobytraps. Hizbollah is dus bezig om te proberen groepjes Israelische soldaten die de grens over steken in de val te laten lopen. Tot nu toe hebben ze daar een paar keer succes mee geboekt. Veel van de raketten die ze hebben staan onder de grond en in woonwijken. Die Raketten komen er alleen uit op het moment dat ze die dingen gaan afschieten.
Op al-manar (hizbollah TV) was te zien hoe ze wat wapens van de Israelisch hebben gejat. beelden waren ook op al-jazeera te zien.
Of, het IDF heeft toch gelijk als ze stellen dat 50% reeds vernietigd is.?quote:
Kun je nog spreken van een profetie als het gewoon doelgericht wordt nagestreefd?quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:54 schreef Flying_nomad het volgende:
[..]
niets nieuws, is ook voorspeld in de Bijbel,
maa goed, negeer die in jullie ogen domme profetieen maar,
pech is wel dat het toch gaat gebeuren, ben benieuwd naar de dag dat eindelijk het kwartje valt bij iedreen als met eigen ogen voorspellingen uit de Bijbel werkelijkheid zien worden....
Jij mag dat aannemen maar ik had graag bewijzen ....quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:53 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Mag aannemen dat Israel een lijst heeft met daarop de broedplaatsen van hezbollah.
Ja en als Hezbollah nu gaat beweren dat alle rakketen zie ze hebben afgeschoten nu gerichht waren op militairen die thuis op verlof zaten ?quote:Gezien het feit dat ze zich onder de burgerbevolking bevinden is het logisch
dat er veel gebouwen vernield zijn.
Soms moet je overdrijven om iets duidelijk te maken ....om dat dan gelijk bs te noemen en op de man te spelen ?quote:Je opmerking over hezbollah die gericht schiet is BS en beneden jouw niveau.![]()
is ook een mogelijkheid.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:56 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Of, het IDF heeft toch gelijk als ze stellen dat 50% reeds vernietigd is.?
Is ook een mogelijkheid.![]()
Het sarcasme droop er vanaf en imo niet terecht.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:59 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Soms moet je overdrijven om iets duidelijk te maken ....om dat dan gelijk bs te noemen en op de man te spelen ?
Geloof het IDF pas als het door alle reguliere media onafhankelijk bevestigd kan worden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
is ook een mogelijkheid.
Alleen ben ik eerder geneigd verlaggervers van de BBC te geloven dezer dagen dan het IDF.
Ik heb nog altijd het idee dat ze die percentages noemen om aan de vraag van resultaten te voldoen. Hoe kun je zoiets nou meten ? Daarbij brengen ze de Hezbollah in Libanon schade toe, maar volgens mij staat het gros gewoon over de grens te wachten om in actie te komen. Het gros wat zich in Iran en Syrië bevindt dus.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:56 schreef Incomplete het volgende:
Of, het IDF heeft toch gelijk als ze stellen dat 50% reeds vernietigd is.?
Is ook een mogelijkheid.![]()
Ik heb deze week weer genoeg zwart-wit filmpjes voorbij zien komen met eenquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:59 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Jij mag dat aannemen maar ik had graag bewijzen ....
Als het echt zo was waarom omsingelen ze die gebouwen dan niet ipv ze plat te bombarderen zonder controle op succes ?
[..]
Ok...quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:01 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Het sarcasme droop er vanaf en imo niet terecht.
Beneden jouw niveau mag je opvatten als compliment.en dus niet
op de man spelen.
Lijkt mij ook niet meetbaar en nogmaals, wat het IDF naar buiten brengt moet ikquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:05 schreef eL. het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd het idee dat ze die percentages noemen om aan de vraag van resultaten te voldoen. Hoe kun je zoiets nou meten ? Daarbij brengen ze de Hezbollah in Libanon schade toe, maar volgens mij staat het gros gewoon over de grens te wachten om in actie te komen. Het gros wat zich in Iran en Syrië bevindt dus.
Hezbollah is toch iets groter dan alleen Libanon.
Klopt maar toen ging het meestal om bukers ,tanks ect ..en dat lijkt me vrij duidelijkquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:12 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Ik heb deze week weer genoeg zwart-wit filmpjes voorbij zien komen met een
zwart kruis in het midden zoals we die ook uit de golfoorlog kennen.
Ik geloof ook wel dat ze alles raken wat ze willen maar hoe kunnen ze weten of in het bebouw dat ze raken, geen burgers zitten (al dan niet gegijzeld door terroristen ) ?quote:Lijkt me vrij gericht en absoluut doelbewust schieten.
quote:Dat waarschijnlijk niet alle doelen zo benaderd zijn lijkt me logisch.
tja, op zo'n manier redeneren is ook mogelijk,quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:58 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Kun je nog spreken van een profetie als het gewoon doelgericht wordt nagestreefd?
Dat ding stond laatst nog in de Discovery top tien van "best tanks ever".quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:14 schreef sp3c het volgende:
ik zag dat er een tank kapot is gegaan? zijn daar nog details over bekend?
zat een groot gat in zijn neus, misschien toch niet zo slim om de motor voorin te bouwen?
Ze doen in Tel Aviv en Washington iig redelijk hun best om dat voor elkaar te krijgen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:17 schreef Flying_nomad het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal de gehele wereld optrekken tegen Israel
En Israel zou op de rand van de afgrond gered worden van de anti-christ voorquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:17 schreef Flying_nomad het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal de gehele wereld optrekken tegen Israel
CNN europe is vrij kritisch ja, CNN USA is een heel ander verhaal.....quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:22 schreef Mutant01 het volgende:
Het verbaast mij hoe "anti-israel" de berichtgeving van CNN is trouwens.
een beetje..........quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:24 schreef Incomplete het volgende:
[..]
En Israel zou op de rand van de afgrond gered worden van de anti-christ voor
de muren van jeruzalem. Zoiets was het toch??
Bedankt voor de uitleg.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:30 schreef Flying_nomad het volgende:
[..]
ik laat het hierbij, anders wordt het teveel en wellicht irritant gevonden
Vrijwel hetzelfde.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
CNN europe is vrij kritisch ja, CNN USA is een heel ander verhaal.....
Niet zo raar lijkt me.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:30 schreef Mutant01 het volgende:
De meerderheid van de Amerikanen wil dat Amerika zich niet met dit conflict bemoeit
Ah, een Amerikaantjequote:Op donderdag 20 juli 2006 20:34 schreef popolon het volgende:
[..]
Vrijwel hetzelfde.
In de VS heb je trouwens verschillende CNN zenders.
[..]
Niet zo raar lijkt me.
Soms schakelt men hier over naar CNN USA, vooral in het weekend. Ik krijg dan toch het idee dat er minder kritische vragen worden gesteld.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:34 schreef popolon het volgende:
[..]
Vrijwel hetzelfde.
In de VS heb je trouwens verschillende CNN zenders.
Ik heb sins het uitbreken niet veel anders gezien en voor Amerikaanse maatstaven redelijk 'neutrale' berichtgeving gezien.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah, een AmerikaantjeKan jij dat misschien verklaren? Vanwaar die ommezwaai van CNN.
Dit zijn een paar CNN Stations in de VS:quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:37 schreef venomsnake het volgende:
Maar, meerdere CNN zenders? enlighten me...
thanks..quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:40 schreef popolon het volgende:
[..]
Dit zijn een paar CNN Stations in de VS:
• CNN Headline News
een schuld die is er - kijk maar naar wie een sport maakt met slachtoffersquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:38 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
en wat als er niet één schuld is?
Volgens mij zit Late Edition op CNN International.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
thanks..
Is CNN headline News de zender waar Wolf Blitzer en zijn Late Edition op zit?
overigens kijk ik hier het meest naar BBC World en Sky News.
Ik kan het niet serieus nemen (werkelijk niet). Dat wil niet zeggen dat ik helemaal apatisch ben voor het geloof an sich. Maar ik wil er ook niet helemaal blind op varen. Ik kan er hooguit enige respect voor opbrengen. Geloof is voor mij zoiets als de Heizelberg/plank-theorie voor de quantum mechanica (er is een kans dat de geponeerde stelling waar is... maar op het moment dat je het kunt meten/aanwijzen klopt de stelling weer niet). Als de Bijbel gelijk heeft (Nostradamus veeg ik voor het gemak er maar even erbij) ... dan kunnen we nog zwaar weer verwachten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:30 schreef Flying_nomad het volgende:
ik laat het hierbij, anders wordt het teveel en wellicht irritant gevonden
Gaat dit weer over je vriendin?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:14 schreef Meki het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Pwd9eZ40z_s
ja bij Discovery vertellen ze wel meer onzinquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:18 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat ding stond laatst nog in de Discovery top tien van "best tanks ever".
de mijne is video Googlequote:Op donderdag 20 juli 2006 21:15 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Gaat dit weer over je vriendin?
1 tank uitgeschakeld, bemanning gered onder vuur, 1 lichtgewonde en 1 zwaar gewonde.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja bij Discovery vertellen ze wel meer onzin
iemand anders wel info over een uitgeschakelde tank?
moet gister of vanacht gebeurt zijn
die muziek, whooooooo's the enemy............. lol lachwekkend gewoonquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:14 schreef Meki het volgende:
Wat een propaganda weer Meki (zo kennen we je weer).quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:14 schreef Meki het volgende:
Je gaat je zoontjes toch niet iets verbieden, de beschermers van de eer enz..quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:42 schreef -scorpione- het volgende:
We weten nu in ieder geval waarom er redelijk veel kinderen geraakt worden, alle straten lopen er namelijk vol mee en echt aan de kant voor het vuurwerk gaan ze ook niet echt.
Waar zijn de ouders?
Achter de camera ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:42 schreef -scorpione- het volgende:
We weten nu in ieder geval waarom er redelijk veel kinderen geraakt worden, alle straten lopen er namelijk vol mee en echt aan de kant voor het vuurwerk gaan ze ook niet echt.
Waar zijn de ouders?
Zou zeker kunnen ja,,,alleen kan ik het verschil niet horenquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:47 schreef Type-R het volgende:
Volgens mij is het alleen palestijns gevuur wat je hoort
quote:Humanitaire crisis dreigt in Libanon
BEIROET/JERUZALEM - In grote delen van Libanon dreigt een ernstige humanitaire crisis door de aanhoudende Israëlische beschietingen en bombardementen. Volgens de VN-voedselorganisatie WFP is het voor de vele honderdduizenden vluchtelingen steeds moelijker om aan voedsel en andere elementaire levensbehoeften te komen door de grote schade aan de infrastructuur.
Secretaris-generaal Kofi Annan van de Verenigde Naties riep donderdag op tot een bestand in Libanon. Dat deed hij tijdens een zitting van de Veiligheidsraad. Annan riep de raad op "resoluut op te treden". Hij veroordeelde de provocaties van de militante sjiitische beweging Hezbollah, maar ook het buitensporige geweld van Israëlische zijde.
nogmaals. hij is een beetje buitenstaander ipv medestander geworden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:59 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik vraag mijzelf nog steeds af wat Kofi wenst te bereiken door de partijen enkele dagen af laten te zien van het uitmoorden van elkaars burgerbevolking.
dan blijken er toch meer terroristensteuners/hezballah/jodenvernietigers in libanon dan we dachten...quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:02 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Typisch zo'n VN standpunt, vlees noch vis, je kunt er niets mee.
quote:De VN-baas eiste de onmiddellijke vrijlating van de twee Israëlische militairen die sinds vorige week in handen zijn van Hezbollah. Voorts moet de militante organisatie zo snel mogelijk worden ontwapend. Een vredesmacht moet de grens tussen Israël en Libanon gaan bewaken, aldus Annan.
Eigenlijk klinkt het wel als AK-vuur, een wapen dat veel door de Palestijnen en dergelijke gebruikt wordt. Qua geluid best makkelijk te onderscheiden van de meeste andere aanvalsgeweren.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:48 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Zou zeker kunnen ja,,,alleen kan ik het verschil niet horen
Jij wel ?
Al-qaida houdt zich ook wel idd erg stilquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan blijken er toch meer terroristensteuners/hezballah/jodenvernietigers in libanon dan we dachten...
en de meeste taliban ( is gewoon een incestfamilie) is uitgeroeit, of wordt op dit moment uitgeroeit.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Al-qaida houdt zich ook wel idd erg stil
quote:Hezbollah
De Libanese premier Fouad Siniora, die woensdag de internationale gemeenschap al opriep in te grijpen, waarschuwde Israël donderdag dat het geweld de steun onder de Libanese bevolking voor Hezbollah slechts zal versterken. In een vraaggesprek met de zakenkrant Financial Times zei de regeringsleider dat de "criminele Israëlische bombardementen" onmiddellijk moeten stoppen.
Siniora is naar eigen zeggen op zoek naar een oplossing waarin Hezbollah met internationale steun wordt ontwapend en teruggebracht tot een politieke beweging. De macht in het land moet terugkomen bij de Libanese overheid, in plaats van het sterk op Syrië en Iran georiënteerde Hezbollah. Siniora noemde Hezbollah "een staat binnen een staat".
Grondoffensief
De premier waarschuwde Israël tevens om geen uitgebreid grondoffensief te beginnen in Libanon. In dat geval zullen de Libanese strijdkrachten niet vanaf de zijlijn blijven toekijken, zei hij. Israël voert de strijd tot dusver vooral door middel van artillerievuur en luchtaanvallen. Minister van Defensie Amir Peretz sloot een grote operatie op de grond donderdag evenwel niet uit.
De Arabische zender al-Jazeera meldde donderdag de dood van vier Israëlische militairen in Zuid-Libanon. Israël beschouwt de veel bekritiseerde militaire campagne in Libanon desondanks als succesvol. Minister van Transport Shaul Mofaz zei dat Hezbollah een zware slag is toegebracht. De militaire slagkracht van de beweging is volgens de bewindsman gehalveerd bron:nu.nl
dat zijn woorden van een kat in nood. te stom om waar te zijn.quote:
Nee man, las gister op Jazeraa dat ze een stad hebben terug veroverd op de Amerikanen ofzoquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en de meeste taliban ( is gewoon een incestfamilie) is uitgeroeit, of wordt op dit moment uitgeroeit.
joepie!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:11 schreef venomsnake het volgende:
Nasrallah heeft net een interview gegeven op al-jazeera. Hij leeft dus nog. de hele top van Hezbollah is volgens hem nog in leven...
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
joepie!
lekker blij zijn voor onmenselijke honden die je zo een dolk in je rug steken.
iran involves...quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:18 schreef Triggershot het volgende:
Taliban takes control of 2 Afghan towns
Als je dit echt meent kan ik slechts medelijden met je hebbenquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en de meeste taliban ( is gewoon een incestfamilie) is uitgeroeit, of wordt op dit moment uitgeroeit.
'burgerslachtoffers' of gekke geÏndoctrineerde kinderen van baby af aan moeten niet meer een kans hebben deze aarde leuker te maken. ze hebben one-issue helaas door hun ouders, dat is om elke jood die ze zien dood te maken.
ze weten niet eens waarom omdat het vooral de hezballah was die steeds maar weer een debiele provocerende raket afvuurde.
Samenwerking tussen Iran, Syrie, Hezbollah en Al-qaida kan toch heel wat escalatie en schade aanrichten.quote:
en anders lees je even inquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:20 schreef Evil_Jur het volgende:
Ander conflict...
Bijna goed. De Taliban had wat dorpen veroverd op het Afghaanse leger, waarna de coalitietroepen de opstandelingen hebben verjaagd.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee man, las gister op Jazeraa dat ze een stad hebben terug veroverd op de Amerikanen ofzo![]()
en dat doet het nu toch ook?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Samenwerking tussen Iran, Syrie, Hezbollah en Al-qaida kan toch heel wat escalatie en schade aanrichten.
zoalshetis doelt er volgens mij op dat deze mensen (helaas) hun haat tegen Israël met de paplepel hebben binnengekregen en dus zwaar geïndoctrineerd zijn.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:21 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Als je dit echt meent kan ik slechts medelijden met je hebben![]()
Heb onlangs ook een bron geplaatst, maar thnx..quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:24 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Bijna goed. De Taliban had wat dorpen veroverd op het Afghaanse leger, waarna de coalitietroepen de opstandelingen hebben verjaagd.
Bron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |