Yeah baby.quote:
svp ook ff de input gegevens erbij; lengte en gewichtquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:55 schreef Gesloten het volgende:
18,17
Nu ben je 15 kilo te zwaar, geil.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
29.5
1.72 bij 90 kilo.
En ik voel me prima! Vroeger had ik moeite om aan de 60 kilo te komen, maar dankzij goed eten is het me uiteindelijk gelukt om geen knokenzak meer te zijn.
nopes sorry houdt bmi geen rekening meequote:Op woensdag 19 juli 2006 21:59 schreef Luukzor het volgende:
Lijkt me dat geslacht ook een rol speelt![]()
Is je gewicht de oorzaak van dat je je goed voelt, of is je gewicht het gevolg van dat je je goed voelt. Het tweede is natuurlijk gevaarlijk, want dan gaat het dus nog verder omhoog zo lang je je goed voelt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Voel me beter dan ooit tevoren.
Dat eerste. Als je jarenlang op 58 kilo bleef steken en je gewoon ronduit kut voelde en nu met 90 kilo geweldig, dan spreekt het voor zichzelf. Uiteraard zit het feit dat ik reeds een jaar in de ziektewet zitquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:12 schreef RetepV het volgende:
[..]
Is je gewicht de oorzaak van dat je je goed voelt, of is je gewicht het gevolg van dat je je goed voelt. Het tweede is natuurlijk gevaarlijk, want dan gaat het dus nog verder omhoog zo lang je je goed voelt.
Inderdaad. Ik heb bijvoorbeeld een vrij groot geslacht, dus dat beinvloedt m'n totale gewicht nogalquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:59 schreef Luukzor het volgende:
Lijkt me dat geslacht ook een rol speelt![]()
Ach, jij moet het meezeulen, wij nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:26 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb bijvoorbeeld een vrij groot geslacht, dus dat beinvloedt m'n totale gewicht nogal
Blijf jij maar lekker in fabeltjes geloven... dan kom je er welquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:30 schreef Maanvis het volgende:
Onzin index, want deze houdt helemaal geen rekening met hoeveel van je gewicht botten/spieren/vet is.
Dikzak.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:30 schreef Maanvis het volgende:
Onzin index, want deze houdt helemaal geen rekening met hoeveel van je gewicht botten/spieren/vet is.
Welquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:45 schreef Kwezel het volgende:
De meting klopt niet. Er is verschil tussen mannen en vrouwen waar geen rekening mee gehouden wordt en een sporter met een laag vetpercentage en veel spiermassa valt dan ook onder de verkeerde categorie.
Volgens het voedingscentrum is het 28.2 en zou ik eigenlijk 80 kilo moeten wegen.quote:
Inderdaad! Een vriend van mij is topsporter. 199 cm met 101kg, veel te zwaar volgens deze meting. Hij is ontzettend afgetraind en vet is niet te zien.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:45 schreef Kwezel het volgende:
De meting klopt niet. Er is verschil tussen mannen en vrouwen waar geen rekening mee gehouden wordt en een sporter met een laag vetpercentage en veel spiermassa valt dan ook onder de verkeerde categorie.
56 kilogram is wel heul licht voor iemand die 1.82m lang is.quote:
hij komt pas in het groen bij 62 kilo bij jouw lengtequote:
Het is wel iets aan de lichte kant. Maar ik ben niet echt super dun hoor.quote:
is het ook.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:49 schreef Kreator het volgende:
Ik dacht trouwens altijd dat de BMI waarde van vrouwen anders was dan die van mannen...
edit:quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:47 schreef milagro het volgende:
[..]
hij komt pas in het groen bij 62 kilo bij jouw lengte
56 kilo is gewoon veel te weinig
quote:
Ben je in Afrika opgegroeid? Hebben je ouders geen geld voor eten?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
k'was 49 kg bij 1m78 (!) dat was serieus een groot probleem bij mij toen
volgens BMI ben ik nu nog net ietsje te licht voor m'n lengte....
btw, als je heel erg afvalt zoals ik gedaan heb .... dan krimp je ook
ben 3 centimeter gekrompen, op m'n ID staat nog steeds 1m81
Dat moeten dan grote joekels zijn!quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:52 schreef Maanvis het volgende:
Overigens : Stel je bent een slank meisje met hele dikke tieten die samen 10 kg wegen, is dat dan ook ongezond?
sorryquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Knuft... zit ik daar een screencap te maken
Er zit dan wel genoeg vet aan. Waar zijn borsten anders voor een groot deel van gemaakt. Er zit echt nog geen melk in opgeslagen als je niet zwanger bent.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:52 schreef Maanvis het volgende:
Overigens : Stel je bent een slank meisje met hele dikke tieten die samen 10 kg wegen, is dat dan ook ongezond?
Dat is een hoge BMI zeg.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:27 schreef xericax het volgende:
50
en je bent hoe lang?quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:35 schreef helldeskr het volgende:
Wat een bullshit zeg die index...
Volgens deze schaal zou ik tussen de 65 en 75 kilo moeten wegen.
Ik ben in mijn volwassen leven maar 1 keer 70 kilo geweest...
Toen kwam ik net uit het ziekenhuis na 8 maanden chemo....
Sterk vermagerd en ondervoed... moest ik aan de groeihormonen .. en de jus met slagroom...
Zou ik die gasten aan kunnen klagen wegen het promoten van een eetstoornis ?
Het is maar een indicatieve meetstaaf...quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:35 schreef helldeskr het volgende:
Wat een bullshit zeg die index...
Volgens deze schaal zou ik tussen de 65 en 75 kilo moeten wegen.
Ik ben in mijn volwassen leven maar 1 keer 70 kilo geweest...
Toen kwam ik net uit het ziekenhuis na 8 maanden chemo....
Sterk vermagerd en ondervoed... moest ik aan de groeihormonen .. en de jus met slagroom...
Zou ik die gasten aan kunnen klagen wegen het promoten van een eetstoornis ?
Ik ben 1.78 mtr.quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:43 schreef milagro het volgende:
[..]
en je bent hoe lang?
ik mag 67 wegen bij 1m65, maar zou ik dat wegen dan ben gewoon te dik, vind ik. Tenzij het voornamelijk spieren zou zijn, maar dan nog lijkt met stug dat ik dan de 70 kilo zou halen.
als ik normaal eet en beweeg kom ik niet boven de 60 uit.
Als je 14 bent, zijn je spieren nog niet volledig volgroeid.quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:51 schreef Secretus het volgende:
14 jaar
+- 180 cm
+- 83 kg
BMI : ~25
Tja, krijg je met spieren he![]()
tenzij je heel veel sport vind ik 90 kilo voor iemand van 1.78 ook best veel, hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:49 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Ik ben 1.78 mtr.
Volgens mijn dietiste toendertijd ligt mijn ideale gewicht tussen de 85 en de 90 kilo.
Volgens de BMI zou dat al bijna morbide obesitas zijn.
Er wordt totaal geen rekening gehouden met lichaamsbouw.
Ik ben van mijzelf zwaar gebouwd..brede schouders enz.
Ik hou zelf de BMI + 15 kilo aan, dan zit ik wel een beetje in de goede richting.
Ben nu zo'n 10 kilo te zwaar dus moet er wel weer wat aan doen...
Na de vakantie aan de Kuksool Won ..dan komt alles weer goed![]()
Misschien nog niet volledig volgroeid, maar als jij mij dik zou vinden als je me zag mag je wel wat aan je ogen gaan doenquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:52 schreef Integrity het volgende:
[..]
Als je 14 bent, zijn je spieren nog niet volledig volgroeid.
Als ik jou dik zou vinden, was ik paranormaal begaafd en kon ik jou van afstand zien en beschrijven.quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:56 schreef Secretus het volgende:
[..]
Misschien nog niet volledig volgroeid, maar als jij mij dik zou vinden als je me zag mag je wel wat aan je ogen gaan doen![]()
Daarom schrijf ik er ook bij "als je me zag" hequote:Op donderdag 20 juli 2006 08:56 schreef Integrity het volgende:
[..]
Als ik jou dik zou vinden, was ik paranormaal begaafd en kon ik jou van afstand zien en beschrijven.
Dat... of ik zou je kennen.
Dat maakt het hele feestje compleetquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:08 schreef Secretus het volgende:
[..]
Daarom schrijf ik er ook bij "als je me zag" he![]()
Kom, we eten er een frietje op!quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:46 schreef Levitation het volgende:
BMI 32.9 (95kg/170cm)
Kom van 35.5 en ik wil naar ongeveer een BMI van 28, nog teveel, maar altijd beter dan 35.5. Daarvoor moet ik nu nog 15kg kwijt.
Ben verder kerngezond, cholesterol van 3,0 en glucose is goed, rusthartslag van 62.
Eet/at gewoon teveel. (ben vrouw en hou van zoetigheid)
Beweeg en sport ook (weer) voldoende, afgezien van de 23kg overgewicht is alles prima in orde![]()
Hier 1.66 en idd, bij 60+kg ben ik écht te vet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:43 schreef milagro het volgende:
[..]
en je bent hoe lang?
ik mag 67 wegen bij 1m65, maar zou ik dat wegen dan ben gewoon te dik, vind ik. Tenzij het voornamelijk spieren zou zijn, maar dan nog lijkt met stug dat ik dan de 70 kilo zou halen.
als ik normaal eet en beweeg kom ik niet boven de 60 uit.
Jij liever dan ik... hou helemaal niet zo van vettigheid. Eet eerder te weinig vet dan teveel.quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jij liever dan ik... hou helemaal niet zo van vettigheid. Eet eerder te weinig vet dan teveel.Ben van de koolhydraten.
En ja, daar wordt je nu eenmaal ook dik van.
![]()
Besides... ik dacht toch duidelijk in mijn post aan te hebben gegeven dat ik er aan werk. Gek dat mensen dan nog steeds van die opmerkingen maken.![]()
Tuurlijk is friet niet vet... het wordt ook vast niet in vet gebakken?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:28 schreef Integrity het volgende:
[..]
Nou dat wil ik je wel vertellen, het was een geintje
Friet is niet vet, mayonaise is vet
Da's mooi, ik heb de post ff aangepast/aangevuld met nog meer "nuttige" informatie.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Tuurlijk is friet niet vet... het wordt ook vast niet in vet gebakken?![]()
Anyway, ik kan wel tegen wat kritiek, hoor. Genoeg zelfkennis om te weten waar het mis zit.![]()
quote:Je hebt een gezond gewicht. Prima, houden zo! Eet gezond en beweeg veel.
Hoeveel bypasses heb je al ondergaan?quote:
Spieren zijn zwaarquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hoeveel bypasses heb je al ondergaan?![]()
De wijzer staat idd in 't geel, maar rechts staan ie dan wel in 't rood en geeft ie BMI van 50 aan enquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:28 schreef GSi het volgende:
202 cm
86 kilo
BMI 20,8
Best netjes,
Trouwens als je 140 cm bent en 125 kilo weegt, ben je volgens die meter (die dan weer in Geel staat) te licht![]()
Dan kom ik nog 15 kilo tekortquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:27 schreef Mickeys het volgende:
Vroeger hield je een andere maatstaaf aan. je lengte minus een meter en je lengte minus 1,10 meter. Daartussen was je gewicht gezond.
Als ik dan het BMI er bij pak komt het op hetzelfde zowat. Ik zie het probleem niet zo.
Met beide metingen heb je een marge voor mensen die wat meer spiermassa etc hebben en mensen die een smalle bouw hebben. Ook is het verschil tussen man en vrouw hiermee opgevangen. Tis maar net hoe je het wil zien lijkt mij.
Ja, dus?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:53 schreef Ixnay het volgende:
Ik weet niet wie van jullie natuurkunde heeft gehad op school, maar gewicht is in N (Newton), niet in kg.
Dit is niet het IQ-topic hoor!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:08 schreef Ambrosius het volgende:
21.02.
Hoe kun je je dan dik voelen met zo een bmiquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:27 schreef Pakspul het volgende:
[..]
16.54 hier, voel me ineens dik als ik dat van jou zo zie
Precies hetzelfde hieroquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:49 schreef Aarde het volgende:
ow ja TS trapt af; 177 lengte, 75 gewicht -> 23.94 BMI![]()
Ja dat heet een vet%meter. En dat is een vele betere meetmaat dan een bmi index.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:09 schreef Keramiekplaatser het volgende:
In het ziekenhuis hebben ze veel leukere shit.
Kun je zien uit hoeveel % vet je bestaat. (Nee, ik weet niet meer hoe het heet)
Overigens bestond ik uit 27% vet, terwijl het maximaal 18 % mag zijn voor een 18 jarige.
En je vraagt je nog steeds af waarom je nog maagd bent?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:53 schreef Ixnay het volgende:
Ik weet niet wie van jullie natuurkunde heeft gehad op school, maar gewicht is in N (Newton), niet in kg.
Onzin, gewicht is in kilogram, kracht wordt in Newton gemeten.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:53 schreef Ixnay het volgende:
"Het gewicht van een voorwerp is de kracht die dat voorwerp op zijn ondergrond uitoefent."quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:27 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Onzin, gewicht is in kilogram, kracht wordt in Newton gemeten.
"Een maagd is een vrouw die nog geen geslachtgemeenschap heeft gehad."quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:20 schreef Haruhi het volgende:
[..]
En je vraagt je nog steeds af waarom je nog maagd bent?.
Probeer niet interessant te doen met dingen die je van google afhaalt, want gewicht druk je gewoon in kilogram uit hoor.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:30 schreef Ixnay het volgende:
[..]
"Het gewicht van een voorwerp is de kracht die dat voorwerp op zijn ondergrond uitoefent."
![]()
Nerdquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:39 schreef Ixnay het volgende:
[..]
"Een maagd is een vrouw die nog geen geslachtgemeenschap heeft gehad."
Ten eerste ben ik geen vrouw, ten tweede heb ik wel geslachtgemeenschap gehad
.
Ik zou aan beide criteria moeten voldoen, ik voldoe aan geen van beide.
Negatief maal negatief is inderdaad positief, maar in dit geval mag ik niet vermenigvuldigen helaas.
Geen maagd.![]()
Ik haal niks van google.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:56 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Probeer niet interessant te doen met dingen die je van google afhaalt, want gewicht druk je gewoon in kilogram uit hoor.
Dit is een BMI topic, niemand interesseert zich voor je Newton-gezever en niemand is impressed door je natuurkunde skills.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:07 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik haal niks van google.
Misschien zegt SI je wat, als je ooit natuurkunde gehad hebt. (afkorting van Système International)
lengte in meter [m]
massa in kilogram [kg]
tijd in seconde [s]
elektrische stroom in ampère [A]
temperatuur in kelvin [K]
hoeveelheid stof in mol [mol]
lichtsterkte in candela [cd]
En dan heb je nog de grootheden die af te leiden zijn van het SI en 1 daarvan is:
Gewicht in newton [N]
En ja, ik heb gelijk.
Het interesseert echt niemand wat.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:07 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik haal niks van google.
Misschien zegt SI je wat, als je ooit natuurkunde gehad hebt. (afkorting van Système International)
lengte in meter [m]
massa in kilogram [kg]
tijd in seconde [s]
En dan heb je nog de grootheden die af te leiden zijn van het SI en 1 daarvan is:
Gewicht in newton [N]
En ja, ik heb gelijk.
"Een nerd is een persoon die een bovenmatige interesse in technologie en/of computers combineert met een gebrek aan sociale vaardigheden. "quote:
Oh. Boeie, ga eens dood nerdquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:07 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik haal niks van google.
lengte in meter [m]
massa in kilogram [kg]
tijd in seconde [s]
Gewicht in newton [N]
En ja, ik heb gelijk.
Dat zeg je zeker ook IRL hè.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:14 schreef Ixnay het volgende:
[..]
"Een nerd is een persoon die een bovenmatige interesse in technologie en/of computers combineert met een gebrek aan sociale vaardigheden. "
1. Ik heb inderdaad een bovengemiddelde interesse in technologie.
Als ik me vergelijk met sommigen in dit topic die niet eens natuurkunde gehad hebben ben ik blij dat ik tot de groep behoort die wel weet waar hij over praat, en dus een beetje algemene kennis heeft, in dit opicht ben ik blij met deze interesse.
2. Computers boeien me vrij weinig. Alleen wat ik ervan nodig heb.
3. Sociale vaardigheden genoeg, aangezien ik al een behoorlijk aantal mensen onder de tafel geluld heb in dit topic, inclusief jou bij deze.
Ik voldoe hiermee aan 33,33% van de eisen aan "nerd". Blijkbaar heb je weinig kennis van je eigen "soort".
Jezus Christus, jij bent dé nieuwe bosmongool van FOK! nu Maikuul op vakantie isquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:14 schreef Ixnay het volgende:
[..]
"Een nerd is een persoon die een bovenmatige interesse in technologie en/of computers combineert met een gebrek aan sociale vaardigheden. "
1. Ik heb inderdaad een bovengemiddelde interesse in technologie.
Als ik me vergelijk met sommigen in dit topic die niet eens natuurkunde gehad hebben ben ik blij dat ik tot de groep behoort die wel weet waar hij over praat, en dus een beetje algemene kennis heeft, in dit opicht ben ik blij met deze interesse.
2. Computers boeien me vrij weinig. Alleen wat ik ervan nodig heb.
3. Sociale vaardigheden genoeg, aangezien ik al een behoorlijk aantal mensen onder de tafel geluld heb in dit topic, inclusief jou bij deze.
Ik voldoe hiermee aan 33,33% van de eisen aan "nerd". Blijkbaar heb je weinig kennis van je eigen "soort".
Jij hoeft me niet te vertellen hoe je meisjes versiert. Bedankt voor het aanbod.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:12 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Het interesseert echt niemand wat.
En nee, zo versier je geen meisjes.
Dankjewel dat je me voor Jezus aanziet, dat had nou ook alweer niet gehoeven.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:15 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Jezus Christus, jij bent dé nieuwe bosmongool van FOK! nu Maikuul op vakantie is.
Tuurlijk een bétastudent die naar Pennywise luistert, en trots is dat ie zoooveeel weet van middelbare school natuurkunde is echt een babemagnetquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:17 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Jij hoeft me niet te vertellen hoe je meisjes versiert. Bedankt voor het aanbod.
Ik zorg wel dat zij mij versieren.
Verder vind ik het laf om je domheid hier achter te verschuilen.
Zijn startpagina is wikipedia, denk ik.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:21 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik sla van te voren inderdaad niet de Dikke van Dale erop na.
Dat er een aantal fouten in dit topic staan. Waardoor die hele BMI berekening dus nergens op slaat.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:21 schreef Litso het volgende:
Ixnay, wat is je punt?
Zeg je ook altijd, "ey hoeveel Newton weeg jij?"quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:27 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dat er een aantal fouten in dit topic staan. Waardoor die hele BMI berekening dus nergens op slaat.
Mag ik hier niks over zeggen?
Je mag van mij wel een trein gaan koppen, en dat je de van dale definitie van het woord 'nerd' nodig hebt om te bewijzen dat je er geen bent zegt eigenlijk al genoeg.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:27 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dat er een aantal fouten in dit topic staan. Waardoor die hele BMI berekening dus nergens op slaat.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:28 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Zeg je ook altijd, "ey hoeveel Newton weeg jij?"
Hahahquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:32 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Je mag van mij wel een trein gaan koppen, en dat je de van dale definitie van het woord 'nerd' nodig hebt om te bewijzen dat je er geen bent zegt eigenlijk al genoeg.
Dattum.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:32 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Je mag van mij wel een trein gaan koppen, en dat je de van dale definitie van het woord 'nerd' nodig hebt om te bewijzen dat je er geen bent zegt eigenlijk al genoeg.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:33 schreef Haruhi het volgende:
[..].
Ik denk het wel ja. Ik zie het al helemaal voor me.. In een café ( als hij uberhaupt ooit naar buiten gaat )
Meisje1: Jezus hey, ik ben echt 2 kilo afgevallen.. Ik weeg nu nog maar 47 kilogram!
Meisje2: Wow, ik wou dat ik dat had, ik weeg echt 56 kilogram!
Ixnay:Stelletje plebejers! Gewicht druk je uit in Newton, niet in kilogram! Dat hoort bij massa! Muhaha!
.
Meisjes: Aaaaaah een nerd *ren*
Wat maakt het uit of het in kilogram of in Newton is. Het BMI is een gewicht/lengte verhouding die je met elkaar kan vergelijken. Of het nou in Newton of kg is, in beide gevallen zal je door met elkaar te vergelijken de verschillen tussen elkaars BMI kunnen zien.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:27 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Hoe is de ravioli?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:32 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Zit nog dicht. Ik zit in mijn boxershort te concluderen dat FOK! na vijf minuten alweer saai is, tenzij je het zelf leuk maakt. Dus bij dezequote:
He, lekker is dat, dus als ik na 4 weken weer terug kom in Nederland is fok kut?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:38 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Zit nog dicht. Ik zit in mijn boxershort te concluderen dat FOK! na vijf minuten alweer saai is, tenzij je het zelf leuk maakt. Dus bij deze.
Hoi met veldmuis.quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:33 schreef Haruhi het volgende:
Ixnay:Stelletje plebejers! Gewicht druk je uit in Newton, niet in kilogram! Dat hoort bij massa! Muhaha!
.
Mijn god, ik heb medeleven met je moeder. Wat zal die balen zeg.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:42 schreef Ixnay het volgende:
Goed, ik hou wel op.
Sorry dat ik jullie dit wilde delen. Blijkbaar blijven een aantal mensen liever dom en hebben in hun wereldje alleen maagden nerds en mensen die nooit buiten komen algemene kennis.
Kerel.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:42 schreef Ixnay het volgende:
Goed, ik hou wel op.
Sorry dat ik jullie dit wilde delen. Blijkbaar blijven een aantal mensen liever dom en hebben in hun wereldje alleen maagden nerds en mensen die nooit buiten komen algemene kennis.
Goed vermaak dit zo vroeg in de nachtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kerel.
In wat voor een droomwereld leef jij.
"beste slager, doetu mij maar 5N gehakt en 0.5newton aan varkenslappen, dit wil ik kopen met een valuta genaamd den Euro."
"Hey karel! Ben jij nog maagd"
"Neu beste kerel, een maagd is een vrouw die nog geen geslachtsgemeenschap heeft gehad en tevens een accedant"
Ja, die had liever een zoon gehad met als interesses:quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:43 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Mijn god, ik heb medeleven met je moeder. Wat zal die balen zeg.
Als dat je hele leven is, kan ik je reacties goed begrijpen. Gelukkig bestaat mijn leven uit meer, en heb ik daarbij geen tekort aan de door jou genoemde zakenquote:Hobbies/interesses: Uitgaan,,, Meisjes 8)
Iets van 18 ofzoquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:42 schreef Litso het volgende:
Maargoed, Slari, wat was jouw BMI nou eigenlijk?
Dan zijn we nog net even ontopic voor ik ga slapen
Als je het dan echt nodig vindt om er een opmerking over te maken, dan zou je kunnen zeggen:quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:27 schreef Ixnay het volgende:
[..]
"Hehehehe nerd"quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:45 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Goed vermaak dit zo vroeg in de nacht![]()
.
Ik ga liever uit en neuk met meisjes dan dat ik me druk ga maken over het verkeerd toepassen van een natuurkundige term, nerd.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:46 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ja, die had liever een zoon gehad met als interesses:
[..]
Als dat je hele leven is, kan ik je reacties goed begrijpen. Gelukkig bestaat mijn leven uit meer, en heb ik daarbij geen tekort aan de door jou genoemde zaken.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
"Hehehehe nerd"
"Ik ben verdeurie niet een persoon die houd van computers én een persoon die achter loopt op het emotionele, motorische en eveneens sociale vlak!!!! Ik houd alleen van computers, die conclusie is in dezen dus op nonsens gebasseerd!!! schoftschavuit!"
Nee.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:49 schreef Ixnay het volgende:
Goed nu mag het van mij wel weer ontopic. Mijn punt was duidelijk voor jullie hopelijk.![]()
Nee je punt is helemaal niet duidelijk, het enige wat duidelijk is, is dat jij verstoken bent van enige sociale intelligentie. Druk nu je PC maar uit en duik maar weer in je Winklers Encyclopedie, nerd.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:49 schreef Ixnay het volgende:
Goed nu mag het van mij wel weer ontopic. Mijn punt was duidelijk voor jullie hopelijk.![]()
Ik hoef me om het andere niet druk te maken, daar heb ik namelijk geen tekort aan.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:49 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ik ga liever uit en neuk met meisjes dan dat ik me druk ga maken over het verkeerd toepassen van een natuurkundige term, nerd.
Zooozooo.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:55 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik hoef me om het andere niet druk te maken, daar heb ik namelijk geen tekort aan.![]()
Jij wel blijkbaar als je er zo veel mee bezig bent.
Ja, jij past natuurkundige termen natuurlijk nooooit fout toe, chapeau. Tief nou maar op.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:55 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik hoef me om het andere niet druk te maken, daar heb ik namelijk geen tekort aan.![]()
Jij wel blijkbaar als je er zo veel mee bezig bent.
Dat zei ik helemaal niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:00 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ja, jij past natuurkundige termen natuurlijk nooooit fout toe, chapeau. Tief nou maar op.
Dat er een aantal fouten in dit topic STAAT. Waardoor die hele BMI berekening dus nergens op slaat.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:27 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Blijkbaar BLIJFT een aantal mensen liever dom en hebben in hun wereldje alleen maagden nerds en mensen die nooit buiten komen algemene kennis.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:42 schreef Ixnay het volgende:
Goed, ik hou wel op.
Ik zou deze vraag wel eens op een amerikaans forum willen zien, wedden dat het merendeel te hoog zit.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:21 schreef Almere-Dude het volgende:
1.82 m
75 kg
BMI=22.64
Ik ben 20 jaar, misschien ook leuk als mensen hun leeftijd er bij zetten.
Veel magere mensen hier.
Geen stress, je zit nog net niet in "Veel te zwaar" , even doorzweten met dit weer en je zit weer op een "gezond gewicht"quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:05 schreef raptorix het volgende:
30 ofzo, 188, 105 kilo, fuck BMI
Alsof BMI iets zegt over je gezondheid, ik sport 4 keer in de week en heb de Marathon zonder training gelopen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen stress, je zit nog net niet in "Veel te zwaar" , even doorzweten met dit weer en je zit weer op een "gezond gewicht"![]()
Kijk eens aan, dan heb je alleen zware bottenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Alsof BMI iets zegt over je gezondheid, ik sport 4 keer in de week en heb de Marathon zonder training gelopen.
Ik heb even in je fotoboek gekeken, en daar mankeert inderdaad helemaal niets aanquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:13 schreef raptorix het volgende:
Nee hoor, sommige mensen zijn wat zwaarder qua bouw, bij 95 kilo, ben ik helemaal strak.
Tyquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb even in je fotoboek gekeken, en daar mankeert inderdaad helemaal niets aan![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 08:35 schreef Mickeys het volgende:
vandaag weer wat minder hehehe
1.62 M
61,8 KG
23,55 BMI
.. enne raptorix, niet lelijk bedoeld, maar ik zie op jouw foto's toch wel dat er iets af zou mogen, maar als jij je lekker er bij voelt. Het is wel een aandachtspunt. BMI wordt ook door de arbodienst gehanteerd als je een medische keuring krijgt dus zo'n flauwekul is het niet echt
IDD het is slechts een ruwe indicatie ik kan je zo een hele lijst van topsporters noemen met een BMI van boven de 30 die over een uitstekende conditie beschikken, en jah er mag wat af bij mij, maar dat betekend nog niet dat ik niet gezond ben.quote:
nou, je ziet er niets te dik uit, prima zo.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
IDD het is slechts een ruwe indicatie ik kan je zo een hele lijst van topsporters noemen met een BMI van boven de 30 die over een uitstekende conditie beschikken, en jah er mag wat af bij mij, maar dat betekend nog niet dat ik niet gezond ben.
Ik zeg nergens dat je niet gezond bent.. ik zeg ook ergens... als jij je er lekker bij voelt moet je het zo lekker houden.. het ging mij alleen over het feit van je foto's, maar dat geef je hier boven zelf al aanquote:Op zondag 30 juli 2006 14:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
IDD het is slechts een ruwe indicatie ik kan je zo een hele lijst van topsporters noemen met een BMI van boven de 30 die over een uitstekende conditie beschikken, en jah er mag wat af bij mij, maar dat betekend nog niet dat ik niet gezond ben.
Op het randje hoor, maar misschien ben je nog erg jongquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:49 schreef LunaticLaUrA het volgende:
1.66 m en 51 kilo maakt een BMI van 18.51, een gezond gewicht
2.11 meterquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:48 schreef Demon_Hunter het volgende:
BMI: 23.58
Lengte: 2,11m
Gewicht: 105 kg:D:D ik ben gezond
ik mag gewoon veel wegen 1
Zooo... ik durf te wedden dat Sugar Lee Hooper zelfs mager lijkt naast jou!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:38 schreef Weggeslet het volgende:
19,16
1,74 en 58 kg. Ik ben zo dik![]()
![]()
. Pro Ana dan maar
.
Zozo, jij bent in staat om 9.5kg te verplaatsen?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:52 schreef Geerd het volgende:
1.97 en 95 newton.
Mag eigenlijk wel 5 newton af maar komt er eerder bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |