Door Blind toch? Ik neem aan dat die belofte nu van de baan is.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Perez is beter op 10, maar die plek is aan Sneijder beloofd.
op basis van welke prestaties?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:54 schreef -Wolf- het volgende:
Sneijder hoort gewoon op 10. Niet zeuren.
Volgens mij tijdens zijn contractbesprekingen, en die belofte is geloof ik ook door Van Geel gedaan. Toch?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:52 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Door Blind toch? Ik neem aan dat die belofte nu van de baan is.
In zn totaliteit heeft ook Sneijder een drama seizoen gespeeld. hij moet eerst maar weer eens zn plek in de basis verdienen wmb.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:58 schreef -Wolf- het volgende:
Sneijder is er een tijdje uit geweest en in het NL's elftal werd 'ie niet goed gebruikt, maar afgelopen seizoen heeft Sneijder AJAX er vaak genoeg doorheen gesleept met belangrijke doelpunten. Een KJH met Sneijder erachter, daar zit ik op te wachten.
Ik weet het niet. Zou het een slechte zaak vinden als het zo was.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:58 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Volgens mij tijdens zijn contractbesprekingen, en die belofte is geloof ik ook door Van Geel gedaan. Toch?
We zullen zien.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:00 schreef aldostuta het volgende:
[..]
In zn totaliteit heeft ook Sneijder een drama seizoen gespeeld. hij moet eerst maar weer eens zn plek in de basis verdienen wmb.
Zullen ze blij mee zijn daarquote:Jenner: Ajax wilde me in de winter
Volgens Jenner wilde Ajax hem in de winter wel degelijk contracteren, zoals destijds ook geruchten gingen. Hij liet dat weten in een interview met Voetbal International. Ajax zou er vanaf hebben gezien vanwege de trainerswissel die al op handen was. Vervolgens kwam hij niet meer in beeld naar eigen zeggen omdat hij door de nieuwe coach Lok gebruikt werd als een van de twee spitsen en niet als buitenspeler.
'Niet dat AZ nu tweede of derde keus is, totaal niet zelfs, maar Ajax is voor mij de absolute top. Dat heb ik altijd al gevonden. Ajax is voor de buitenwereld, zowel in Nederland als daarbuiten, een club uit de top 4. Van kinds af aan ben ik fan van Ajax geweest en dan wil je ooit in je leven in dát rood-witte shirt spelen.'
Mja, eigenlijk een beetje een zelfde opmerking als Perez. Met het verschil dat Perez bij AZ wegging en Jenner daar juist binnenkomt.quote:
die worden dikke maatjes.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:26 schreef Trancelocator het volgende:
Jenner gaat het helemaal maken onder Louis van Gaal.
Lijkt me sterk, aangezien hij zelf wel degelijk heeft aangedrongen op een tijdelijk vertrek. Bovendien heeft hij wel bewezen in zichzelf te willen investeren.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:34 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik denk dat Babel zich daar te goed voor voelt of voelde.
Eh je bedoelt bij het AD? Die heb ik gelezen en ik heb geen stuk over Stam gezien?quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:55 schreef Badabingea het volgende:
Mooi stuk in Sportweek over Stam
In het blad Sportweek staat een interview met Stamquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:51 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Eh je bedoelt bij het AD? Die heb ik gelezen en ik heb geen stuk over Stam gezien?
Wel over het falen van gisteren
Tijdje niet gezien. Terug van vakantie of terug van een ban? Je staat nog niet in het stadionoverzicht.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:59 schreef Nega het volgende:
Vandaag nieuwe thuisshirt gehaald. Wat blijft het toch een prachtshirt he.
http://www.ajax.nl/show/id=146154/nodb=truequote:Op donderdag 20 juli 2006 01:36 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
Weten jullie eigenlijk of je met een seizoenkaart naar uitduels in de CL kan, of is dat alleen voor europese uitkaarten?
quote:Stam: 'Het plezier is weer helemaal terug'
Woensdag 19 juli, door HW, Amsterdam, 19.30u GMT+01.00, Sportweek
Jaap Stam heeft het naar zijn zin bij Ajax. De verdediger vertelt in een interview met de Sportweek dat hij het plezier in voetballen was verloren in Italië. Bij Ajax heeft hij het weer terug gevonden. 'Het is nu al, na tien dagen bij Ajax, terug.'
De reden, dat de 'Rots uit Kampen' weer terug is gekomen naar Nederland, waren de beruchte trainingskampen in Italië. 'Nou, waar ik genoeg van had, waren al die reizen tíjdens het seizoen. Zoals bekend ga je in Italië ook voor thuiswedstrijden in trainingskamp. Dat gaat op een gegeven moment tegenstaan.'
De nieuwbakken aanvoerder ziet het seizoen positief tegemoet. 'We hebben een goed eftal. En dat zeg ik op een moment dat de internationals zich nog moeten melden voor de eerste training. Ik heb goede hoop. Al zeg ik niet dat we even kampioen worden, maar meestrijden doen we sowieso. Dat hoort bij een club als Ajax.'
Luie hond, trainen zal je....quote:
Och, het interview was al van voor de nederlaag tegen Spakenburg, sfeer kan al minder zijn.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:49 schreef PLAE@ het volgende:
Hij moet niet te lang blijven jubelen dan wordt het ongeloofwaardig![]()
Het schijnt dat ie alweer weg wil inderdaad.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Och, het interview was al van voor de nederlaag tegen Spakenburg, sfeer kan al minder zijn.
Daar zie ik Sneijder eerlijk gezegd wel voor aanquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:25 schreef PLAE@ het volgende:
hehe.
Sneijder en Stam hebben al een aanvaring gehad![]()
lolquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het schijnt dat ie alweer weg wil inderdaad.
Roger heeft z'n teen gebroken, De rest van de wedstrijden zijn makkelijk gewonnen alleen hebben we de laatste verloren met 3-2 van Spakenburgquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:46 schreef BoNi het volgende:
Zo, terug van vakantie.
Ik ben bij JOS-Ajax geweest en met name Roger viel me echt positief op! Fantastische voetballer met een mooie techniek en goed overzicht. Hoe heeft het in de overige oefenwedstrijden tot nu toe gedaan?
Gabri viel me nogal tegen.
Dat meen je niet, hoe typisch Ajax is datquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:52 schreef jna het volgende:
[..]
Roger heeft z'n teen gebroken, De rest van de wedstrijden zijn makkelijk gewonnen alleen hebben we de laatste verloren met 3-2 van Spakenburg![]()
1 tot 2 weken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:11 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dat meen je niet, hoe typisch Ajax is dat
Iets bekend over de duur hiervan? Is hij er bij de start van de competitie bij?
ik zie dat ook Mitea weer aan de kant zit....
Geen idee...quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:48 schreef BoNi het volgende:
Wie heeft dat mooie overzicht van het stadion gemaakt? Erg vet!
Kan diegene mij toevoegen op 413?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:48 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Geen idee...
(... maar je staat er wel bij nu.)
Alleen jammer dat voor het plaatje als keeper Steek is gebruikt en niet De Laatste Der Mohikanenquote:
Gabri vonden veel mensen juist niet tegenvallen. Maar misschien dat ie tegen JOS z'n dag niet hadquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:46 schreef BoNi het volgende:
Zo, terug van vakantie.
Ik ben bij JOS-Ajax geweest en met name Roger viel me echt positief op! Fantastische voetballer met een mooie techniek en goed overzicht. Hoe heeft het in de overige oefenwedstrijden tot nu toe gedaan?
Gabri viel me nogal tegen.
quote:Vier je ontspannen vakantie op een vertrouwd Arubaans strand, sta je opeens oog in oog met een ploeggenoot. Het overkwam Hedwiges Maduro, die zijn vakantieweken combineerde met familiebezoek. Markus Rosenberg bleek precies hetzelfde tropische eiland te hebben uitgekozen voor zijn vakantie. Maduro blikte na de donderdagtraining terug en vooruit. Terug op de vakantieweken en het WK, vooruit naar een naderend, gloednieuw voetbalseizoen.
De internationals keerden deze week terug in de Ajax-selectie. Ontspannen en vele WK-ervaringen rijker. Onder de ‘huiswaarts’ gekeerde internationals ook Maduro. In Duitsland bleek slechts een handvol speelminuten weggelegd voor de middenvelder. Tegen Argentinië kwam Maduro vijf minuten in het veld. ,,Al waren het maar vijf minuutjes, ik ben er toch maar mooi bij geweest’’, zegt ‘Wiges’ trots. ,,De ervaring - mijn eerste WK - was fantastisch. Ook omdat iedereen natuurlijk meekijkt; de hele wereld ziet je spelen. Zo moet je die vijf minuten ook bekijken, vind ik.''
De ervaringen en herinneringen zijn er niet minder om. Zelfs het verblijf in het slaapdorpje Hinterzarten, tijdens de mondiale de vaste verblijfplaats van Oranje, heeft indruk gemaakt. Net als de omgang met de collega-internationals, natuurlijk alle WK-duels en het contact met de bondscoach. ,,Alles bij elkaar is het hele toernooi een fantastische ervaring geweest. Ook omdat alles zo goed was geregeld. Spelen op een WK is toch iets waar velen van dromen. Met het shirt van Cambiasso heb ik ook een mooi WK-trofee. Dat Argentijnse shirt bewaar ik goed. Net zoals ik mijn eerste Ajax-shirt en het shirt waarin ik debuteerde in het Nederlands elftal bewaar. Die dingen vind ik mooi.''
Eenmaal teruggekeerd in de niet minder goed georganiseerde Ajax-omgeving, is de eerste werkweek alweer een aardig eind gevorderd. De eerste indrukken van de nieuwe trainers en medespelers zijn opgedaan en verwerkt.
De internationals hebben alweer een handvol trainingen plus een bosloop in de benen. Het (verloren) treffen in en tegen Spakenburg zag Maduro, net als zijn collega-WK-gangers, vanaf de zijlijn. ,,Zo langs de kant wil je maar een ding: spelen’’, zegt Maduro. ,,Maar je weet ook dat je niet te vroeg moet beginnen. Dus niet direct pompen, maar geleidelijk aan weer starten. Wanneer ik weer kan spelen, weet ik nog niet. Ik denk dat we ons kunnen richten op het Amsterdam Tournament.''
Over het 3-2 verlies tegen de Spakenburgers is de middenvelder duidelijk. ,,Dat kan gebeuren. Je kunt beter nu verliezen dan in de competitie of in een voorrondewedstrijd voor de Champions League.''
Onder de Arubaanse zon werd het hoofd leeggemaakt. Vermoeide spieren werden eindelijk rust gegund na een lang en slopend seizoen. Maduro: ,,Op Aruba kwam ik opeens Markus tegen. Ongelooflijk toch? Aruba ligt aan de andere kant van de wereld! Nee, we wisten vooraf van elkaar niet dat we vakantie zouden vieren op hetzelfde eiland.''
Zijn oude rugnummer 8 siert komend seizoen het shirt van Ryan Babel. Maduro heeft het oude nummer van Tomás Galásek toebedeeld gekregen. De positie van de vertrokken Tsjech kan, onder meer, worden overgenomen door Maduro. Ook nieuwkomer Gabri kan aanspraak maken op de centrale plek op het middenveld. ,,Het wordt vechten voor een plek. Maar wie het beste traint zal ook spelen, heeft de trainer al gezegd. Een basisplek moet je echt verdienen. Zeker als er zoveel goede spelers zijn bij gekomen. Neem bijvoorbeeld ook Jaap Stam. Hij is een echte leider. Dat heb ik de afgelopen dagen in elk geval al gemerkt.''
quote:Ajax is in de tweede ronde van de KNVB Beker gekoppeld aan Jong RKC Waalwijk. De wedstrijd wordt op 19, 20 of 21 september gespeeld.
Jong RKC, toegelaten tot het 'grote' bekertoernooi nadat het team de beker bij de Beloftenteams won, speelde vorig seizoen twee maal tegen Jong Ajax. Op sportpark de Toekomst won Jong Ajax de seizoensopening met 2-1 van de Waalwijkers, maar in Brabant ging het Amsterdamse team met 3-1 onderuit.
Ajax won afgelopen seizoen het - toen nog Gatorade Cup geheten - bekertoernooi door in de finale PSV met 2-1 de baas te blijven.
Dit seizoen is de bekercompetitie iets anders van opzet. Voorgaande seizoenen stroomden de Europees spelende Eredivisieploegen namelijk pas in de achtste finale in. Dit jaar dus al in de tweede ronde. Aan de eerste ronde doen 48 amateurverenigingen mee.
quote:Zeist, 8 mei 2006
Klaas Jan Huntelaar is door de KNVB voor een bekerduel geschorst. De topscorer van Ajax kreeg zondag in de finale tegen PSV zijn tweede gele kaart van het bekertoernooi, waardoor een schorsing volgt.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:01 schreef -Wolf- het volgende:
Krijg je als je de shirts online bestelt ook 10% korting met je SCC?
Nope, die mag niet spelen om de Johan Cruijf schaal. Voor de beker wel weer.quote:
hij is een beker duel geschorst. JC schaal is geen bekerwedstrijdquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:46 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nope, die mag niet spelen om de Johan Cruijf schaal. Voor de beker wel weer.
Dan niet. Ajax doet mee omdat ze de beker hebben gewonnen. PSV werd landskampioen en die geschorste speler missen een duel voor de competitie.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
hij is een beker duel geschorst. JC schaal is geen bekerwedstrijd
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Is de hele loting al bekend ?
quote:Tweede ronde KNVB-beker:
Jong RKC Waalwijk - Ajax
BV Veendam - Feyenoord
Kozakken Boys/Roda Boys - PSV
SC Heerenveen - Roda JC
DOTO/GVVV - FC Twente
Harkemase Boys/Argon - Vitesse
FC Groningen - TOP Oss
Bennekom/ADO'20 - AZ
Ter Leede/FC Omniworld (amateurs) - Stormvogels/Telstar
ONS Sneek/Appingedam - Jong AZ
Alkmaarsche Boys/Flevo Boys - Willem II
Oisterwijk/HHC Hardenberg - MVV
FC Utrecht - AGOVV Apeldoorn
Turkiyemspor/Spakenburg - ADO Den Haag
De Graafschap - VVV Venlo
ASWH/WSV - Cambuur Leeuwarden
UDI'19/SC Genemuiden - FC Omniworld
Excelsior'31/Geldrop AEK - Go Ahead Eagles
RKC Waalwijk - FC Dordrecht
FC Eindhoven - Heracles Almelo
IJsselmeervogels/JVC Cuijk - NAC Breda
FC Emmen - FC Zwolle
HSC'21/Spijkenisse - FC Den Bosch
FC Zutphen/Achilles'29 - FC Volendam
RBC Roosendaal - Helmond Sport
Sparta Nijkerk/Elinkwijk - Haarlem
SV Meersen/Quick Boys - WHC/Gemert
Lisse/EVV - NEC
Schijndel/ACV - Excelsior
De Treffers/Katwijk - Sparta Rotterdam
Tonegido Haagse Bluf/Be Quick'28 - Caesar Vos Holding/VVOG
Babberich/Rijnsburgse Boys - Fortuna Sittard
Bijna 2 jaarquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:38 schreef -Wolf- het volgende:
[Centraal] Ajax
Uit de oude doos. Man, wat gingen die topics traag toen.
Is er niet iemand die toevallig de hele lijst topics heeft? Leuke aanvulling voor de OP.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:38 schreef -Wolf- het volgende:
[Centraal] Ajax
Uit de oude doos. Man, wat gingen die topics traag toen.
quote:
FC Groningen speelt anders mooi thuis..quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:57 schreef ericajax het volgende:
Alle ploegen die Europees spelen moesten eerst uit stond in de VI
Dat komt omdat Groningen tegen een andere profploeg speelt. Amateurteams spelen altijd thuis tegen profteams. Bij wedstrijden tussen profteams en wedstrijden tussen amateurs wordt gewoon geloot.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:50 schreef S-Two het volgende:
[..]
FC Groningen speelt anders mooi thuis..
ik zit klaar met een zak knabbels en een krat bier.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:14 schreef hayder het volgende:
ik heb er echt zin 22 juli wie niet:p
ik zal wel scheel zijn, maar waar?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:37 schreef Trancelocator het volgende:
Ik heb een speciale Bergkamp-OP geklust voor eenmalig gebruik.
Nu te bekijken.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Prachtig Erwtensoep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |