abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40012517
Zeg, sigme, meende je dat nou?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_40012615
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:50 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

Nee, niet dat ik weet in ieder geval. Maar ik heb er wel gein aan
Dat geloof ik graag. Ik vrees alleen dat je je eigen doelgroep kweekt, de inflexibelen bewegen niet door ze te irriteren, zij met de open geest wel. Wég van de irritatiefactor.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_40012683
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:54 schreef Apropos het volgende:
Zeg, sigme, meende je dat nou?
Eh.. wat?

Meestal meen ik wel wat ik zeg.. maar iets doet me het niet zomaar bevestigen.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_40012714
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:53 schreef sigme het volgende:

[..]

Zoals ik het ooit heb begrepen is oorlog slechts toegestaan als het een heilige oorlog betreft. Daarmee is de holheid van de term logisch.
Of "heilige oorlog" en "oorlog" zijn gewoon synoniemen. Misschien is er wel geen woord voor een gewone oorlog. Jihad...
pi_40012719
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Eh.. wat?

Meestal meen ik wel wat ik zeg.. maar iets doet me het niet zomaar bevestigen.
Dat het NSB-gedrag was.
  donderdag 20 juli 2006 @ 15:04:28 #206
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40012939
Joschka Fischer is een autodidact las ik laatst in de krant. Toch is ie bijzonder hoogleraar ofzoiets
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_40012944
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:59 schreef Apropos het volgende:

[..]

Dat het NSB-gedrag was.
O guttegut. Zie je wel. Nee, dat meende ik niet, al was het maar omdat ik geen idee heb wat NSB-gedrag is.
  donderdag 20 juli 2006 @ 15:06:09 #209
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40013009
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:04 schreef sigme het volgende:

[..]

O guttegut. Zie je wel. Nee, dat meende ik niet, al was het maar omdat ik geen idee heb wat NSB-gedrag is.
volgens mij is dat vergelijkbaar met dit: [nws] Doodsverwensing door Site-Admin
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_40013217
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 10:19 schreef Autodidact het volgende:
Dit dus:
[..]
Although it's nearly impossible to distinguish between a Sunni and a Shiite by sight, names can be telling. Surnames refer to tribe and clan, while first names are often chosen to honor historical figures revered by one sect but sometimes despised by the other.

Dit klinkt alweer een stuk plausibeler.
pi_40013279
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:06 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

quote:
nope, de mods lossen het maar op, maar o wee als je het verkeerd doet, dan wordt het meteen achter de schermen gehaald en wordt het later naar buiten gebracht als 'een gevoel dat het al een tijdje niet lekker loopt'
Gaat het heus zo?
  donderdag 20 juli 2006 @ 15:15:59 #213
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_40013423
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:56 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat geloof ik graag. Ik vrees alleen dat je je eigen doelgroep kweekt, de inflexibelen bewegen niet door ze te irriteren, zij met de open geest wel. Wég van de irritatiefactor.
En jij denkt dat die inflexibelen in beweging te krijgen zijn? Vergeet het maar, ik ben nog nooit zulke betonkoppen tegengekomen. De enige beweging die ik waarneem is van de kant van "ongelovigen" die maar "begrip" blijven opbrengen. Not today baby
Anno 2006, en al die eindeloze discussies over "context" en "interpretatie" zijn volstrekt zinloos geweest. Een dolfijn de zin en onzin van "interpretatie" bijbrengen heeft een betere kans van slagen.
This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
Glasnosteraar=Godslasteraar
  donderdag 20 juli 2006 @ 15:16:15 #214
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40013439
quote:

[..]

nee," ik zeg niet het maar...je bent een vuile NSBer" is een legale manier van formuleren @ Fok..

Gelukkig heb ik ook nog iets nieuws geleerd:
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Haat
de zegswijze: "De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet." De pot is zwart, de ketel is glimmend en weerkaatst als een spiegel het zwarte van de pot terug naar de pot. De pot weet niet vanzichzelf dat hij zwart is en ontdekt zijn eigen zwartheid bij de ander. Meestal is dat object (de ketel) dus iemand die juist die eigenschap mist en zuiver is. Daarom bestaat er dan een onvermogen om de werkelijkheid te zien en een onbewust weten dat men zelf schuld heeft aan dat verwijt aan die ander. Dat is dan het begin van haat.

ik dacht altijd dat pot en ketel allebei zwart waren?!
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_40013509
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:11 schreef Apropos het volgende:

[..]

Although it's nearly impossible to distinguish between a Sunni and a Shiite by sight, names can be telling. Surnames refer to tribe and clan, while first names are often chosen to honor historical figures revered by one sect but sometimes despised by the other.

Dit klinkt alweer een stuk plausibeler.
Je leest dat nu pas?
pi_40013517
quote:
Washington voert avondklok in

Uitgegeven: 20 juli 2006 15:11
Laatst gewijzigd: 20 juli 2006 15:11

WASHINGTON - In de Amerikaanse hoofdstad Washington hebben de autoriteiten naar drastische maatregelen gegrepen om de stijgende criminaliteit een halt toe te roepen. Jongeren onder de achttien mogen zich op last van het gemeentebestuur 's avonds na 22.00 uur niet meer op straat vertonen.

Jongeren mogen onder begeleiding van hun moeder of vader zich nog wel op straat begeven. Ook tieners die 's avonds laat terugkomen van hun werk zijn uitgezonderd van de regel.

Washington DC kende al een uitgaansverbod voor jongeren maar heeft dat met twee uur vervroegd. Het betreft in eerste instantie een tijdelijke maatregel. Na drie maanden wordt bekeken of de avondklok wordt teruggedraaid of niet. Ook zullen er in de strijd tegen de criminaliteit in bepaalde wijken voor het eerst camera's worden opgehangen.

Een misdaadgolf heeft de afgelopen weken de stad overspoeld. Alleen in juli vonden er vijftien moorden plaats. Het aantal roofovervallen steeg dit jaar met 13 procent in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar.
Bagdad .
pi_40013559
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:18 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Je leest dat nu pas?
Nee, ik becommentarieer het nu pas.
pi_40013595
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:16 schreef Napalm het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik ook nog iets nieuws geleerd:
Let's make things better.
pi_40013707
quote:

[..]

Ik zal het niet zeggen maar die ravata ..
  donderdag 20 juli 2006 @ 15:30:10 #220
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40014030
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:22 schreef sigme het volgende:

Ik zal het niet zeggen maar die ravata ..
Hij verwoord het klote maar reageer eens op
Tragedie maar moet dat van mijn Premie???
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_40014143
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:30 schreef Napalm het volgende:

[..]

Tragedie maar moet dat van mijn Premie???
Oh ok. Momentje.
pi_40014286
De Amerikaanse Mariniers gaan naar Beiroet.
pi_40014315
Herstel, ze zijn er al en houden zich onledig met het evacueren van Amerikanen.
pi_40014369
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:33 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

ik ben nu eenmaal een plaaggeest, en voor moslims heb ik een zwakte, zeker bij die types waarin geen enkele geestelijke flexibiliteit mogelijk is, en die helemaal muur en muurvast zitten. Dan rest er slechts één ding, de irritatiefactor flink opvoeren
Pot - Ketel
pi_40014443
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:30 schreef Napalm het volgende:

Vakantie eindigt in tragedie
Ratava is een domme zak die geen enkel benul van logica heeft, de reacties zijn volkomen terecht imho.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')