abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40021933
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat ik bedoel te zeggen is dat ik graag openheid wil hebben in hoeveel burgerslachtoffers er van de hezballahaanhangers zijn gedood en hoeveel niet-hezballahaanhangers.

ik denk dat het vooral om het eerste gedeelte gaat en dan kan ik niet anders dan begrijpen dat ze dood zijn.
Ik vind het wel jammer dat alle onschuldigen blijkbaar weer aan 1 kant zijn gevallen
  donderdag 20 juli 2006 @ 19:43:00 #202
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40021943
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:41 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Waarom is dat naief?
In Israel denken de mensen toch ook zo ?
Sterker nog ,jij blijkbaar ook want hoe kan je anders de aanval van het Israelische leger goedpraten ?
Het is toch wraak op de aanslagen van hezbollah die 'vele mensen in Israel gedood hebben ' ?
de mensen in israel proberen een tweede holocaust te voorkomen, sinds ze er zitten eigenlijk al.

kom ik weer even terug op die 1 miljoen op 6,5 miljoen totaal van woonachtige palestijnen in israel.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 20 juli 2006 @ 19:43:16 #203
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40021952
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:42 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Ik vind het wel jammer dat alle onschuldigen blijkbaar weer aan 1 kant zijn gevallen
welke kant? ik wil graag meer horen over die burgerslachtoffers.
  † In Memoriam † donderdag 20 juli 2006 @ 19:43:54 #204
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_40021967
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:40 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Maar waar blijft de rakettenregen op Noord-Israel?
Uit welke bron kwam dat bericht?
pi_40021974
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

de mensen in israel proberen een tweede holocaust te voorkomen, sinds ze er zitten eigenlijk al.

kom ik weer even terug op die 1 miljoen op 6,5 miljoen totaal van woonachtige palestijnen in israel.
Wat hebben die 1 miljoen hiermee te maken dan?
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 20 juli 2006 @ 19:44:19 #206
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_40021981
iemand al wat van Nasrallah gehoord?
This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
Glasnosteraar=Godslasteraar
  donderdag 20 juli 2006 @ 19:44:34 #207
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40021992
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat hebben die 1 miljoen hiermee te maken dan?
geeft aan dat israel niet haat, en de omgeving des te meer.
pi_40022012
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:44 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

geeft aan dat israel niet haat, en de omgeving des te meer.
Yeah right Dat meet jij aan het aantal inwoners in een land. In China wonen Christenen en Moslims, die worden niet onderdrukt, want ze wonen daar!
Allah Al Watan Al Malik
pi_40022030
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:40 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik denk dat ze hun bewegingen aardig van satelietbeelden kunnen afplukken. denk je niet? als je al op een dopje van een bierflesje kan inzoomen, kun je vast ook wel zien waar de raketten vandaan komen en wanneer en waar ze geïnstalleerd worden.

mossad (Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkidim Meyuhadim) is een prima ding nu, zouden ze meer van moeten hebben.
Klopt maar ik bedoelde de hezbollah leden die verborgen zijn onder de burgerbevolking
Bovendien als het zo gemakkelijk was waarom moeten er dan zoveel gebouwen kapot ?
Dan kan Israel toch gewoon gericht schieten ?
pi_40022098
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:45 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Klopt maar ik bedoelde de hezbollah leden die verborgen zijn onder de burgerbevolking
Bovendien als het zo gemakkelijk was waarom moeten er dan zoveel gebouwen kapot ?
Dan kan Israel toch gewoon gericht schieten ?
Gezien het beperkte aantal burgerslachtoffers, in verhouding tot het aantal bombardementen,
schieten ze ook gericht.
pi_40022126
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Yeah right Dat meet jij aan het aantal inwoners in een land. In China wonen Christenen en Moslims, die worden niet onderdrukt, want ze wonen daar!
Ja iedereen met een geloof kan al jaren lekker vrij leven in China...

Dat is ook echt iets van de laatste paar jaar.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_40022143
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

welke kant? ik wil graag meer horen over die burgerslachtoffers.
sorry maar zo kwam je opmerking (op mij ) iig niet over
Volgens mij vraag je het wel maar je had je conclusie al klaar
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat ik bedoel te zeggen is dat ik graag openheid wil hebben in hoeveel burgerslachtoffers er van de hezballahaanhangers zijn gedood en hoeveel niet-hezballahaanhangers.

ik denk dat het vooral om het eerste gedeelte gaat en dan kan ik niet anders dan begrijpen dat ze dood zijn.
pi_40022197
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:48 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Gezien het beperkte aantal burgerslachtoffers, in verhouding tot het aantal bombardementen,
schieten ze ook gericht.
O dus hezbollah schiet op dit moment ook gericht ?
' Gezien het beperkte aantal burgerslachtoffers ' ?
pi_40022223
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:49 schreef Roi het volgende:

[..]

Ja iedereen met een geloof kan al jaren lekker vrij leven in China...

Dat is ook echt iets van de laatste paar jaar.
Zonder geloof ook ...dus ze discrimineren niemand daar ....ze worden allemaal even rot behandeld
  † In Memoriam † donderdag 20 juli 2006 @ 19:52:36 #215
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_40022234
Maar goed, de mening hier is dat de Israelische bommen en granaten de steun voor Hezbollah doet verminderen. Ja, waarschijnlijk kweekt het zelfs sympatie voor Israel.

Weer genoeg gelachen. Ik ga van een ijsje genieten
pi_40022246
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:40 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Maar waar blijft de rakettenregen op Noord-Israel? Zou Hezbollah zich nu concentreren op Israelische grondtroepen. Ik denk het.
Als je de berichten van verslaggevers die tussen de Hizbollah zitten moet geloven heeft hizbollah zich ingegraven, ze kennen het gebied door en door en hebben oa tunnelcomplexen aangelegd en de hele zooi voorzien van boobytraps. Hizbollah is dus bezig om te proberen groepjes Israelische soldaten die de grens over steken in de val te laten lopen. Tot nu toe hebben ze daar een paar keer succes mee geboekt. Veel van de raketten die ze hebben staan onder de grond en in woonwijken. Die Raketten komen er alleen uit op het moment dat ze die dingen gaan afschieten.
Op al-manar (hizbollah TV) was te zien hoe ze wat wapens van de Israelisch hebben gejat. beelden waren ook op al-jazeera te zien.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_40022268
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:51 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

O dus hezbollah schiet op dit moment ook gericht ?
' Gezien het beperkte aantal burgerslachtoffers ' ?
Mag aannemen dat Israel een lijst heeft met daarop de broedplaatsen van hezbollah.
Gezien het feit dat ze zich onder de burgerbevolking bevinden is het logisch
dat er veel gebouwen vernield zijn.

Je opmerking over hezbollah die gericht schiet is BS en beneden jouw niveau.
  donderdag 20 juli 2006 @ 19:54:03 #218
34294 Flying_nomad
Kijkt nu waar het ziet en weet
pi_40022270
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:31 schreef Roi het volgende:
Ooooh kijk wat ik net heb ontdekt!
[afbeelding]
niets nieuws, is ook voorspeld in de Bijbel,

maa goed, negeer die in jullie ogen domme profetieen maar,

pech is wel dat het toch gaat gebeuren, ben benieuwd naar de dag dat eindelijk het kwartje valt bij iedreen als met eigen ogen voorspellingen uit de Bijbel werkelijkheid zien worden....
Everything which has a beginning has a cause, the universe has a beginning, therefore it has a cause.........
  donderdag 20 juli 2006 @ 19:54:33 #219
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_40022282
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:53 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Als je de berichten van verslaggevers die tussen de Hizbollah zitten moet geloven heeft hizbollah zich ingegraven, ze kennen het gebied door en door en hebben oa tunnelcomplexen aangelegd en de hele zooi voorzien van boobytraps. Hizbollah is dus bezig om te proberen groepjes Israelische soldaten die de grens over steken in de val te laten lopen. Tot nu toe hebben ze daar een paar keer succes mee geboekt. Veel van de raketten die ze hebben staan onder de grond en in woonwijken. Die Raketten komen er alleen uit op het moment dat ze die dingen gaan afschieten.
Op al-manar (hizbollah TV) was te zien hoe ze wat wapens van de Israelisch hebben gejat. beelden waren ook op al-jazeera te zien.
Bedankt voor de update.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_40022324
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:53 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Of, het IDF heeft toch gelijk als ze stellen dat 50% reeds vernietigd is.?
Is ook een mogelijkheid.
pi_40022393
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:54 schreef Flying_nomad het volgende:

[..]

niets nieuws, is ook voorspeld in de Bijbel,

maa goed, negeer die in jullie ogen domme profetieen maar,

pech is wel dat het toch gaat gebeuren, ben benieuwd naar de dag dat eindelijk het kwartje valt bij iedreen als met eigen ogen voorspellingen uit de Bijbel werkelijkheid zien worden....
Kun je nog spreken van een profetie als het gewoon doelgericht wordt nagestreefd?
pi_40022402
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:53 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Mag aannemen dat Israel een lijst heeft met daarop de broedplaatsen van hezbollah.
Jij mag dat aannemen maar ik had graag bewijzen ....
Als het echt zo was waarom omsingelen ze die gebouwen dan niet ipv ze plat te bombarderen zonder controle op succes ?
quote:
Gezien het feit dat ze zich onder de burgerbevolking bevinden is het logisch
dat er veel gebouwen vernield zijn.
Ja en als Hezbollah nu gaat beweren dat alle rakketen zie ze hebben afgeschoten nu gerichht waren op militairen die thuis op verlof zaten ?
Zou je dat dan zomaar aannemen ?..ik iig niet dus waarom zou ik dat wel zomaar aannemen van de Israeliers ?
quote:
Je opmerking over hezbollah die gericht schiet is BS en beneden jouw niveau.
Soms moet je overdrijven om iets duidelijk te maken ....om dat dan gelijk bs te noemen en op de man te spelen ?
pi_40022467
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:56 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Of, het IDF heeft toch gelijk als ze stellen dat 50% reeds vernietigd is.?
Is ook een mogelijkheid.
is ook een mogelijkheid.

Alleen ben ik eerder geneigd verlaggervers van de BBC te geloven dezer dagen dan het IDF.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_40022472
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:59 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Soms moet je overdrijven om iets duidelijk te maken ....om dat dan gelijk bs te noemen en op de man te spelen ?
Het sarcasme droop er vanaf en imo niet terecht.
Beneden jouw niveau mag je opvatten als compliment. en dus niet
op de man spelen.
pi_40022543
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 20:01 schreef venomsnake het volgende:

[..]

is ook een mogelijkheid.

Alleen ben ik eerder geneigd verlaggervers van de BBC te geloven dezer dagen dan het IDF.
Geloof het IDF pas als het door alle reguliere media onafhankelijk bevestigd kan worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')