abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40021514
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:23 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Blijt de vraag ..hoe herken je ze (als ze zich verbergen ) dus hoe weet je waneer je er 'verschillende 'hebt gepakt ?
Er is wel info over een groot deel van die strijders. Israel zal ze niet allemaal kennen, maar zeker een deel en Nasrallah lijkt me ook buiten kijf staan als Hezbollah lid. Je hoeft ze niet allemaal te pakken om de organisatie lam te leggen.
  † In Memoriam † donderdag 20 juli 2006 @ 19:26:46 #177
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_40021549
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:19 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Jij gaat er meteen vanuit dat deze mensen ook Israel de schuld geven. Veel te voorbarig, er zijn ook berichten dat men Hezbollah helemaal zat is.
Dat een deel Hezbollah zat is staat los van wie verantwoordelijk is voor dit geweld.

Het is wishfull thinking als je denkt dat de Libanezen die slachtoffer worden Hezbollah verantwoordelijk gaan houden voor wat Israel doet. Onlogisch ook, zou jij ook niet doen (al kun je op een forum van alles beweren natuurlijk).

Bekijk anders de uitzending van Netwerk van gister. Staat wel online.
pi_40021582
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:26 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Dat een deel Hezbollah zat is staat los van wie verantwoordelijk is voor dit geweld.

Het is wishfull thinking als je denkt dat de Libanezen die slachtoffer worden Hezbollah verantwoordelijk gaan houden voor wat Israel doet. Onlogisch ook, zou jij ook niet doen (al kun je op een forum van alles beweren natuurlijk).

Inderdaad, voorbeelden te over in Irak trouwens. Al die familieleden die omgekomen zijn door Amerikaans vuur worden het liefst gewreekt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40021596
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:26 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Netwerk

Ik ben er niet van overtuigd. Hezbollah bewijst zichzelf echt geen dienst en die Libanezen zien ook wel dat vanuit de wereld het geluid komt dat Hezbollah verantwoordelijk is.
pi_40021623
quote:
The Israeli military estimates that its air assault on Lebanon has destroyed about half of Hezbollah's military strength. It is using ground forces to target Hezbollah's remaining artillery, believed hidden in caves, tunnels and basements.
ze zijn op de helft trouwens.
maar de tweede helft wordt het lastigst doordat ze in a die tunnels, bunkers etc. zitten.

hopelijk sterven er wel veel minder burgers als de nadruk gelegd gaat worden op het grondoffensief.
tenzij Hezbollah hele dorpen gegijzeld houdt.
er zijn ook christelijke dorpen in Z-Libanon waarvanuit Hezbollah raketten afschiet.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_40021658
Ooooh kijk wat ik net heb ontdekt!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_40021659
Ja, dat zegt het IDF, lekker geloofwaardig.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † donderdag 20 juli 2006 @ 19:32:16 #183
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_40021665
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Inderdaad, voorbeelden te over in Irak trouwens. Al die familieleden die omgekomen zijn door Amerikaans vuur worden het liefst gewreekt.
Ik geef ze geen ongelijk. Er zijn echt heeel weinig redenen waarvoor ik een wapen op zou pakken. Maar als leden van mijn familie gedood worden, dat zou er waarschijnlijk wel een zijn. Als mijn zus mij zou vertellen dat mijn neefje in drie stukken onder het puin vandaan gehaald is geworden, ja.
pi_40021698
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:30 schreef Caesu het volgende:

[..]

ze zijn op de helft trouwens.
Zegt het Israelische leger........
Hizbollah meldt dat de verliezen aan personele kant klein zijn, wel is er schade aan gebouwen.

Propaganda oorlog is natuurlijk ook flink bezig. Geloof dus niet alles wat het IDF zegt.. zelfde geld voor Hizbollah.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_40021716
Meki, zag je dat op het journaal, hoe de VS allemaal kinderen (!) red uit de benarde positie. Goed hè zijn de VS!
pi_40021743
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:32 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ik geef ze geen ongelijk. Er zijn echt heeel weinig redenen waarvoor ik een wapen op zou pakken. Maar als leden van mijn familie gedood worden, dat zou er waarschijnlijk wel een zijn. Als mijn zus mij zou vertellen dat mijn neefje in drie stukken onder het puin vandaan gehaald is geworden, ja.
Beetje naief, van jou en van die mensen. Maar goed, als jij zo wilt denken houd ik je niet tegen.
  † In Memoriam † donderdag 20 juli 2006 @ 19:35:38 #187
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_40021760
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:28 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Netwerk

Ik ben er niet van overtuigd. Hezbollah bewijst zichzelf echt geen dienst en die Libanezen zien ook wel dat vanuit de wereld het geluid komt dat Hezbollah verantwoordelijk is.
Wat een gelul.

Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden.
pi_40021768
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:34 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Beetje naief, van jou en van die mensen. Maar goed, als jij zo wilt denken houd ik je niet tegen.
Het is een heel menselijke reactie. Hoe zou jij reageren als 1 van je ouders doodgeschoten wordt?
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 20 juli 2006 @ 19:36:58 #189
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_40021795
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:31 schreef Roi het volgende:
Ooooh kijk wat ik net heb ontdekt!
[afbeelding]
Zit niet van die onzinplaatjes te plaatsen van die onzinwebsite
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  donderdag 20 juli 2006 @ 19:37:05 #190
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40021797
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het heeft niks met chantage te maken, pure emotionele menselijke reactie is dat. Je gaat niet van Israel houden als je familie uitgemoord wordt.
wat ik bedoel te zeggen is dat ik graag openheid wil hebben in hoeveel burgerslachtoffers er van de hezballahaanhangers zijn gedood en hoeveel niet-hezballahaanhangers.

ik denk dat het vooral om het eerste gedeelte gaat en dan kan ik niet anders dan begrijpen dat ze dood zijn.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 20 juli 2006 @ 19:37:07 #191
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_40021798
Ik ben noch fan van Hezbollah en noch fan van het harde Israelisch optreden.
Hoe langer dit conflict duurt des te minder kan ik de acties goedkeuren.
Ik krijg wel steeds meer het idee dat we hier een conflict zien die steeds meer gaat verzanden in een vuile oorlog tegen de weerloze burgerbevolking (die verstoken is van alle humanitaire hulp).
pi_40021799
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:33 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Zegt het Israelische leger........
Hizbollah meldt dat de verliezen aan personele kant klein zijn, wel is er schade aan gebouwen.

Propaganda oorlog is natuurlijk ook flink bezig. Geloof dus niet alles wat het IDF zegt.. zelfde geld voor Hizbollah.
Zojuist bij RTL- journaal: Volgens Unifil vele tientallen dode- en gewonde hezbollah strijders.
pi_40021829
Zeker 4 Israelische doden (militair) bij gevechten in Zuid-Libanon.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40021839
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:35 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Wat een gelul.

Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden.
Dus als jij een Hezbollah steunt dan... Idd
  donderdag 20 juli 2006 @ 19:40:11 #195
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40021873
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:24 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Nee heeft iemand foto's van ze zodat we het kunnen nakijken ?
Weet Israel wie van hezbollah is en wie niet (ik bedoel dus niet de leiders want dat geloof ik wel maar bedoel van de leden ) ?
ik denk dat ze hun bewegingen aardig van satelietbeelden kunnen afplukken. denk je niet? als je al op een dopje van een bierflesje kan inzoomen, kun je vast ook wel zien waar de raketten vandaan komen en wanneer en waar ze geïnstalleerd worden.

mossad (Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkidim Meyuhadim) is een prima ding nu, zouden ze meer van moeten hebben.
  donderdag 20 juli 2006 @ 19:40:24 #196
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_40021880
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:37 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Zojuist bij RTL- journaal: Volgens Unifil vele tientallen dode- en gewonde hezbollah strijders.
Connie mus had het niet over dode Hezobollah strijders, wel over gewonde.

Wederom werden vandaag Israelische soldaten overrompeld. Gevolg: 4 dode soldaten en tientallen gewonden.

Maar waar blijft de rakettenregen op Noord-Israel? Zou Hezbollah zich nu concentreren op Israelische grondtroepen. Ik denk het.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_40021897
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:34 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Waarom is dat naief?
In Israel denken de mensen toch ook zo ?
Sterker nog ,jij blijkbaar ook want hoe kan je anders de aanval van het Israelische leger goedpraten ?
Het is toch wraak op de aanslagen van hezbollah die 'vele mensen in Israel gedood hebben ' ?
  donderdag 20 juli 2006 @ 19:41:20 #198
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40021898
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:37 schreef Drugshond het volgende:
Ik ben noch fan van Hezbollah en noch fan van het harde Israelisch optreden.
Hoe langer dit conflict duurt des te minder kan ik de acties goedkeuren.
Ik krijg wel steeds meer het idee dat we hier een conflict zien die steeds meer gaat verzanden in een vuile oorlog tegen de weerloze burgerbevolking (die verstoken is van alle humanitaire hulp).
dat is een goed inzicht.

geïnitieerd door hezballah natuurlijk.
pi_40021911
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:40 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Connie mus had het niet over dode Hezobollah strijders, wel over gewonde.
Blijven dromen en beter luisteren.
pi_40021914
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:40 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik denk dat ze hun bewegingen aardig van satelietbeelden kunnen afplukken. denk je niet? als je al op een dopje van een bierflesje kan inzoomen, kun je vast ook wel zien waar de raketten vandaan komen en wanneer en waar ze geïnstalleerd worden.

mossad (Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkidim Meyuhadim) is een prima ding nu, zouden ze meer van moeten hebben.
Volgens mij kunnen sattelieten niet in gebouwen kijken.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')