Dan zal het daar nu denk ik ook wel bij blijven.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:16 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Dat Ajax interesse had in die speler heb ik weken terug ook al een keer gelezen.. Waar rook is. Dat van Suazo klopte ook gewoon, alleen Ajax had niks geboden, alleen geinformeerd.
Het is in Azie toch vooral de Premier League wat de klok slaat hoor.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:12 schreef Trancelocator het volgende:
Beter laat Ajax op het internationale toneel wat meer zien. Daarmee kom je als Europese club toch het meest in the picture in Azië, zeker als je ziet hoeveel voetbal er in bijvoorbeeld China wordt uitgezonden.
Champions League vindt daar ook gretig aftrek hoor. Ook de Primera is daar razend populair (Barcelona en Real Madrid voornamelijk).quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:33 schreef twi het volgende:
[..]
Het is in Azie toch vooral de Premier League wat de klok slaat hoor.
Einde discussie.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:16 schreef Trancelocator het volgende:
In ieder geval is alles wel populair daar, als er maar op gegokt kan worden.
Weet ik wanneer ik naar het volgende deel moet zoekenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:49 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Anders post je een TVP aan het einde van het topic.
THERE`S ONLY ONE DENNIS BERGKAMPquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:36 schreef Trancelocator het volgende:
Eigenlijk moet dit topic snel vol: volgend topic, Bergkamp-topic.
Weet iemand al een goede TT?
Pardon?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:50 schreef jna het volgende:
ik stem voor:
"Walking in a Bergkamp Wonderland"
Moet ie wel snel vol
Shit, past trouwens niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:50 schreef jna het volgende:
ik stem voor:
"Walking in a Bergkamp Wonderland"
Moet ie wel snel vol
Past dus helaas niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:52 schreef ub40_bboy het volgende:
Walking in a Bergkamp Wonderland inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |