Dat valt te beamen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:48 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zusjes zijn enkel cool als ze voor lange tijd vertrekken.
Of hebben hele asociale zusjes, natuurlijkquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik heb in mijn leven nog nooit last gehad van zusjes. Eerder last van een gebrek(!) aan zusjes.
Mensen die last hebben van zusjes zijn gewoon niet sociaal genoeg om met zusjes om te gaan.
Ik? Wij crampeerden nooit, wij gingen naar Italie met de auto en dan naar een leuk huisje of hotelquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:51 schreef MrX1982 het volgende:
Zusjes zijn best cool. Wie kent het niet. Vroeger met het gezin op vakantie en dan samen campings onveilig maken.
Wij gingen altijd kamperen met onze camper, een oude VW camper.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:57 schreef Tijger_m het volgende:
Ik? Wij crampeerden nooit, wij gingen naar Italie met de auto en dan naar een leuk huisje of hotel![]()
Tja, ooit eens een dag/nacht in een caravan doorgebracht en dat was voor mij genoeg voor de rest van mijn leven...camperen met een tent doet mij weer denken aan mijn militaire diensttijd, toen vondt ik er ook geen ruk aanquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:02 schreef MrX1982 het volgende:
Achteraf gezien waardeer je dat toch wel ondanks dat als je jong bent je het minder leuk vindt.
De luxe van een huisje/hotel is natuurlijk een stuk groter hoewel campers en caravans tegenwoordig ook vrij luxe zijn. Maar toch heeft dat "primitieve" kamperen zijn charmesquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:05 schreef Tijger_m het volgende:
Tja, ooit eens een dag/nacht in een caravan doorgebracht en dat was voor mij genoeg voor de rest van mijn leven...camperen met een tent doet mij weer denken aan mijn militaire diensttijd, toen vondt ik er ook geen ruk aan![]()
Ik weet dat hele volksstammen niets liever doen maar als ik op vakantie ben dan ga ik niet primitief doen![]()
Yep, alleen niet voor mij en da's prima, lang leve de vrije keuzequote:Op donderdag 20 juli 2006 00:08 schreef MrX1982 het volgende:
De luxe van een huisje/hotel is natuurlijk een stuk groter hoewel campers en caravans tegenwoordig ook vrij luxe zijn. Maar toch heeft dat "primitieve" kamperen zijn charmes.
Precies. Als iedereen hetzelfde zou doen zou behoorlijk saai zijn.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:25 schreef Tijger_m het volgende:
Yep, alleen niet voor mij en da's prima, lang leve de vrije keuze![]()
Eh, kan jij nog rechtuit lopen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:52 schreef du_ke het volgende:
Jow kom net terug en ben lekker fris. Eerst nog even zwemmen, daarna bij een vriend op het dakterras hangen. Dit gecombineerd met bier, witbier, rosé, whiskey en bailey's. Ga zo heerlijk slapen gok ik
.
quote:‘Als je naast een jongen woont die een raket in zijn kelder of onder zijn bed heeft, dan kun je helaas slachtoffer worden van bijkomende schade’, aldus de Israëlische minister van Buitenlandse Zaken, Tzipi Livni.
quote:"This bill would support the taking of innocent human life in the hope of finding medical benefits for others," Bush said. "It crosses a moral boundary that our decent society needs to respect."
Wat?quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:47 schreef Autodidact het volgende:
Daar kun je wat aan doen, Apropos.
Ik heb niet eens krullen nerdquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:11 schreef -IksRee- het volgende:
Oh Mutant: hoe zeer je het zelf probeert te verbergen, het spijt me: maar je lijkt WEL op een stereotype Marokkaan. Heel erg zelfs, met je zwarte krulletjes.
Daar kunnen we wat aan doen, Mutant01quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bovendien zien Marokkanen niet eens dat ik een Marokkaan ben![]()
Nergens aan. Er is geen verschil in namen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:03 schreef Apropos het volgende:
Zeg Mutant, zou jij me kunnen vertellen waaraan Sji'itische en Soennitische namen herkenbaar zijn?
O. Toen vorige maand die aanslag op sji'ieten in Bagdad plaatsvond, zei een vrouw dat haar gezin staande was gehouden en zij haar achternaam had moeten noemen. Zij had naar eigen zeggen een sji'itische naam, maar het gezin was niet sji'itisch. Ik had ook nog nooit van het verschijnsel gehoord, maar zij was er heel stellig in.quote:
Ik ook niet, maar mij vroeg ook niemand wat..quote:
Waarschijnlijk woonde er een Sjiet met eenzelfde achternaam in die buurt ofzo en bedoelde ze te zeggen dat ze herkend werd als sjiet (door die achternaam) en is dat gewoon brak vertaaltquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:11 schreef Apropos het volgende:
[..]
O. Toen vorige maand die aanslag op sji'ieten in Bagdad plaatsvond, zei een vrouw dat haar gezin staande was gehouden en zij haar achternaam had moeten noemen. Zij had naar eigen zeggen een sji'itische naam, maar het gezin was niet sji'itisch. Ik had ook nog nooit van het verschijnsel gehoord, maar zij was er heel stellig in.
Krulletjes bij vrouwen is mooi.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar mij vroeg ook niemand wat..
Terroristen die naar naam of gelaat kijken om te beslissen wie dood moet zijn niet de mensen die ik zou vertrouwen als bron dat er verschil zit in die namen..quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:15 schreef Autodidact het volgende:
Ja, in Irak verkopen boekhandels tegenwoordig valse paspoorten waardoor ze proberen te ogen als zijnde sji'iet of soenniet door een andere naam te nemen. Terroristen kijken naar hun naam (en zelfs gelaat dacht ik) om te beslissen of ze dood moeten of niet.
quote:Iraqis turn to fake IDs for safety
BAGHDAD, Iraq - A bookstore in eastern Baghdad is getting more customers these days, but they aren't looking for something to read. The owner sells fake IDs, a booming business as Iraqis try to hide their identities in hopes of staying alive.
Although it's nearly impossible to distinguish between a Sunni and a Shiite by sight, names can be telling. Surnames refer to tribe and clan, while first names are often chosen to honor historical figures revered by one sect but sometimes despised by the other.
For about $35, someone with a common Sunni name like Omar could become Abdul-Mahdi, a Shiite name that might provide safe passage through dangerous areas.
"I got a fake ID card to protect myself from the Shiite militias who are deploying in Baghdad and hunt Sunnis at fake checkpoints," said Omar Abdul Rahman, a 22-year-old university student. He refused to give the name on his fake ID.
Nee, anderen wel.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Terroristen die naar naam of gelaat kijken om te beslissen wie dood moet zijn niet de mensen die ik zou vertrouwen als bron dat er verschil zit in die namen..
Het vervolg van dit Bill Hicks-citaat is eigenlijk grappiger.quote:
Ja, zoiets dacht ik ook al.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:17 schreef Mutant01 het volgende:
Misschien dat ze wat vaker perzische namen gebruiken ofzo (of een perzische vorm van de betreffende naam)
quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Krulletjes bij vrouwen is mooi. schattig
Ik weet het, maar het paste niet meer.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:22 schreef Apropos het volgende:
[..]
Het vervolg van dit Bill Hicks-citaat is eigenlijk grappiger.
SUCK SATANS COCK!quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:22 schreef Apropos het volgende:
[..]
Het vervolg van dit Bill Hicks-citaat is eigenlijk grappiger.
quote:“And lo Jesus and the disciples walked to Nazareth. But the trail was blocked by a giant brontosaurus… with a splinter in his paw. And O the disciples did run a shriekin’: “What a big fucking lizard, Lord!” But Jesus was unafraid and he took the splinter from the brontosaurus’s paw and the big lizard became his friend. And Jesus sent him to Scotland where he lived in a loch for O so many years inviting thousands of American tourists to bring their fat fucking families and their fat dollar bills. And oh Scotland did praise the Lord.”
Ik ben godverdegodverdegloeiende NIET SCHATTIG!!quote:
ook in het beenhaar?quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:16 schreef Mutant01 het volgende:
Krulletjes bij vrouwen is mooi.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben godverdegodverdegloeiende NIET SCHATTIG!!
* stampvoet
monkel grmbl hmpf grom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |