De wijzer staat idd in 't geel, maar rechts staan ie dan wel in 't rood en geeft ie BMI van 50 aan enquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:28 schreef GSi het volgende:
202 cm
86 kilo
BMI 20,8
Best netjes,
Trouwens als je 140 cm bent en 125 kilo weegt, ben je volgens die meter (die dan weer in Geel staat) te licht![]()
Dan kom ik nog 15 kilo tekortquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:27 schreef Mickeys het volgende:
Vroeger hield je een andere maatstaaf aan. je lengte minus een meter en je lengte minus 1,10 meter. Daartussen was je gewicht gezond.
Als ik dan het BMI er bij pak komt het op hetzelfde zowat. Ik zie het probleem niet zo.
Met beide metingen heb je een marge voor mensen die wat meer spiermassa etc hebben en mensen die een smalle bouw hebben. Ook is het verschil tussen man en vrouw hiermee opgevangen. Tis maar net hoe je het wil zien lijkt mij.
Ja, dus?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:53 schreef Ixnay het volgende:
Ik weet niet wie van jullie natuurkunde heeft gehad op school, maar gewicht is in N (Newton), niet in kg.
Dit is niet het IQ-topic hoor!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:08 schreef Ambrosius het volgende:
21.02.
Hoe kun je je dan dik voelen met zo een bmiquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:27 schreef Pakspul het volgende:
[..]
16.54 hier, voel me ineens dik als ik dat van jou zo zie
Precies hetzelfde hieroquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:49 schreef Aarde het volgende:
ow ja TS trapt af; 177 lengte, 75 gewicht -> 23.94 BMI![]()
Ja dat heet een vet%meter. En dat is een vele betere meetmaat dan een bmi index.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:09 schreef Keramiekplaatser het volgende:
In het ziekenhuis hebben ze veel leukere shit.
Kun je zien uit hoeveel % vet je bestaat. (Nee, ik weet niet meer hoe het heet)
Overigens bestond ik uit 27% vet, terwijl het maximaal 18 % mag zijn voor een 18 jarige.
En je vraagt je nog steeds af waarom je nog maagd bent?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:53 schreef Ixnay het volgende:
Ik weet niet wie van jullie natuurkunde heeft gehad op school, maar gewicht is in N (Newton), niet in kg.
Onzin, gewicht is in kilogram, kracht wordt in Newton gemeten.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:53 schreef Ixnay het volgende:
"Het gewicht van een voorwerp is de kracht die dat voorwerp op zijn ondergrond uitoefent."quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:27 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Onzin, gewicht is in kilogram, kracht wordt in Newton gemeten.
"Een maagd is een vrouw die nog geen geslachtgemeenschap heeft gehad."quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:20 schreef Haruhi het volgende:
[..]
En je vraagt je nog steeds af waarom je nog maagd bent?.
Probeer niet interessant te doen met dingen die je van google afhaalt, want gewicht druk je gewoon in kilogram uit hoor.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:30 schreef Ixnay het volgende:
[..]
"Het gewicht van een voorwerp is de kracht die dat voorwerp op zijn ondergrond uitoefent."
![]()
Nerdquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:39 schreef Ixnay het volgende:
[..]
"Een maagd is een vrouw die nog geen geslachtgemeenschap heeft gehad."
Ten eerste ben ik geen vrouw, ten tweede heb ik wel geslachtgemeenschap gehad
.
Ik zou aan beide criteria moeten voldoen, ik voldoe aan geen van beide.
Negatief maal negatief is inderdaad positief, maar in dit geval mag ik niet vermenigvuldigen helaas.
Geen maagd.![]()
Ik haal niks van google.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:56 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Probeer niet interessant te doen met dingen die je van google afhaalt, want gewicht druk je gewoon in kilogram uit hoor.
Dit is een BMI topic, niemand interesseert zich voor je Newton-gezever en niemand is impressed door je natuurkunde skills.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:07 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik haal niks van google.
Misschien zegt SI je wat, als je ooit natuurkunde gehad hebt. (afkorting van Système International)
lengte in meter [m]
massa in kilogram [kg]
tijd in seconde [s]
elektrische stroom in ampère [A]
temperatuur in kelvin [K]
hoeveelheid stof in mol [mol]
lichtsterkte in candela [cd]
En dan heb je nog de grootheden die af te leiden zijn van het SI en 1 daarvan is:
Gewicht in newton [N]
En ja, ik heb gelijk.
Het interesseert echt niemand wat.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:07 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik haal niks van google.
Misschien zegt SI je wat, als je ooit natuurkunde gehad hebt. (afkorting van Système International)
lengte in meter [m]
massa in kilogram [kg]
tijd in seconde [s]
En dan heb je nog de grootheden die af te leiden zijn van het SI en 1 daarvan is:
Gewicht in newton [N]
En ja, ik heb gelijk.
"Een nerd is een persoon die een bovenmatige interesse in technologie en/of computers combineert met een gebrek aan sociale vaardigheden. "quote:
Oh. Boeie, ga eens dood nerdquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:07 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik haal niks van google.
lengte in meter [m]
massa in kilogram [kg]
tijd in seconde [s]
Gewicht in newton [N]
En ja, ik heb gelijk.
Dat zeg je zeker ook IRL hè.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:14 schreef Ixnay het volgende:
[..]
"Een nerd is een persoon die een bovenmatige interesse in technologie en/of computers combineert met een gebrek aan sociale vaardigheden. "
1. Ik heb inderdaad een bovengemiddelde interesse in technologie.
Als ik me vergelijk met sommigen in dit topic die niet eens natuurkunde gehad hebben ben ik blij dat ik tot de groep behoort die wel weet waar hij over praat, en dus een beetje algemene kennis heeft, in dit opicht ben ik blij met deze interesse.
2. Computers boeien me vrij weinig. Alleen wat ik ervan nodig heb.
3. Sociale vaardigheden genoeg, aangezien ik al een behoorlijk aantal mensen onder de tafel geluld heb in dit topic, inclusief jou bij deze.
Ik voldoe hiermee aan 33,33% van de eisen aan "nerd". Blijkbaar heb je weinig kennis van je eigen "soort".
Jezus Christus, jij bent dé nieuwe bosmongool van FOK! nu Maikuul op vakantie isquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:14 schreef Ixnay het volgende:
[..]
"Een nerd is een persoon die een bovenmatige interesse in technologie en/of computers combineert met een gebrek aan sociale vaardigheden. "
1. Ik heb inderdaad een bovengemiddelde interesse in technologie.
Als ik me vergelijk met sommigen in dit topic die niet eens natuurkunde gehad hebben ben ik blij dat ik tot de groep behoort die wel weet waar hij over praat, en dus een beetje algemene kennis heeft, in dit opicht ben ik blij met deze interesse.
2. Computers boeien me vrij weinig. Alleen wat ik ervan nodig heb.
3. Sociale vaardigheden genoeg, aangezien ik al een behoorlijk aantal mensen onder de tafel geluld heb in dit topic, inclusief jou bij deze.
Ik voldoe hiermee aan 33,33% van de eisen aan "nerd". Blijkbaar heb je weinig kennis van je eigen "soort".
Jij hoeft me niet te vertellen hoe je meisjes versiert. Bedankt voor het aanbod.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:12 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Het interesseert echt niemand wat.
En nee, zo versier je geen meisjes.
Dankjewel dat je me voor Jezus aanziet, dat had nou ook alweer niet gehoeven.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:15 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Jezus Christus, jij bent dé nieuwe bosmongool van FOK! nu Maikuul op vakantie is.
Tuurlijk een bétastudent die naar Pennywise luistert, en trots is dat ie zoooveeel weet van middelbare school natuurkunde is echt een babemagnetquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:17 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Jij hoeft me niet te vertellen hoe je meisjes versiert. Bedankt voor het aanbod.
Ik zorg wel dat zij mij versieren.
Verder vind ik het laf om je domheid hier achter te verschuilen.
Zijn startpagina is wikipedia, denk ik.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:21 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik sla van te voren inderdaad niet de Dikke van Dale erop na.
Dat er een aantal fouten in dit topic staan. Waardoor die hele BMI berekening dus nergens op slaat.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:21 schreef Litso het volgende:
Ixnay, wat is je punt?
Zeg je ook altijd, "ey hoeveel Newton weeg jij?"quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:27 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dat er een aantal fouten in dit topic staan. Waardoor die hele BMI berekening dus nergens op slaat.
Mag ik hier niks over zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |