Ik heb nog altijd het idee dat ze die percentages noemen om aan de vraag van resultaten te voldoen. Hoe kun je zoiets nou meten ? Daarbij brengen ze de Hezbollah in Libanon schade toe, maar volgens mij staat het gros gewoon over de grens te wachten om in actie te komen. Het gros wat zich in Iran en Syrië bevindt dus.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:56 schreef Incomplete het volgende:
Of, het IDF heeft toch gelijk als ze stellen dat 50% reeds vernietigd is.?
Is ook een mogelijkheid.![]()
Ik heb deze week weer genoeg zwart-wit filmpjes voorbij zien komen met eenquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:59 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Jij mag dat aannemen maar ik had graag bewijzen ....
Als het echt zo was waarom omsingelen ze die gebouwen dan niet ipv ze plat te bombarderen zonder controle op succes ?
[..]
Ok...quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:01 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Het sarcasme droop er vanaf en imo niet terecht.
Beneden jouw niveau mag je opvatten als compliment.en dus niet
op de man spelen.
Lijkt mij ook niet meetbaar en nogmaals, wat het IDF naar buiten brengt moet ikquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:05 schreef eL. het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd het idee dat ze die percentages noemen om aan de vraag van resultaten te voldoen. Hoe kun je zoiets nou meten ? Daarbij brengen ze de Hezbollah in Libanon schade toe, maar volgens mij staat het gros gewoon over de grens te wachten om in actie te komen. Het gros wat zich in Iran en Syrië bevindt dus.
Hezbollah is toch iets groter dan alleen Libanon.
Klopt maar toen ging het meestal om bukers ,tanks ect ..en dat lijkt me vrij duidelijkquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:12 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Ik heb deze week weer genoeg zwart-wit filmpjes voorbij zien komen met een
zwart kruis in het midden zoals we die ook uit de golfoorlog kennen.
Ik geloof ook wel dat ze alles raken wat ze willen maar hoe kunnen ze weten of in het bebouw dat ze raken, geen burgers zitten (al dan niet gegijzeld door terroristen ) ?quote:Lijkt me vrij gericht en absoluut doelbewust schieten.
quote:Dat waarschijnlijk niet alle doelen zo benaderd zijn lijkt me logisch.
tja, op zo'n manier redeneren is ook mogelijk,quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:58 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Kun je nog spreken van een profetie als het gewoon doelgericht wordt nagestreefd?
Dat ding stond laatst nog in de Discovery top tien van "best tanks ever".quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:14 schreef sp3c het volgende:
ik zag dat er een tank kapot is gegaan? zijn daar nog details over bekend?
zat een groot gat in zijn neus, misschien toch niet zo slim om de motor voorin te bouwen?
Ze doen in Tel Aviv en Washington iig redelijk hun best om dat voor elkaar te krijgen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:17 schreef Flying_nomad het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal de gehele wereld optrekken tegen Israel
En Israel zou op de rand van de afgrond gered worden van de anti-christ voorquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:17 schreef Flying_nomad het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal de gehele wereld optrekken tegen Israel
CNN europe is vrij kritisch ja, CNN USA is een heel ander verhaal.....quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:22 schreef Mutant01 het volgende:
Het verbaast mij hoe "anti-israel" de berichtgeving van CNN is trouwens.
een beetje..........quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:24 schreef Incomplete het volgende:
[..]
En Israel zou op de rand van de afgrond gered worden van de anti-christ voor
de muren van jeruzalem. Zoiets was het toch??
Bedankt voor de uitleg.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:30 schreef Flying_nomad het volgende:
[..]
ik laat het hierbij, anders wordt het teveel en wellicht irritant gevonden
Vrijwel hetzelfde.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
CNN europe is vrij kritisch ja, CNN USA is een heel ander verhaal.....
Niet zo raar lijkt me.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:30 schreef Mutant01 het volgende:
De meerderheid van de Amerikanen wil dat Amerika zich niet met dit conflict bemoeit
Ah, een Amerikaantjequote:Op donderdag 20 juli 2006 20:34 schreef popolon het volgende:
[..]
Vrijwel hetzelfde.
In de VS heb je trouwens verschillende CNN zenders.
[..]
Niet zo raar lijkt me.
Soms schakelt men hier over naar CNN USA, vooral in het weekend. Ik krijg dan toch het idee dat er minder kritische vragen worden gesteld.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:34 schreef popolon het volgende:
[..]
Vrijwel hetzelfde.
In de VS heb je trouwens verschillende CNN zenders.
Ik heb sins het uitbreken niet veel anders gezien en voor Amerikaanse maatstaven redelijk 'neutrale' berichtgeving gezien.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah, een AmerikaantjeKan jij dat misschien verklaren? Vanwaar die ommezwaai van CNN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |