Ik vind het wel jammer dat alle onschuldigen blijkbaar weer aan 1 kant zijn gevallenquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat ik bedoel te zeggen is dat ik graag openheid wil hebben in hoeveel burgerslachtoffers er van de hezballahaanhangers zijn gedood en hoeveel niet-hezballahaanhangers.
ik denk dat het vooral om het eerste gedeelte gaat en dan kan ik niet anders dan begrijpen dat ze dood zijn.
de mensen in israel proberen een tweede holocaust te voorkomen, sinds ze er zitten eigenlijk al.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:41 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Waarom is dat naief?
In Israel denken de mensen toch ook zo ?
Sterker nog ,jij blijkbaar ook want hoe kan je anders de aanval van het Israelische leger goedpraten ?
Het is toch wraak op de aanslagen van hezbollah die 'vele mensen in Israel gedood hebben ' ?![]()
welke kant? ik wil graag meer horen over die burgerslachtoffers.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:42 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat alle onschuldigen blijkbaar weer aan 1 kant zijn gevallen
Uit welke bron kwam dat bericht?quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:40 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Maar waar blijft de rakettenregen op Noord-Israel?![]()
Wat hebben die 1 miljoen hiermee te maken dan?quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de mensen in israel proberen een tweede holocaust te voorkomen, sinds ze er zitten eigenlijk al.
kom ik weer even terug op die 1 miljoen op 6,5 miljoen totaal van woonachtige palestijnen in israel.
geeft aan dat israel niet haat, en de omgeving des te meer.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat hebben die 1 miljoen hiermee te maken dan?![]()
Yeah rightquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
geeft aan dat israel niet haat, en de omgeving des te meer.
Klopt maar ik bedoelde de hezbollah leden die verborgen zijn onder de burgerbevolkingquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat ze hun bewegingen aardig van satelietbeelden kunnen afplukken. denk je niet? als je al op een dopje van een bierflesje kan inzoomen, kun je vast ook wel zien waar de raketten vandaan komen en wanneer en waar ze geïnstalleerd worden.
mossad (Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkidim Meyuhadim) is een prima ding nu, zouden ze meer van moeten hebben.
Gezien het beperkte aantal burgerslachtoffers, in verhouding tot het aantal bombardementen,quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:45 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Klopt maar ik bedoelde de hezbollah leden die verborgen zijn onder de burgerbevolking
Bovendien als het zo gemakkelijk was waarom moeten er dan zoveel gebouwen kapot ?
Dan kan Israel toch gewoon gericht schieten ?
Ja iedereen met een geloof kan al jaren lekker vrij leven in China...quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Yeah rightDat meet jij aan het aantal inwoners in een land. In China wonen Christenen en Moslims, die worden niet onderdrukt, want ze wonen daar!
sorry maar zo kwam je opmerking (op mij ) iig niet overquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
welke kant? ik wil graag meer horen over die burgerslachtoffers.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat ik bedoel te zeggen is dat ik graag openheid wil hebben in hoeveel burgerslachtoffers er van de hezballahaanhangers zijn gedood en hoeveel niet-hezballahaanhangers.
ik denk dat het vooral om het eerste gedeelte gaat en dan kan ik niet anders dan begrijpen dat ze dood zijn.
O dus hezbollah schiet op dit moment ook gericht ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:48 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Gezien het beperkte aantal burgerslachtoffers, in verhouding tot het aantal bombardementen,
schieten ze ook gericht.
Zonder geloof ook ...dus ze discrimineren niemand daar ....ze worden allemaal even rot behandeldquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:49 schreef Roi het volgende:
[..]
Ja iedereen met een geloof kan al jaren lekker vrij leven in China...
Dat is ook echt iets van de laatste paar jaar.
Als je de berichten van verslaggevers die tussen de Hizbollah zitten moet geloven heeft hizbollah zich ingegraven, ze kennen het gebied door en door en hebben oa tunnelcomplexen aangelegd en de hele zooi voorzien van boobytraps. Hizbollah is dus bezig om te proberen groepjes Israelische soldaten die de grens over steken in de val te laten lopen. Tot nu toe hebben ze daar een paar keer succes mee geboekt. Veel van de raketten die ze hebben staan onder de grond en in woonwijken. Die Raketten komen er alleen uit op het moment dat ze die dingen gaan afschieten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:40 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Maar waar blijft de rakettenregen op Noord-Israel?Zou Hezbollah zich nu concentreren op Israelische grondtroepen. Ik denk het.
Mag aannemen dat Israel een lijst heeft met daarop de broedplaatsen van hezbollah.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:51 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
O dus hezbollah schiet op dit moment ook gericht ?
' Gezien het beperkte aantal burgerslachtoffers ' ?
niets nieuws, is ook voorspeld in de Bijbel,quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:31 schreef Roi het volgende:
Ooooh kijk wat ik net heb ontdekt!
[afbeelding]
Bedankt voor de update.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als je de berichten van verslaggevers die tussen de Hizbollah zitten moet geloven heeft hizbollah zich ingegraven, ze kennen het gebied door en door en hebben oa tunnelcomplexen aangelegd en de hele zooi voorzien van boobytraps. Hizbollah is dus bezig om te proberen groepjes Israelische soldaten die de grens over steken in de val te laten lopen. Tot nu toe hebben ze daar een paar keer succes mee geboekt. Veel van de raketten die ze hebben staan onder de grond en in woonwijken. Die Raketten komen er alleen uit op het moment dat ze die dingen gaan afschieten.
Op al-manar (hizbollah TV) was te zien hoe ze wat wapens van de Israelisch hebben gejat. beelden waren ook op al-jazeera te zien.
Of, het IDF heeft toch gelijk als ze stellen dat 50% reeds vernietigd is.?quote:
Kun je nog spreken van een profetie als het gewoon doelgericht wordt nagestreefd?quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:54 schreef Flying_nomad het volgende:
[..]
niets nieuws, is ook voorspeld in de Bijbel,
maa goed, negeer die in jullie ogen domme profetieen maar,
pech is wel dat het toch gaat gebeuren, ben benieuwd naar de dag dat eindelijk het kwartje valt bij iedreen als met eigen ogen voorspellingen uit de Bijbel werkelijkheid zien worden....
Jij mag dat aannemen maar ik had graag bewijzen ....quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:53 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Mag aannemen dat Israel een lijst heeft met daarop de broedplaatsen van hezbollah.
Ja en als Hezbollah nu gaat beweren dat alle rakketen zie ze hebben afgeschoten nu gerichht waren op militairen die thuis op verlof zaten ?quote:Gezien het feit dat ze zich onder de burgerbevolking bevinden is het logisch
dat er veel gebouwen vernield zijn.
Soms moet je overdrijven om iets duidelijk te maken ....om dat dan gelijk bs te noemen en op de man te spelen ?quote:Je opmerking over hezbollah die gericht schiet is BS en beneden jouw niveau.![]()
is ook een mogelijkheid.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:56 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Of, het IDF heeft toch gelijk als ze stellen dat 50% reeds vernietigd is.?
Is ook een mogelijkheid.![]()
Het sarcasme droop er vanaf en imo niet terecht.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:59 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Soms moet je overdrijven om iets duidelijk te maken ....om dat dan gelijk bs te noemen en op de man te spelen ?
Geloof het IDF pas als het door alle reguliere media onafhankelijk bevestigd kan worden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
is ook een mogelijkheid.
Alleen ben ik eerder geneigd verlaggervers van de BBC te geloven dezer dagen dan het IDF.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |