Ik heb even in je fotoboek gekeken, en daar mankeert inderdaad helemaal niets aanquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:13 schreef raptorix het volgende:
Nee hoor, sommige mensen zijn wat zwaarder qua bouw, bij 95 kilo, ben ik helemaal strak.
Tyquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb even in je fotoboek gekeken, en daar mankeert inderdaad helemaal niets aan![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 08:35 schreef Mickeys het volgende:
vandaag weer wat minder hehehe
1.62 M
61,8 KG
23,55 BMI
.. enne raptorix, niet lelijk bedoeld, maar ik zie op jouw foto's toch wel dat er iets af zou mogen, maar als jij je lekker er bij voelt. Het is wel een aandachtspunt. BMI wordt ook door de arbodienst gehanteerd als je een medische keuring krijgt dus zo'n flauwekul is het niet echt
IDD het is slechts een ruwe indicatie ik kan je zo een hele lijst van topsporters noemen met een BMI van boven de 30 die over een uitstekende conditie beschikken, en jah er mag wat af bij mij, maar dat betekend nog niet dat ik niet gezond ben.quote:
nou, je ziet er niets te dik uit, prima zo.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
IDD het is slechts een ruwe indicatie ik kan je zo een hele lijst van topsporters noemen met een BMI van boven de 30 die over een uitstekende conditie beschikken, en jah er mag wat af bij mij, maar dat betekend nog niet dat ik niet gezond ben.
Ik zeg nergens dat je niet gezond bent.. ik zeg ook ergens... als jij je er lekker bij voelt moet je het zo lekker houden.. het ging mij alleen over het feit van je foto's, maar dat geef je hier boven zelf al aanquote:Op zondag 30 juli 2006 14:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
IDD het is slechts een ruwe indicatie ik kan je zo een hele lijst van topsporters noemen met een BMI van boven de 30 die over een uitstekende conditie beschikken, en jah er mag wat af bij mij, maar dat betekend nog niet dat ik niet gezond ben.
Op het randje hoor, maar misschien ben je nog erg jongquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:49 schreef LunaticLaUrA het volgende:
1.66 m en 51 kilo maakt een BMI van 18.51, een gezond gewicht
2.11 meterquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:48 schreef Demon_Hunter het volgende:
BMI: 23.58
Lengte: 2,11m
Gewicht: 105 kg:D:D ik ben gezond
ik mag gewoon veel wegen 1
Zooo... ik durf te wedden dat Sugar Lee Hooper zelfs mager lijkt naast jou!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:38 schreef Weggeslet het volgende:
19,16
1,74 en 58 kg. Ik ben zo dik![]()
![]()
. Pro Ana dan maar
.
Zozo, jij bent in staat om 9.5kg te verplaatsen?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:52 schreef Geerd het volgende:
1.97 en 95 newton.
Mag eigenlijk wel 5 newton af maar komt er eerder bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |