Yeah baby.quote:
svp ook ff de input gegevens erbij; lengte en gewichtquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:55 schreef Gesloten het volgende:
18,17
Nu ben je 15 kilo te zwaar, geil.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
29.5
1.72 bij 90 kilo.
En ik voel me prima! Vroeger had ik moeite om aan de 60 kilo te komen, maar dankzij goed eten is het me uiteindelijk gelukt om geen knokenzak meer te zijn.
nopes sorry houdt bmi geen rekening meequote:Op woensdag 19 juli 2006 21:59 schreef Luukzor het volgende:
Lijkt me dat geslacht ook een rol speelt![]()
Is je gewicht de oorzaak van dat je je goed voelt, of is je gewicht het gevolg van dat je je goed voelt. Het tweede is natuurlijk gevaarlijk, want dan gaat het dus nog verder omhoog zo lang je je goed voelt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Voel me beter dan ooit tevoren.
Dat eerste. Als je jarenlang op 58 kilo bleef steken en je gewoon ronduit kut voelde en nu met 90 kilo geweldig, dan spreekt het voor zichzelf. Uiteraard zit het feit dat ik reeds een jaar in de ziektewet zitquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:12 schreef RetepV het volgende:
[..]
Is je gewicht de oorzaak van dat je je goed voelt, of is je gewicht het gevolg van dat je je goed voelt. Het tweede is natuurlijk gevaarlijk, want dan gaat het dus nog verder omhoog zo lang je je goed voelt.
Inderdaad. Ik heb bijvoorbeeld een vrij groot geslacht, dus dat beinvloedt m'n totale gewicht nogalquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:59 schreef Luukzor het volgende:
Lijkt me dat geslacht ook een rol speelt![]()
Ach, jij moet het meezeulen, wij nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:26 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb bijvoorbeeld een vrij groot geslacht, dus dat beinvloedt m'n totale gewicht nogal
Blijf jij maar lekker in fabeltjes geloven... dan kom je er welquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:30 schreef Maanvis het volgende:
Onzin index, want deze houdt helemaal geen rekening met hoeveel van je gewicht botten/spieren/vet is.
Dikzak.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:30 schreef Maanvis het volgende:
Onzin index, want deze houdt helemaal geen rekening met hoeveel van je gewicht botten/spieren/vet is.
Welquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:45 schreef Kwezel het volgende:
De meting klopt niet. Er is verschil tussen mannen en vrouwen waar geen rekening mee gehouden wordt en een sporter met een laag vetpercentage en veel spiermassa valt dan ook onder de verkeerde categorie.
Volgens het voedingscentrum is het 28.2 en zou ik eigenlijk 80 kilo moeten wegen.quote:
Inderdaad! Een vriend van mij is topsporter. 199 cm met 101kg, veel te zwaar volgens deze meting. Hij is ontzettend afgetraind en vet is niet te zien.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:45 schreef Kwezel het volgende:
De meting klopt niet. Er is verschil tussen mannen en vrouwen waar geen rekening mee gehouden wordt en een sporter met een laag vetpercentage en veel spiermassa valt dan ook onder de verkeerde categorie.
56 kilogram is wel heul licht voor iemand die 1.82m lang is.quote:
hij komt pas in het groen bij 62 kilo bij jouw lengtequote:
Het is wel iets aan de lichte kant. Maar ik ben niet echt super dun hoor.quote:
is het ook.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:49 schreef Kreator het volgende:
Ik dacht trouwens altijd dat de BMI waarde van vrouwen anders was dan die van mannen...
edit:quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:47 schreef milagro het volgende:
[..]
hij komt pas in het groen bij 62 kilo bij jouw lengte
56 kilo is gewoon veel te weinig
quote:
Ben je in Afrika opgegroeid? Hebben je ouders geen geld voor eten?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
k'was 49 kg bij 1m78 (!) dat was serieus een groot probleem bij mij toen
volgens BMI ben ik nu nog net ietsje te licht voor m'n lengte....
btw, als je heel erg afvalt zoals ik gedaan heb .... dan krimp je ook
ben 3 centimeter gekrompen, op m'n ID staat nog steeds 1m81
Dat moeten dan grote joekels zijn!quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:52 schreef Maanvis het volgende:
Overigens : Stel je bent een slank meisje met hele dikke tieten die samen 10 kg wegen, is dat dan ook ongezond?
sorryquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Knuft... zit ik daar een screencap te maken
Er zit dan wel genoeg vet aan. Waar zijn borsten anders voor een groot deel van gemaakt. Er zit echt nog geen melk in opgeslagen als je niet zwanger bent.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:52 schreef Maanvis het volgende:
Overigens : Stel je bent een slank meisje met hele dikke tieten die samen 10 kg wegen, is dat dan ook ongezond?
Dat is een hoge BMI zeg.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:27 schreef xericax het volgende:
50
en je bent hoe lang?quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:35 schreef helldeskr het volgende:
Wat een bullshit zeg die index...
Volgens deze schaal zou ik tussen de 65 en 75 kilo moeten wegen.
Ik ben in mijn volwassen leven maar 1 keer 70 kilo geweest...
Toen kwam ik net uit het ziekenhuis na 8 maanden chemo....
Sterk vermagerd en ondervoed... moest ik aan de groeihormonen .. en de jus met slagroom...
Zou ik die gasten aan kunnen klagen wegen het promoten van een eetstoornis ?
Het is maar een indicatieve meetstaaf...quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:35 schreef helldeskr het volgende:
Wat een bullshit zeg die index...
Volgens deze schaal zou ik tussen de 65 en 75 kilo moeten wegen.
Ik ben in mijn volwassen leven maar 1 keer 70 kilo geweest...
Toen kwam ik net uit het ziekenhuis na 8 maanden chemo....
Sterk vermagerd en ondervoed... moest ik aan de groeihormonen .. en de jus met slagroom...
Zou ik die gasten aan kunnen klagen wegen het promoten van een eetstoornis ?
Ik ben 1.78 mtr.quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:43 schreef milagro het volgende:
[..]
en je bent hoe lang?
ik mag 67 wegen bij 1m65, maar zou ik dat wegen dan ben gewoon te dik, vind ik. Tenzij het voornamelijk spieren zou zijn, maar dan nog lijkt met stug dat ik dan de 70 kilo zou halen.
als ik normaal eet en beweeg kom ik niet boven de 60 uit.
Als je 14 bent, zijn je spieren nog niet volledig volgroeid.quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:51 schreef Secretus het volgende:
14 jaar
+- 180 cm
+- 83 kg
BMI : ~25
Tja, krijg je met spieren he![]()
tenzij je heel veel sport vind ik 90 kilo voor iemand van 1.78 ook best veel, hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:49 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Ik ben 1.78 mtr.
Volgens mijn dietiste toendertijd ligt mijn ideale gewicht tussen de 85 en de 90 kilo.
Volgens de BMI zou dat al bijna morbide obesitas zijn.
Er wordt totaal geen rekening gehouden met lichaamsbouw.
Ik ben van mijzelf zwaar gebouwd..brede schouders enz.
Ik hou zelf de BMI + 15 kilo aan, dan zit ik wel een beetje in de goede richting.
Ben nu zo'n 10 kilo te zwaar dus moet er wel weer wat aan doen...
Na de vakantie aan de Kuksool Won ..dan komt alles weer goed![]()
Misschien nog niet volledig volgroeid, maar als jij mij dik zou vinden als je me zag mag je wel wat aan je ogen gaan doenquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:52 schreef Integrity het volgende:
[..]
Als je 14 bent, zijn je spieren nog niet volledig volgroeid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |