wat hij zegt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:50 schreef jna het volgende:
Zaterdag is niet echt serieus te nemen maar wel zeer leuk om te zien.
NOS, uitzending begint om 16.30 uur ofzo.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:53 schreef Flawless2006 het volgende:
Maar is dit op sbs ofzo en hoe laat?
Tja, klopt dus wel. Gewoon een fanatieke ploeg die er gewoon keihard voor gaat in zo'n wedstrijd. Niets mis mee, en Ajax was natuurlijk niet echt bezig met de wil om te winnen maar meer om nog steeds spelers te testen enzo.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:23 schreef Vom het volgende:
Wie was ook al weer degene die zei dat Spakenburg ongeveer van het niveau van Katwijk was?
Ben bang dat ik de schuldige ben.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:23 schreef Vom het volgende:
Wie was ook al weer degene die zei dat Spakenburg ongeveer van het niveau van Katwijk was?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:34 schreef M0NTANA het volgende:
Vanavond spelen we om 19.30 uur tegen Spakenburg, qua niveau vergelijkbaar met Katwijk.![]()
Ik vind dat ze gewoon altijd de wil moeten hebben om te winnen, tuurlijk gelden er 'verzachtende' omstandigheden op dit moment. Maar zoals je het al zegt, de score mag nooit zo verlopen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, klopt dus wel. Gewoon een fanatieke ploeg die er gewoon keihard voor gaat in zo'n wedstrijd. Niets mis mee, en Ajax was natuurlijk niet echt bezig met de wil om te winnen maar meer om nog steeds spelers te testen enzo.
Maar dan nog mag het score verloop nooit zo. Nou ja, foutje, bedankt, next.
Ja dat was 'em ja.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben bang dat ik de schuldige ben.![]()
[..]
nee, er zijn wel wat excuses te vinden, veel wedstrijden gespeeld, de hitte, HtC wisselde veel, geen internationals...quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:30 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik vind dat ze gewoon altijd de wil moeten hebben om te winnen, tuurlijk gelden er 'verzachtende' omstandigheden op dit moment. Maar zoals je het al zegt, de score mag nooit zo verlopen.
Inderdaad. Zelfs onder de allerslechtste omstandigheden moet Ajax van een hoofdklasser winnen. Het meest schandalige vind ik eigenlijk nog wel die 3 tegengoals. Dat kan echt niet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:33 schreef HeatWave het volgende:
nee, er zijn wel wat excuses te vinden, veel wedstrijden gespeeld, de hitte, HtC wisselde veel, geen internationals...
Maar dan nog moet je kunnen winnen. 2-0 achter zou dan gewoon in 3-2 voor ONS moeten worden, stapje erop en het zou geen probleem mogen zijn. Alleen dat stapje konden ze denk ik niet meer opbrengen...
Wijze les: zonder de ervaring van bijvoorbeeld Stam en Gabri is het gewoon triest. Maar dat het zo zwak zou zijn. Je zou bijna vermoeden dat sommige spelers denken dat ze het wel weer op de automatische piloot kunnen doen met Stam en zoveel Spanjaarden erbij. En deed Huntelaar eigenlijk wel mee?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, er zijn wel wat excuses te vinden, veel wedstrijden gespeeld, de hitte, HtC wisselde veel, geen internationals...
Maar dan nog moet je kunnen winnen. 2-0 achter zou dan gewoon in 3-2 voor ONS moeten worden, stapje erop en het zou geen probleem mogen zijn. Alleen dat stapje konden ze denk ik niet meer opbrengen...
Iets uitgebreider artikel dan degene die eerder al werd geplaatst in het vorige topic, schitterende uitspraken, zal AZ-voorzitter Dirk Scheringa blij mee zijn.quote:Jenner hoopt nog steeds op Ajax
Woensdag 19 juli, door SV, Amsterdam, 10.14u GMT+01.00, VI
De nieuwe aanvaller van AZ, Julian Jenner, hoopt nog steeds om in de toekomst een transfer naar Ajax te maken. Dat zegt hij in een interview met de Voetbal International.
De rechtervleugelaanvaller bekend dat hem wilde aantrekken. ''Als een club als Ajax je wil aantrekken en dat mislukt omdat er dingen bij je eigen club spelen, is dat verschrikkelijk zuur', zegt hij in de VI. Ajax wilde Jenner in de winterstop contracteren, maar zag door een mogelijk komst van een nieuwe trainer daar van af.
Volgens Jenner heeft Ajax later niet meer aanklopt, omdat hij door trainer Lok bij NAC in de spits werd gezet in plaats van op de vleugels. Bij NAC veranderde het systeem naar 4-4-2, waardoor Jenner minder vrijheid kreeg.
Nu gaat hij verder in Alkmaar en dan is het nog maar de vraag of een overgang vanuit de Zaanstreek naar Amsterdam met een starre Scheringa wel tot de opties behoord.
'Niet dat AZ nu tweede of derde keus is, totaal niet zelfs, maar Ajax is voor mij de absolute top. Dat heb ik altijd al gevonden. Ajax is voor de buitenwereld, zowel in Nederland als daarbuiten, een club uit de top 4. Van kinds af aan ben ik fan van Ajax geweest en dan wil je ooit in je leven in dát rood-witte shirt spelen', aldus Jenner.
Jenner (22) vindt zichzelf de beste rechtsbuiten van Nederland. 'Misschien vinden mensen me arrogant, maar ik zeg het toch. Ik vind mezelf de beste rechtsbuiten van Nederland', zegt hij in de VI met gevoel voor Amsterdamse arrogantie.
17:30. in Engeland is het 16:30.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
NOS, uitzending begint om 16.30 uur ofzo.
Het kan niet genoeg benadrukt worden hoe slecht het is MONTANA! Dat loutert de mannen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:59 schreef M0NTANA het volgende:
Iedereen is het daar toch mee eens? Waarom moet jij dat de volgende dag om 13.48 uur nog even naar boven halen? We zijn het net aan het verwerken, komt onze ambtenaar er weer mee aanzetten.
je hebt een punt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het kan niet genoeg benadrukt worden hoe slecht het is MONTANA! Dat loutert de mannen.
quote:Voor het ontwerp van de nieuwe seizoenkaart heeft Ajax dit keer gekozen voor de portretten van de Ajax-iconen die zijn geschilderd op het nieuwe Supportershome.
Het benadrukken hier heeft geen zin, dat loutert de mannen echt niet. Of ze moeten ook het FOK!forum bezoeken, maar dat denk ik niet. Een wedstrijd verliezen van een hoofdklasser (zónder trainer/coach en pas drie dagen getraind) is Ajax-onwaardig, maar we moeten verder. Door deze nederlaag is het hele seizoen toch nog niet verloren? We kunnen alles nog winnen!quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het kan niet genoeg benadrukt worden hoe slecht het is MONTANA! Dat loutert de mannen.
Het supportershome wordt toch weer opgebouwd op de plaats waar het alternatieve supportershome stond? Of is dat nog altijd een gerucht? Lijkt me wel dat Ajax er iets aan moet doen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:03 schreef PLAE@ het volgende:
[..]een beetje pronken met het home maar totaal geen actie ondernemen om te voorkomen dat het in Februari weer moet worden gesloopt.
Wel jammer dat ik dan net op vakantie benquote:
Want dat hebben we al eerder gezien.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
We zijn gewoon door niemand te verslaan op momenten dat het er echt om gaat.
Feyenoord - Ajax, Ajax - Feyenoord voor de playoffs. En de bekert.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:08 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Want dat hebben we al eerder gezien.
Namelijk toen.... ?
Spakenburg-trainer Erik Assink was er door vakantie niet bij, hij werd vervangen door assistent-trainer Harry Hamstra en teammanager Melrik Beukers.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:07 schreef methodmich het volgende:
Waar was de trainer van Spakenburg dan?
En natuurlijk is er niets verloren, maar een opmerkelijke nederlaag is het wel.
Nu.nl (linkje)quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:13 schreef methodmich het volgende:
En bij de eerste training was Assink er nog gewoon. Merkwaardig. Waar heb je dat vandaan?
Maar ook alles verliezenquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:05 schreef M0NTANA het volgende:
Het benadrukken hier heeft geen zin, dat loutert de mannen echt niet. Of ze moeten ook het FOK!forum bezoeken, maar dat denk ik niet. Een wedstrijd verliezen van een hoofdklasser (zónder trainer/coach en pas drie dagen getraind) is Ajax-onwaardig, maar we moeten verder. Door deze nederlaag is het hele seizoen toch nog niet verloren? We kunnen alles nog winnen!
Mja, vorig seizoen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Feyenoord - Ajax, Ajax - Feyenoord voor de playoffs. En de bekert.
quote:Rosenberg richt zich op links
Amsterdam, 19 juli 2006
Na de teleurstellende wedstrijd tegen Spakenburg trainden de Ajacieden woensdagochtend gewoon op het trainingsveld bij de Amsterdam ArenA. Geen stemverheffingen, geen verwijten, er werd eigenlijk gewoon een gemoedelijke oefensessie afgewerkt. Maar heet was het wel, ondervond ook Markus Rosenberg die deze week weer aansloot bij de groep.
Want we zouden het bijna vergeten, maar ook Rosenberg was betrokken bij het WK in Duitsland. Actief was hij in de wedstrijden niet. De bondscoach gebruikte hem immers geen minuut. ,,Vooraf had ik er wel grote verwachtingen van, maar als je dan helemaal niet speelt is het natuurlijk zeer teleurstellend", treurde de tweedejaars Ajacied nog een beetje na. ,,Ik zou de derde aanvaller zijn, maar in de praktijk bleek dat ik de vijfde of zesde was. Als ik de derde was geweest, had ik zeker gespeeld. Zlatan was namelijk de eerste wedstrijd nog geblesseerd.”
De Zweedse aanvaller moet met jaloezie naar de Nederlanders hebben gekeken, want daar stroomt jong talent wel regelmatig in. ,,Zo heeft het in Zweden jammer genoeg nooit gewerkt en zal het ook niet snel werken. Er wordt alleen naar ervaring gekeken. Maar als je jonge spelers nooit opstelt, krijgen ze ook die ervaring niet”, aldus Rosenberg.
Na drie weken vakantie, waaronder tien dagen Aruba, meldde Rosenberg zich maandag weer in Amsterdam. ,,Het is goed om terug te zijn. Ik heb kennisgemaakt met de nieuwe trainer en de nieuwe spelers. Ik vind het niet moeilijk om in te stappen terwijl de anderen al twee weken trainen achter de rug hebben. Zo veel verlies je nou ook weer niet in drie weken tijd. Ik heb tijdens de vakantie wel wat gefietst en gelopen.”
Over een paar weken staat de eerste voorrondewedstrijd in de Champions League op het programma. ,,Dat is niet te snel hoor. Althans, dat hoop ik. Tweeënhalve week om je voor te bereiden. Dat moet geen probleem zijn.”
Ook over het nieuwe seizoen heeft Rosenberg al nagedacht. ,,Ik wil natuurlijk spelen. Maar de concurrentie aan de linkerkant is behoorlijk groot. Ik kan ook wel achter de spits spelen, maar de linkerkant is toch de positie waar ik me op wil richten.”
De middagtraining van Ajax is besloten en op een andere locatie.
Ik denk dat Babel zich moet laten verhuren.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:11 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Gaat Babel zich nu dan meer richten op de spits?
Persoonlijk leek het mij ook de ideale deal met Heerenveen om hem voor anderhalf jaar te verhuren, toen KJH naar Amsterdam kwam. Maar óf Ajax óf Heerenveen óf Ryan Babel óf alle partijen vonden dit een minder goed plan, jammer.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik denk dat Babel zich moet laten verhuren.
Ik denk dat Babel zich daar te goed voor voelt of voelde. Nu heeft ie niks, behalve een plek als tweede/derde linksbuiten, een plek als tweede of derde spits en een plek als tweede of derde rechtsbuiten. Niet ideaal dus.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Persoonlijk leek het mij ook de ideale deal met Heerenveen om hem voor anderhalf jaar te verhuren, toen KJH naar Amsterdam kwam. Maar óf Ajax óf Heerenveen óf Ryan Babel óf alle partijen vonden dit een minder goed plan, jammer.
Harry was een dramatische aankoop. Huntelaar en Rosenberg niet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:39 schreef M0NTANA het volgende:
Aankoopbeleid van Ajax is wat dat betreft dramatisch te nomen, aangezien men drie spitsen (Angelos Harry Charisteas, Markus Rosenberg en KJH) koopt, terwijl Ryan Babel op het punt stond om door te breken. Nu is hij inderdaad tweede/derde keuze op meerdere posities en kan ik me voorstellen dat hij daar niet blij mee is, als men hem laat vetrekken zal je zien dat het een wereldtopper wordt.
KJH inderdaad niet, maar Markus Rosenberg natuurlijk wel. Die is gehaald als spits en voldoet nu toevallig goed als linksbuiten, een gelukje voor Ajax. Dat hij gescout is als spits voor Ajax is gewoon een blunder, kan absoluut niet in een 4-3-3-systeem spelen als negen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:41 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Harry was een dramatische aankoop. Huntelaar en Rosenberg niet.
Dacht ik ook al aan, zeker aangezien de transfer van Jan Vennegoor of Hesselink waarschijnlijk niet door zal gaan, maar ik vraag me af of Ryan Babel geschikt is voor het Portugese voetbal.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:41 schreef twi het volgende:
Jaartje Porto voor Babel dan maar? Kan 'ie fijn door blijven trainen met die Kronsthorst of hoe die gast ook heet.
Rosenberg is een perfecte PSV-spits maar rendeert veel minder in het Ajax-systeem, heb je helemaal gelijk in. Babel naar Porto? Co heeft net Tarek 'Schaar' Sektiou gekocht en wil Lange Jan. Daar kan Ryan het niet van winnen denk ik.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
KJH inderdaad niet, maar Markus Rosenberg natuurlijk wel. Die is gehaald als spits en voldoet nu toevallig goed als linksbuiten, een gelukje voor Ajax. Dat hij gescout is als spits voor Ajax is gewoon een blunder, kan absoluut niet in een 4-3-3-systeem spelen als negen.
ik las kontkorstquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:41 schreef twi het volgende:
Jaartje Porto voor Babel dan maar? Kan 'ie fijn door blijven trainen met die Kronsthorst of hoe die gast ook heet.
Ryan Babel zal sowieso geen optie zijn voor FC Porto wanneer Jan Vennegoor of Hesselink wordt aangetrokken, maar wellicht komt hij in beeld als alternatief? Sowieso hoop ik dat hij verhuurd wordt, zodat hij zich verder weet te ontwikkelen. Het is namelijk een groeibriljant, die te vaak verkeerd wordt gebruikt. Ben zo bang dat Ajax hem te makkelijk laat gaan en dat hij dan elders de sterren van de hemel gaat spelen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:46 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Rosenberg is een perfecte PSV-spits maar rendeert veel minder in het Ajax-systeem, heb je helemaal gelijk in. Babel naar Porto? Co heeft net Tarek 'Schaar' Sektiou gekocht en wil Lange Jan. Daar kan Ryan het niet van winnen denk ik.
Ik weet het niet met Babel. Ik vind het echt zo'n vlees noch vis verhaal. Het is geen linksbuiten, helemaal geen rechtsbuiten maar hij is te weinig goalgetter om als 9 te spelen. Hij is snel en heeft een goed schot, maar als ik rechtsachter zou zijn, zou ik er gewoon voor zorgen dat ie niet binnendoor kan gaan om te schieten. Die voorzet maak ik me dan geen zorgen over.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ryan Babel zal sowieso geen optie zijn voor FC Porto wanneer Jan Vennegoor of Hesselink wordt aangetrokken, maar wellicht komt hij in beeld als alternatief? Sowieso hoop ik dat hij verhuurd wordt, zodat hij zich verder weet te ontwikkelen. Het is namelijk een groeibriljant, die te vaak verkeerd wordt gebruikt. Ben zo bang dat Ajax hem te makkelijk laat gaan en dat hij dan elders de sterren van de hemel gaat spelen.
Ik ook.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Harry moet blijven. Persoonlijk heb ik liever dat harry blijft dan dat Rosenberg blijft...
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Harry moet blijven. Persoonlijk heb ik liever dat harry blijft dan dat Rosenberg blijft...
ik ook, maar het is zoals ook al eerder aangegeven geen ajax spits: dus als het erop aankomt: verkopen...quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:13 schreef ub40_bboy het volgende:
In Rosenberg zie ik meer toekomst dan in Harry.
Tsja, de eerste maanden niet nee. Maar spelers kunnen groeien he, daarna hebben we hem amper meer in de spits gezienquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
ik ook, maar het is zoals ook al eerder aangegeven geen ajax spits: dus als het erop aankomt: verkopen...
Sneijder is beter op 10 dan Perez.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:18 schreef twi het volgende:
Perez moet ook gewoon op 10. Is dat probleem gelijk opgelost.
Ik zou daar ook eerder Sneijder neerzetten, ja.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:21 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Sneijder is beter op 10 dan Perez.
Nope. Sneijder kan niet verdedigen. Perez is beter op 10, maar die plek is aan Sneijder beloofd.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:21 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Sneijder is beter op 10 dan Perez.
Daar geef ik je gelijk in.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nope. Sneijder kan niet verdedigen. Perez is beter op 10, maar die plek is aan Sneijder beloofd.
Daar zijn Gabri en Roger voor in Sneijder zijn rug. En ik heb Perez ook niet zien verdedigen ofzo.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nope. Sneijder kan niet verdedigen. Perez is beter op 10, maar die plek is aan Sneijder beloofd.
In eerste instantie zal Wesley Sneijder wel als tien beginnen en Kenneth Perez als linksbuiten, maar dit kan in de loop der tijd natuurlijk veranderen. Er moet gepresteerd worden, voor beide heren is er voldoende concurrentie. Gelukkig maar!quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Praat lekker mee joh.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:27 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jammer. Ik dacht dat ik hier gewoon kon meepraten. Blijkt niet zo te zijn.
Jullie denken altijd in eigen belangquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:27 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Neem het niet zo serieus DDquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:27 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Het is ook zo warm.quote:
Of blessures oplopenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Het is ook zo warm.
Ik zie trouwens nu dat PSV niet meer oefent tegen amateurverenigingen. Gelukkig maar, kunnen we daar ook niet van verliezen.
Door Blind toch? Ik neem aan dat die belofte nu van de baan is.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Perez is beter op 10, maar die plek is aan Sneijder beloofd.
op basis van welke prestaties?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:54 schreef -Wolf- het volgende:
Sneijder hoort gewoon op 10. Niet zeuren.
Volgens mij tijdens zijn contractbesprekingen, en die belofte is geloof ik ook door Van Geel gedaan. Toch?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:52 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Door Blind toch? Ik neem aan dat die belofte nu van de baan is.
In zn totaliteit heeft ook Sneijder een drama seizoen gespeeld. hij moet eerst maar weer eens zn plek in de basis verdienen wmb.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:58 schreef -Wolf- het volgende:
Sneijder is er een tijdje uit geweest en in het NL's elftal werd 'ie niet goed gebruikt, maar afgelopen seizoen heeft Sneijder AJAX er vaak genoeg doorheen gesleept met belangrijke doelpunten. Een KJH met Sneijder erachter, daar zit ik op te wachten.
Ik weet het niet. Zou het een slechte zaak vinden als het zo was.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:58 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Volgens mij tijdens zijn contractbesprekingen, en die belofte is geloof ik ook door Van Geel gedaan. Toch?
We zullen zien.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:00 schreef aldostuta het volgende:
[..]
In zn totaliteit heeft ook Sneijder een drama seizoen gespeeld. hij moet eerst maar weer eens zn plek in de basis verdienen wmb.
Zullen ze blij mee zijn daarquote:Jenner: Ajax wilde me in de winter
Volgens Jenner wilde Ajax hem in de winter wel degelijk contracteren, zoals destijds ook geruchten gingen. Hij liet dat weten in een interview met Voetbal International. Ajax zou er vanaf hebben gezien vanwege de trainerswissel die al op handen was. Vervolgens kwam hij niet meer in beeld naar eigen zeggen omdat hij door de nieuwe coach Lok gebruikt werd als een van de twee spitsen en niet als buitenspeler.
'Niet dat AZ nu tweede of derde keus is, totaal niet zelfs, maar Ajax is voor mij de absolute top. Dat heb ik altijd al gevonden. Ajax is voor de buitenwereld, zowel in Nederland als daarbuiten, een club uit de top 4. Van kinds af aan ben ik fan van Ajax geweest en dan wil je ooit in je leven in dát rood-witte shirt spelen.'
Mja, eigenlijk een beetje een zelfde opmerking als Perez. Met het verschil dat Perez bij AZ wegging en Jenner daar juist binnenkomt.quote:
die worden dikke maatjes.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:26 schreef Trancelocator het volgende:
Jenner gaat het helemaal maken onder Louis van Gaal.
Lijkt me sterk, aangezien hij zelf wel degelijk heeft aangedrongen op een tijdelijk vertrek. Bovendien heeft hij wel bewezen in zichzelf te willen investeren.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:34 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik denk dat Babel zich daar te goed voor voelt of voelde.
Eh je bedoelt bij het AD? Die heb ik gelezen en ik heb geen stuk over Stam gezien?quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:55 schreef Badabingea het volgende:
Mooi stuk in Sportweek over Stam
In het blad Sportweek staat een interview met Stamquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:51 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Eh je bedoelt bij het AD? Die heb ik gelezen en ik heb geen stuk over Stam gezien?
Wel over het falen van gisteren
Tijdje niet gezien. Terug van vakantie of terug van een ban? Je staat nog niet in het stadionoverzicht.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:59 schreef Nega het volgende:
Vandaag nieuwe thuisshirt gehaald. Wat blijft het toch een prachtshirt he.
http://www.ajax.nl/show/id=146154/nodb=truequote:Op donderdag 20 juli 2006 01:36 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
Weten jullie eigenlijk of je met een seizoenkaart naar uitduels in de CL kan, of is dat alleen voor europese uitkaarten?
quote:Stam: 'Het plezier is weer helemaal terug'
Woensdag 19 juli, door HW, Amsterdam, 19.30u GMT+01.00, Sportweek
Jaap Stam heeft het naar zijn zin bij Ajax. De verdediger vertelt in een interview met de Sportweek dat hij het plezier in voetballen was verloren in Italië. Bij Ajax heeft hij het weer terug gevonden. 'Het is nu al, na tien dagen bij Ajax, terug.'
De reden, dat de 'Rots uit Kampen' weer terug is gekomen naar Nederland, waren de beruchte trainingskampen in Italië. 'Nou, waar ik genoeg van had, waren al die reizen tíjdens het seizoen. Zoals bekend ga je in Italië ook voor thuiswedstrijden in trainingskamp. Dat gaat op een gegeven moment tegenstaan.'
De nieuwbakken aanvoerder ziet het seizoen positief tegemoet. 'We hebben een goed eftal. En dat zeg ik op een moment dat de internationals zich nog moeten melden voor de eerste training. Ik heb goede hoop. Al zeg ik niet dat we even kampioen worden, maar meestrijden doen we sowieso. Dat hoort bij een club als Ajax.'
Luie hond, trainen zal je....quote:
Och, het interview was al van voor de nederlaag tegen Spakenburg, sfeer kan al minder zijn.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:49 schreef PLAE@ het volgende:
Hij moet niet te lang blijven jubelen dan wordt het ongeloofwaardig![]()
Het schijnt dat ie alweer weg wil inderdaad.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Och, het interview was al van voor de nederlaag tegen Spakenburg, sfeer kan al minder zijn.
Daar zie ik Sneijder eerlijk gezegd wel voor aanquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:25 schreef PLAE@ het volgende:
hehe.
Sneijder en Stam hebben al een aanvaring gehad![]()
lolquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het schijnt dat ie alweer weg wil inderdaad.
Roger heeft z'n teen gebroken, De rest van de wedstrijden zijn makkelijk gewonnen alleen hebben we de laatste verloren met 3-2 van Spakenburgquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:46 schreef BoNi het volgende:
Zo, terug van vakantie.
Ik ben bij JOS-Ajax geweest en met name Roger viel me echt positief op! Fantastische voetballer met een mooie techniek en goed overzicht. Hoe heeft het in de overige oefenwedstrijden tot nu toe gedaan?
Gabri viel me nogal tegen.
Dat meen je niet, hoe typisch Ajax is datquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:52 schreef jna het volgende:
[..]
Roger heeft z'n teen gebroken, De rest van de wedstrijden zijn makkelijk gewonnen alleen hebben we de laatste verloren met 3-2 van Spakenburg![]()
1 tot 2 weken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:11 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dat meen je niet, hoe typisch Ajax is dat
Iets bekend over de duur hiervan? Is hij er bij de start van de competitie bij?
ik zie dat ook Mitea weer aan de kant zit....
Geen idee...quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:48 schreef BoNi het volgende:
Wie heeft dat mooie overzicht van het stadion gemaakt? Erg vet!
Kan diegene mij toevoegen op 413?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:48 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Geen idee...
(... maar je staat er wel bij nu.)
Alleen jammer dat voor het plaatje als keeper Steek is gebruikt en niet De Laatste Der Mohikanenquote:
Gabri vonden veel mensen juist niet tegenvallen. Maar misschien dat ie tegen JOS z'n dag niet hadquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:46 schreef BoNi het volgende:
Zo, terug van vakantie.
Ik ben bij JOS-Ajax geweest en met name Roger viel me echt positief op! Fantastische voetballer met een mooie techniek en goed overzicht. Hoe heeft het in de overige oefenwedstrijden tot nu toe gedaan?
Gabri viel me nogal tegen.
quote:Vier je ontspannen vakantie op een vertrouwd Arubaans strand, sta je opeens oog in oog met een ploeggenoot. Het overkwam Hedwiges Maduro, die zijn vakantieweken combineerde met familiebezoek. Markus Rosenberg bleek precies hetzelfde tropische eiland te hebben uitgekozen voor zijn vakantie. Maduro blikte na de donderdagtraining terug en vooruit. Terug op de vakantieweken en het WK, vooruit naar een naderend, gloednieuw voetbalseizoen.
De internationals keerden deze week terug in de Ajax-selectie. Ontspannen en vele WK-ervaringen rijker. Onder de ‘huiswaarts’ gekeerde internationals ook Maduro. In Duitsland bleek slechts een handvol speelminuten weggelegd voor de middenvelder. Tegen Argentinië kwam Maduro vijf minuten in het veld. ,,Al waren het maar vijf minuutjes, ik ben er toch maar mooi bij geweest’’, zegt ‘Wiges’ trots. ,,De ervaring - mijn eerste WK - was fantastisch. Ook omdat iedereen natuurlijk meekijkt; de hele wereld ziet je spelen. Zo moet je die vijf minuten ook bekijken, vind ik.''
De ervaringen en herinneringen zijn er niet minder om. Zelfs het verblijf in het slaapdorpje Hinterzarten, tijdens de mondiale de vaste verblijfplaats van Oranje, heeft indruk gemaakt. Net als de omgang met de collega-internationals, natuurlijk alle WK-duels en het contact met de bondscoach. ,,Alles bij elkaar is het hele toernooi een fantastische ervaring geweest. Ook omdat alles zo goed was geregeld. Spelen op een WK is toch iets waar velen van dromen. Met het shirt van Cambiasso heb ik ook een mooi WK-trofee. Dat Argentijnse shirt bewaar ik goed. Net zoals ik mijn eerste Ajax-shirt en het shirt waarin ik debuteerde in het Nederlands elftal bewaar. Die dingen vind ik mooi.''
Eenmaal teruggekeerd in de niet minder goed georganiseerde Ajax-omgeving, is de eerste werkweek alweer een aardig eind gevorderd. De eerste indrukken van de nieuwe trainers en medespelers zijn opgedaan en verwerkt.
De internationals hebben alweer een handvol trainingen plus een bosloop in de benen. Het (verloren) treffen in en tegen Spakenburg zag Maduro, net als zijn collega-WK-gangers, vanaf de zijlijn. ,,Zo langs de kant wil je maar een ding: spelen’’, zegt Maduro. ,,Maar je weet ook dat je niet te vroeg moet beginnen. Dus niet direct pompen, maar geleidelijk aan weer starten. Wanneer ik weer kan spelen, weet ik nog niet. Ik denk dat we ons kunnen richten op het Amsterdam Tournament.''
Over het 3-2 verlies tegen de Spakenburgers is de middenvelder duidelijk. ,,Dat kan gebeuren. Je kunt beter nu verliezen dan in de competitie of in een voorrondewedstrijd voor de Champions League.''
Onder de Arubaanse zon werd het hoofd leeggemaakt. Vermoeide spieren werden eindelijk rust gegund na een lang en slopend seizoen. Maduro: ,,Op Aruba kwam ik opeens Markus tegen. Ongelooflijk toch? Aruba ligt aan de andere kant van de wereld! Nee, we wisten vooraf van elkaar niet dat we vakantie zouden vieren op hetzelfde eiland.''
Zijn oude rugnummer 8 siert komend seizoen het shirt van Ryan Babel. Maduro heeft het oude nummer van Tomás Galásek toebedeeld gekregen. De positie van de vertrokken Tsjech kan, onder meer, worden overgenomen door Maduro. Ook nieuwkomer Gabri kan aanspraak maken op de centrale plek op het middenveld. ,,Het wordt vechten voor een plek. Maar wie het beste traint zal ook spelen, heeft de trainer al gezegd. Een basisplek moet je echt verdienen. Zeker als er zoveel goede spelers zijn bij gekomen. Neem bijvoorbeeld ook Jaap Stam. Hij is een echte leider. Dat heb ik de afgelopen dagen in elk geval al gemerkt.''
quote:Ajax is in de tweede ronde van de KNVB Beker gekoppeld aan Jong RKC Waalwijk. De wedstrijd wordt op 19, 20 of 21 september gespeeld.
Jong RKC, toegelaten tot het 'grote' bekertoernooi nadat het team de beker bij de Beloftenteams won, speelde vorig seizoen twee maal tegen Jong Ajax. Op sportpark de Toekomst won Jong Ajax de seizoensopening met 2-1 van de Waalwijkers, maar in Brabant ging het Amsterdamse team met 3-1 onderuit.
Ajax won afgelopen seizoen het - toen nog Gatorade Cup geheten - bekertoernooi door in de finale PSV met 2-1 de baas te blijven.
Dit seizoen is de bekercompetitie iets anders van opzet. Voorgaande seizoenen stroomden de Europees spelende Eredivisieploegen namelijk pas in de achtste finale in. Dit jaar dus al in de tweede ronde. Aan de eerste ronde doen 48 amateurverenigingen mee.
quote:Zeist, 8 mei 2006
Klaas Jan Huntelaar is door de KNVB voor een bekerduel geschorst. De topscorer van Ajax kreeg zondag in de finale tegen PSV zijn tweede gele kaart van het bekertoernooi, waardoor een schorsing volgt.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:01 schreef -Wolf- het volgende:
Krijg je als je de shirts online bestelt ook 10% korting met je SCC?
Nope, die mag niet spelen om de Johan Cruijf schaal. Voor de beker wel weer.quote:
hij is een beker duel geschorst. JC schaal is geen bekerwedstrijdquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:46 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nope, die mag niet spelen om de Johan Cruijf schaal. Voor de beker wel weer.
Dan niet. Ajax doet mee omdat ze de beker hebben gewonnen. PSV werd landskampioen en die geschorste speler missen een duel voor de competitie.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
hij is een beker duel geschorst. JC schaal is geen bekerwedstrijd
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Is de hele loting al bekend ?
quote:Tweede ronde KNVB-beker:
Jong RKC Waalwijk - Ajax
BV Veendam - Feyenoord
Kozakken Boys/Roda Boys - PSV
SC Heerenveen - Roda JC
DOTO/GVVV - FC Twente
Harkemase Boys/Argon - Vitesse
FC Groningen - TOP Oss
Bennekom/ADO'20 - AZ
Ter Leede/FC Omniworld (amateurs) - Stormvogels/Telstar
ONS Sneek/Appingedam - Jong AZ
Alkmaarsche Boys/Flevo Boys - Willem II
Oisterwijk/HHC Hardenberg - MVV
FC Utrecht - AGOVV Apeldoorn
Turkiyemspor/Spakenburg - ADO Den Haag
De Graafschap - VVV Venlo
ASWH/WSV - Cambuur Leeuwarden
UDI'19/SC Genemuiden - FC Omniworld
Excelsior'31/Geldrop AEK - Go Ahead Eagles
RKC Waalwijk - FC Dordrecht
FC Eindhoven - Heracles Almelo
IJsselmeervogels/JVC Cuijk - NAC Breda
FC Emmen - FC Zwolle
HSC'21/Spijkenisse - FC Den Bosch
FC Zutphen/Achilles'29 - FC Volendam
RBC Roosendaal - Helmond Sport
Sparta Nijkerk/Elinkwijk - Haarlem
SV Meersen/Quick Boys - WHC/Gemert
Lisse/EVV - NEC
Schijndel/ACV - Excelsior
De Treffers/Katwijk - Sparta Rotterdam
Tonegido Haagse Bluf/Be Quick'28 - Caesar Vos Holding/VVOG
Babberich/Rijnsburgse Boys - Fortuna Sittard
Bijna 2 jaarquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:38 schreef -Wolf- het volgende:
[Centraal] Ajax
Uit de oude doos. Man, wat gingen die topics traag toen.
Is er niet iemand die toevallig de hele lijst topics heeft? Leuke aanvulling voor de OP.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:38 schreef -Wolf- het volgende:
[Centraal] Ajax
Uit de oude doos. Man, wat gingen die topics traag toen.
quote:
FC Groningen speelt anders mooi thuis..quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:57 schreef ericajax het volgende:
Alle ploegen die Europees spelen moesten eerst uit stond in de VI
Dat komt omdat Groningen tegen een andere profploeg speelt. Amateurteams spelen altijd thuis tegen profteams. Bij wedstrijden tussen profteams en wedstrijden tussen amateurs wordt gewoon geloot.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:50 schreef S-Two het volgende:
[..]
FC Groningen speelt anders mooi thuis..
ik zit klaar met een zak knabbels en een krat bier.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:14 schreef hayder het volgende:
ik heb er echt zin 22 juli wie niet:p
ik zal wel scheel zijn, maar waar?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:37 schreef Trancelocator het volgende:
Ik heb een speciale Bergkamp-OP geklust voor eenmalig gebruik.
Nu te bekijken.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Prachtig Erwtensoep.
Excuses aanvaard.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Verdorie, die breezer ook.![]()
Excuses Trance.
Ik kan er helaas niet bij zijn, maar voor de buis met een pilsje is ook niet erg.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:26 schreef jorienvdherik het volgende:
wie van julie gaat zaterdag naar arsenal ?
was bekend ja.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik weet niet of het al gepost was, maar dit stond blijkbaar maandag in het kruidvat krantje
[afbeelding]
let op de folder die ze uitprinten
[afbeelding]
Nee, naar Veenoord.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:51 schreef Ordinair het volgende:
Ik ga dinsdag ook misschien naar Emmen..
Ingeslijks anders.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:06 schreef -Wolf- het volgende:
Emmen is een behoorlijk kuteind, dat kan ik je wel vertellen.
't Is te doen in een kleine 2 uur anders.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:06 schreef -Wolf- het volgende:
Emmen is een behoorlijk kuteind, dat kan ik je wel vertellen.
quote:De 18-jarige Amerikaan Villanueva is op proef bij het Jong Ajax van trainer Aron Winter. De linkermiddenvelder komt van de University of Virginia.
Ajax ontdekte hem vorige maand tijdens een toernooi in Portugal, waar de VS onder de 18 jaar aan meedeed. Hij won de afgelopen jaren diverse titels, waaronder die van beste middenvelder op de high schools van het afgelopen seizoen, zo meldt ELF.
bron?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:07 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax zou interesse hebben in de Zuid-Koreaan Lee Chun-Soo, ben benieuwd.
Zo dat boek kan ook dicht. Als het al niet dicht was. Als iemand gelkoofde dat het ooit open was.quote:Vieira gaat spelen voor Internazionale
21 juli 2006, 11:24
Door: Klaas Jan van der Veen
Patrick Vieira speelt komend seizoen mogelijk voor Internazionale. Volgens Gazzetta dello Sport heeft de Milanese club al een akkoord bereikt met Juventus. Voor de middenvelder zou er ruim dertien miljoen euro worden betaald.
Mocht Vieira daadwerkelijk de overstap naar Inter maken, dan betekent dat een fors verlies voor Juventus. De Fransman werd in de zomer van 2005 nog overgenomen van Arsenal voor een bedrag van twintig miljoen euro. Door de terugzetting naar de Serie B lijkt de Oude Dame hem noodgedwongen voor een relatief lage transfersom te moeten verkopen.
Vieira werd ook enige tijd in verband gebracht met Ajax. De middenvelder zou hebben aangegeven best voor de Amsterdammers te willen uitkomen, maar lijkt nu voor een langer verblijf in de Serie A te kiezen.
Eerder vertrokken ook Lilian Thuram, Gianluca Zambrotta, Emerson en Fabio Cannavaro al verkocht door Juventus. Het is bovendien twijfelachtig of het daar bij blijft
schijnt tegen te vallen he die Gabri ?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:39 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik had Vieira er ook niet bij willen hebben. Dan zou Gabri zijn plaats hebben verloren en dat gun ik Gabri niet.
Had liever Schreuder gehad inderdaadquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
schijnt tegen te vallen he die Gabri ?
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Yep, hij kan er helemaal niets van. En ook Stam bijvoorbeeld, die loopt alleen maar groot te zijn en voetballen ho maar. Dan nog Roger die nooit lacht en een Roemeen wiens naam ik maar niet kan uitspreken. Ik zie de eerstvolgende klassieker met angst tegemoet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:46 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Yep, hij kan er helemaal niets van. En ook Stam bijvoorbeeld, die loopt alleen maar groot te zijn en voetballen ho maar. Dan nog Roger die nooit lacht en een Roemeen wiens naam ik maar niet kan uitspreken. Ik zie de eerstvolgende klassieker met angst tegemoet.
Hoe anders zou het geweest zijn als we Kolkka hadden weten te strikkenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:46 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Yep, hij kan er helemaal niets van. En ook Stam bijvoorbeeld, die loopt alleen maar groot te zijn en voetballen ho maar. Dan nog Roger die nooit lacht en een Roemeen wiens naam ik maar niet kan uitspreken. Ik zie de eerstvolgende klassieker met angst tegemoet.
Dat moet je aan z'n vrouw/vriendin vragenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
en kwam kluivert nu nog?
Zoek het woord sarcasme eens opquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:28 schreef snoop het volgende:
Wat een onzin hier weer die mensen die nu al zeggen dat stam en gabri miskopen zijn. Dezelfde mensen die straks hun de hemel in prijzen als ze het wel goed doen... Wacht nou eens gewoon af
Ga je toch geen geld investeren in een speler die je toch niet nodig hebtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Als we daardoor een paar miljoenen uit Azië kunnen opstrijken.
uhm, ik was sarcastisch hoor.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:28 schreef snoop het volgende:
Wat een onzin hier weer die mensen die nu al zeggen dat stam en gabri miskopen zijn. Dezelfde mensen die straks hun de hemel in prijzen als ze het wel goed doen... Wacht nou eens gewoon af
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:28 schreef snoop het volgende:
Hoezo investeren? Als je daardoor net als psv zo tegen de zomer een toernooi kan spelen in Azië voor een miljoentje of vijf, moet je het doen toch? Er van uitgaande dat die knul geen vijf miljoen kost natuurlijk...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ga je toch geen geld investeren in een speler die je toch niet nodig hebt
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik zeg: Rosenberg verkopen en halen die chinees...
Ik denk dat ik nog nooit iets duidelijkers heb gezien.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:37 schreef snoop het volgende:
nou zoooooooo duidelijk was dat nou ook niet hoor... gaat er iemand trouwens zaterdag? heb er zin in
Transfersom is sowieso redelijk wat; salariskosten. TV zenders hebben er echt geen miljoenen voor over wanneer hij niet altijd zal spelen. Tel daarbij op dat de echte sterren van Zuid Korea nu in de Premiership spelen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoezo investeren? Als je daardoor net als psv zo tegen de zomer een toernooi kan spelen in Azië voor een miljoentje of vijf, moet je het doen toch? Er van uitgaande dat die knul geen vijf miljoen kost natuurlijk...
Misschien komt dat gewoon omdat er altijd zo veel mensen staan te zeiken over alles voordat ze nogmaar iets gezien hebben. Als ik het sarcasme gemist heb dan trek ik bij deze mijn opmerking terug.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog nooit iets duidelijkers heb gezien.
Maar veel plezier zaterdag!![]()
Een Thai!!!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:50 schreef twi het volgende:
Als je dan al een Aziaat neemt, neem dan een Chinees.
Die kunnen nog lekker koken ook.
of aan de hele bijlmer, zondagavond om 7 uurquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:01 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat moet je aan z'n vrouw/vriendin vragen
Da's veel te heet man!quote:
quote:Hamburger SV is uitgekeken op Kluivert
HAMBURG - Hamburger SV mengt zich niet langer in de strijd om Patrick Kluivert. "Het risico is ons te groot", aldus Dietmar Beiersdorfer vrijdag. De directeur van HSV doelde daarmee op de vele blessures waar Kluivert de laatste jaren mee te maken heeft gehad. "We contracteren geen spelers van wie we niet zeker weten of ze ons daadwerkelijk verder helpen."
Hamburger SV zoekt voor komend seizoen nog minimaal één aanvaller. De club hoopt zo snel mogelijk te slagen in de zoektocht naar een nieuwe spits in verband met de kwalificatiewedstrijden voor de Champions League die binnenkort beginnen.
Kluivert speelde vorig seizoen bij Valencia. Na de komst van aanvaller Fernando Morientes naar de Spaanse club is de oud-Ajacied overbodig in de ogen van trainer Quique Sanchez Flores.
Het begint een beetje sneu te worden... Misschien moet 'ie het bij RBC of AGOVV proberen ofzo.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:19 schreef Trancelocator het volgende:
Bij HSV durven ze het dus ook niet aan:
[..]
Wie is die ietwat getinte jongeman, rechtsonder? Jeffrey Sarpong? Vurnon Anita?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:35 schreef twi het volgende:
[afbeelding]
Charisteas aan HSV verkopen, Kluivert halen op prestatiecontract.
Nee.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:44 schreef Haruhi het volgende:
Dat is Boakye
Kijk eens een stukje terug in het topic.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:00 schreef De_Ananas het volgende:
Vieira naar Inter volgens de Belse teletekst
Ik zeg: jou afschieten naar Koreaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik zeg: Rosenberg verkopen en halen die chinees...
ach ja, het is ook maar een mening... Fucking veel inkomsten voor een club als ajax uit het oosten dan... Das ook wat waard...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:19 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
[..]
Ik zeg: jou afschieten naar Korea![]()
Beter laat Ajax op het internationale toneel wat meer zien. Daarmee kom je als Europese club toch het meest in the picture in Azië, zeker als je ziet hoeveel voetbal er in bijvoorbeeld China wordt uitgezonden.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
ach ja, het is ook maar een mening... Fucking veel inkomsten voor een club als ajax uit het oosten dan... Das ook wat waard...
Dat Ajax interesse had in die speler heb ik weken terug ook al een keer gelezen.. Waar rook isquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:12 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Beter laat Ajax op het internationale toneel wat meer zien. Daarmee kom je als Europese club toch het meest in the picture in Azië, zeker als je ziet hoeveel voetbal er in bijvoorbeeld China wordt uitgezonden.
Lijkt me effectiever dan een of ander nietszeggend Koreaantje halen. Zoals eerder gezegd, in het begin zal er wel een hype ontstaan in ZK, maar dat zal snel nihil worden als hij slechts op de bank zit en af en toe de schoenen van Lindenbergh mag poetsen.
(En euh... heel serieus moeten we het berichtje van M0NTANA niet nemen, denk ik.)
Dan zal het daar nu denk ik ook wel bij blijven.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:16 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Dat Ajax interesse had in die speler heb ik weken terug ook al een keer gelezen.. Waar rook is. Dat van Suazo klopte ook gewoon, alleen Ajax had niks geboden, alleen geinformeerd.
Het is in Azie toch vooral de Premier League wat de klok slaat hoor.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:12 schreef Trancelocator het volgende:
Beter laat Ajax op het internationale toneel wat meer zien. Daarmee kom je als Europese club toch het meest in the picture in Azië, zeker als je ziet hoeveel voetbal er in bijvoorbeeld China wordt uitgezonden.
Champions League vindt daar ook gretig aftrek hoor. Ook de Primera is daar razend populair (Barcelona en Real Madrid voornamelijk).quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:33 schreef twi het volgende:
[..]
Het is in Azie toch vooral de Premier League wat de klok slaat hoor.
Einde discussie.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:16 schreef Trancelocator het volgende:
In ieder geval is alles wel populair daar, als er maar op gegokt kan worden.
Weet ik wanneer ik naar het volgende deel moet zoekenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:49 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Anders post je een TVP aan het einde van het topic.
THERE`S ONLY ONE DENNIS BERGKAMPquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:36 schreef Trancelocator het volgende:
Eigenlijk moet dit topic snel vol: volgend topic, Bergkamp-topic.
Weet iemand al een goede TT?
Pardon?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:50 schreef jna het volgende:
ik stem voor:
"Walking in a Bergkamp Wonderland"
Moet ie wel snel vol
Shit, past trouwens niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:50 schreef jna het volgende:
ik stem voor:
"Walking in a Bergkamp Wonderland"
Moet ie wel snel vol
Past dus helaas niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:52 schreef ub40_bboy het volgende:
Walking in a Bergkamp Wonderland inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |